Comments: |
| From: | blond |
Date: | August 21st, 2014 - 11:24 am |
---|
| | | (Link) |
|
Baigi. Garuzmīme ta garumzīme. Bet to naidu, es vienkārši nevaru... Tas ārprātīgais izsmiekls par latviešu inteliģenci un tautu vispār... Nu kam tu man to parādīji?!
"Латышскую интеллигенцию обычно "делали в Питербургских пробирках"... к самовоспроизводству она не способна. В условиях свободы она тут же перерождается в местечковый национализм и , затем, деградирует в "холуизм под нового хозяина". Поздравляю "латышских холуистов" с 25 летием Балтийского Пути." Тупые гансы УРОДЫ!
piedod! bet nu tas naids ir tiešām neticam. un, godīgi sakot, šitādus ieraugot, man nolaižas rokas. par kādu nākotni mēs vispār varam runāt?
aha, dzīvot ir iespējams tikai, iebāžot galvu labi dziļi smiltīs
Es dzīvoju Purvciemā, šad tad paskatos krievu politinformācijas kanālus un palasu Dimiteru, maniem izgājieniem no komforta zonas ar to pietiek.
man pietiek feisbukus palasīt, gana man tur visādu enteleģentu latvijas krievu (un armēņu utt), kuri gan doņeckas opolčenciem ziedojumus vāc, gan pastāvīgu rašatudej strīmu nodrošina, nu un šim jau es arī tāpat uzdūros
lai cik skumji tas nebūtu, enteliģentus latvijas krievus var uz pirkstiem saskaitīt. es personīgi, izņemot orbītas puišus, ne ar vienu citu neesmu sastapies. kas, iespējams, ir pate problēmas sakne.
now that you mention it, orbītas puiši tiešām ir gaismas stariņš manā freidlistē
lv inteliģencē jau vispār ir plašs vēriens, tur pie labākās gribas var pieskaitīt tevi ,mani, satori tusiņu, orbītu, ikstenu, džilindžeru, bankovsku pāri, rībenu un faking raimondu paulu, faktiski visiem ir aukstākā izglītība!
| From: | blond |
Date: | August 21st, 2014 - 02:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Atvaino, kad sākās un notika Krimas aneksija, Timofejeva FB izklausījās tāds pats kā miera laikos kultūra, dzeja. Un ne viena paša vārda par to, kas notiek, par ko vārījās viss latviešu FB un tviteris, un ziņas. Nezinu, kā ir tagad, neesmu skatījusies. Bet toreiz paskatījos un tas mani ļoti atvēsināja. Un tad vēl (pat pirms Krimas) esmu dzirdējusi/lasijusi tādus Puntes viedokļus, kurus labāk nebūtu lasījus/dzirdējusi. Par "labo krievieti" Procevsku labāk nerunāsim.
protams, ar ko salīdzina. pat ja ne ar kremļa propagandas translētājiem, tb pilnīgi trako galu, bet ar vidēji mērenajiem (piemērs - kāds nosvērts un ļoti lādzīgs kungs krimas epopejas pašā sākumā klusiņām atzinās, ka šitā jau nu tam nevajadzēja notikt, bet viņš arī pie sevis vienmēr ir uzskatījis, ka krimai vajadzētu sastāvēt krievijā), tad manuprāt labi ir jau tas vien, ka pie tima turpinās kultūra un dzeja. par puntes viedokļiem nezinu teikt, feisbukos viņa nav, un "labā krieviete" uz mani nav atstājusi labu iespaidu, personīgi pazīstamas neesam.
really, neaizmirstam, ka krima tika "pievienota" ukrainai tikai 1954. gadā. un vispār tā reģiona vēsture ir ļoti sarežģita, un uzskats, ka krimai ir jābūt krievijas sastāvā, savā ziņā ir skatāms kā legit. esmu tādu dzirdējusi no vairākiem krievijas krieviem, kuri nebūt nav ne imperiālisti, ne vienotās krievijas atbalstītāji.
