Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Heroes of Might and Magic V. I. 

crescendo (crescendo)
Pagaidām ieskatīties spēlē izdevies pavisam nedaudz - ceru, ka garāku aprakstu ar bildītēm izdosies sacerēt vēlāk.

Bet tā, pavisam pavisam ātri, tikai atbildot uz to, ko tik ļoti gribējās zināt 'nu kā tad īsti tas būs?" - tā kā, ja iepriekšējās sērijas spēles nav spēlētas, tad no sekojošā nekā interesanta arī nebūs.

Skaisti viss izskatās. Tiešām varoņi un radības arī izskatās tā, kā bija uzzīmēti oficiālajos concept-art Līdz putniem, kas sēž uz izkapts un zirga dibena, līdz riņķīšiem gremlinu ausīs, kas nožvadz, kad viņi cieš kaujā.

Un to visu var apskatīt tuvāk un tālāk, un no kuras puses vien vēlies (pagaidām, es ceru pagaidām kauju skatu gan grozīt nekādi nav iespējams, tikai palielināt un samazināt - un pagaidām neredzu kā pievilkt tuvāk nevis kaujas laukuma centru, bet kādu citu punktu. Toties šad un tad kādā svarīgākā kaujas brīdī kamera pati aizpeld pie tēlu kājām, ļaujot skaisti tuvplānā paskatīties, piemēram, gariņu matu plīvošanu. Protams, šīs starpspēles var arī atslēgt)

Pilis... Ekrānšāviņos to vienkārši nav iespējams parādīt. Nu kā parādīt trīs dažāda izmēra mēnešus visapkārt nekropolei? Vai vertikālos, spīdošos logus uz visdažādākajām pusēm. Nekā. Katrā ziņā, spēlē tas izskatās vēl daudz labāk, nekā izplatītajos ekrānšāviņos.

Kopumā, vismaz pagaidām spēle šķiet ļoti hero-iska. Varoņi kaujās piedalās. Varoņi stāv laukuma malā, viņus nesit. Bet viņi piedalās kaujā, lietojot burvestības un savas spell-like abilities, vai raidot bultu, ja neko citu nemāk, un dara to nevis jebkurā brīdī, bet tad, kad ir viņu kārta. Bet kārtību nosaka nevis kaujas ātrums, bet gan iniciatīva.

Katra kauja sākas ar taktisko fāzi, kurā izlem, kurus no saviem radījumiem liksi šajā kaujā, un kur viņi stāvēs (urā, vairs nekādu 'bet mana hidra tā arī palika iesprostota starp diviem baļķiem). Nē, tu neredzi, kur stāvēs pretinieks.

Izmainīta piļu attīstības sistēma - ja agrāk katrai celtnei bija noteikts precīzi kurām celtnēm jābūt uzceltām pirms tam - tagad vēl ir parametrs 'pilsētas lielums' - jeb vienkārši runājot - cik celtnēm jābūt uzceltām pirms tam. Šķiet, ir arī kaut kādi kam jābūt uzceltam nosacījumi -vienkārši pagaidām ar to vēl nav iznācis saskrieties.

Jā... ko vēl tādu svarīgu apskatīties?


Ak jā... nezinu, kādas īsti ir prasības pret resursiem - bet katrā ziņā izmainot attēla kvalitāti no Very Low uz Very High uz mūsu datora nekādas izmaiņas, atskaitot vēlamās (=kvalitatīvāku attēlu) nebija jūtamas. Tā kā spēlēt noteikti varēs arī uz vājākiem :)
Līdz ar ko, šķiet, prasības ir zemākas nekā Civ IV. Toties izskatās viss labāk :)

Comments 

16.-Feb-2006 09:37 am
uibļe.
kāds jums dators?

un līdz kuram laikam man būtu jāatrod kāds, kam notirgot nieri... /nē, nieri laikam neviens nepirks, tā ir pussprāgusi, plaušu arī laikam ne, nu pofig, atradīsim kaut ko ../ par apgreidu?

;)
16.-Feb-2006 09:47 am
kādos parametros tev datora labumu pateikt?

Vienīgais, kas tā īsti vērtējams nāk prātā....
Vampire:the Masquerade-Bloodlines pat ar minimālajiem grafikas uzstādījumiem buksē pietiekami, lai vēlētos labāku, bet ne tik ļoti, lai traucētu spēlēt.

Jebkurā gadījumā - neko sliktu pagaidām par Heroes V prasībām pret datoru teikt nevar (vismaz ja izslēdz skaņu, nav ne jausmas, kas tai par problēmām) - no betas uz orģinālu (kas šobrīd tiek solīts uz aprīli - jūniju, drīzāk vēlāk nekā ātrāk) drīzāk jau viss taps saoptimizēts un strādās vel labāk - lai gan, kā jau teicu, vakar nekādu aizturi nenovērojām pat pie visaugstākās attēla kvalitātes.
16.-Feb-2006 09:54 am
Un vispār, pasaki, ko vajag šovakar apskatīties un rīt pastāstīt. Kas īpaši interesē.
16.-Feb-2006 10:02 am
ai. gan jau pati apskatīšos...

