ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2011-02-15 08:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par the power of social networking
Tagad tā moderni, ka katras lielās mediju aģentūras paspārne ir kāda digitālā aģentūra. Nu tie ir tie kas zīmē flešu, prasa atlaides delfiem un ir gūgle certifaid. Savukārt katrai digitālajai aģentūrai ir uzrīkots, es pat nezinu kā lai to sauc, BTL? partizānu mārketinga? vai kāds cits stūrītis, kas ķipo nodarbojas ar sociālajiem tīkliem. Visā mediju miksā to ir diezgan pagrūti pārdot, jo pacients vulgaris jau ir pārpūlējies saprotot ko nocīmē CPP, CPC, SEO un tā tālāk. Galva jau ir pilna un kur nu vēl klausīties dīvainos stāstus, par sabiedrisko domu blogos un tā tālāk. Nu es viņu pat nedaudz saprotu, ne tur var klikus izmērīt, ne ROI , vārdu sakot - valdei grūti paskaidrojama pozīciju un tad labāk operējam to no plāna ārā un miers. Nav ko pieķēzīt smuko tābeli.

Šorīt atvēru gūgli ANALytics, lai apstītos, kā tad man vakar ar kampaņu gājis. Tātad, vakar gaisā bija:
Calis.lv, forums "bērnu lietas", 460x60 banneris
Calis.lv, noderīgas adreses, Logo+links
mammamuntetiem.lv, sadaļa "Mājas un dārzs" 525x60 banneris
mammamuntetiem.lv, sākumlapa 200x150 banneris
Kā parasti draugiem.lv JMP "lapa"
Links klabē, tobiš šeit.

What comes out? (visitors)
Klab.lv/referral 135
draugiem.lv/referral 89
calis.lv 65
direct 34
google/organic 27
mammamuntetiem.lv/referral 9

Pāris secinājumi, vai vismaz virzieni kuros padomāt. Klabei bija augsts bounce rate, tā pat kā draugiem. Apmeklējuma ilgums zem minūtes. Nu es pat neekspektēju, ka šeit kādam vajadzētu manas mantas, bet trafika veidošanai , nu vismaz manās niecīgajās kategorijās klabe un draudziņi ir ok.
Cāļa apmeklētāji pie manis pavadīja ļoti ilgu laiku, tā pat kā tie, kas nāca no mammām. Tas ok, bet kāpēc tik maz? Kreatīvs sūkā, tiem portāliem nav apmeklējuma vai kas? Vai arī 100 apmeklētāji ir norma nišas produktiem? Nu jā, un "na ļico" ir tas, ka cālis iekabina mammām.

Kā domājat Jūs?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]watt
2011-02-15 09:07 (saite)
jā jā, smilšu kasti kal ziemā

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2011-02-15 09:40 (saite)
Mēs protams varam diskutēt par taimingiem, bet tie 50-100 privātie, kas šogad nopirks Gundegu vai Laimdotu no efektīvas ražošanas viedokļa ir pārnesami no praimtaima uz hmmm, klusajiem mēnešiem. Es neesmu guru un šis man šķita vienīgais veids kā to stimulēt. Nomaksa ir "ze trick" un selling point.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]misame
2011-02-15 09:46 (saite)
Šai idejai noteikti piekrītu. Ja cilvēkam laicīgi atgādina, ka viņam kaut ko VAJADZĒS, tad cilvēks-domājošais to arī ņem vērā.
Piemēram, ja man kāds būtu septembrī atgādinājis, ka decembrī visi sniega pūtēji būs Rīgas veikalos izpirkti - es tak būtu jau septembrī aizgājis uz bodi. Bet tagad "kū" - tīru visu ziemu ar lāpstu, kā līdz šim :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]misame
2011-02-15 09:50 (saite)
Bet, ja skatāmies uz referāļu skaitiem, tad vienīgais, ko no tā gribētu secināt, ir - "bija vērts ielikt banneri cālī".
klab neskaitās, jo te visi, kam nebija slinkums, uzklikoja paskatīties, "ko tad rakūns tur reklamē";
draugiem neskaitās, jo skaitlis ir pamazs priekš tās mega auditorijas, kas tur apgrozās, līdz ar to varbūtība, ka potenciāli ieinteresēta persona trāpīs tavam banerim, ir maza;
cālis un mammasteti ir pareizā auditorija, līdz ar to tiem var mērīt roi

