Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Labi dzīvojam? 

crescendo (crescendo)
ko gan var iesaakt ar 300Ls? Nomaksaat iiri, paeest un aizbraukt uz Juurmalu. Kaut kaa beediigi...



Vispār tā ir laba dzīvšana. Kā arī atbilst 'virs vidējās algas Latvijā'.

Virs vidējās uz papīra.

Comments 

19.-Apr-2006 01:51 pm
arguments "tev jau alga ir virs vidējā, ko tad tu vēl gribi! jūties laimīgs un sēdi savās biksēs" man vienmēr ir licies pretīgs. kāda gan man starpība, kur tieši visā šajā algas hiererhijā es atrodos, ja naudas ir par maz? es nerodu mierinājumu no domas, ka es saņemu vairāk nekā lielais vairākums. mierinājums rastos, ja ar šo summu varētu segt visas savas vēlmes, bet tas diemžēl nav iespējams...

pastāvīga izaugsme ir vajadzīga. visu laiku. līdz brīdim, kad visas vēlmes ir iespējams nodrošināt. un arī pat tad nevajadzētu pārstāt augt. močīt vajaga!
19.-Apr-2006 02:11 pm
Parādi man kādu, kas var par savu algu apmierināt visas savas vēlmes!
19.-Apr-2006 03:24 pm
Bils Geits, ne?
:)
19.-Apr-2006 03:26 pm
Runa iet par algu, nevis dividendēm un citu huiņu.
19.-Apr-2006 03:39 pm
Nu gan jau viņam sākumā arī bija tikai alga. Viņš izauga līdz savām dividendēm un huiņai.

Mums tač ar neviens netraucē tā izaugt vaj ne?
19.-Apr-2006 03:43 pm
Protams, viss atkarīgs no vēlmēm un ieguldītā darba. Bet kamēr neesam nonākuši līdz nauda taisa naudu stabilai stadijai, tikmēr alga visas vajadzības neapmierinās.
19.-Apr-2006 03:52 pm
Jautājums, vai tu esi apmierināts ar tām, ko vari apmierināt, vai klusi domā 'varētu vairāk', vai visu laiku pārdzīvo, ka tev ir par maz.

Šaubos, vai pat Geitss var apmierināt _visas_ savas vēlmes.
19.-Apr-2006 02:25 pm

Ja tevi naudas neatbilstība vēlmēm padara nelaimīgu ir divas iespējas.
Naudas par maz.
Vai vēlmju par daudz.

Tu dzīvo sabiedrībā. Sabiedrībai ir kaut kāds minimālais viedoklis par to, kādas vēlmes ir normālas.

Vēlmes virs 'paēst, nomaksāt īri un aizbraukt uz Jūrmalu' ir javno virs vidējā. Tātad šo cilvēku nelaimīgu padara nevis naudas trūkums, bet vēlmju pārmērīgums.

Tu nevari piederēt top10 algu kastai un joprojām justies, kā savas elementārākās vajadzības neapmierinājis.

19.-Apr-2006 02:22 pm - neķer kreņķi, ņem piemēru no manis ;)
lāb, lāb, es neko neteikšu par saviem ienākumiem (precīzi divreiz mazāki kā tavējie).

nē, būtu jau labi, ja būtu nedaudz vairāk. bet arī tāpat nav sūdīgi. īrei/tml rēķiniem/iztikai/izklaidēm/tuvējiem ārvalstu festivāliem pietiek. vot par tālām ārvalstīm gan labāk neaizdomāties savādāk kā stopēšanas un hospitality.org līmenī. bet arī tas nav slikti.
19.-Apr-2006 02:28 pm - Re: neķer kreņķi, ņem piemēru no manis ;)
Lol, starp citu, tie nav mani ienākumi, tas vienkārši citāts no diskusijas par algām.

Es jau tev pievienojos, man arī manu ienākumu apmērs man galvassāpes nesagādā. Es tik par cilvēkiem, kas negrib redzēt, kas viņiem ir.
19.-Apr-2006 02:36 pm - Re: neķer kreņķi, ņem piemēru no manis ;)
nu redz, kā es auzās iebraucu :)

bet vispār jā. kad ielasās, gaudošanās par pusdienām un jūrmalu īsti pēc tevis neizskatās :)
19.-Apr-2006 03:41 pm
Algai kā ciparam nav nekādas nozīmes, jāskatās kontekstā. Ja tu dzīvo viens pats un to vien dari kā strādā un sēdi mājās, tad 300 ir uberdaudz. Ja tu uzturi ģimeni un centies apmēbelēt dzīvokli, tad 1000 ir pamaz. Par sevi zinu, ka pie pašreizējā dzīves stila mani ienākumi man ir nedaudz par mazu, lai gan cipars ir tāds, ka varētu lielīties. Nav jau svarīgi, cik daudz tas ir salīdzinot ar citiem, svarīgi, vai pašam ar to ir par maz vai nee.
19.-Apr-2006 03:51 pm



Algai kā ciparam nav nekādas nozīmes, jāskatās kontekstā. Ja tu dzīvo viens pats un to vien dari kā strādā un sēdi mājās, tad 300 ir uberdaudz. Ja tu uzturi ģimeni un centies apmēbelēt dzīvokli, tad 1000 ir pamaz.

Pilnīgi piekrītu.

Bet šeit bija konteksts.

Par dzīvesstilu... tā daram mēs visi. Dzīvojam tā, ka mazliet pietrūkst. Vienalga, vai pietrūkst dēļ 10 daļas baznīcas kolektē, vai dēļ procentiem no algas, ko katru mēnesi iemaksā privātajā pensiju fondā vai vēl kaut kur. Visi tā dzīvojam.

19.-Apr-2006 05:02 pm
njā... nu dzīvesstils man kā larperim ir diezgan izmaksām pārbagāts. un arī tad vēl man nav jāmaksā par dzīvesvietu.

jā, piekrītu, ka manas vēlmes ir virs vidējā. bet vai tad ir kāds, kuram tās tādas nav? ir tikai tādi, kas samierinās. vai arī tādi, kas rod dažādus risinājumus un ar to pašu 100 latu algu dzīvo cepuri kuldami un ir laimīgi.

laikam jau arī attieksmē ir tā lieta...
20.-Apr-2006 11:50 am
ā, piekrītu, ka manas vēlmes ir virs vidējā. bet vai tad ir kāds, kuram tās tādas nav?

LOL. Nu visi tie, kuru vēlmes ir ap vidējo un zem tā...

Dzīves kvalitāte, manuprāt, ir tas kas, runājot par līdzekļu ierobežotību vs. vēlmju bezgalību ir svarīgi.

20.-Apr-2006 11:56 am


[info]nui - bet man patīk, cik precīzi tev izdodas izteikties :)
Kāpēc visi tā aizmirsuši 'vidējais' definīciju un izliekas, ka skaitīt sāk no 'viens pēc vidējā'?
This page was loaded Dec 23. 2024, 11:22 pm GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09