Nu, ja vien mēs kaut kur pasaules vēstures punktā "x" nenovelkam strīpu, un nepasakām, ka teritoriālajos strīdos mēs varam izmantot argumentu kam un kas ir piederējis šinī brīdī, tad varbūt arī legit. Izraēla gan ievelk dziļu elpu, lai tā līnija trāpa starp 1949. un 1954.
Bet citādi, manuprāt, neatkarīgas valsts teritorijas okupācija, aneksija, vai kādā nu citā fancy vārdā to var nosaukt - ļe nooo!
tāpat valdīja uzskats - ja krima būtu izvirzījusi normālas separātisma pretenzijas ar normālu atdalīšanās referendumu, vot, jā, tas būtu otrs kosovas piemērs (un dēļ kosovas nevajag šeit vilkt ārā argumentu, ka mūsu laikos teritorijas vairs nepārdala),un viss būtu samērā čiki,man liekas.
bet vajadzēja taču nesaprotamu iemeslu dēļ rīkot absurdu karu, kas kļūst aizvien nekontrolējamāks
From: | nord |
Date: | August 21st, 2014 - 12:35 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es esmu pētījusi šo naida jautājumu un atklāju vairākus veidus kā likt "oponentiem" justies ļoti slikti un bezspēcīgi, un tajā es redzu savu nākotni :D
| From: | blond |
Date: | August 21st, 2014 - 02:06 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu tad iemāci mums ar!
| From: | starro |
Date: | August 21st, 2014 - 11:31 am |
---|
| | | (Link) |
|
suņa sirds
vau, siržu kari :D on a side note, krievvalodīgajiem garumzīmes tiešām ir pilnīgi po. viņi tās nedzird. man bērnībā arī ar to bija problēma.
es saprotu, ka var nedzirdēt, ka var nejust atšķirību starp noteiktajām un nenoteiktajām īpašības vārdu galotnēm, ja tavā paša valodā nekā tāda nav, un ka uz to var būt pilnīgi pō, bet ir taču arī atšķirība starp pō un riebumu, ne?
aj nu beidz, tie taču ir delfu komentāri. skat. jūtūba komentārus. vispār piekrītu martkoram - šitik liela ņemšanās ap tādu sīkumu ir diezgan slimīga, attiecas gan uz inteliģenci, gan sirds aizstāvjiem.
ā, es runāju nevis par delfu komentāriem, bet feisbuka. un manuprāt tas galīgi nav viens un tas pats.
tas pats vien ir, neko jaunu tu šajā pasaulē neredzēsi
zini taču atšķirību starp ononīmu un neononīmu komentēšanu
uhu piemēram, visādu ārzemju publicistisku izdevumu komentos, tur arī ir reģistrēti komentatori, a beigās sanāk tas pats, kas delfos )
interesanti, ko latviešu inteliģence tā sarosījusies. merkelei vēstuli uzrakstījuši, ušakovam. who's next?
Tevi pārsteidz un šokē, ka starp mums ir cilvēki, kam, izdzirdot vārdu "Латышская", spalvas saceļas stāvus, kafija vairs negaršo, un "Ušakova mēra laiki" ir labākais, kas Rīgā noticis?
| From: | zazis |
Date: | August 21st, 2014 - 11:34 am |
---|
| | | (Link) |
|
nenoturējos, iemetu viņiem ar bildīti - minets/mīnēts.
| From: | zazis |
Date: | August 21st, 2014 - 11:35 am |
---|
| | | (Link) |
|
bet nesapratīs jau, auni, ept.
| From: | zazis |
Date: | August 21st, 2014 - 11:35 am |
---|
| | | (Link) |
|
jah, pareizi, visiem taga iet un laikot to bildīte. :D
autori drošvien ir tie paši trīsarpus biedri, kas arī delfu komentos smieklīgas teļegas publicē no otras puses, man bija pārsteigums, ka kaut kāda latviešu inteliģence vēršas pret itin normālu sirsniņu (mazliet apnikusi popsņa, bet principā pofig)
nu, artēmija ražotās zīmes, pie kurām visi fotografējas, arī nekas īpaši gaumīgs nav, bet, kā saka, nevienam nekaitē, utt
| From: | zazis |
Date: | August 21st, 2014 - 11:41 am |
---|
| | | (Link) |
|
man personīgi tā normālā sirsniņa atsit kko lētu vai arī 5.ās klases meičuku atmiņu kladi. bet nuja, gaumes jautājums, traki, ka ir tik daudz bezgaumīgu cilvēku, hehe
From: | zifs |
Date: | August 21st, 2014 - 12:01 pm |
---|
| | | (Link) |
|
100% manas domas.
