ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2011-02-15 08:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par the power of social networking
Tagad tā moderni, ka katras lielās mediju aģentūras paspārne ir kāda digitālā aģentūra. Nu tie ir tie kas zīmē flešu, prasa atlaides delfiem un ir gūgle certifaid. Savukārt katrai digitālajai aģentūrai ir uzrīkots, es pat nezinu kā lai to sauc, BTL? partizānu mārketinga? vai kāds cits stūrītis, kas ķipo nodarbojas ar sociālajiem tīkliem. Visā mediju miksā to ir diezgan pagrūti pārdot, jo pacients vulgaris jau ir pārpūlējies saprotot ko nocīmē CPP, CPC, SEO un tā tālāk. Galva jau ir pilna un kur nu vēl klausīties dīvainos stāstus, par sabiedrisko domu blogos un tā tālāk. Nu es viņu pat nedaudz saprotu, ne tur var klikus izmērīt, ne ROI , vārdu sakot - valdei grūti paskaidrojama pozīciju un tad labāk operējam to no plāna ārā un miers. Nav ko pieķēzīt smuko tābeli.

Šorīt atvēru gūgli ANALytics, lai apstītos, kā tad man vakar ar kampaņu gājis. Tātad, vakar gaisā bija:
Calis.lv, forums "bērnu lietas", 460x60 banneris
Calis.lv, noderīgas adreses, Logo+links
mammamuntetiem.lv, sadaļa "Mājas un dārzs" 525x60 banneris
mammamuntetiem.lv, sākumlapa 200x150 banneris
Kā parasti draugiem.lv JMP "lapa"
Links klabē, tobiš šeit.

What comes out? (visitors)
Klab.lv/referral 135
draugiem.lv/referral 89
calis.lv 65
direct 34
google/organic 27
mammamuntetiem.lv/referral 9

Pāris secinājumi, vai vismaz virzieni kuros padomāt. Klabei bija augsts bounce rate, tā pat kā draugiem. Apmeklējuma ilgums zem minūtes. Nu es pat neekspektēju, ka šeit kādam vajadzētu manas mantas, bet trafika veidošanai , nu vismaz manās niecīgajās kategorijās klabe un draudziņi ir ok.
Cāļa apmeklētāji pie manis pavadīja ļoti ilgu laiku, tā pat kā tie, kas nāca no mammām. Tas ok, bet kāpēc tik maz? Kreatīvs sūkā, tiem portāliem nav apmeklējuma vai kas? Vai arī 100 apmeklētāji ir norma nišas produktiem? Nu jā, un "na ļico" ir tas, ka cālis iekabina mammām.

Kā domājat Jūs?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]wowow
2011-02-15 11:47 (saite)
Nu skatoties uz dziļi piesnigušo pagalmu un termometru, man rotaļļaukuma pirkums neveido sense of urgency. Tas pirmkārt. Es pieļauju, ka pavasarī viss šis pats setups performēs labāk.

Otrkārt- tev tajā lapā tomēr fokuss uz pašu subjektu (rotaļļaukumu) nevis vērtību (mans sīkais man vairs nekrīt uz nerviem bet elpo svaigu gaisu laukā šūpojoties un kāpelējot) pircējam. Labāk pirmo fočeni nevis rasējumu un vismaz trīs rakuros ar kinderiem.

Treškārt najebons ar cenām tev tur sanācis, cenas ir bez PVN (kas tev auditorija ir firmačš, kas izlaidīs caur firmas grāmatvedību?) 299+PVN+uzstādīšana = hvz? laikam daudz, ehh, nerēķināšu.

Uztaisi no visiem tiem 4 piedāvājumiem vienu tādu no kura pilnīgi nevar atteikties. Ķipa- šim vienīgajam mēs PVN neņemam un uzstādam arī par velti. Sarēķini, lai gan tev labi, gan klients jūtas vinnētājs. Izcel tā lai nevar nepamanīt. Un pieraksti, ka uztādīsi 2 nedēļu laikā par -25 grādos :)

Resp. mēģini noņemt mentālās barjeras, kas liek pamest lapu, traucē saņemties un pazvanīt. Un pieliec lauku, kur atstāt telefonu vai e-pastu, ja nu pats cilvēks nevar saņemties piezvanīt pats (lai cik tur tā beibe arī nebūtu aicinoša :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2011-02-15 12:00 (saite)
Par fokusu. True, to ir pierādījuši entie vienpatības vai divvientulības breinstormi ar brāli. Ka pareizi būtu, ja cilvēks pirktu veselīgu un drošu vidi kur bērnam augt. Tas būtu pareizi un tā ir vērtība. Ir mēģināts akcentēt, izglītot utt. Lielākoties tomēr uzvar materiālais - cik tur daudz koksnes, kāda krāsa utt. Skumji.

Tas ko Tu saki, ir tāds rietumeiropieša piegājiens, kas būtu labi, bet nav :/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2011-02-15 12:03 (saite)
Nu tad esmu rietumeiropietis :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]wowow
2011-02-15 12:13 (saite)
Un ja jau viss ir tik slikti ir tā kā tu saki, tad tev tā beibe bija jāpiespiež naked fotosesijai uz slidkalniņa :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2011-02-15 12:14 (saite)
Vai drīzāk džeks, ja jau sievietes ir pircējas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2011-02-15 14:47 (saite)
Rakūnu pliku uz slīdkalniņa!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]atis
2011-02-15 12:21 (saite)
Mani arī labāk uzrunā piedāvājumi, kur viss ieskaitīts, nevis pašam ar kalkulatoru blakus jāsēž. Pamatcena+PVN+transports+uzstādīšana sāk atgādināt AirBaltic. Tie, kas visu laiž caur firmu, tāpat zinās cik daudz ar PVN ietaupīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?