Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2010-02-23 14:27:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
"Торренты выигрывают не потому что они бесплатные, а потому что там все есть. И есть прямо сейчас. Вся проблема, которую мы наблюдаем это неумение и нежелание издателей получать свои деньги с этого тиража. Даже довольно слабая попытка сделать что-то напоминающее но за бабло, в виде iTunes почти мгновенно дала превосходный результат. Слабая, потому что из возможных преобразований, было предпринят самый минимум."
http://msado.livejournal.com/1855394.html?#cutid1
no esejas par pirātismu

starp citu, es būtu gatavs maksāt tur vienu latu par filmas KVALITATĪVU elektronisko kopiju, kas būtu here and now, utt
a jūs, biedri?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]mamuts
2010-02-23 14:35 (saite)
Kaķi maisā nepērku - ja filmu esmu atzinis par sūdu, nafig man par to būtu jāmaksā?
Savukārt, kuru gan filmu parasts cilvēks skatītos vairāk par 4-5 reizēm?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 14:37 (saite)
kāpēc jāskatās vairāk
mājās sanāk tipa 1/3, teiksim, no kinoseansa biļetes cenas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2010-02-23 14:41 (saite)
Man - nē, es mājās ķinīša skatīšanās laikā tik tēju dzeru. ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]f
2010-02-23 16:12 (saite)
to, kas ļoti patīk ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ulvs
2010-02-23 14:38 (saite)
kopumā nē, neesmu gatavs maksāt par dl filmām. kā iepriekš norādīja - kaķis maisā. un vēl.

protams, es labprāt atdotu to 1 ls to filmu autoriem, kuras noskatos vairāk par 1 reizi. bet tas nav reāli iespējams.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 14:50 (saite)
a čo, grūti filmu izvēlēties?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ulvs
2010-02-23 14:52 (saite)
grūti paredzēt, vai tā būs laba.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 14:58 (saite)
a kā tu vispār uz kino ej??!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-02-23 15:05 (saite)
a vot, neej ;)

okuļturivatsa nada! ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]up
2010-02-23 14:41 (saite)
es maksaatu, jaa. nu, teiksim Itunes man patiik, tikai nepatiik, ka cena vienai filmai sanaak daargaaka nekaa dazkaart dvd vaikalos.

(Atbildēt uz šo)


[info]imix
2010-02-23 14:42 (saite)
nahujam man netaa maksaat par filmu? jociigs esi?
ja es gribu maksaat, es eju uz kinci ! tur ir liels ekraans, laba skanja un pirmdienaas taapat ir tikai nedaudz virs lata!
a tu jau gribi par katru filmu latu maksaat...kur logjika? taa jau pusi algas uz to vien vareetu atdot... (ja taada buutu)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 14:50 (saite)
takš tad ej uz kinci, kas traucē :)
a nekādu "filmu netā" nav, tur viss ir nelikumīgi
no tavas kā lietotāja puses, ne jau torentu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]imix
2010-02-23 15:12 (saite)
nu man vienalga tur tas ir likumiigi vai nee! uz visaam filmaam jau nevar uz kinci izstaigaat, tapeec jaakachaa...a kachaat sanaak daudz! padomaa pats kaads zhuuksnis aizietu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2010-02-23 14:43 (saite)
A es jau maksāju...dvd matraci nopirku? Nopirku. Nodeva maksāta? Maksāta. Viss, ja čist pered zakonom.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]unpy
2010-02-23 14:47 (saite)
Starp citu, jā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rediiss
2010-02-23 14:44 (saite)
kāta! turklāt here un now ir reāla lieta - var netīšām ieķert vairāk, kā sākumā biji domājis. :)

(Atbildēt uz šo)


