Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Kā nez ir? Vai iespēja, ka vīrietis var ciest, piemēram, no seksuālas vardarbības (tai skaitā armijā vai cietumā, bet ne tikai) un šīs pieredzes pārvarēšanai būtu nepieciešams kāds specifisks atbalsts, arī šķiet ļoti pikanta un apķiķināma, vai arī šī tēma vispār ir tabu?
  • a no kurienes tev ir pieņēmums, ka meitenes izpratnē izvarošana nav identitātes slepkavība?
    • (nu, protams, asūmojot, ka meitene netiek no mazām dienām audzināta ar identitāti "tevi var/drīkst pofigā izvarot, un tas ir normāli", ko atkal cilvēki tā kā cenšas nedarīt - t.i., audzināt meiteni ar šādu identitāti būtu tikpat slimi kā audzināt zēnu ar šādu identitāti, gan jau ir gan vieni, gan otri, bet tas itkā uz šo sarunu neattiecas)
    • jā, es par to pašu. ka tāds uzskats ir kādam vēl tik inteliģentā vietā kā cibā un it īpaši martcores galvā, WHYYYYYYYYYYYY
    • ar reakciju uz to
      tu esi redzējusi igauņu k/f klass, kas dokumentē reālus notikumus
      ieliec tagad to divu džeku, kas apšāva savu klasi, vietā meitenes
      vnk pamēģini to izdarīt
      • nu no tādas loģikas sievietei var nodarīt pilnīgi jebko, un viņai tas būs pofig, jo neapšāva taču visus klasesbiedrus :) sievietei enīvej tipiskāk (tīri no noziegumu statistikas) būtu noindēt, un nevis visus, bet vainīgo - un es mierīgi varu iedomāties izvarotu sievieti gadiem plānojam, lai beidzot pielietu indi izvarotāja kafijai. (ko atkal vīrietis darītu ar mazāku varbūtību)

        vai arī, teiksim, sasummējoties pašas sagrautajai identitātei un sabiedrības "gan jau pati uzprasījies" un "sievietēm taču tas nav tik slikti", ātrāka vai lēnāka pašdestrukcija arī ir ļoti iespējamas sekas. bet tas, ka nobeidz sevi, nevis citus, taču nenozīmē, ka nav tikpat sūdīgi.
        • tā arī ir taču atbilde uz jautājumu
          tu meklētu indi vainīgajam, viņi tupa apšāva visus

          tās abas ir kvalitatīvi kvantitatīvas iespējamās reakcijas, tu taču redzi starpību

          un nevajag man šo jobano, vairs nezinu kura gadsimta "gan jau pati uzprasījies" bāzt acīs, normāli cilvēki un pēc tam tiesa šādiem tekstiem ne īpaši tic )
          • Tad Tu tagad runā par atšķirīgām reakcijām vai atšķirīgiem pārdzīvojumiem? Tas nav viens un tas pats, jo (līdzīgi kā jau jz. Honeybee norādīja) pat viens un tas pats cilvēks var atšķirīgi reaģēt uz vienu un to pašu pārdzīvojumu, kā arī vienādi reaģēt uz atšķirīgiem pārdzīvojumiem.
            • atkal tas pats
              mēs nezinam konkrētu cilvēku konkrētus pārdzīvojumus, bet aptuveni redzam viņu reakcijas, faktiski, ļoti mazu publisku daļiņu no tā visa - un mēs spriežam par viņu reakcijām
              • btw, piezīmēsim, ka cilvēki no malas neredz ne tikai reakciju - nu, t.i., tu pamani ārējas un ekstrēmas reakcijas, bet ne lēnu pašsagraušanu, kas slēpjas aiz smaidošās depresijas -, tu neredzi arī cēloni - jo tomēr izvarošanas upuri gluži neskraida apkārt pa pasauli, stāstīdami par savu pieredzi. ir iespējams, ka tu personiski pazīsti izvarošanas upurus - gan viena, gan otra dzimuma - un vienkārši nezini par šo faktu. vai tu esi gatavs apgalvot, ka vīrietis, kurš ir izvarots, bet nav tupa apšāvis 30 cilvēkus, nav piedzīvojis savas identitātes slepkavību?
          • atšķirīgās reakcijas ir nevis uz nodarījumu kā tādu, bet uz jebko. nu, tb, masu slepkavošana ir reakcija, kas tipiska vīrietim, tāpat arī spree-killings, fiziska piekaušana un tamlīdzīgi, kamēr sievietēm vispār ir mazāk raksturīgi nodarboties ar sērijveida slepkavībām, un, ja viņas to dara, tad parasti citādi.
            bet
            stresori šīm masu slepkavībām var būt visdažādākie, izvarošana ir tikai viens no - tur var būt visvisādi nodarījumi, apcelšana, traumatiska pieredze bērnībā, mātes mīlestības trūkums, sačakarēta ģimene, you name it.

