'Savādi paātrināta kustība' lūk gan būs tiešs HFR rezultāts, jā. Kustībai ir vairāk pieturas punktu. Grima mākslinieki neprašas nez vai (lai gan izskatās, ka ir citi), bet redz cita CG/reālā proporcija gan ir - kaut vai uz gobliniem paskaties, un salīdzini ar GP orkiem. Vēl - ekrāna dziļums cits daudzās ainās - grūti pateikt kāpēc tāda izvēle, varbūt tāpēc, ka uzņemts 3d? Operators it kā tas pats - bet GP nebija 3d filma. Uuun.. rūķi. Ar krietni mazāku matainības pakāpi un krietni vairāk uzsvaru uz transformētu sejas struktūru. Un kas notiek ar labiem grima un datorgrafikas māksliniekiem, kad tie mēģina tik ļoti sejas struktūras maiņit vai mākoņu atlasu paskatīties. | |
Atceros, ka GP man šādi sīkumi neleca acīs un diezin vai hobitā pēkšņi būtu no sētas pagrābti grima mākslinieki - neprašas. Līdz ar to šķita, ka izskaidrojums jārod kaut kur citur.