[info]zifs
2010-02-23 14:44 (saite)
Es viennozīmīgi neesmu gatava maksāt. Ja es gribu maksāt eju uz kino.Uzskatu tas ir pilnīgi pietiekami. Tas pats attiecas uz mūziku.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-02-23 14:45 (saite)
tipa ja gribu maksāt, eju uz koncertu? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-23 15:43 (saite)
Precīzāk būtu tā - ja gribi saņemt no manis naudu, nāc un nospēlē man koncertu. Ieraksti neskaitās. Tie ir kā reklāma. Tu taču par reklāmu nemaksā, vai ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 15:48 (saite)
to, ka ieraksti ir reklāma - tā uzskati tu, vai arī ierakstu autori un izdevēji?
savādāk veikalā arī var reklāmas šampūnu, reklāmas šņabi un reklāmas zelta auskarus nest ārā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-23 16:05 (saite)
Reklāmai ir dažādas formas. Noformējums šampūnam un šņabim ir reklāma. Viss kas ir ap produktu ir reklāma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spicausis
2010-02-23 21:44 (saite)
Ja man te blakus būtu veikals, kurā bez maksas varētu dabūt šampūnus, šņabi un zelta auskarus, es īpaši nevilcinātos šo iespēju arī izmantot.

Obviously, analoģija ir draņķīga, jo, kamēr vēl nav pieejami klonēšanas aparāti, tikmēr viens bezmaksas šampūns nozīmē to, ka kādā citā — maksas — veikalā ir par vienu šampūnu mazāk, bet, jā, I would download a car.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2010-02-23 16:08 (saite)
ir pilnīgi nekorekti šādā veidā salīdzināt kino un mūziku - ja kino ir viens produkts, kuru var rādīt kinoteātrī un replicēt uz visādiem nesējiem, un produkta izmaksas būs nemainīgas, tad mūzikā ieraksts un koncerts ir divas dažādas pasaules.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-23 18:42 (saite)
Uu? Paskaidro, lūdzu, tuvāk par kādām izmaksām tu runā?
Piekrītu, ka mūzikas ieraksts nevar sacensties (vai drīzāk tam nevajadzētu) ar koncertu, taču prakse, kāda ir tagad novērojama mūzikas industrijā, kad koncertu tūres tiek rīkotas, lai reklamētu ierakstus ir smieklīga un klaji aplama (manuprāt). Galvenajam ir jābūt koncertam, dzīvam priekšnesumam un nevis ierakstam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-02-23 18:58 (saite)
bez ieraksta tu nezinātu ne 99% no tām grupām, kuras zini tagad. pēc līdzības ar tavu nostāju sanāk tā, ka filmas būtu jātaisa tikai tāpēc, lai publika atnāktu uz to pašu teātra izrādē. turklāt tas neatceļ to, ka filmas uzņemšana un albuma ierakstīšana prasa līdzekļus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 19:05 (saite)
bet shēma ģeniāla sanāk
tātad izdevējs iegulda līdzekļus grupas ierakstā, šis ieraksts tipa ir reklāma, kas jākačā par velti no internetiem
stāvoklis šāds:
- kompānija šobrīd ir mīnusos
- banda ir uz nulles

pēc tam mēs spēlējam koncertus, kuru ienākumus atdodam kompānijai, lai kompensētu tās izdevums
finālstāvoklis:
- kompānija pa nullēm
- banda pa nullēm
- lindiņa tikusi pie ieraksta un apmeklējusi konservu

bingo!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-23 20:23 (saite)
Tavs scenārijs ir:
Ierakstu kompānija un grupa iegulda līdzekļus kaut kādā prodžektā, kuram pat iespējams ir mālslinieciskā vērtība un visu atlikušo mūžu sēž mājas un urbina degunu, bet tu to visu apmaksā.

Gribi braukt no kalniņa, vajag uzvilkt ragaviņas augšā.
Piedod, man laikam patīk maksāt par sviedriem, kurus es redzu.
Turklāt, par tām nullēm...Vai attiecībā uz ierakstiem ieguldīti līdzekļi ir adekvāti peļņai? Tu tiešām tā domā? Varbūt tas ir mīts? Varbūt vienkārši ir apsviedīgi ļautiņi, kuri pat smiltis tuksnesī beduīnam spēs pārdot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sin
2010-02-23 21:02 (saite)
zin ko es pateikšu..

parasti jau cilvēki klausās mūziku, kura sniedz 'labsajūtu' vai arī 'izklaidē'.. un kādēļ gan Tev nesamaksāt par to..? gan par iespēju baudīt to koncertā, gan, sev vēlamā ieraksta formātā, jebkurā pasaules vietā..

pat ja Tev nav naudiņas ko samaksāt, tad vismaz pret māksliniekiem vajag izturēties ar cieņu..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-23 21:18 (saite)
Katram savs redzējums.
Nevienu mākslinieku es neapvainoju, bet, ja kāds jūtas aizvainots, ko, lai saka - Pats vainīgs.

