Oi, tas nav viens autors (lai gan, ja gribi vienu autoru, es droši vien aizsūtītu uz konsultācijām pie Aristoteļa, vai ja vēlies vēlāk - viduslaiku sholastiķiem) un cipari ir '256' un '19'. Lai gan - nu ok, varbūt var skaitīt arī kā intersantāk, kaut ko ieskaitīt divreiz, kaut ko neskaitīt... Formālajai loģikai ir viena brīnišķīga lieta - tā ir 100% loģiska. Tu visus secinājumus vari darbūt pat teoriju nezinot. Lielākā nelaime jau parasti ir premisu noformulēšanā, kārtulas jau vajag tikai rezultātam, un nepareizi lietotjot jēdzienus kārtulu no galvas zināšana neko nepalīdzēs. | |
tajos skaitļos mans autors to komentē tā, ka tie kas viņa versijā ir virs tradicionālā skaita, tie ir tās pirmās formas "spoguļattēls" kuram praktiska pielietojuma īsti neesot. un uz to viņš radīja 25 nevis 19. vēl viņš raksta, ka vairāki autori tur kaut ko neņem vērā u.tml. teorētiskas lietas. bet šis tomēr saka, ka ir vērts apskatīt, jo tādas eksistē, lai gan vairumā darbos neparādās, jo ir būtībā tas pats kas pirmais, ar sīkām izmaiņām. gaumes lieta, šķiet. ā, vēl viņš kaut ko par "formālo loģiku" kā vārdu salikumu piesējās.. | |
Varētu domāt, ka pats neesi akadēmiskus papīrus rakstījis. Man piemēram ir iebildumi par (c) zīmes tulkošanu kā autortiesību zīme, jo copyright un authorrights vispār ir divas dažādas lietas. Formālā loģika tiešām ir laba lieta - bet to nevajag mācīties pēc kārtulām. Vispirms, ļoti lēnām ar piemēriem saprast. Tad ar piemēriem pašam tavuprāt pareizās kārtulas sarakstīt. Un pēc tam - tad jau var ķerties pie teorijas un aizpildīt robus. Sākot formālo loģiku mācīties no teorijas, nevis ar domāšanu - iebrauksi visai pamatīgās dillēs, jo um.. nujā, tad ir daudz izņēmumu, kas jāapgūstl Bet palasīt ir vērts. Jo īpaši, ja draud kāds priekšmets pie visu mīļotā Neimaņa. Viņa uzdevumus parasti tieši no formālās loģikas viedokļa var kost nekļūdīgi un salīdzinoši elementāri; | |
interesanti. Man tagad ir Vedina grāmata, piemēri it kā arī tā neko un pēc katras nodaļas uzdevumi treniņam. vispār šis tas no loģikas atgādina matemātiku skolā. | |
vārdu sakot tur tie likumui un kārtulas ir iespējami ar tik daudziem izņēmumiem, ka, iespējams, tev nemaz nekur nav kļūdas.