antiprojekcija ([info]antiprojekcija) rakstīja,
@ 2021-10-15 21:07:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Antivax ironija
Komiski, ka antivakseri, kas baidījās no vakcīnas saķert vēzi vai palikt sterili, nonākuši slimnīcā pat acis nemirkšķinās par jauno pretvīrusa preparātu molnupiravir, kura darbības princips kā reizi ir bojāt RNA reprodukciju (pamatā, cerams, Covid RNA), radot reproducēties nespējīgas mutācijas.

Protams, "Because molnupiravir works by disrupting how the coronavirus replicates RNA, there could be a concern of a similar effect on human DNA or RNA. (..) in its clinical trial, Merck didn’t test the drug on pregnant women. “In the trial, not only did they exclude women who were pregnant, breastfeeding, or anticipating becoming pregnant, but they also told the men enrolled in the trial that they couldn't have unprotected sex with women for a week after they were done with their medication,”"

Ups! 🙄


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2021-10-15 21:24 (saite)
Tie ir standarta piesardzības pasākumi klīniskajos pētījumos. Arī ar vakcīnām pētījumos nepieņēma grūtnieces. Paši par sevi tas nav nekas īpašs.

could be a concern – visdrīzāk nozīmē, ka nav sagaidāms, bet piesardzība augstākajā mērā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]az
2021-10-15 21:35 (saite)
tas arī ir standarta klīnisko pētījumu teksts?
"they also told the men enrolled in the trial that they couldn't have unprotected sex with women for a week after they were done with their medication"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-15 21:39 (saite)
Jā, tieši tā. Nedēļu vēl ir īss laika periods, dažām izplatītām zālēm ir pat mēnesis.

Nedēļa nozīmē, ka zāļu izvadīšanas pusperiods ir apmēram viena diena.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scaramouche
2021-10-16 03:19 (saite)
Tur nav svarīgs laiks, bet ejakulācijas daudzums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antiprojekcija
2021-10-15 22:51 (saite)
Kāpēc Tu man to stāsti? Paskaidro labāk mapatam par klīniskajiem pētījumiem, un ko tie noskaidrojuši par vakcīnām...

Vienkārši ironiski, ka šīm zālēm (atšķirībā no vakcīnas) ir iedomājams mehānisms, kā tās varētu radīt tieši tāda veida blakus parādības, no kādām mapats baidās.

P.S. Nav domāts personīgs uzbrukums mapatam, vienkārši viņš cibā ir spilgtākais šīs sugas pārstāvis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 07:50 (saite)
Es daudzās lietās nepiekrītu mapatam, bet tavi mēģinājumi viņu gaslightot ir vēl pretīgāki. “Sugas pārstāvis” ir ļoti necienīgs veids kā runāt par oponentu.

Honeybee cibā teica, ka kultūru kari nepastāv. Tu esi tiešs pierādījums, ka tā nav taisnība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 08:31 (saite)
Mapats domā, ka vakcīnās ir nanoboti un nāve. Nešaubos, ka pie tā arī vainīga valdība un riteņbraucēji maskās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 08:36 (saite)
Ar ko gan šis komentārs ir noderīgs? Es arī laikam esmu “citas sugas pārstāvis”, jo nespēju to nekādi saprast.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 08:55 (saite)
Vai katram manam komentāram ir jābūt "noderīgam"? :D

Es vnk ievēroju tavu kārtējo divkosību: tu lamā valdību par zemu vakcinācijas īpatsvaru un riteņbraucējus maskās bez ceremonijām apsaukā par idiotiem, bet lūk mapats tev ir oponents, pret kuru pēkšņi vajagot izturēties ar cieņu. Tukši vārdi, zaķīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 09:17 (saite)
Valdība nav persona, tāpēc salīdzinājums nav derīgs.

Komentāriem ir jābūt noderīgiem, citādi visa ciba kļūst nenoderīga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 09:29 (saite)
Kopš kura laika ciba ir "noderīga"? Tas ir neliels obskūrs tusiņš, kas vārās savā sulā un ik pa laikam uzmet lielāku burbuli, kad kāds kaut ko pasaka par ārpasauli. :D

"Valdība nav persona, tāpēc salīdzinājums nav derīgs."

