Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Filmas. 

crescendo (crescendo)
Interesanta publikas attieksme pret filmām šogad...
Sūdzēties, ka bilde Hobitā pārāk skaidra, pārāk tīra (fui, tas kaut kāds kāzu video/televīzijas ziepju opera/datorspēļu aina) un sajūsmināts, par speciāli samilgoto, sabluroto un sagraudināto bildi Argo.

Tas tāds beer googles efekts? Ja skaidri neredzam, tad smadzene piedomā visu smukāku un labāku? Kā lai saka, var jau būt tas arī izskaidro dažos iepriekšējos gados mega-populāro raustīgās kameras un ātro montāžu pielietojumu... Man nepatika, ka ekrānā ir haoss, kam nevar izsekot - bet, acīmredzot, tiem, kas sūdzās, ka Hobitā attēls ir pārāk skaidrs un dzidrs... Patika, ka var piezīmēt klāt paši?

Tāpēc jau burvju mākslinieki visiem tik ļoti patīk...

Comments 

15.-Dec-2012 08:42 pm
Pag HFR nepalielina izšķirtspēju - tā pati sāpe būs arī pie 24kadriem minūtē.
18.-Dec-2012 01:19 pm
Ja? Nē nu ļoti iespējams. Es īsti nezinu, kas rada to lētā teātra efektu - vai tur 3D pie vainas vai HFR vai varbūt kaut kas pilnīgi cits. Ja nemaldos līdzīga problēma te nesen tika aprakstīta Atīša blogā vēl papildus pieminot savādi paātrinātas kustības, kuras Inx skaidroja ar HFR, ja atmiņa neviļ.

Atceros, ka GP man šādi sīkumi neleca acīs un diezin vai hobitā pēkšņi būtu no sētas pagrābti grima mākslinieki - neprašas. Līdz ar to šķita, ka izskaidrojums jārod kaut kur citur.
18.-Dec-2012 09:15 pm
'Savādi paātrināta kustība' lūk gan būs tiešs HFR rezultāts, jā. Kustībai ir vairāk pieturas punktu.

Grima mākslinieki neprašas nez vai (lai gan izskatās, ka ir citi), bet redz cita CG/reālā proporcija gan ir - kaut vai uz gobliniem paskaties, un salīdzini ar GP orkiem. Vēl - ekrāna dziļums cits daudzās ainās - grūti pateikt kāpēc tāda izvēle, varbūt tāpēc, ka uzņemts 3d? Operators it kā tas pats - bet GP nebija 3d filma.

Uuun.. rūķi. Ar krietni mazāku matainības pakāpi un krietni vairāk uzsvaru uz transformētu sejas struktūru. Un kas notiek ar labiem grima un datorgrafikas māksliniekiem, kad tie mēģina tik ļoti sejas struktūras maiņit vai mākoņu atlasu paskatīties.
This page was loaded Dec 2. 2024, 6:54 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09