Tas ir variants - bet tā ir filma, kuru pietaupu, ja ļoti rodas nepieciešamība pēc attiecīgajām emocijām sevī.. pārāk bieži skatoties efekts ātri vien pazustu. Grāmatu pārlasīšana - dod emocijas, bet absolūti neļauj man noķert, kas rada noskaņu. BTW "Intervijā" motivācija bija - Luiss bija pašdestruktīvs, tikai pārāk dievbijīgs pašnāvībai, meklē kādu, kas viņu kontrolētu. Lestats - estēts, kas grib būt apbrīnots un grib, lai viņam līdzās ir kāds ar ko dalīties pārdzīvojumos. Dominējošs, agresīvs, uzmanību alkstošs pavedinātājs. Pie tam, arī kā cilvēks viņš ir aprakstīts aptuveni tāpat... Klaudija - bezpalīdzīga (VIŅAI neviens neko neprasīja, nomirusi viņa būtu arī bez vampīru iejaukšanās), Lestata motivācija bija kaut kā uzlabot attiecības ar Luisu, Luisa motivācija - nespēja vēlreiz atstāt meitenīti nomirt. Vēlāk tā aukle, kuru pēc pāris dienām teātrī sadedzināja kopā ar Klaudiju - tur nebija nekādas motivācijas - viņa ne pārāk labi saprata, kas notiek - vienīgi vēlme mūžīgi rūpēties par mūžīgo bērnu Klaudiju Sauss aprēķins gan no Klaudijas gan Luisa puses. Ehh, izskatās, ka nekas cits, kā atstāt to visu tēla autora personīgajai iztēlei neatliks. Galu galā - labi zināja, kādu tēlu apraksta. | |
ar patiešām dzīvu un spilgtu iztēli ir iespējams izlobīt jēdzīgu motīvu, pēc vajadzības jau var it kā pielāgot pašu tēlu.. varbūt ar pabeigtu ir interesantāk un izaicinošāk savā ziņā. | |
gribēju vēl piebilst.. use <blockquote class='cite'> instead of <div class='cite'>. saplūst ar tekstu citur. | |
Ne nu tas izaicinājums šoreiz tas svarīgākais - vienkārši tā nu reiz ir sanācis. Paldies par blockquote ieteikumu. | |
ja saprotu, par ko iet runa. es zinu, jānoskatās vēlreiz, tur laikam tomēr nebija motivācijas, tā gadījās un viss. Tevis pieminētais tēls šķiet pārāk.. motivācija ir svarīga? varbūt tā ir vēlme sev kaut ko pierādīt? [or whatever]