Valdība sastāv no personām, turklāt tas ir neliels personu skaits. Taču tādu mapatu mums Latvijā ir tūkstošiem, un ne jau tikai soc-tīklos viņi izpaužas. Kā tu domā, kad vecmāmiņa pastāsta mapatam, ka ĢĀ viņu aicina vakcinēties, ko mapats dara? Protams, ka vicina vaļā švaku bitšūta tulkojumu un zvēr pie žurnāla "Ko ārsti tev nestāsta?", ka mapats zina labāk, jo "izdarījis pats savus pētījumus". Tādēļ nē, tādi mapati nav nekādi oponenti, kas pelnījuši cieņu, bet gan kaitnieciski dolbajobi. Bet nu, you do you, zaķīt, pastāsti mums vairāk par to, ka valdībai tikai vajadzētu pareizi runāt ar mapata vecmāmiņu, tad viss būtu lieliski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 09:33 (saite)
Es zinu, ka valdību veido personas, bet valdība nav personība.

Es arī neesmu pelnījis cieņu un esmu dolbajobs. Varbūt pat esmu citas sugas pārstāvis, bet tik un tā cibas komentāriem ir jābūt noderīgiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 09:36 (saite)
Tu neesi dolbajobs. Taču tu esi ļoti divkosīgs, vismaz cibā. Kādēļ - to es nezinu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 09:39 (saite)
Varbūt tāpēc, ka tev ir melnbalta domāšana un tu nespēj saskatīt nianses. Kā šoreiz atšķirību starp valdību un personību. Un arī to, ka ciba, lai gan pilna ar muļķībām, tomēr daudziem var būt noderīga zināmā mērā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 10:04 (saite)
Jā, man mēdz būt melnbalta domāšana, it sevišķi attiecībā uz divkosību un negodprātīgu retoriku.

Ir atšķirība starp "saskatīt nianses" un "izdomāt nianses". Es šovasar uzzināju, ka pārsteidzoši daudzi manā paziņu lokā ir "vakcīnu šaubīgie", un daži arī tādi, kas sagājuši pilnīgā mapatā. Šaubīgie nesūdzējās par to, ka trūkstot informācijas no valdības puses, bet tieši atreferēja mikstinātus mapata bitšūtus. Zinu, ka daļa no šaubīgajiem tagad gan ātri aizskrēja sapotēties, jo negribēja zaudēt darbu. Tas ir ļoti bēdīgi, ka tikai ar tādiem piespiedu līdzekļiem var cilvēkus vest pie prāta, un tas man liek uztraukties par demokrātijas noturīgumu mūsu sabiedrībā. Es te iesmēju par "izdarīt pašam savus pētījumus", bet nu no otras puses - man taču ir pieejami tie paši interneti un tā pati informācija, kas bija tiem šaubīgajiem. Kādēļ viņiem kāda mapata posts FB liekas ticamāks par Re:Baltica skaidrojošu rakstu? Mapati niknojās un apņirdza to, ka vakcinētie sāka postot FB bildes ar sevi vakcinējoties. Varbūt tā bija bērnišķīga rīcība, bet es domāju, ka tam bija pozitīva ietekme - ja cilvēks ir mapatu sabiedēts, tad vakcinējies paziņa vai radinieks ir spēcīgāks arguments par jebkuru smalkāko valdības koordinēto informācijas kampaņu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 10:08 (saite)
Es labprāt padiskutētu ar tevi, bet tikai tad, ja tu nebūtu šeit lietojusi “sagājusi mapatā”. Tas nav konstruktīvi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 10:11 (saite)
Ā, bet riteņbraucējus maskās saukt par idiotiem ir konstruktīvi. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 10:22 (saite)
Es par to atvainojos tajos pašos komentāros.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 10:31 (saite)
Nu tagad gan tu melo!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 10:33 (saite)
Varbūt pietiks gaslightot? Tur ir skaidri pateikts – man ļoti žēl...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 10:45 (saite)
Šite? Ķipa, man ļoti žēl, ka esat idioti. Lieliska atvainošanās. :D

Bet tas nav būtiski, mani tiešām neuztrauc, ka riteņbraucējus maskās tu sauc par idiotiem. Vnk vēl viens piemērs sarakstiņā, kur tu parādi savu divkosību.

Ā, un es pat netaisos sākt kaut ko teikt par to, ka tu nesaproti, ko nozīmē "gaslightot". Labāk pastāsti man vairāk par to, ka mums pret mapatu vajadzētu izturēties kā pret cienījamu oponentu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 10:50 (saite)
Gaslightošana ir vienkārši nepārtraukta artilērija no visām pusēm pret mani. Tagad tu apsūdzi mani, ka varbūt mana atvainošanās nav bijusi pietiekama vai nav pateikta tādos vārdos vai izteiksmē, kāda tev būtu patikusi. Kad tas beigsies?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 10:54 (saite)
Nē, tas nav tas, ko nozīmē gaslightošana.