Man māksla (ja runājam par māksliniekiem) nav industrija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-02-23 22:06 (saite)
diez, kā mūziķi izdzīvoja, muzicēja un galvenais radīja laikos, kad nebija tādu mūzikas ierakstu kompāniju

stāsts par viņu neatsveramo lomu ir mīts, pie kam pašu kompāniju radīts un aku kaku uzturēts

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zifs
2010-02-23 19:59 (saite)
Es jau arī par to runāju, ka ieraksts ir kā reklāma, lai iepazīstinātu mani ar grupu. Vārds "reklāma" varbūt skan brutāli, taču pēc būtības tā ir. Tu jau pati zini, ka reklāmas izveidošana arī nav lēta, vai ne?;)
"ka filmas būtu jātaisa tikai tāpēc, lai publika atnāktu uz to pašu teātra izrādē. turklāt tas neatceļ to, ka filmas uzņemšana un albuma ierakstīšana prasa līdzekļus." Īsti nesapratu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-02-23 20:01 (saite)
es pielīdzināju albuma ierakstu filmai un koncertu teātra izrādei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-23 20:32 (saite)
Es teiktu filmas ieraksts = mūzikas ieraksts, filma koinoteātrī = koncerts.
Teātra izrādes neieraksta, operas gan ieraksta, taču tas nudien nav baudāms produkts.
Bet mani laikam vairāk gan besī situācija, tāpēc es tik klaji opozicionēju. Godīgi sakot, man nav īsti skaidrs, kurš te ir pirāts? Ierakstu studija, kura pilnā kaklā bļauj par saviem mega zaudējumiem, noklusējot par peļņu vai es?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-02-23 20:40 (saite)
es teiktu mūzikas ieraksts = filmas ieraksts, mūzikas ieraksta atskaņošana publiski = filma kinoteātrī. nu nevar pirkstu ar pimpi šitā salīdzināt. tāpēc es arī pievedu līdzību par teātra izrādi (viss tas pats kas filmā, tikai dzīvajā uz skatuves).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-23 20:53 (saite)
Man nav principiāli ar ko salīdzināt - ar filmu vai teātri, vai hokeju.
Runa nav pat par salīdzināšanu.
Es uzgleznoju gleznu. Ja paveicas nopārdodu to un taisu nākamo. Es taču to nereproducēju un nedzīvoju no reprodukciju noieta ienākumiem. Un pat ja tā būtu (proti, reproducētu un gūtu peļņu), tā būtu salīdzinoši niecīga attiecībā pret oriģināla cenu.
Kaut kā tā, pa brutālo runājot. Tā ir tā galvenā doma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-02-23 21:06 (saite)
tad sanāk, ka koncerta biļešu cenai (oriģināls) jābūt n reizes augstākai par ieraksta (kāda ieraksta? koncerta ieraksts būtu reprodukcija, bet koncerts jau vēl nav noticis) cenu.

turklāt šeit var runāt vispār tikai par koncertierakstiem, nevis studijas ierakstiem, kam ar koncertiem vispār nav ne mazākā sakara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-23 21:35 (saite)
Tavuprāt ir atšķirīgs.
Baidos, ka manā uztverē ieraksts ir otršķirīgs produkts, lai gan vārds "otršķirīgs" nav precīzs, uz sitienu nevaru izdomāt precīzāku apzīmējumu. Emocionālā ziņā koncerts sniedz vairāk, kā ieraksts. Pat, ja tas nav izdevies koncerts.
Neesmu dzirdējusi nevienu ierakstu, kurš man liktu elpai aizrauties, bet koncerti gan ir bijuši.
Vai arī n reizes zemākai. Skaties kā gribi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]madame_silence
2010-02-24 00:00 (saite)
rasbainiekam taisnība tu tiešām visu laiku fundamentāli jauc pirkstu ar pimpi

nav iespējams salīdzināt glezniecību ar populāro mūziku un kinematogrāfu. tie ir pilnīgi dažādi mēdiji. es izteikšos par kino.

