Comments: |
Nu, taupīgo pašvaldību teorija neizklausās adekvāta, ja ņem vērā, ka ir divas dažādas ceļa zīmes, kur vienā ir družba, ževačka un abi šērojam kopēju virsmu, bet otrā strikti nodalīts kurš pa kuru pusi vālē, un nekas pašvaldībām neliedz izdomāt, kuru no viņām tad viņi uz savas vienīgās asfaltētās strīpas liks. Protams, ja vien atkal nav kaut kāds naudas jautājums, kur kāds ekskluzīvi veloceliņam dod vienu piķi, bet kopējam gājēju un veloceliņam mazāku, un tādējādi atkal kāds ir mēģinājis izlīferēt.
Es vairāk nosliecos uz versiju, ka kāds nav gribējis risināt problēmu pēc būtības, un visu sarakstījis tā, lai pēc tam pašiem būtu jātiek ar visiem kašķiem galā, jo visi gali ūdenī.
stāstu pēc būtības - sākumā bija projekta pieteikums LIAA gan no garkalnes gan citiem - bet vairāk sliecos uz garkalni - jo tur tā situācija bija pati interesantākā tad bija noteikumu grozījumi
sagadīšanās? es sen vairs neticu sagadīšanām ;) īpaši pēc raksta avīzē, ka garkalnē ceļ šoseju vāverēm ;)
Iz sērijas - ņihuja ja ņe poņal, nu i nahuj jevo. Neko par garkalnēm un interesantajām situācijām nezinu.
es tā saprotu, ka visiem šitiem "iet/stumt/whatever pa veloceliņu, netraucējot velosipēdistiem" kājas aug no viena konkrēta veloceliņa, kurš ir iebūvēts meža vidū bez sadaļas gājējiem - tb ja tur neatļauj gājējiem iet pa veloceliņu, tad viņiem pēc noteikumiem būtu jābrien pa pliku mežu. un tagad, vuaļā, iet pa celiņu ir atļauts visur, jo noteikumos jau citādi nevar ierakstīt. šampanieti visiem!
A ko, viņi arī 415. ceļa zīmei nesagrabināja?
nu vot jautājums ērmanim, es to celiņu acīs redzējusi neesmu, bet esmu daudz dzirdējusi tieši tajos brīžos, kad tiek laboti noteikumi, kuri effectively atceļ veloceliņu jēgu.
viņiem tā nauda bija dota veloceliņam
nevis velo-gājēju nevus gājēju nevis ratiņu stūmēju celiņam
bet tikai un konkrēti veloceliņam
tāpēc tā zīme nevarēja tur būt, jo savādāk deg eiropas nauda zilās liesmās
a savādāk stāv tukšs ceļšs meža vidū = jo braukt pa viņu ar riteni gribēs tikai ļoti uzņēmīgie jo nekur tas neved ;)
Ā, nu tā uzreiz vaidzēja teikt. Es jau ar minēju, ka ja atkal kaut kādas naudas un noteikumi iesaistīti, tad jau skaidrs kur āķis.
Un tas ne tikai Garkalnē tā. Pie Dobeles vēl ir tāds pats veloceliņš, noteikti vēl šur un tur sabūvēti.
mēģinu skaidrot vēlreiz ja ir viss uz visu pohuj, tad netiek rakstīts likums ja kāds izkasās veikt likumu/noteikumu grozījumus - tad kādam tas ir interesanti jeb drīzāk vajadzīgs
uzdodos jautājumam - kuram idiotam maisīja, ka pa veloceliņu var braukt bet ne pastaigāties - m?
nedrīkst likt - nauda veloceliņam - kas nozīmē piecus gadus tur jābūt veloceliņam ;)
pizģec, un tāpēc jāčakarē avene visiem veloceliņiem.
nu nauda dara lielas lietas ;)
From: | dzeina |
Date: | August 21st, 2012 - 10:15 am |
---|
| | | (Link) |
|
klau, kurā vietā precīzi tas celiņš ir? Garkalni nepārzinu, ideāli, ja vari iebakstīt google maps | |