Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Kā nez ir? Vai iespēja, ka vīrietis var ciest, piemēram, no seksuālas vardarbības (tai skaitā armijā vai cietumā, bet ne tikai) un šīs pieredzes pārvarēšanai būtu nepieciešams kāds specifisks atbalsts, arī šķiet ļoti pikanta un apķiķināma, vai arī šī tēma vispār ir tabu?
  • Nau visi cilvēki vienādi, manuprāt.
  • visticamāk vajadzētu, bet nez vai par to tuvāko gadu laikā sabiedrība būs gatava runāt. šovasar mums renovēja māju, bija daudz strādnieku, vienā no pauzēm visi bija savākušies vienuviet, viens izstāstīja kaut kādu stulbu un vulgāru joku par vīrieti tuksnesī, kuru tuksnesī vairākkārtēji izvaro iezemietis (protams, melnais) un visiem bija nenormāli smieklīgi.
    es biju ļoti izbrīnījusies, jo pēdējo reizi tādus jokus pārstāstot un skaļi smejoties dzirdēju pamatskolā. bet varbūt es dzīvoju kaut kādā ideālajā iedomu pasaulē
  • vīrieši, tāpat kā sievietes, pa laikam izmanto psihoterapeitu palīdzību. bet ja izmanto, tad par to daudz nerunā. ja tādi te ir, tad viņi klusē; runā jau tikai daži.
  • redzi, sāksim ar to, ka džekiem šis jautājums vispār nav īsti pārdzīvojams, atšķirībā no meitenēm
    tāpēc psihiatoram mūsu gadījumā pārsvarā būtu jāmēģina upuri atrunāt no nelikumīgas ieroča iegādes ar nolūku nogalināt pāridarītāju vai viņa ģimenes locekļus

