Comments: |
Noskatījos, neko īpaši neloģisku neieraudzīju. Likumi pa burtiņiem bija noskaitīti precīzi, māmiņa ar ratiem tika pielīdzināta gājējiem, vis čotko un pēc likuma burta. Pie tā, ka ir punkts "pārvietoties netraucējot velosipēdistus" Zebra nudien nav vainīga.
tikai kāds ir piemirsis, ka vienīgais veids, kā tāds grūti manevrējams un lēni kustīgs šķērslis kā bērnu rati uz veloceliņa var netraucēt satiksmi, ir tikai tad, ja satiksmes nav vispār.
ļikumu pantu skaitīšana nebūtu nekas ļauns, ja zemtekstā nebūtu:" eita pa veloceliņu pastaigāties"
pamatā tas punkts radies dēļ situācijām, kad pašvaldības (teiksim garkalnes veloceliņš, kas ir vienīgā satiksme uz apdzīvoto vietu vai kas tur nekas) uzbūvē veloceliņus, bet vēlas lai to var izmantot arī gājēji un ir vietas, kur tas ir pamatots ;) tikai ar norunu ka tur vajadzēja būvēt gājēju ceļu, bet nauda paņemta priekš veloceliņa ;)
tomēr rīgā situācija ir kardināli atšķirīga ņemot kopā visu laitviju atsevišķi un kopsummā - rīgā veloceliņi nav vis tūrisma bet satiksmes infrastruktūra un kā tādi būtu arī jāuztver audzinot gan gājējus gan braucējus vienus nestaigāt pa veloceliņiem, otrus nebraukt pa brauktuvēm ja ir veloceliņš jo tieši tamdēļ arī viņus būvē ;)
Nu, taupīgo pašvaldību teorija neizklausās adekvāta, ja ņem vērā, ka ir divas dažādas ceļa zīmes, kur vienā ir družba, ževačka un abi šērojam kopēju virsmu, bet otrā strikti nodalīts kurš pa kuru pusi vālē, un nekas pašvaldībām neliedz izdomāt, kuru no viņām tad viņi uz savas vienīgās asfaltētās strīpas liks. Protams, ja vien atkal nav kaut kāds naudas jautājums, kur kāds ekskluzīvi veloceliņam dod vienu piķi, bet kopējam gājēju un veloceliņam mazāku, un tādējādi atkal kāds ir mēģinājis izlīferēt.
Es vairāk nosliecos uz versiju, ka kāds nav gribējis risināt problēmu pēc būtības, un visu sarakstījis tā, lai pēc tam pašiem būtu jātiek ar visiem kašķiem galā, jo visi gali ūdenī.
stāstu pēc būtības - sākumā bija projekta pieteikums LIAA gan no garkalnes gan citiem - bet vairāk sliecos uz garkalni - jo tur tā situācija bija pati interesantākā tad bija noteikumu grozījumi
sagadīšanās? es sen vairs neticu sagadīšanām ;) īpaši pēc raksta avīzē, ka garkalnē ceļ šoseju vāverēm ;)
Iz sērijas - ņihuja ja ņe poņal, nu i nahuj jevo. Neko par garkalnēm un interesantajām situācijām nezinu.
es tā saprotu, ka visiem šitiem "iet/stumt/whatever pa veloceliņu, netraucējot velosipēdistiem" kājas aug no viena konkrēta veloceliņa, kurš ir iebūvēts meža vidū bez sadaļas gājējiem - tb ja tur neatļauj gājējiem iet pa veloceliņu, tad viņiem pēc noteikumiem būtu jābrien pa pliku mežu. un tagad, vuaļā, iet pa celiņu ir atļauts visur, jo noteikumos jau citādi nevar ierakstīt. šampanieti visiem!