Bet tas nav būtiski, tas mani īpaši neinteresē. Taču mani ieinteresēja, kā tālāk attīstīsies šīs saruna: tev ir lieliska iespēja pierādīt praksē, ka mēs visi esam idioti, kas vnk nemāk pareizi runāt ar mapatiem. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 11:03 (saite)
Tas ir apmēram gaslightošana. Jau tas, ka tu apstrīdi gandrīz, vai katru manu pateikto vārdu, ir neizturami. Tā ir absolūti nečaritabla pieeja. Rakājies visādās pagātnes diskusijās – “bet tu teici to un to”. It kā tas būtu svarīgi. Un beigās tu pasaki, ka tas nav svarīgi.

Es esmu noguris no tā. Lūdzu, pārtrauc šo visu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 11:08 (saite)
Parādīt konkrētus pierādījumus, ka tu pagātnē teici to un to, ir burtiski pretējais gaslaightošanai, tā ir viena no tehnikām, ko vislabāk izmantot pret gaslightošanu. :D

Bet patiešām, beigsim ņemties par tiem riteņbraucējiem un citiem idiotiem. Pietaupi spēkus, un tā vietā labāk parādi mums visiem, kā pareizi jārunā ar tādiem cienījamiem oponentiem kā mapats. Teach us, BigPharma daddy!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 11:19 (saite)
Šeit sākotnēji runa vispār nebija par mani. Tāpēc kāpēc tu pēkšņi vēlējies kaut ko “pārbaudīt” par mani jau vien ir psiholoģisks uzbrukums. Un kad izrādījās, ka tie nav pamatoti, tad tie pēkšņi vairs nebija svarīgi.

Tāpat īpaši atlasīti epiteti – “bigpharma daddy” (ko tas vispār nozīmē!) vai “citas sugas pārstāvis” ir psiholoģisks spiediens.

Jā, es esmu noguris to šiem uzbrukumiem un saucu tos par gaslightošanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 11:23 (saite)
Nav jau pirmais vārds, kam tu izdomā pavisam citu nozīmi.

Tu saki, ka esi noguris, bet nāc pēc vēl. Maybe I am the daddy? :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2021-10-16 11:33 (saite)
<3

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2021-10-16 11:38 (saite)
Tas nekādi neattaisno tavus uzbrukumus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 11:44 (saite)
Mēs varam vienoties par safe word. Ja tu pateiksi "es kļūdījos", tad zināšu, ka tev pietiek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 11:49 (saite)
Vienkārši beidz gaslightot vai arī ar tevi es vispār vairs nekad nekomunicēšu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-10-16 11:53 (saite)
Varbūt tieši tāds ir mans mērķis, zaķīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antiprojekcija
2021-10-16 10:49 (saite)
Bet tas jau nav points - neviens Tev neprasa atvainoties. Divkosība ir tajā, ka ja Tu tiešām būtu tik nu jūtīgs pret asām frāzēm, tad arī pats nelietotu rupjības citos ierakstos.

P.S. Ir neglīti, bet, manuprāt, fine, ja saki, "velobraucēji maskās ir idoti, tāpēc un tāpēc". Paskaties vēlreiz to diskusiju - mēs jau Tev arī konstruktīvi atbildam, ka maskā var braukt ne tikai tāpēc, ka idiots...

Salīdzini tagad ar savu komentāru, kurā nevis aizstāvi mapata uzskatus, bet vienkārši piekasies pie izvēlētās frāzes "sugas pārstāvis", lai nebūtu jārunā pēc būtības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 10:55 (saite)
Es vēlreiz redzu, ka es atvainojos tev personīgi, ja tas tevi aizskāra. Tu arī piekriti, ka tev tas ir ok.

Bet mapats nav kaut kāds anonīms riteņbraucējs, viņš ir šeit, un tā ir starpība.

Un vispār argumenti – bet tu pats – nav diez ko efektīvi. Jā, mēs visi neesam ideāli un reizēm slikti uzvedamies. Bet ja kādreiz mūs apsauc par to, tad to var ņemt vērā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-16 12:27 (saite)
Es eksplicīti savā komentārā uzrakstu, ka nepiesienos mapatam individuāli, bet piesaucu viņa lentu kā piemēru šāda veida domāšanai cibā. Savukārt Tu tā vietā, lai atbildētu pēc būtības, lauzi rokas par to, ka pieklājīga vārdiņa vietā ("piemērs") lietoju "sugas pārstāvis".