vai tu vispār kaut minimāli apjēdz cik izmaksā mākslas filmas uzņemšana? cik cilvēki tajā tiek nodarbināti? esi kādreiz pievērsis uzmanību titriem un cik to ir daudz? tev liekas ka tur strādā cilvēki kas neko nemāk darīt? producentu grupai un izplātītājiem ir neapšaubāmas tiesības saņemt peļņu par savu risku. jo rodošais process šajā jomā ir saistīts ar risku. protams ka filmas tiek radītas lai nopelnītu naudu. tā tiešām nav gliezniecība. kino ir nepieciešami skatītāji... daudz skatītāju. nav jēgas tērēt naudu filmai ja nav noieta.

es tiešām esmu gatava maksāt par filmu kas man tīk lai to noskatītos kvalitatīvi. tieši tādā kvalitātē kā tās veidotāji ir vēlējušies to radīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-24 12:11 (saite)
Es runāju par pavisam ko citu.
Man liekas, paši jūs jaucat P. ar P.. Es runāju par pavisam ko citu un man ir apnicis to skaidrot. Ja nesaprotat, tad nav vērts vēl un vēl reiz skaidrot. Man žēl...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-02-24 16:18 (saite)
tu koncertu un ierakstu sajauc vienā katlā. tur nav tā kā ar kino un gleznu - ir viens izstrādājums un tam ir reprodukcijas. tie ir pilnīgi dažādi izstrādājumi, un tev jau nu to vajadzētu zināt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-24 17:24 (saite)
Protams, ka nav. Es jau teicu, ka nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-02-25 02:22 (saite)
filma kinoteātrī vs filma mājās nav tas pats kas koncerts vs albums. qed.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-25 09:10 (saite)
Kāpēc tev tā liekas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2010-02-25 13:11 (saite)
sāksim atkal no sākuma?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-02-25 15:52 (saite)
:)
Man liekas, ka mēs šo problēmu redzam savādāk. Es it kā saprotu, ko tu gribi teikt, taču es runāju par ko citu. Lai gan respektēju tavu kā exmūziķa viedokli. Taču man kā patērētājam, ieraksts ir tikai konservēti persiki, bet es esmu tāds gurmāns, kuram labāk garšo svaigi. Un tur laikam neko nevar darīt. Un šai sakarā arī filma uz mana mazā datora vai TV ekrāna ir tikai tādas atraugas, ķeksītis noskatīto listē. Lai saņemtu kārtīgu emocionālo belzienu ir vajadzīgs lielais ekrāns. Lūk par ko es. Un tam visam ir arī jāmaksā adekvāti un mērķtiecīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puika
2010-03-04 23:35 (saite)
iejaukšos.
Tu gribi emocijas - apmeklē koncertu. Fine. Gribi iepazīties ar grupu - nokačā albumu vai paņem to veikalā paklasuies - arī labi. Bet, ko Tu dari pēc koncerta, turpini klausīties nesen izdoto albumu vai tomēr gaidi jaunu un intensīvi apmeklē vēl koncertus, kurus iespējams apmeklēt? Es piekrītu, ka liela daļa kāposta aiziet mūzikas ierakstu kompāniju un izdevēju kabatās, bet bez viņiem diez vai Tu saņemtu kvalitatīvu CD ierakstu. Pat ja saņemtu, grupai/mūziķim ir jābūt ar labu kapitālu, lai spētu segt izdevumus un vēl, labākajā gadījumā, iziet pa nullēm. Turklāt, tāpat kā kino, ierakstīt albumu ar nav viena dažu viena cilvēka darbs, katram jāsaņem pelnītais atalgojums.