    ja šādi psihiatori pastāv, es noņemu cepuri viņu priekšā

    mūsu izpratnē tevis minētais pasākums pielīdzinas (identitātes) slepkavībai, un variantu, ka kāds ies kaut kur žēloties nav īpaši daudz - vai nu samierināsies ar jauno traģisko dzīvi, vai nu arī asinis nomazgās ar asinīm, ja pēc tam vēl būs palicis kāds spēks iekšā
    • Hm.. bet kāpēc meitenēm šāds pāridarījums būtu vieglāk pārdzīvojams?
      • Jā, starp citu - es esmu šo stereotipu (nebaidos ši nievātā vārda!) vairākkārt pamanījusi. Pat tādā "Delfu" komentāru līmenī kā - "heteroseksuāla sievietes izvarošana ir dabisks, tikai drusku brutālāks akts, savukārt vīrieša gadījumā tiek pretdabiski satricināti viņa būtības pamati".
        • tie nav stereotipi, tie ir rezultāti
          • Kā rezultāti?
            • rīcības rezultāti
              respektīvi, ir stulbi cīnīties ar Uzskatiem, kad tev acu priekšā ir Fakti, kurus vispār neinteresē ne tavi, ne mani Uzskati
              • Cīņa ar Uzskatiem maina rīcību (Faktus) nākotnē. Tāpēc ir vērts runāt un runāt par to.
                • šo problēmu nav pat iespējams ietvert kaut kādos noteiktos sociālos apstākļos vai kontekstā, no kura vadīties
                  man liekas, kā tas būtu 15-jā gadsimtā, tā tas būs arī tagad, neskatoties uz visām humānisma un apgaismības idejām
                  ģevkām taču tas pats - kas jums šajā sakarā planētas civilizētās sabiedrības daļā ir mainījies pa gadsimtiem, nekas
                  • Ir gan. Man sen apkārt ir cilvēki, kas neiekļaujas Tevis aprakstītajās grupās "gevkas" un "džeki", patiešām. Es tik lasu un brīnos.
                    • es taču neesmu šīs grupas kaut kā kādreiz aprakstījis
                      • es domāju, ka fakti ir pilnīgi vienādi - identitātes un kontroles zaudēšana ir gan vīriešiem, gan sievietēm izvarošanas/seksuālas varmācības rezultātā. Man šķiet, ir kaitnieciski un aprobežoti teikt, ka sievietes šādu rīcību pārdzīvo vieglāk. Ilggadēja šovinisma rezultātā tiek vispāruzskatīts, ka sievietēm tas ir vieglāk pārdzīvojams process. paldies visām venērām un mēnestiņiem, ka lēnām šis uzskats tiek grozīts.
                        • Man ir aizdomas, ka god. jz. Martcore šajā gadījumā veic to pašu provokatīvi-klaunisko funkciju, ko pirms neilga laika god.jz. Kautskis izspēlēja attiecībā pret vegāniem.
        • Nu apmēram tā sanāk. Un nevar saprast, vai sieviešu būtība ir tik robusta, monolīta, ka nav salaužama, vai vienkārši sievietēm ir zemākas kategorijas iekšējā būtība. Un, protams, pieradums. Sievietēm tak vajadzēja pārdesmit tūkstošu gadu laikā pierast pie seksuālas vardarbības. Viens sūdīgs sekss vairāk vai mazāk - parasta lieta, neko?
          • Domāju, ka cilvēki, kuri pārstāv jz. Marcores proklamēto uzskatu, savu pasaules ainu dzimumsocialitāšu jomā balsta uz visiem trim šiem vaļiem, jā.
        • Lol, exactly
          P s šeit es zinu diezgan daudz džeku kas iet pie psih ter. Visi protams ir no 'vecās' Eiropas. Savu rumāñu draugu, kuram ir acīmredzamas smagas problēmas, nespēju pierunāt jau 2 gadus.
          • (Anonīms)
            nu, psihiatri apriori ir slikti cilvēki un psihoterapija ir neglābjami slikta lieta. vienkārši rietumeiropieši ir pagrimuši, tas arī viss
    • a no kurienes tev ir pieņēmums, ka meitenes izpratnē izvarošana nav identitātes slepkavība?
      • (nu, protams, asūmojot, ka meitene netiek no mazām dienām audzināta ar identitāti "tevi var/drīkst pofigā izvarot, un tas ir normāli", ko atkal cilvēki tā kā cenšas nedarīt - t.i., audzināt meiteni ar šādu identitāti būtu tikpat slimi kā audzināt zēnu ar šādu identitāti, gan jau ir gan vieni, gan otri, bet tas itkā uz šo sarunu neattiecas)
      • jā, es par to pašu. ka tāds uzskats ir kādam vēl tik inteliģentā vietā kā cibā un it īpaši martcores galvā, WHYYYYYYYYYYYY
      • ar reakciju uz to
        tu esi redzējusi igauņu k/f klass, kas dokumentē reālus notikumus
        ieliec tagad to divu džeku, kas apšāva savu klasi, vietā meitenes
        vnk pamēģini to izdarīt
        • nu no tādas loģikas sievietei var nodarīt pilnīgi jebko, un viņai tas būs pofig, jo neapšāva taču visus klasesbiedrus :) sievietei enīvej tipiskāk (tīri no noziegumu statistikas) būtu noindēt, un nevis visus, bet vainīgo - un es mierīgi varu iedomāties izvarotu sievieti gadiem plānojam, lai beidzot pielietu indi izvarotāja kafijai. (ko atkal vīrietis darītu ar mazāku varbūtību)

          vai arī, teiksim, sasummējoties pašas sagrautajai identitātei un sabiedrības "gan jau pati uzprasījies" un "sievietēm taču tas nav tik slikti", ātrāka vai lēnāka pašdestrukcija arī ir ļoti iespējamas sekas. bet tas, ka nobeidz sevi, nevis citus, taču nenozīmē, ka nav tikpat sūdīgi.
          • tā arī ir taču atbilde uz jautājumu
            tu meklētu indi vainīgajam, viņi tupa apšāva visus

            tās abas ir kvalitatīvi kvantitatīvas iespējamās reakcijas, tu taču redzi starpību