(Atbildēt uz šo)


[info]black_data
2011-02-15 09:54 (saite)
Cik tad klikus dienā tu gribēji? Smilškaste jau nav akurāt Geišas šokolāde, kuru apēdot var vēl vinnēt kūri SPA. Bez tam, ir jau visādi DEPO un JYSK.

Sataisi cāļa forumā kašķi, nu tur - baneris idiotisks, lapa kretīniska, cenas neadekvātas, vai vispār "bērnam vajag smilškasti, bet kretīns tētuks, kas tagad dzīvo Jelgavā ar divdesmitgadīgu padauzu, negribot iešķiebt 200 LVL". Klukstēm, kas tur ganās, patīk asins smarža.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]affair
2011-02-15 10:03 (saite)
:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]racoon
2011-02-15 10:27 (saite)
Partizānu mārketings

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kaitnieks
2011-02-19 22:05 (saite)
Tas ir oficiālais neoficiālais termins? Pieņemu, ka praksē metode tiek izmantota diezgan plaši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]indulgence
2011-02-15 10:00 (saite)
100 apmeklētāji nevienam nezināmai vietnei ir pat ļoti labs rādītājs.

Es tavā vietā pievērstos babuļu audiotorijai. Vidusmēra bikšainim ar pašcieņu pārāk bieži nostrādā: pats varu smilšu kasti uzmeikot un šūpoles zarā iekārt. Savukārt sievietēm var iestāstīt visu - gan to, ka šampūnā ir dimanta gabaliņi un to taisa no pērlēm, gan citas figņas. Pie tam babuļi jau tā sabaidīti ar dzīves šausmām, kas kā vilks glūn ap stūri, tb uz viņām kudi vairāk iedarbosies visas tur pļāpas par drošību, 10kāršo skaidu/bitumena segumu, ekoloģiskajām krāsām u.tml. Tb liec grāmatvedei par pienākumu (tāpat šī drauģeļos.lv dirn dienām) ik dienu iziet cauri visiem delfi.lv sieviešu forumiem, sap.lv, calis.lv, sieviešu šurnālu diskusiju sadaļām u.tml., un ik vietā nejauši diskusijā ko iepērt par bērnu sargāšanu, veselību un valdorfisko attīstību. Ar linku, protams.

P.S.
Pie tam ar steigu jāmaina modeļu nosaukumus uz "Indigo", "Zvaigžņu bērns" u.tml., izvēloties atslēgas vārdus no femīnās mistikas - babuļi googlojot savas indigo štelles, uzrausies uz tavēkjām un gan jau kāda aizķersies. :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]indulgence
2011-02-15 11:51 (saite)
Iešāvās prātā - aber kotedžu vai dzīvokļu kooperatīvus esi skatījies? Piemēram, man pagalmā jau uzparikte uztaisīta, tak ja nebūtu, tad domāju, ka visas 3 mājas, kam šis kopīgais pagalms un kādi 7-8 kinderi kopējā barā, samestos katrs pa kvartiņam un ņemtu uzreiz. Kaut vai tāpēc, lai kinderi rāpo pa tīkliem un šļūc pa kalniņiem ij netraucē večiem skatīties hoķi. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]racoon
2011-02-15 11:55 (saite)
bidrības un namu pārvaldes Jū mīn. Darbojas, bet tie ņem lielos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2011-02-15 11:57 (saite)
Sapforumā ļoooti nemīl nezināmus nikus, kas it kā nejauši ieliek tēmu "vai, re, ko es tādu labu atradu, gribēju padalīties". Tādus tekstus var bīdīt tikai pazīstamas foruma mēbeles un ar atrunu "es tur nestrādāju". Tb, efektīvs ir tikai īsts sociālais networkings, kad pazīstams cilvēks kaut ko iesaka no savas pieredzes. No savas puses varu apsolīt, ka pie izdevības neaizmirsīšu padalīties ar Rakūnčega mājaslapu un paslavēt, ka foršs džeks tās mēbeles taisa un nehaltūrē :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]affair
2011-02-15 10:02 (saite)
ar mammam.lv un calis.lv vienmēr tā. bet nu tur imho pārsvarā uzturas māmuļas, kas sēž dekrētā un nodzen laiku starp pamperu maiņu zupas vārīšanu (ja kādu aizvainoju - tā nebija domāts).