Un Tu vēl citus mācīsi par diskusijas kultūru, oponentu cienīšanu, un atbildēšanu pēc būtības? Kā Hedera teiktu, eyeroll.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 12:35 (saite)
Es nediskutēju par citas sugas pārstāvjiem. Piedod. Sauciet mani par liekuli vai divkosi cik gribiet. Var jau būt, ka mana izpratne nav pareiza un es neko nesaprotu, un esmu pelnījis vislielāko nosodījumu. Bet šis man šķiet pārkāpj to atļauto robežu, kad mēs sākam izturēties pret citiem vairs ne kā pret parastiem cilvēkiem...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2021-10-17 16:07 (saite)
nu, tā no malas šai diskusijā raugoties, izskatās aptuveni tā, ka tu sevi uzskatītu par objektīvāku kā citus.

es ticu, ka tu, iespējams, centies tā rīkoties, bet nebūtu drošs, ka tev īsti labi sanāk -- tāpat kā mums citiem, kur mēs par kaut ko puslīdz nopietni domājam un uztraucmies.

jo galu galā, nav lielāka baļķa, ko neredzēt, kā mums katram savā acī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-17 17:33 (saite)
Es vienkārši netaisos pieņemt, ka saukt citus par noteiktas sugas pārstāvjiem ir ok.

Es varbūt uztveru sāpīgi, jo autisti arī vēsturiski noteiktās valstīs tika pasludināti par tādiem “kam nav cilvēciskas personības” – nepieder pie cilvēku sugas.

Ja tā ir divkosība vai izskatās neglaimojoši, lai jau būtu. Man šobrīd tas šķiet mazāk svarīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]az
2021-10-16 10:03 (saite)
kopš ļoti uzskatāmi un publiski tika nodemonstrēta divkosība un liekulība, man liekas, te "kāpēc" vairs nav svarīgi. vienkārši tā ir.
http://klab.lv/users/zazis/318348.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 10:09 (saite)
Labs piemērs pilnīgi nekonstruktīvai informācijai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2021-10-16 10:21 (saite)
tā informācija nebija tev, bet jā piekrītu, izcils nekonstruktīvas diskusijas piemērs. varbūt liekulības un divkosības dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 10:25 (saite)
Tā diskusija bija nekonstruktīva, tāpēc tika izdzēsta. Kāds jutās aizskarts, ka viņa mēslus izdzēsa, tāpēc izdomāja šos mēslus vēlreiz pārpublicēt, jo laikam jau uzskata, ka tie ir ļoti vērtīgi :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2021-10-16 11:41 (saite)
nene, pupsik, tautai ir jāzin savi varoņi.
nekāda cita iemesla manam pukstam nebija.
divkosīgs liekulis, tā par tevi domā diezgan liela cibiņu daļa. (;

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-10-16 11:44 (saite)
Tas nemaina faktu, ka tev patīk publicēt mēslus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2021-10-16 11:47 (saite)
sarakste ar tevi = mēsli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2021-10-16 12:19 (saite)
ō, wow. hedera tik traki tevi nobulijoja, ka jāgāž žults uz citiem, liekulīgo divkosi?

paipai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2021-10-15 21:45 (saite)
Nezinu, kas prātā tevis pieminētajām personām, taču, manuprāt, nav īsti korekta piezīme - cik man ir nācies pabūt slimnīcās, pat tajās reizē, kad nav bijusi vajadzīga vispārējā anestēzijā, ir absolūti vienalga ko un kā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-15 22:57 (saite)
Protams, protams, tieši par to jau ir runa. Kaut arī lielais vairums, kam nākas šodien iet cauri tai pieredzei, būtu varējis no tā izvairīties ar diviem maziem čiksīšiem...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2021-10-15 23:04 (saite)
Vai nav vienalga? Ir jau pusotrs gads apkārt. Izmēģini jaunus hobijus, sāc interesēties un rakstīt par kaut ko citu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-15 23:09 (saite)
Es jau arī parasti interesējos un rakstu par citu. Šobrīd vienkārši vertigo skatoties tajā bezdibenī, uz kura malas stāvam!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2021-10-15 22:07 (saite)
zin kas ir ne mazāk ironiski - ka nepamirkšķinās arī slimnīcās (jā, 748372938reiz retāk) nonākošie vakseri

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-15 22:53 (saite)
Un pareizi nemirkšķinās - kamēr zāles būs atļautas, un slimnīcās, šie riski būs lielos vilcienos zināmi, un noteikti būs labāki nekā nomirt!

Es tikai par to ironiju, ka no visiem iedomājamajiem blakusefektiem šīm zālēm gadījies tieši tāds, ko piefantazēja vakcīnām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scaramouche
2021-10-16 03:14 (saite)
Ja pareizi atceros, jau astoņdesmitajos bija līdzīgas zāles.