vot, it kā tā sirds būtu izrauta no pašu krūtīm.
vispār, ja mērs būtu latvietis, ņemšanās būtu daudz mazāka - un lv krievi to zina, par to arī cepas, jo uztver to kā kārtējo uzbraucienu.
pārspīlēti, jā, bet var saprast. tipa, mūsējais mēģina uztaisīt pilsētu smukāku, bet latviešiem atkal nav labi, jo krievs - lohi, nu, bet sauc sevi par inteliģentiem.
A inteliģentus, starp citu, vajadzētu sertificēt. Citādi, kur pagriezies, tur priekšā inteliģents. Aš dirst nav ko pasūtīt.
| From: | basta |
Date: | August 21st, 2014 - 03:23 pm |
---|
| | | (Link) |
|
un beigās nevar sapreast ko šaut, ko nea.
Nu, lūk, šīs, lai paliek šāvēju ziņā.
| From: | svari |
Date: | August 21st, 2014 - 12:54 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, bet kad entuziastu grupa vienā vietā to sirsni pataisīja vēl krāšņāku, apakšu nokrāsojot dzeltenu, tad gan Rīgas atslēgu turekļi to nenovērtēja - nokasīja vienā dienā.
| From: | dooora |
Date: | August 21st, 2014 - 02:04 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ā, šis jau ir darīts? lieliski. vajag vēl.
| From: | iive |
Date: | August 21st, 2014 - 03:37 pm |
---|
| | | (Link) |
|
piekrītu!
| From: | svari |
Date: | August 21st, 2014 - 06:56 pm |
---|
| | | (Link) |
|
| From: | blond |
Date: | August 21st, 2014 - 02:09 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nē, martcore, Tev šoreiz galīgi nav taisnība. Tā zīme - es nenoliegšu - no vienas puses kaitina arī kā Ušakova zīme, bet, ticiman, ja tur būtu uzlikta rozā vienkrāsaina vai pat sarkanvaltsarka sirsniņa, sašutums būtu tik pat liels to cilvēku vidū, kuri ir mācījušies dizianu, mācījušies burtus un kaut ko zina par autortiesībām. Un nemīl banalitāti. Tik pat liels. Tiesa, viņiem nepieslietos tik daudz "vienkāršo cilvēku", kuriem ikdienā, protams, ir pofig par burtiem.
My mind exploded!
pfffft :D šausmas, blūmbergam nava gaumes :D
Nu, par autortiesībām var zajavu rakstīt, nevis kļauzu "mēs te nostājamies piektajā pozā", par ko mūsu krievvalodīgie sociķi tik pasmiesies. Tas tā, no argumentu lauciņa. Par banalitāti baidos bībelē nekas nav teikts.
Bet, ko tad es. Man jau arī pret Campbell zupas dizainu nav iebildumu.
I ♥ NY ir oriģināls logo, kurš nav izmainīts. RĪGA bija oriģināls vides dizaina objekts, kurš ir izmainīts uz slikto pusi (banalizēšana). Tāpēc Tavs komentārs, uz kuru es atbildēju, ir muļķīgs, jo neviens nesaka, ka sirsniņa pati par sevi ir kaut kas slikts.
Par to, ko vajag vai nevajag darīt, es vispār neko neesmu te teicis.
"uz slikto pusi" ir ļooooti tāds neizmērāms lielums. Izmērāms ir vienīgi fakts - "izmainīts". Par autortiesībām, lai galvu lauza juristi, bet tā no atmiņas pagrābjot, tur kaut kas bija par oriģināla izmantošanu kaut kā jauna radīšanai, līdz ar to kaut kā neizprotu, kā dizaina autors būtu bijis apzagts. Bet, ko tad es no tā saprotu. Var jau būt oriģinālajā dizainā iekļaujas pilsēta Rīga, konkrētais uzkalniņš un betona marka, bet pagaidām no spēcīgākajiem argumentiem esmu dzirdējis tikai "fuuuuuuu!".