            tad pēc tavas loģikas sanāk tā, ka tikai vīrieši ir spējīgi dziļi just un pārdzīvot, bet sievietes pēc definīcijas to spēj daudz daudz retāk, tipa kā masu slepkavu proporcijā - uz 9 jūtīgiem vīriešiem ir tikai 1 jūtīga sieviete, bet pārējās ir cold-hearted bitches, kurām var nodarīt da ko vien grib, nopurināsies un ies tālāk, nu tikai tik, cik indi kādam pabērs.

            lai gan vispār sāksim ar to, ka, tā kā masu slepkavas var "norauties" no tā vien, ka par viņu kāds ir pubiski pasmējies, tad visi tie, kas nav masu slepkavas, ir kautkādi nejūtīgi kiborgi :)
            • jaukā honeibī,
              vai tu esi ievērojusi, ka es nekur neizmantoju vārdu loģika, ko tu man vēlies ļoti piekabināt klāt - vnk manas ne īpaši 35 gadu ilgās dzīves laikā ir bijuši piemēri, no kuriem es varu izdarīt kaut kādus secinājumus, taču nedomāju,ka ar šiem piemēriem mēs tagad mērīsimies

              es lieliski zinu, ka jūs varat dziļi just un pārdzīvot, taču mēs šajā ziņā esam dažādi - tu nekad nespēsi paskatīties uz pasauli ar manām acīm, es ar tavām. ja tas, ko es rakstu, tiek uztverts kā necieņa pret sievietēm, ja šajā blogā mani interpretē kā fašistisku mērgli, ironizējot par "zemākas struktūras radījumiem" un citu pašizdomātu fantasmagoriju, tas jau ir uz jūsu sirdsapziņas rēķina.(tas ne tev)

              pēc manas loģikas,nu, es zinu, kā rīkotos šādā situācijā, un zinu, kā rīkojas citi

              • Patiešām negribu nevienu aizvainot, bet vai nevarētu būt tā, ka šajā gadījumā nesapratni izraisa nevis dzimumu atšķirības, bet ne visai veiklais vēstījuma formulējums?
                • vēstījums ir pārāk globāls, lai to varētu formulēt vienkārši un pāris teikumos, un apspriestās problemātikas vēstījuma asis ir pārāk nepublicējamas, atvaino, savādāk būtu pavisam cita saruna
              • Vot tam, ka tu spēj identificēties ar vīrieti, kuram var būt tik slikti, ka ir skaidrs, ka psihiatrs/pašpalīdzības grupa/krīzes centrs nevar palīdzēt, tam es ticu. [un, ja nebūtu ticējusi, tad tu mani būtu pārliecinājis]
                Bet, ja tu man mēģini teikt, ka meitenes to "principā var pārdzīvot" un ka viņām tas nav identitātes slepkavība - tas ir tas punkts, kurā, man šķiet, tu nevari izdarīt jēdzīgus secinājumus iz sērijas "es, džeks, no personiskās pieredzes zinu, kas ar ģevkām notiek". Tieši precīzi tāpat, kā es nevaru uz to paskatīties ar džeka acīm, tu nevari uz to paskatīties ar meitenes acīm.

                Man šķiet, ka vispār šajā gadījumā mērīšanās "kuram vairāk sāp" un "kurš vairāk pārdzīvo" ir ne tikai bezjēdzīga (varētu padomāt, ka vispār ir iespējams samērīties, kuram vairāk sāp - pat divu atsevišķu cilvēku sāpes nevar šitā samērīt, kur nu vēl divu milzīgu un daudzveidīgu cilvēku grupu sāpes), bet arī bezgaumīga (t.i., tas netieši implicē "labāk izvarot to, kuram mazāk sāp, nevis to, kam vairāk", par ko, kā tu vari iedomāties, meitenēm ir drusku kreņķis).
      • vai, teiksim, paskatīsimies reakciju -
        Variants A: nomirst labs draugs, un paiet apmēram trīs stundas, līdz es drusciņ apraudos, bet tā no malas pat nepateiksi, ka kaut kas nebūtu kārtībā
        Variants B: vīrs mani izbesī un es uz viņu sakliedzu da apraudos, nu, kā jau sievietes to mēdz :]
        sanāk tā, ka vīra riebīgā uzvedība uz mani atstājusi daudz traumatiskāku iespaidu nekā drauga nāve?
Powered by Sviesta Ciba