            un nevajag man šo jobano, vairs nezinu kura gadsimta "gan jau pati uzprasījies" bāzt acīs, normāli cilvēki un pēc tam tiesa šādiem tekstiem ne īpaši tic )
            • Tad Tu tagad runā par atšķirīgām reakcijām vai atšķirīgiem pārdzīvojumiem? Tas nav viens un tas pats, jo (līdzīgi kā jau jz. Honeybee norādīja) pat viens un tas pats cilvēks var atšķirīgi reaģēt uz vienu un to pašu pārdzīvojumu, kā arī vienādi reaģēt uz atšķirīgiem pārdzīvojumiem.
              • atkal tas pats
                mēs nezinam konkrētu cilvēku konkrētus pārdzīvojumus, bet aptuveni redzam viņu reakcijas, faktiski, ļoti mazu publisku daļiņu no tā visa - un mēs spriežam par viņu reakcijām
                • btw, piezīmēsim, ka cilvēki no malas neredz ne tikai reakciju - nu, t.i., tu pamani ārējas un ekstrēmas reakcijas, bet ne lēnu pašsagraušanu, kas slēpjas aiz smaidošās depresijas -, tu neredzi arī cēloni - jo tomēr izvarošanas upuri gluži neskraida apkārt pa pasauli, stāstīdami par savu pieredzi. ir iespējams, ka tu personiski pazīsti izvarošanas upurus - gan viena, gan otra dzimuma - un vienkārši nezini par šo faktu. vai tu esi gatavs apgalvot, ka vīrietis, kurš ir izvarots, bet nav tupa apšāvis 30 cilvēkus, nav piedzīvojis savas identitātes slepkavību?
            • atšķirīgās reakcijas ir nevis uz nodarījumu kā tādu, bet uz jebko. nu, tb, masu slepkavošana ir reakcija, kas tipiska vīrietim, tāpat arī spree-killings, fiziska piekaušana un tamlīdzīgi, kamēr sievietēm vispār ir mazāk raksturīgi nodarboties ar sērijveida slepkavībām, un, ja viņas to dara, tad parasti citādi.
              bet
              stresori šīm masu slepkavībām var būt visdažādākie, izvarošana ir tikai viens no - tur var būt visvisādi nodarījumi, apcelšana, traumatiska pieredze bērnībā, mātes mīlestības trūkums, sačakarēta ģimene, you name it.

              tad pēc tavas loģikas sanāk tā, ka tikai vīrieši ir spējīgi dziļi just un pārdzīvot, bet sievietes pēc definīcijas to spēj daudz daudz retāk, tipa kā masu slepkavu proporcijā - uz 9 jūtīgiem vīriešiem ir tikai 1 jūtīga sieviete, bet pārējās ir cold-hearted bitches, kurām var nodarīt da ko vien grib, nopurināsies un ies tālāk, nu tikai tik, cik indi kādam pabērs.

              lai gan vispār sāksim ar to, ka, tā kā masu slepkavas var "norauties" no tā vien, ka par viņu kāds ir pubiski pasmējies, tad visi tie, kas nav masu slepkavas, ir kautkādi nejūtīgi kiborgi :)
              • jaukā honeibī,
                vai tu esi ievērojusi, ka es nekur neizmantoju vārdu loģika, ko tu man vēlies ļoti piekabināt klāt - vnk manas ne īpaši 35 gadu ilgās dzīves laikā ir bijuši piemēri, no kuriem es varu izdarīt kaut kādus secinājumus, taču nedomāju,ka ar šiem piemēriem mēs tagad mērīsimies

                es lieliski zinu, ka jūs varat dziļi just un pārdzīvot, taču mēs šajā ziņā esam dažādi - tu nekad nespēsi paskatīties uz pasauli ar manām acīm, es ar tavām. ja tas, ko es rakstu, tiek uztverts kā necieņa pret sievietēm, ja šajā blogā mani interpretē kā fašistisku mērgli, ironizējot par "zemākas struktūras radījumiem" un citu pašizdomātu fantasmagoriju, tas jau ir uz jūsu sirdsapziņas rēķina.(tas ne tev)

                pēc manas loģikas,nu, es zinu, kā rīkotos šādā situācijā, un zinu, kā rīkojas citi

                • Patiešām negribu nevienu aizvainot, bet vai nevarētu būt tā, ka šajā gadījumā nesapratni izraisa nevis dzimumu atšķirības, bet ne visai veiklais vēstījuma formulējums?
                  • vēstījums ir pārāk globāls, lai to varētu formulēt vienkārši un pāris teikumos, un apspriestās problemātikas vēstījuma asis ir pārāk nepublicējamas, atvaino, savādāk būtu pavisam cita saruna
                • Vot tam, ka tu spēj identificēties ar vīrieti, kuram var būt tik slikti, ka ir skaidrs, ka psihiatrs/pašpalīdzības grupa/krīzes centrs nevar palīdzēt, tam es ticu. [un, ja nebūtu ticējusi, tad tu mani būtu pārliecinājis]
                  Bet, ja tu man mēģini teikt, ka meitenes to "principā var pārdzīvot" un ka viņām tas nav identitātes slepkavība - tas ir tas punkts, kurā, man šķiet, tu nevari izdarīt jēdzīgus secinājumus iz sērijas "es, džeks, no personiskās pieredzes zinu, kas ar ģevkām notiek". Tieši precīzi tāpat, kā es nevaru uz to paskatīties ar džeka acīm, tu nevari uz to paskatīties ar meitenes acīm.