Es tikai vēlējos norādīt, ka Tavs salīdzinājums ar I Love New York ir nekorekts. Arī turpmāk Tev neiet sevišķi gludi, bet par to es nerunāšu, jo nav jēgas.
tu taču negribi sacīt, ka brendiem laiku pa laikam nav jāpamainās?
Jā, neko tādu es negribu sacīt.
Ņujorkas sirsniņa ir labi, izmaiņas tomēr drīkst ieviest, sirsniņa virs Rīgas uzraksta ir slikti. Nu, mans matemātiskais prāts no šī visa pagaidām spēj izlobīt vien to, ka sirsniņas ir labi tikai oriģinālā dizainā.
Pilnīgi gribās teikt - оглосите весь список.
visi pilsētu brendi savā ziņā ir banāli, arī ņujorkas, un šajā ziņā viens no otra tur īpaši neatšķiras
Tu vēl viņam Krišjāni Papiņu uzsūti. :)
btw, apsveicu ar balo dzīve nekad vairs nebūs tāda, kā mēs to pazinām!
vot mēs kādreiz zviedzām, ka koslim klāt piepirkt vajadzētu vēl šito psihopātu, un tad būtu pilns trako komplekts. lūk, kur dzīve mūs ir novedusi.
Ok, valīds arguments. Neviens nesaka, ka Ņujorkas logo nav banāls, bet piezīmējam sirsniņai bārkstiņas, piezīmējam cepurīti, vai iekrāsojam rozā, tād tā jau banālais logo tiek neglābjami sabojāts.
Ja Tev būtu matemātisks prāts, neko tādu Tu tur neizlobītu. Kurš ir teicis, ka nekur nav tāds dizains, logo, objekts, kuru sirsniņa neuzlabotu? Mēs te runājam par konkrētu piemēru. Izskatās, ka Tev ir muļķīgs prāts, nevis matemātisks, bet tas droši vien tāpēc, ka esi sadusmojies par norādīšanu uz neveikliem argumentiem un centies sevi attaisnot, izdomājot stulbības. Tas reizēm palīdz, es zinu.
vienk. zem galda :D :D "tu esi stulbs", protams, ir pats labākais arguments :D
Es biju sapratis, ka tev šī diskusija jau ir nogurdinājusi.
Bet, ja reiz tā, es nezinu, kurš ir teicis, ka "nekur nav tāds dizains, logo, objekts, kuru sirsniņa neuzlabotu". Es pagaidām redzu tikai, ka pīplam sirsniņa garumzīmes vietā nepatīkot, jo "dizains", "banāli", "tev nav gaumes", "tu esi muļķis", "minets" un "nilzirgs" (vajadzīgo pasvītrot).
No valīdiem argumentiem varu piespēlēt: "a, vai tu esi lasījis vēstuli Ušakovam". Uzreiz varu atbildēt - nē. Arvien vairāk pārliecinos, kādēļ.
Par pēdējo rindkopu - tev labāk redzēt, es nezinu.
Nē, nupat man sāk tomēr iepatikties. Žēl, ka jāsteidzas uz futbolu. Atvaino, ka biju rupjš.
Da lāb, man ar uz mājām sāk gribēties. Nesēdēs jau visu vakaru internātos.
nekur jau nav teikts arī ka viena liela pipele (vēlams ar spārniņiem) to neuzlabotu.
Boy, Oh Boy! Atvēru es to http://xn--par-rgu-ieb.lv (oho, kas par linku!), un pasījos un inteliģenci. Ē, nū, well... Agnese Kleina, oho... Ansis Egle, mirstu! A kur tad Artūrs Mednis? Piedod par spamu, bet pati gribēji dzīvību. :)
jūs droši izklaidējieties, man nav pretenziju :) | |