/lasi: gan jau uztaisīšu žēlabainu ģīmīti un pateikšu: paklau, es te atradu Heroes V prasības, lūdzu, Tom, pastāsti, līdz kam man jāapgreidojas?... ;)
16.-Feb-2006 10:22 am

Vienīgais, ko atradu ir -
Minimum System Requirements:

OS: Windows 2000/XP, DirectX 9.0C
CPU: Pentium 4 / Athlon 2 GHz or higher
RAM: 512 MB or higher
Video: 128 MB AGP GeForce4 Ti4200 or higher video card
Sound: DirectX compatible PCI 16-bit sound card


Recommended System Configuration:

OS: Windows 2000/XP, DirectX 9.0C
CPU: Pentium 4 / Athlon 3 GHz or higher
RAM: 1024MB or more
Video: 256 MB AGP 8x GeForceFX 5600 or higher video card
Dolby Surround 5.1 sound processor


No otras puses, intervijās ražotāji apgalvo, ka viņi vēl nemaz nezin, kādas īsti būs prasības, bet tās noteikti būšot zemākas, nekā šobrīd tīmeklī klīstošās.

Skaņa beta versijai patiesībā uzskatāma par gandrīz nefunkcionējošu. (apiet to varot. tikai apiešan jāatkārto katrā gājienā no jauna).
16.-Feb-2006 10:34 am
paldies, informācijas ir gana :)
16.-Feb-2006 10:39 am
Cik nierītes tad būs jātirgo? Cenu liste, šķiet pie markiza kaut kur mētājās :)
16.-Feb-2006 10:45 am
kā lai es to zinu, nekad neesmu spējusi izprast datora parametrus :)
16.-Feb-2006 11:18 am
Prieks zināt, ka neesmu vienīgā.
16.-Feb-2006 10:39 am
šīs prasības ir par lielu. nevar taču būt, ka visiem tagad ir jau 3 Ghz mašīnas mājās...

es tev pateikšu, ko vajag paprovēt - kā ir ar unitiem, ko pilsētas saražo? vai viņi no pils iziet tikai varoņa armijas sastāvā, vai tomēr ir iespējams arī uzražot unitu un palaist pasaulē vienu pašu varonim pa pēdām un pēcāk pievienot armijai? ceturtajos HOMM šis triks bija iespējams. kā ir šeist?

un LŪDZU ieposto ekrānšāviņus ar Nekropoli un Inferno! Jā, by the way - kādas tad īsti ir pilsētas? Tā kā trešajos HOMM vai arī kā Armageddons Blade? Vai kā ceturtajos? Ņu, ņu, stāsti :)))
16.-Feb-2006 11:18 am
Man jau gan arī neliekas, ka mūsu dators būtu 3GHz, bet ar to pilnīgi pietiek.
Par pilīm.... nu, nezinu, ko tieši domāji 'kā trešajos' vai 'kā ceturtajos'.

Dungeon tagad arī dzīvo elfi. Tumšie, matriarhātu piekopjošie (lai gan pēc izskata spriežot, smagu sadomazohistisku verdzību sievietēm tur uzspieduši. Un pat karot sūta) - bet nu uzvedas diezgan līdzīgi III Dungeon iemītniekiem. Shadow sisters, piemēram - nu gluži kā harpijas. Tikai izskatās labāk. Pilis ir apaļas un no visām pusēm apskatāmas... skaisti. Būvniecība atšķiras visai principiāli (bet neteikšu, ka tas ir slikti.noteikti ļauj vieglāk balansēt spēli), Zvēriņu pirkšana - izdalīta atsevišķā ekrānā. Par spīti baumām 'by all' taustiņš tur ir.


III		IV			V
Castle		Haven/Life		Haven
Conflux		-			-
Dungeon		Asylum, daļēji/Chaos	Dungeon
Fortress		-		-
Inferno		Asylum;Necropolis	Inferno
Necropolis	Necropolis/Death	Necropolis
Rampart		Preserve/Nature		Sylvan (betā gan sauc 'Preserve')
Stronghold	Stronghold/Might	-	
Tower		Academy/Order		Academy




Par karavānām: paskatīšos...
16.-Feb-2006 11:58 am
Reku te: http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/town_intro.shtml

ir dazhas bildiites no pilseetaam un iiss katras pilseetas apraksts.
16.-Feb-2006 12:08 pm
labāk jau uzreiz http://www.mightandmagic.com/uk/

vai, kas man labāk patīk - http://www.nival.com/homm5_ru/city/
16.-Feb-2006 12:16 pm
Joda, izraadaas, ir ceelies no gremliniem (vai otraadaak) :D
http://www.nival.com/homm5_ru/art/model/3726/
16.-Feb-2006 12:24 pm
Bija tāda filma "Gremlini", imdb saka, ka 1984 - četri gadi pēc Jodas. Jāskatās, nebrīnītos, ja abiem ir kāds kopīgs sencis.

Starp citu, gremlini met tajā ragā bumbiņas un tad spļauj tālumā, ļoti, ļoti sāpīgi.

A spēlē, man šķiet, auskaru pāri ir abās ausīs. Un brīvāki.
This page was loaded Maijs 2. 2024, 1:47 pm GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09