varbūt labāk der pamēģināt baneri kkādā bmwpower.lv, kur sēž turīgi vīri ar impulsīvām idejām, vai kaut ko tamlīdzīgu, jo gan jau kādos 70-80% gadījumu pircējs un maksātājs pa ļubomu būs sīkā fāters.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2011-02-15 10:31 (saite)
Par privāto segmentu runājot jā. Bet viņš ir maksātājs "čerez ņehaču". Laimdota ir brauciens slēpot. Kakova huja būtu jāpērk koka gabals ja var aizlaist slēpot vai uz hokeja čempi? 70% gadījumos ir tā, ka piezvana sieviete, par visu vienojas, atbrauc ar vīru, baksta to no muguras ar tekstu:"nu, ko tielējies, ej maksā." Tad nu arī viņš iet un maksā, lai gan klusībā pie sevis joprojām ir pārliecināts, ka hokeja čempis viņam ir vairāk pelnīts, nekā šūpoles mazajam parazītam, kuram pagājušomēnes vajadzēja riteni un nākammēnes noteikti nometni vai jaunāko xboks apdeitu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]affair
2011-02-15 10:33 (saite)
nu skaidrīte - stulbi tie veči palikuši, vārdsakot :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]indulgence
2011-02-15 11:48 (saite)
Tev ta pofig veča motivācija. Galvenais, lai garlaicības un problēmu māktā cāļu māte ieņem prātā, ka kinderiem vajag tieši valdorfiskās indigo šūpoles ar kosmosstarojuma drošo slidkalniņu, un šī sāk savu veci zāģēt ik vakaru, līdz šis ņem zuteni un dodas uz jenotsaimniecību pirkt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2011-02-15 12:15 (saite)
vot, ja būtu šūpoļu sondermodel ar burtu /\/\ - vīri varētu sarosīties. Tipa, mūsu kinderi šūpojas tikpat vareni kā baķkas stūrē :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]losthighway
2011-02-15 10:49 (saite)
Mazu komentāru te ierakstīšu:

FANCY, 1.5 gada laikā no sociālajiem tīkliem (draugiem.lv, twitter) ir dabūjusi 3 pirkumus, varbūt vel kādi nav uzskaitīti. Sekojoši mēs atmetām domu ka tā var būt sales platforma. Bet tā var lieliski darboties kā evangelēšanas un lojalitātes veidošanas vide, kā arī B2B lietas var risināt, kā arī palīdz lojālajiem klientiem pašiem darboties kā mārketnga pārstāvjiem. Protams arī tajā jomā mums viss sucks, jo ipaši neiespriengstam uz tām lietām.

Calis.lv ļoti labi performē, un par brīnumu arī konversijas rate ir labs. Iepatiksies viņām, varbūt nebūs pirkumi, bet ieteikumi gan var būt.
Bet primārais man liekas ir darbs uz atslēgvārdiem un otrais kā saka misame tā uzticamības faktora izveidošana pašā lapā.

(Atbildēt uz šo)


[info]wowow
2011-02-15 11:47 (saite)
Nu skatoties uz dziļi piesnigušo pagalmu un termometru, man rotaļļaukuma pirkums neveido sense of urgency. Tas pirmkārt. Es pieļauju, ka pavasarī viss šis pats setups performēs labāk.