Lieliski sasita visas iesnas un gripas. Netika apstiprinātas tieši tāpēc, ka
a) sievietēm neiznēsāšana
b) vīriešiem uzkrājoties vairogdziedzerī, un tāpēc sievietēm neiznēsāšana.

Tolaik FDA pateica, ka iesnas tāpat izslimos, un riski pārāk lieli.
Interesanti, vai tagad kāds tās ripas izvilks kā "otrās ripas", jo ar šo vienu ir pārāk liela iespēja saķert rezistanci. Ja pareizi sapratu. (Nepretendēju uz pareizu saprašanu)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scaramouche
2021-10-16 03:17 (saite)
Prostatā. Es duraks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scaramouche
2021-10-16 03:22 (saite)
https://www.sciencemuseum.org.uk/objects-and-stories/medicine/thalidomide

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scaramouche
2021-10-16 03:24 (saite)
Šis nav tieši tas, ko domāju, bet nedaudz līdzīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2021-10-16 07:57 (saite)
Šodien talidomīdu lieto arī vēža ārstēšanai, un nekā kontroversiāla tajā nav. Parasti ar vēzi slimo vecāki cilvēki. Šodien grūtniecēm nedod pat klepus zāles piesardzības dēļ. Jaunākie dati, ka pat paracetamols nav vēlams, tāpēc šī ziņa nudien nav nekas īpašs mūsdienu medicīnā.

Savukārt, molnupiravīram iespējamība, ka tas ir kaitīgs grūtniecēm, ir diezgan zema, bet pat ja tā ir, tad kovids ir ar smagiem simptomiem pamatā jau cilvēkiem > 50 gadu vecuma. Vienkārši nedos jaunākiem vai večukiem, kas apņēmuši jaunas sievas (nez cik daudz tādu vispār ir, he, he).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-10-16 12:33 (saite)
Jāpadomā ko darīt ar tavējo "sugu".

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-16 13:13 (saite)
Jā, jā, jau pamanīju, ka esi savā cibā nonācis līdz slēptiem draudiem. Jauns milestone, I guess?

BTW, salasījies extranjero un nokaunējies par prusaku daļu, ko tagad izdzēsi?

P.S. Gaidu ar maisu [info]extranjero nosodījumus pie šī komentāra. /s

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-10-16 15:31 (saite)
Nē, man vienkārši ir zināma cieņa pret prusakiem. Viņi nav vainīgi pie tā kādi viņi ir. Tu esi.
Smieklīgi, ka tu tagad tēlo apdraudēto Kārenu, lai gan pats tieši šajā pašā tēmā refērēji uz cilvēkiem, kas tev nepatīk kā "sugu". Kad jums, autoritāristu un aparačiku roklaižām pasaka to pašu, ko jūs kazuāli runājat par citiem, tad pēkšņs ahujs, ja?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-16 16:12 (saite)
Es jau cerēju, ka varbūt tās sēnes Tev tur kaut ko pavērs, bet nekā! Varbūt pamēģini nākamreiz lielāku devu un bez zāles?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-10-16 16:51 (saite)
Iemesls kāpēc tik asi vēršos pret cilvēkiem, kuri atbalsta sliktas lietas kā reiz paaugstināta empātija. Ja man tās nebūtu, tad tas viss būtu kā pīlei ūdens.
Nezinu ko tu domā ar to linku. Man personīgi psihonautiskie ceļojumi šobrīd rada tikai prieku un bezrūpību. Necenšos izlikties, ka tie dod kādu dziļu izpratni par lietām, jo tie nedod.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2021-10-16 17:37 (saite)
Sliktās lietas šajā gadījumā būtu vakcinācija?

Par empātiju es runāju tāpēc, ka neredzu, ka Tu vispār saprastu, par ko citi cilvēki reāli satraucas un domā (empātija nenozīmē "žēlumu"). Līdz ar to oponē kaut kādiem iedomātiem rēgiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-10-16 22:10 (saite)
Šobrīd pārāk daudz cilvēku satraucas par neesošam problēmām, jo pakļaujas propagandai. Man pret viņiem ir empātija, jo saprotu viņi vājumu. Tajā pašā laika es nekad nebūšu līdzdalībnieks viņu atkarībā no šīs propagandas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-10-16 21:57 (saite)
Tu vērsies pret cilvēkiem kuri atbalsta sliktas lietas ļoti selektīvi, tālu ne pret visiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-10-16 22:11 (saite)
Tu un tavi viedokļi priekš manis nav vērā ņemami. Tu vienkārši nesaproti kas notiek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?