                  Man šķiet, ka vispār šajā gadījumā mērīšanās "kuram vairāk sāp" un "kurš vairāk pārdzīvo" ir ne tikai bezjēdzīga (varētu padomāt, ka vispār ir iespējams samērīties, kuram vairāk sāp - pat divu atsevišķu cilvēku sāpes nevar šitā samērīt, kur nu vēl divu milzīgu un daudzveidīgu cilvēku grupu sāpes), bet arī bezgaumīga (t.i., tas netieši implicē "labāk izvarot to, kuram mazāk sāp, nevis to, kam vairāk", par ko, kā tu vari iedomāties, meitenēm ir drusku kreņķis).
        • vai, teiksim, paskatīsimies reakciju -
          Variants A: nomirst labs draugs, un paiet apmēram trīs stundas, līdz es drusciņ apraudos, bet tā no malas pat nepateiksi, ka kaut kas nebūtu kārtībā
          Variants B: vīrs mani izbesī un es uz viņu sakliedzu da apraudos, nu, kā jau sievietes to mēdz :]
          sanāk tā, ka vīra riebīgā uzvedība uz mani atstājusi daudz traumatiskāku iespaidu nekā drauga nāve?
  • Teema nav tabu. Par to tiek runaats, bet daudz pieklusinaataak, kaa par sievieshteemaaam.
    Mans teevs bija armijnieks un armijaa nostraadaaja visu savu muuzhu. Pashnaaviibu meegjinaajumi in general kazarmaas neskaitaami (toreiz, kad armija bija obligaata, ja peec pilngadiibas nestudeeja) , jo pie paari dariishanas neviens suudzeeties negaaja, vieglaak shkjita sev galu padariit.
    Reku, man viens armijnieks tepat blakus, arii saka, ka viirieshi neprot izteikties, pirmaam kaartaam. Otrkaart, viirieshi saakumaa domaa ar olaam un emocijas norok. Ja nespeej par sevi pastaaveet, tad jaanolien kaktaa un par to nerunaa. Pie pietiekami stipras psihes, tam tiek paari, maksimums, ar draugiem izrunaajoties. Pie vaajas - iet kaarties palagos (true story).
    • Lūk, lūk.
    • viirieshi neprot izteikties
      -----------------
      jums pat liberālajos 00-tajos viena mārgareta atvuda ar mariņinu uz 100500 džeku sarakstītās literatūras un dzejas, bet tas viss džeku mafijas darbs, es saprotu
      • Ko Tu saki!:D
      • Neprot izteikties - as in - aizejot pie psihologa, piemeram, virietis 90% gadijumu teios ka viss ok, pat ja iisteniibaa ciesh no emocionala vai kaada tur veel ne terora / spiediena.
        Neapstriidu ne mirkli, ka dzejaa speej izteikties ;)
  • Tēma nav nedz apķiķināma, nedz tabu. Vai ar šo ir atbildēts uz Tavu jautājumu?:))
  • Šajā krastā par to runā arvien vairāk, par ko liels prieks. tā ka nav vairs tabu, un pavisam noteikti ne apķiķināma. Tik traumatiska pieredze, man šķiet, visbiežāk tiek pagriezta atpakaļ ar psihoterapeita palīdzību, atbalsta grupām, utt, kas lielā daļā rietumu pasaules vairs nav vājuma izpausmes izrādīšana jau sen.
  • Manas atbildes uz taviem jautājumiem - nešķiet nedz pikanta, nedz apķiķināma un nav arī tabu. Izvarošana ir izvarošana jebkurā gadījumā.

    Bet tikko ienāca prātā, kāpēc cien. Martcore varētu uzskatīt, ka sieviešu izvarošana ir normālāka un mazāk traumatiska - varbūt tāpēc, ka par izvarotāju pirmām kārtām iztēlojamies vīrieti un pat piespiedu dzimumaks sievietei ar vīrieti mūsu (kultūras) izpratnē ir normālāks nekā vīrietim ar vīrieti.
  • Šķiet, atsevišķās sabiedrības grupās seksuālā vardarbība pret vīriešiem tiek uztverta uz mata tāpat kā seksuālā vardarbība pret sievietēm -- pats vainīgs, tas ir sods par to, ka gana labi nepildi savam dzimumam paredzēto lomu. Ja sievieti izvaro, tad tāpēc, ka viņa pārāk maucīgi uzvedas un nav tikla un šķīsta, ja vīrieti -- tad viņš nav pietiekami kārtīgs vecis, lai sadotu pa seju katram, kas ko tādu vispār mēģinās.