Otrkārt- tev tajā lapā tomēr fokuss uz pašu subjektu (rotaļļaukumu) nevis vērtību (mans sīkais man vairs nekrīt uz nerviem bet elpo svaigu gaisu laukā šūpojoties un kāpelējot) pircējam. Labāk pirmo fočeni nevis rasējumu un vismaz trīs rakuros ar kinderiem.

Treškārt najebons ar cenām tev tur sanācis, cenas ir bez PVN (kas tev auditorija ir firmačš, kas izlaidīs caur firmas grāmatvedību?) 299+PVN+uzstādīšana = hvz? laikam daudz, ehh, nerēķināšu.

Uztaisi no visiem tiem 4 piedāvājumiem vienu tādu no kura pilnīgi nevar atteikties. Ķipa- šim vienīgajam mēs PVN neņemam un uzstādam arī par velti. Sarēķini, lai gan tev labi, gan klients jūtas vinnētājs. Izcel tā lai nevar nepamanīt. Un pieraksti, ka uztādīsi 2 nedēļu laikā par -25 grādos :)

Resp. mēģini noņemt mentālās barjeras, kas liek pamest lapu, traucē saņemties un pazvanīt. Un pieliec lauku, kur atstāt telefonu vai e-pastu, ja nu pats cilvēks nevar saņemties piezvanīt pats (lai cik tur tā beibe arī nebūtu aicinoša :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2011-02-15 12:00 (saite)
Par fokusu. True, to ir pierādījuši entie vienpatības vai divvientulības breinstormi ar brāli. Ka pareizi būtu, ja cilvēks pirktu veselīgu un drošu vidi kur bērnam augt. Tas būtu pareizi un tā ir vērtība. Ir mēģināts akcentēt, izglītot utt. Lielākoties tomēr uzvar materiālais - cik tur daudz koksnes, kāda krāsa utt. Skumji.

Tas ko Tu saki, ir tāds rietumeiropieša piegājiens, kas būtu labi, bet nav :/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2011-02-15 12:03 (saite)
Nu tad esmu rietumeiropietis :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]wowow
2011-02-15 12:13 (saite)
Un ja jau viss ir tik slikti ir tā kā tu saki, tad tev tā beibe bija jāpiespiež naked fotosesijai uz slidkalniņa :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2011-02-15 12:14 (saite)
Vai drīzāk džeks, ja jau sievietes ir pircējas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2011-02-15 14:47 (saite)
Rakūnu pliku uz slīdkalniņa!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]atis
2011-02-15 12:21 (saite)
Mani arī labāk uzrunā piedāvājumi, kur viss ieskaitīts, nevis pašam ar kalkulatoru blakus jāsēž. Pamatcena+PVN+transports+uzstādīšana sāk atgādināt AirBaltic. Tie, kas visu laiž caur firmu, tāpat zinās cik daudz ar PVN ietaupīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ruutainaa_zebra
2011-02-16 11:10 (saite)
Nu es tak teicu, ka lūrēs to lapu bābas. Izģērb Ritvaru (vai kurš jums tur lielāks kačoks), ap vidukli instrumentu josta, braši stāv pie tingel-tangeļa, mazais uztaisīs iedegumu un aiziet-kārtīga vīra kārtīgais meistardarbs :DD

Vai vienkārši nomazgā meistariem mutes un sataisiet fotosesiju. Mazais atkal piestrādās un lai beibes redz, kādi džeki to visu galu galā taisa :D Tagad tur tikai trīs purni ar ralph lauren džemperīšiem tik stāv stāv un smaida.

Ja es būtu mamma, man noteikti būtu interesanti aiz gara laika pačolēt, kā top šūpoles ar visu meistaru blakus :)

Pat māsa, neskatoties uz brīvo laiku, neies un nerēķinās vēl visādus pvn, bet gribēs redzēt gatavu ciparu. Ja vēl būtu iespēja turpat uz vietas nosūtīt kaut kādu jautājumu, vispār ideāli. Lienei vismaz nebūtu jāčakarējas, meklējot atbildi ar klausuli pie auss

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?