Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Kāpēc atkal? 

crescendo (crescendo)
Brr, šermuļus uzdzen šie raksti - http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/629647-latvija_piektdala_bernu_dzimst_ar_keizargriezienu_mediki_iesaka_keizaru_veikt_tikai_ipasos_gadijumos

Piektā daļa ir OK. Piektā daļa ir minimālais drošais ķeizargriezienu procents populācijā. Tie 15% ir atlikums no sena kopsavilkuma, kur vispasaules vidējo pavilka uz leju 80to gadu Rumānijas un Kuveitas dēļ. Tas nekas, ka tām divām valstīm ķeizargriezienu UN nāves gadījumu procents bija aizdomīgi zems, salīdzinot ar visām pārējām.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26624825 (tāds ļoti nopietns pētījums, kas izvelk '19% ir minimālais drošais' cipariņu. Par 'un daram to 39 nedēļās' pat nerunāsim, tie ir jauni, tur lai vēl mediķi izstrīdās, vai ir vai nav ok).




Nu kā var Latvijā, kur jau tā ir visaugstākā māšu mirstība un viena no augstākajām zīdaiņu mirstībām Rietumu pasaulē, turpināt popularizēt šādus mītus?

Comments 

12.-Okt-2016 03:16 pm
ja nav saprotams, kas par lietu, tad lieta grozās ap naudu
dabiskās dzemdības salīdzinot ar ķeizariem ir pa_lēto, ietaupīt mēģina, tur nevajag nekādu zinātni apakšā meklēt.
12.-Okt-2016 03:26 pm
Tur jau tā nelaime, ka katram sava individuālā, mazā budžeta kabatiņa, kopbbilde, kāda kopbilde?

Kopumā valstij neveiktie ķeizari izmaksā krietni dārgāk nekā tā ķeizara operācija.
12.-Okt-2016 03:32 pm
atliek cerēt uz ārstu godaprātu un veselo saprātu
kaut gan arī "bail dzemdēt" būtu pilnīgi normāls arguments par labu ķeizaram
un ar rētām nav ko baidīt, pēc dabiskām dzemdībām arī tādas diezgan bieži paliek
12.-Okt-2016 03:37 pm
man pirmajā grūtniecībā uzskaites daktere, kad es pajautāju kādos gadījumos norīko ķeizaru, teica, ka tad ja ir kādi sarežģījumi, pat ne kas TĀDS un mammai psiholoģiskā nostāja ir ļoti lielas bailes, ka viņa savā praksē mierīgu sirdi raksta nosūtījumu ķeizaram. jo pēc viņas pieredzes gandrīz visas (9no10) tādas dzemdības tāpat beidzas ar ķeizaru un šādi esot mazāk komplikāciju gan mātei gan bērnam
12.-Okt-2016 03:39 pm
bet viņa paraleli privātpraksei strādāja DzN un katru maiņu taisīja daudzas operācijas. tie, kuriem operatīvās pieredzes mazāk varbūt domā citādāk
12.-Okt-2016 03:41 pm
Nē, nu nozīme tām rētām ir - tajā ziņā, ka ir lielāks risks _nākamajai_ grūtniecībai. Ja sieviete ir ekskluzīvi dzemdējamā mašīna, tad no neķeizarotām var vairāk bērnus izdabūt ārā.
12.-Okt-2016 03:49 pm
Slikti skaita, te derētu pieskaitīt arī tās mammas, kas vienu reizi ir knapi izdzīvojušas un uz otru nepiekritīs ne pie kādiem apstākļiem.
12.-Okt-2016 03:56 pm
Dzemdējamām mašīnām piekrišanu var arī neprasīt.
12.-Okt-2016 03:29 pm
Īpaši elitāra frāze 'iztērēti jau 70% no gada ķeizaru budžeta'.
12. oktobris ir 285tā gada diena.
t.i. 78% gada ir iztērēti 70% budžeta. Tas nav 'jau', tur tak ir neapgūti līdzekļi!

(cits, ka cipars, ko valsts maksā par ķeizaru it kā esot par zemu. Grūti pateikt, cik ļoti par zemu, ja Dzemdību nams ir retā medicīnas iestāde, kas mīnusos neiebrauc un kam gada beigās traidcionāli paliek naudiņas pāri, bet nu, ec, esot par zemu.)
12.-Okt-2016 03:39 pm
labs materiāls vecāku solidaritātes mahačam
12.-Okt-2016 03:24 pm
man arī patīk, ka Diāna, kurai bijuši tikai ķeizari, labi zin, ka pēc ķeizara kontakts ar bērnu veidojas lēnāk, ilgāk un grūtāk nekā pēc dabiskām dzemdībām.
12.-Okt-2016 03:25 pm
Viņai bija grūti, tātad nebūtu bijis ķeizars, būtu vieglāk. Ļoti tipisks domu gājiens.
12.-Okt-2016 03:29 pm
Jā, baisi. It sevišķi apgalvojums " Mūsu valstī piektdaļa dzemdību beidzas ar ķeizaru, jo sievietes vēlas izvairīties no sāpēm." - wtf? Un kuri ir tie mediķi, kas vēlas samazināt skaitu - vecmātes?
12.-Okt-2016 03:34 pm
visticamāk, jo ārsts vienīgais ir tiesīgs norīkot ķeizaru. un ārstam ir lielāka teikšana

es atkal nesaprotu kas par daļu tiem, kas pārmet tām, kas grib un par to samaksā. nu un?! apmēram tikpat maksā dabiskas dzemdības dzemdību mājā un neviens par to i aci nepamirkšķina
12.-Okt-2016 03:38 pm
Jo sievietei pienākas ciest.

Aizliedzam abortus, kauninam tās, kas izvēlas medikamentozu atsāpināšanu vai, nelietes tādas, ķeizargrieziena operāciju.


Nē, nu piespiest visām veikt ķeizargriezienus būtu tieši tik pat absurdi, bet nu... come on.
12.-Okt-2016 03:51 pm
Te tu pārspīlē, ārsti arī nav ieinteresēti nevienu paspīdzināt, viņiem arī par sarežģītāku darbu maksā par kād mazu naudiņu vairāk, problēma ir veselības naudas sadalē.
12.-Okt-2016 04:09 pm
Vecmātēm nemaksā.
Un dzemdībās ar EA vispār vecmātēm mazāka teikšana.

Sabiedrība iemācīta novertēt vecmātes, kas pasargā dzemdētājas no EA un ķeizara, tas ir selling point privātajiem līgumiem. Jā ir arī plāna ķeizardzemdētājas, kas nolīgst vecmāti - bet daudz mazāk.

Un par to paspīdzināšanu... Neesi nu tik droša. Tas nav gluži tik banāli, protams, bet..
12.-Okt-2016 03:36 pm
Vai nu vecmātes, vai budžetētāji.

Bērnu neirologiem paprasītu, būtu maaaazliet cits viedoklis.
12.-Okt-2016 03:39 pm
:(
This page was loaded Maijs 2. 2024, 8:45 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09