    Var gan būt arī atšķirības. Sieviešu izvarošana brīžam ērti ierakstās kategorijā "visādas sabiedrības padibenes, piemēram, krievi, brūk virsū mūsējiem, kas paši sevi aizsargāt nespēj" (par vīriešiem to nesaka, jo tiek pieņemts, ka viņi spēj -- kas tie citādi par vīriešiem?!) Savukārt vīriešu izvarošana, it īpaši cietumā, brīžam tiek uztverta kā papildu soda veids -- sak, ir gan mūsu tiesas pārāk mīkstas, dod tikai dažus gadiņus, bet gan jau cietumā viņš dabūs, ko pelnījis.
    • Es arī vakar pārdomāju un gribēju rakstīt kaut ko līdzīgu. Mazliet izvēršot to par "identitātes slepkavību" - varētu pieņemt (respektīvi, man intiuitīvi šķiet, ka sabiedrība kopumā to tā varētu pieņemt), ka apvainojumi, ko var sagaidīt izvarota sieviete ("pati uzprasījies") implicē to, ka viņa bija "par daudz sieviete" un tēviņš nevarēja atturēties. Savukārt, tas, ko var sagaidīt vīrietis, ir "kas tu par veci, ka nevarēji aizstāvēties", implicējot, ka viņš nav bijis "pietiekami vīrietis", tādējādi noliedzot būtisku identitātes daļu. Un pie visa tā vēl kaut kur iet uz atbalsta grupām kas "nav vīrišķīgi" (ir taču tāds stereotips sabiedrībā, ka savās problēmās dalās tikai sievietes) - divtik grūti.
      • Ar to sieviešu lomu brīžam ir pat smieklīgi. Ir tāds dzeltānās preses paveids "morālizējošie plikumu rādītāji", kas rāda visādas bildītes ar kailām sievietēm, piebilstot (kas raksturīgi krievu presei) "Šoks!" un "Tā un tā sevi apkauno!" (latviešu prese cenšas būt mazāk morālizējoša un vairāk rotaļīga, sakot "pavisam plikiņa" un tādā garā). Tā, edz, ļaudīm ir iespēja gan pašausmināties, akdies, kā viņa tā var, gan papriecāties par plikiem cilvēkiem.
        • Jā, un vēl tas smalkais paradokss, ka visa informācijas telpa borē, ka sievietei jābūt "seksīgai" (labākajā gadījumā "sievišķīgai"), bet, kad viņu izvaro vai rupji uzmācas publiskā vietā, tad "pati vainīga" un "pati uzprasījies".
  • Turpinot Petroviča tēzi - visi cilvēki ir vienādi. Tikai uzvedās, dzīvo un pat, reizēm, ģērbjas dažādi.

    Reflektējot par visiem komentāriem vienlaicīgi, man šķiet neiespējamā misija salīdzināt neizmērāmas lietas (teju vai prasās pēc - vai sāpes ir īstas, vai tikai iedomātas). Un te pat nav vajadzības kaut ko nošķirt pēc dzimuma, jo nedz tiem, kas stāsta anekdotes par izvarošanu, ir kāda nojauta par upura izjūtām, nedz tiem, kas par to runā, savelkot grumbas uz pieres, ja vien paši nav bijuši varmācības upuri. Ja ir tāda plaisa starp vardarbību piedzīvojušajiem, un vardarbību nepiedzīvojušajiem, tad ko tur daudz ņemties vēl arī par dzimuma līniju?

    Vienīgā izmērāmā lieta ir statistika, un, domāju, drīkst uzdrošināties izdarīt pieņēmumu, ka vīriešu izvarošana ir gana liela eksotika, ja salīdzina ar sieviešu izvarošanu. Iespējams ir kādi psiholoģiski apsvērumi to visu uztvert kā collateral damage.
    • Jā, es arī kaut kā līdzīgi domāju.
    • Piezīmēsim, ka arī tiem, kas ir piedzīvojuši vardarbību, var būt pilnīgi atšķirīgs priekšstats par to, kā tas ir - salīdzinot pat ar sava dzimuma pārstāvjiem, kur nu vēl pretējo dzimumu. Tb plaisa ir nevis starp vardarbību piezīvojušajiem un nepiedzīvojušajiem, bet ir tāda milzīga plaisa apkārt katram, kas ir piedzīvojis vardarbību, un tad ej nu būvē tos savus tiltus, kā proti.
Powered by Sviesta Ciba