Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

viens viens astoņi astoņi 

crescendo (crescendo)
Nē, es nerunāšu par reklāmu (kura man krīt uz nerviem, kopš pirmo reizi to ieraudzīju. Nē, dārgie, man Keišs nešķita stilīgi pofigistisks. Man viņš šķita hmm... nu labi, neizteikšos, pieklajīgi neiznāks).

Tomēr - mani fascinē viņu izpalīdzīgums.

Naivi jau, protams, cerēt, ka pa telefonu viņi spēs sniegt kādu precīzāku informāciju, nekā mājas lapā pieejamā.

Nē nē... atbilde ir 'oi.. a mums te nez kāpēc šī kinoteātra repertuārs nerādās'.

Nu jā. Nez kādēļ nekad, kad 118 zvanīts tādēļ, ka to vajag tieši man, viņi nav spējuši sniegt derīgu atbildi.

Tuvākais publiskais peldbaseins Teikai? Jūs nosūtīs uz pirti, aiz mežiņa aiz alfas. Varbūt tur ir kāds 1x1m baseins. Kā alternatīvu piedāvājot Ķīpsalas peldbaseinu.

Dežūrējošie trolejbusi naktī? ē... nu nezinam īsti no kurienes atiet, nezinam cikos, bet varat pamēģināt vai nu pie esplanādes vai pie stacijas, apmēram vienos vajadzētu būt.

Neskaitot nebūt ne reti sastopamos 'visi operatori aizņemti' (lasīt - visi operatori guļ).

Tāds... Izpalīdzīgs serviss.

Comments 

11.-Feb-2006 08:15 pm
Man parasti diezgan ātri atbild un, tā kā vienīgais ko es parasti viņiem prasu ir, viņu mājaslapā atrodamais, vilcienu saraksts, viss notiek ļoti precīzi :)
Arī kompāniju tel. numurus viņi diezgan ātri atrod.
Par pārējo - nez, labāk informāciju atrast savādākā veidā..
11.-Feb-2006 08:28 pm
Ilūzija, ka tā ērtāk....

Jā, vilcienu sarakstu viņi pasaka precīzi. Bet to kaut kā tiešām parasti izdodas iegūt citādi. Pateicoties internetam telefonā.
11.-Feb-2006 09:27 pm
vakar vakarā gribēju uzzināt, cikos attiet pēdējais 19.trolejbuss uz ziepniekkalnu, viņa (nu kaut kāda liene vai zane) man mīļi apstāsta, ka pēdējais ir 00.10 no pētersalas ielas.
lēnītēm gaidu šo jauko trolejbusu, viņš pienāk, un - tikai tāds sīkums - brauc uz parku.
tā nu pēdējais nemaz nav pēdējais un es palieku uz ielas.
11.-Feb-2006 09:47 pm
Bija pāris reizes kad esu griezies pie 118..
1mā - Nevarējām atcerēties kad īsti dzimusi Rīgs :} (atbildi sniedza pēc 10min sms veidā (kaut man teic ka tāda servisa neesot..!!))
2ā - Vajadzēja steidzmi uzzināt Jelgavas autobusu sarakstu.. (tur gan viņi nevarēja līdzēt.. (bet tas ir pilnīgi saprotams :) neviens viņu īsti nezin..)
12.-Feb-2006 11:06 am
o jā.
13.-Feb-2006 11:36 am
Man gan lielu problēmu ar šo servisu nav bijis, jo parasti izmantoju to vien tad, kad nav iespējas informāciju uziet pašai. Taču pieredze rāda, ka viss atkarīgs no tā, cik apķērīgs, erudīts un visādi citādi advancēts operators gadās. Tikai viena lieta mani pārsteidza - runājot ar kādu 1188 bijušo darbinieci, uzzināju, ka operatori nevar brīvi sērfot pa internetu (izņemot varbūt pāris lappuses, piemēram, 1188.lv). Tas ir liels mīnuss, jo uzticēties vienai datu bāzei, lai cik pilnīga tā arī būtu... Hmmm...
13.-Feb-2006 12:09 pm
спасение утопающих-дело рук самих утопающих. viņi drīzāk ;sito varētu reklāmā ielikt.
This page was loaded Nov 11. 2024, 6:13 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09