cik labi, ka mēs šodien neaizbraucām, man pēc nenakts un smagas dienas studijās un kājās stāvēšanas atceļā galīgi nebija iekšā un es pārdzīvoju, ka bērniņš līdz pieciem nogulēja. toties tagad iešu bez sirdsapziņas pārmetumiem kad būs apkārtas sienas | |
Es tomēr gribētu iebilst, ka Nacionālā opera par tramvaja pieturas parametriem nekādi neatbild un ietekmēt tos nespēj, ja vien kāds brīvajos brīžos to patvaļīgi nepārbūvē :D | |
'Vainīga' ir pietura, kuru sauc 'Nacionālā Opera', nevis celtne, kurai līdzās tā uzbūvēta, jā :) Bet pieturu plānojot gan jau tiek ņemts vērā, ka 'tur vajag pieturu, jo tur ir Opera' - un var tak iedomāties ļaunās plānotājtantes, kas fiksi atcerās visus stāstus par bļaujošajiem zīdaiņiem Operā un uz 'klau, šitā pieturu varbūt neplānojam, ratiņi netiks cauri' sajūsmināti uzsauc 'tā viņām vajag!' Tā kā vēl vaina tām hipotētiskajām tantēm. Kurām es nemaz nedomāju, ka ir kāds reāls sakars ar operu. Un kuras noteikti pat neeksistē - netaisos vainot ļaunumu situācijā, kur pietiek ar slinkumu un neizdarību 'ā bija jāuztaisa saliņa? Uztaisījām saliņu, apmēram tur, kur vajadzēja, galvenais par tuvu sliedēm nepiebūvēt, lai neapskrāpē tramvaju'. (Nē, nopietni, Operā taču pat uz biļetēm bija rakstīts vecuma cenzs, vai tiešām todleri ir bieža parādība? Tieši todleri, ne zīdaiņi, par spīti mītiem par nekaunīgajām māmiņām, kas neprotas pirmos 4 mēnešus sēdēt 4 sienās, skaļi traucējošais faktors ir kā reiz todleri nevis mitoloģiskais nedēļu vecais zīdainis). Lūk ja man gribētos kaut ko īpašu operai pārmest, tad varētu paburkšķēt par ielas kabatas pie tramvaja pieturas izmantošanu par LNO furgona stāvvietu. Tur tiešām pēc noteikumiem drīkst stāvēt? Tehniski jau tā laikam gluži sabiedriskā transporta pietura nav (tramvajs no otras puses piebrauc un gājējiem tak saliņa ir, nav 'iekāpšana no ielas variants) un arī ar metramēru nomērot attālumu no vārtiem līdz kabatai droši vien vajadzīgie metri iznāk.. un man tiesību nav, es neko nezinu. Tomēr, tā kā otru kabatas galu no izkāpējiem šāds smagais arī veiksmīgi aizsedz, (un cilvēki ir masveidīgi slinki) tad rezultāts ir aktīva no aizsega pēkšņi izlecošu ļaužu plūsma perpendikulāri aktīvai, aiz aizsega līdz pēdējam brīdim neredzamai auto plūsmai. Jap, tehniski pēc CSN vainīgi, protams, tramvaja pasažieri, lielais vainīgais ir draņķīga pilsētplānošana attiecīgajā vietā, bet praktiski tieši LNO furgons sliktu situāciju padara bīstamu. Ja noteikumus pārkāpj masveidā, tad nav vērts vainot visus pārkāpējus, ir jāmaina situācija kā savādāk. Vai vismaz jānoliek policistonkulis, kas visiem krata pirkstiņu :D | |