A runājot par topika tēmu - būtu gatavs maksāt latu, ja būtu iespēja dabūt filmu te un tagad vai iespēju novilkt filmu pāris dienu laikā no apmaksas brīža. Ja patiktu, aizietu uz lielā ekrāna (ar nosacījumu,ka filmu tepat pie mums izrādītu)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zifs
2010-03-05 12:56 (saite)
Piekrītu, ka katram darbam jābūt apmaksātam.
Jautājums ir par to, kāpēc tiek radīts viens vai otrs mākslas vai arī pseidomākslas darbs? Kāds ir tā mērķis?

Par kvalitatīvajiem CD. A moška nemaz nevajag CD. Ieraksti, augšuplādē un citi lejuplādē. Ritīgi ietaupīs ir cilvēku resursus, i naudu. Un ļauj pa brīvu iegūt ierakstu. Sazinies ar ļaudīm, kuriem patīk tavs radošais gara darbs un tad braukā apkārt pa pasauli un taisi koncertus, par kuriem iegūsti naudu.

Man liekas liekulīgi, ka mūzika, kino, vizuālā māksla ir bizness. Tā tam nevajadzētu būt.

Runājot par topiku, es neesmu gatava maksāt latu sazin kam, lai iegūtu mūziku vai filmu uzreiz. Tas ir tas pats, kas pirkt lombardā, jau iepriekš zinot, ka zagts. Tu pats - balts un pūkains, bet citi - fui, fui.

Nauda un maksa par darbu vispār, it īpaši intelektuālu, ir komplicēta padarīšana. Vismaz man personīgi. Iespējams, ka citiem tas ir kā divus pirkstus apčurāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2010-02-23 14:49 (saite)
Par daļu filmu jā. Pārējās principā varētu arī neskatīties.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2010-02-23 14:59 (saite)
pilnīgi noteikti jā. ir filmas, kuras tiek nolūrētas vismaz reizes 10, un ja pie jamējām varētu tikt bez internetu bakstīšanas un HD versiju torrentu meklēšanas, es noteikti to kapeicinju samaksātu. ir tomēr filmas, kuras kino skatities ir samērā bezjēdzīgi - prasās vīnu, tējiņu, mājas atmosfēru.

(Atbildēt uz šo)


[info]nord
2010-02-23 15:00 (saite)
Es jā, esmu gatava maksāt par filmu un pat seriālu, bet galvenokārt par tīru sirdsapziņu.

(Atbildēt uz šo)


[info]phz
2010-02-23 15:37 (saite)
Es būtu gatavs maksāt latu mēnesī (nu labi, varbūt piecus) un vilkt, cik gribu un kad gribu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 15:45 (saite)
arī risinājums

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]driznaks
2010-02-23 16:03 (saite)
legālai, stabilai un daudzmaz ātrai platformai (tipa steam, piemēram) būtu ar mieru maksāt. apmēram līdz +/- kinobiļetes cenai gabalā, tad sāktu stomīties un meklēt atrunas.

kaut kādiem random pidariem, kas par maksu ļauj novilkt to pašu ko torentu trakeros gan ne.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 16:13 (saite)
nu vot, tu saproti problēmu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]f
2010-02-23 16:15 (saite)
kvalitatīva kopija plus apraksts vai kaut kādi iepriekšējo daunloudētāju komentāri par filmas saturu (kas, būtībā, var arī izpalikt) - jā, kāpēc ne. varbūt pie reizes mazliet vairāk pafiltrētu, pirms vilktu kādu filmu.

a to tagad čupām stāv uz kompja, bet skatīties neskatos.

