ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2011-02-15 08:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par the power of social networking
Tagad tā moderni, ka katras lielās mediju aģentūras paspārne ir kāda digitālā aģentūra. Nu tie ir tie kas zīmē flešu, prasa atlaides delfiem un ir gūgle certifaid. Savukārt katrai digitālajai aģentūrai ir uzrīkots, es pat nezinu kā lai to sauc, BTL? partizānu mārketinga? vai kāds cits stūrītis, kas ķipo nodarbojas ar sociālajiem tīkliem. Visā mediju miksā to ir diezgan pagrūti pārdot, jo pacients vulgaris jau ir pārpūlējies saprotot ko nocīmē CPP, CPC, SEO un tā tālāk. Galva jau ir pilna un kur nu vēl klausīties dīvainos stāstus, par sabiedrisko domu blogos un tā tālāk. Nu es viņu pat nedaudz saprotu, ne tur var klikus izmērīt, ne ROI , vārdu sakot - valdei grūti paskaidrojama pozīciju un tad labāk operējam to no plāna ārā un miers. Nav ko pieķēzīt smuko tābeli.

Šorīt atvēru gūgli ANALytics, lai apstītos, kā tad man vakar ar kampaņu gājis. Tātad, vakar gaisā bija:
Calis.lv, forums "bērnu lietas", 460x60 banneris
Calis.lv, noderīgas adreses, Logo+links
mammamuntetiem.lv, sadaļa "Mājas un dārzs" 525x60 banneris
mammamuntetiem.lv, sākumlapa 200x150 banneris
Kā parasti draugiem.lv JMP "lapa"
Links klabē, tobiš šeit.

What comes out? (visitors)
Klab.lv/referral 135
draugiem.lv/referral 89
calis.lv 65
direct 34
google/organic 27
mammamuntetiem.lv/referral 9

Pāris secinājumi, vai vismaz virzieni kuros padomāt. Klabei bija augsts bounce rate, tā pat kā draugiem. Apmeklējuma ilgums zem minūtes. Nu es pat neekspektēju, ka šeit kādam vajadzētu manas mantas, bet trafika veidošanai , nu vismaz manās niecīgajās kategorijās klabe un draudziņi ir ok.
Cāļa apmeklētāji pie manis pavadīja ļoti ilgu laiku, tā pat kā tie, kas nāca no mammām. Tas ok, bet kāpēc tik maz? Kreatīvs sūkā, tiem portāliem nav apmeklējuma vai kas? Vai arī 100 apmeklētāji ir norma nišas produktiem? Nu jā, un "na ļico" ir tas, ka cālis iekabina mammām.

Kā domājat Jūs?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]indulgence
2011-02-15 10:00 (saite)
100 apmeklētāji nevienam nezināmai vietnei ir pat ļoti labs rādītājs.

Es tavā vietā pievērstos babuļu audiotorijai. Vidusmēra bikšainim ar pašcieņu pārāk bieži nostrādā: pats varu smilšu kasti uzmeikot un šūpoles zarā iekārt. Savukārt sievietēm var iestāstīt visu - gan to, ka šampūnā ir dimanta gabaliņi un to taisa no pērlēm, gan citas figņas. Pie tam babuļi jau tā sabaidīti ar dzīves šausmām, kas kā vilks glūn ap stūri, tb uz viņām kudi vairāk iedarbosies visas tur pļāpas par drošību, 10kāršo skaidu/bitumena segumu, ekoloģiskajām krāsām u.tml. Tb liec grāmatvedei par pienākumu (tāpat šī drauģeļos.lv dirn dienām) ik dienu iziet cauri visiem delfi.lv sieviešu forumiem, sap.lv, calis.lv, sieviešu šurnālu diskusiju sadaļām u.tml., un ik vietā nejauši diskusijā ko iepērt par bērnu sargāšanu, veselību un valdorfisko attīstību. Ar linku, protams.

P.S.
Pie tam ar steigu jāmaina modeļu nosaukumus uz "Indigo", "Zvaigžņu bērns" u.tml., izvēloties atslēgas vārdus no femīnās mistikas - babuļi googlojot savas indigo štelles, uzrausies uz tavēkjām un gan jau kāda aizķersies. :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]indulgence
2011-02-15 11:51 (saite)
Iešāvās prātā - aber kotedžu vai dzīvokļu kooperatīvus esi skatījies? Piemēram, man pagalmā jau uzparikte uztaisīta, tak ja nebūtu, tad domāju, ka visas 3 mājas, kam šis kopīgais pagalms un kādi 7-8 kinderi kopējā barā, samestos katrs pa kvartiņam un ņemtu uzreiz. Kaut vai tāpēc, lai kinderi rāpo pa tīkliem un šļūc pa kalniņiem ij netraucē večiem skatīties hoķi. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]racoon
2011-02-15 11:55 (saite)
bidrības un namu pārvaldes Jū mīn. Darbojas, bet tie ņem lielos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2011-02-15 11:57 (saite)
Sapforumā ļoooti nemīl nezināmus nikus, kas it kā nejauši ieliek tēmu "vai, re, ko es tādu labu atradu, gribēju padalīties". Tādus tekstus var bīdīt tikai pazīstamas foruma mēbeles un ar atrunu "es tur nestrādāju". Tb, efektīvs ir tikai īsts sociālais networkings, kad pazīstams cilvēks kaut ko iesaka no savas pieredzes. No savas puses varu apsolīt, ka pie izdevības neaizmirsīšu padalīties ar Rakūnčega mājaslapu un paslavēt, ka foršs džeks tās mēbeles taisa un nehaltūrē :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?