Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Commenting To 

Heroes of Might and Magic V. I.

crescendo (crescendo)
Pagaidām ieskatīties spēlē izdevies pavisam nedaudz - ceru, ka garāku aprakstu ar bildītēm izdosies sacerēt vēlāk.

Bet tā, pavisam pavisam ātri, tikai atbildot uz to, ko tik ļoti gribējās zināt 'nu kā tad īsti tas būs?" - tā kā, ja iepriekšējās sērijas spēles nav spēlētas, tad no sekojošā nekā interesanta arī nebūs.

Skaisti viss izskatās. Tiešām varoņi un radības arī izskatās tā, kā bija uzzīmēti oficiālajos concept-art Līdz putniem, kas sēž uz izkapts un zirga dibena, līdz riņķīšiem gremlinu ausīs, kas nožvadz, kad viņi cieš kaujā.

Un to visu var apskatīt tuvāk un tālāk, un no kuras puses vien vēlies (pagaidām, es ceru pagaidām kauju skatu gan grozīt nekādi nav iespējams, tikai palielināt un samazināt - un pagaidām neredzu kā pievilkt tuvāk nevis kaujas laukuma centru, bet kādu citu punktu. Toties šad un tad kādā svarīgākā kaujas brīdī kamera pati aizpeld pie tēlu kājām, ļaujot skaisti tuvplānā paskatīties, piemēram, gariņu matu plīvošanu. Protams, šīs starpspēles var arī atslēgt)

Pilis... Ekrānšāviņos to vienkārši nav iespējams parādīt. Nu kā parādīt trīs dažāda izmēra mēnešus visapkārt nekropolei? Vai vertikālos, spīdošos logus uz visdažādākajām pusēm. Nekā. Katrā ziņā, spēlē tas izskatās vēl daudz labāk, nekā izplatītajos ekrānšāviņos.

Kopumā, vismaz pagaidām spēle šķiet ļoti hero-iska. Varoņi kaujās piedalās. Varoņi stāv laukuma malā, viņus nesit. Bet viņi piedalās kaujā, lietojot burvestības un savas spell-like abilities, vai raidot bultu, ja neko citu nemāk, un dara to nevis jebkurā brīdī, bet tad, kad ir viņu kārta. Bet kārtību nosaka nevis kaujas ātrums, bet gan iniciatīva.

Katra kauja sākas ar taktisko fāzi, kurā izlem, kurus no saviem radījumiem liksi šajā kaujā, un kur viņi stāvēs (urā, vairs nekādu 'bet mana hidra tā arī palika iesprostota starp diviem baļķiem). Nē, tu neredzi, kur stāvēs pretinieks.

Izmainīta piļu attīstības sistēma - ja agrāk katrai celtnei bija noteikts precīzi kurām celtnēm jābūt uzceltām pirms tam - tagad vēl ir parametrs 'pilsētas lielums' - jeb vienkārši runājot - cik celtnēm jābūt uzceltām pirms tam. Šķiet, ir arī kaut kādi kam jābūt uzceltam nosacījumi -vienkārši pagaidām ar to vēl nav iznācis saskrieties.

Jā... ko vēl tādu svarīgu apskatīties?


Ak jā... nezinu, kādas īsti ir prasības pret resursiem - bet katrā ziņā izmainot attēla kvalitāti no Very Low uz Very High uz mūsu datora nekādas izmaiņas, atskaitot vēlamās (=kvalitatīvāku attēlu) nebija jūtamas. Tā kā spēlēt noteikti varēs arī uz vājākiem :)
Līdz ar ko, šķiet, prasības ir zemākas nekā Civ IV. Toties izskatās viss labāk :)

Comment Form 

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
This page was loaded Maijs 2. 2024, 12:47 pm GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09