(Atbildēt uz šo)


[info]atis
2010-02-23 16:49 (saite)
0,5-1 Ls, bet tikai filmas taisītājiem, nevis starpniekiem

Par samaksas sistēmu ir samērā interesants projekts - http://flattr.com/beta/

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 17:08 (saite)
mēnesī cilvēks cik skatās filmas
nu 10
teiksim, 10x0,7 ls, 7 lati mēnesī tač normāli

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]analgiins
2010-02-23 19:59 (saite)
sapraatiigi buutu dot iespeeju ziedot peec filmas noskatiishanaas kaut kaadaa filmas fondaa, kur nauda sadalaas starp investoriem, aktieriem, filmeetaajiem un visiem paareejiem.
pirms filmu skatiities veel par vinu maksaat - nu nezinu. a kaada ir vispaar taa sajuuta, kad tu noskaties kino filmu, kas izraadaas pilniigs meesls? es piemeeram nezinu, es uz kino nekad neesmu gaajis.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2010-02-23 20:04 (saite)
producenti jau visiem ir samaksājuši

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2010-02-23 20:28 (saite)
pareizi - neviens jau arī neprecās ja nav skaidrs ka mama/papa sapas.

sajūta kāda? agrāk noskatoties kino par 20 kapeikām, nekādas vilšanās nebija.
tagad arī nav, pārsvarā tāpēc ka uz k/t eju reizi gadā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pikaso
2010-02-23 21:13 (saite)
sajūta kā pēc vemšanas. vai īsi pirms. riebīga pēcgarša mutē. plus tradicionālā vilšanās sajūta tam visam klāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kants
2010-02-23 21:07 (saite)
Пиратство снижает продажи? снижает от какой планки? от той, что нарисовал маркетинг? если маркетинг нарисовал планку, в которой не учел реальное состояние дел с пиратством, то есть вопрос, что он еще проебал посчитать? Или все-таки маркетинг был умный и положил потери в цену? Тогда видимо вообще потерь нет?
ir filmas, par kurām varētu samaksāt to latu, bet lielākā daļa no manis redzētajām noteikti nav tā vērtas. ja ir kāda ļoti īpaša mūzika, nopērku disku.
bet kā, neskatoties un neklausoties, var zināt, vai filma / mūzika ir laba?
btw, pāris reizes, kad esmu mēģinājis pirkt mūziku internetā, mani brutāli pasūtīja - jo, redz, es neesot asv iedzīvotājs. paši vainīgi par savu alkatību.

(Atbildēt uz šo)


[info]pikaso
2010-02-23 21:10 (saite)
būtu. bet, protams, ne par jebkādu.

(Atbildēt uz šo)


[info]brock
2010-02-24 08:18 (saite)
Sistēma jau nebūtu slikti, ja vien visu ar drm utt lietām sakārtot varētu tā, lai neciestu tas, kas gatavs maksāt, jo jautājums būtu vai samaksājot to vienu latu man tā filma tiešām pieder vai nē :) Lūk jau ar visiem tiem gaming servisiem (Steam, Direct Download, visu izdevēju pašu piedāvātie digitālie distribūcijas veidi utt) ir problēma, jo reāli tu maksā naudu (praktiski to pašu, ko samaksā par kastīti ar disku retail veikalā, bet reāli tev nekas nepieder. Servisa sniedzējs bankrotē un tu paliec ar neko. Tas pats arī visas mūsdienu retail nopērkamās spēles. Tur ir tādi DRM brīnumi salikti, ka tā ir vienkārša klietnu pišana (atvainojos par manu franču valodu). Tas pats būs ar filmu download un maksāšanu. Tas pats reāli tiek ieviests lēnām arī ar visādiem ierakstiem uz diskiem utt. Viņi līdz šim domā tikai kā novērst iespēju, ka kāds var nopiratizēt, bet aizmirst ka arī kvalitatīvs produkts būtu jāpasniedz no kā necietīs tas, kas maksās.
Protams, es pats lietoju visus Steam utt un man tur ir tik liela jau legālu spēlu kopiju kolekcija (pirkta uz visādām atlaidēm un pakās pa krietni lētāku cenu), ka es gribēdams to visu izspēlēt, dabūtu pavadīt spēlējot noteikti pāris mēnešus. Es būtu gatavs arī filmu servisu šādu izmantot (btw ASV jau ir visādi netflix utt), bet mani tiešām sāk mākt šaubas par to visu, ko jau iepriekš uzrakstīju, kas man reāli pieder. Ticamākais, ka absolūta nulle un es tik to varēšu izmantot kamēr servisa piedāvātājs pastāves.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?