A ko, viņi arī 415. ceļa zīmei nesagrabināja?
nu vot jautājums ērmanim, es to celiņu acīs redzējusi neesmu, bet esmu daudz dzirdējusi tieši tajos brīžos, kad tiek laboti noteikumi, kuri effectively atceļ veloceliņu jēgu.
viņiem tā nauda bija dota veloceliņam
nevis velo-gājēju nevus gājēju nevis ratiņu stūmēju celiņam
bet tikai un konkrēti veloceliņam
tāpēc tā zīme nevarēja tur būt, jo savādāk deg eiropas nauda zilās liesmās
a savādāk stāv tukšs ceļšs meža vidū = jo braukt pa viņu ar riteni gribēs tikai ļoti uzņēmīgie jo nekur tas neved ;)
Ā, nu tā uzreiz vaidzēja teikt. Es jau ar minēju, ka ja atkal kaut kādas naudas un noteikumi iesaistīti, tad jau skaidrs kur āķis.
Un tas ne tikai Garkalnē tā. Pie Dobeles vēl ir tāds pats veloceliņš, noteikti vēl šur un tur sabūvēti.
mēģinu skaidrot vēlreiz ja ir viss uz visu pohuj, tad netiek rakstīts likums ja kāds izkasās veikt likumu/noteikumu grozījumus - tad kādam tas ir interesanti jeb drīzāk vajadzīgs
uzdodos jautājumam - kuram idiotam maisīja, ka pa veloceliņu var braukt bet ne pastaigāties - m?
nedrīkst likt - nauda veloceliņam - kas nozīmē piecus gadus tur jābūt veloceliņam ;)
pizģec, un tāpēc jāčakarē avene visiem veloceliņiem.
nu nauda dara lielas lietas ;)
From: | dzeina |
Date: | August 21st, 2012 - 10:15 am |
---|
| | | (Link) |
|
klau, kurā vietā precīzi tas celiņš ir? Garkalni nepārzinu, ideāli, ja vari iebakstīt google maps
From: | dzeina |
Date: | August 23rd, 2012 - 12:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
klau, kā es tevi varētu sazvanīt? dzeina at gmail
starp citu, es visu laiku šajā sakarā domāju par b_d minēto rīgas (?) administratīvo (?) punktu, ka par gājēja atrašanos uz veloceliņa var izrakstīt 20 ls sodu. kaut kas te neklapē :)
From: | dzeina |
Date: | August 23rd, 2012 - 12:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es šobrīd tieši to skaidroju b_d to minēja, citējot kolēģes rakstu laikrakstā D., kur, laikam jau CP bija tie, kas šito apgalvoja. Vai CSDD, neatminos.
ar lielu interesi gaidu rezultātu!
From: | dzeina |
Date: | August 23rd, 2012 - 12:15 pm |
---|
| | | (Link) |
|
o jā
From: | dzeina |
Date: | August 23rd, 2012 - 12:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tas bija no šitā: Paši velobraucēji uzskata, ka divriteņu lietotāju konflikts ar autobraucējiem pastāv, bet ir pārspīlēts, situācija esot krietni labāka nekā pirms vairākiem gadiem. Viņi atzīst, ka tolerances bieži trūkstot arī gājēju un riteņbraucēju attiecībās. Piemēram, situācijās, ja jāminas pa ietvi vai veloceliņu. Lai gan pēdējais paredzēts divriteņa braucējiem, nereti seguma labās kvalitātes vai arī nezināšanas dēļ tos izmanto arī gājēji. Tas nav aizliegts, ja nav uzlikta zīme, kas skaidri norāda, pa kuru ceļa pusi brauc velosipēds un pa kuru iet gājējs. Par satiksmes noteikumu neievērošanu ir paredzēta atbildība – brīdinājums vai naudas sods no pieciem līdz 20 latiem. Sigita Pildava, Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja, teic, ka praksē gājējiem – ceļa satiksmes noteikumu pārkāpējiem – visbiežāk naudas sods netiek piemērots, tikai izteikts brīdinājums. Arī velobraucēji un eksperti norāda, ka šāds soda mērs ir vislabākais, gājēju sodīšana problēmu neatrisinās. Jādod laiks, lai gājēji pierastu, ka velobraucējs ir jārespektē un tam jādod ceļš. | |