Mazu komentāru te ierakstīšu:
FANCY, 1.5 gada laikā no sociālajiem tīkliem (draugiem.lv, twitter) ir dabūjusi 3 pirkumus, varbūt vel kādi nav uzskaitīti. Sekojoši mēs atmetām domu ka tā var būt sales platforma. Bet tā var lieliski darboties kā evangelēšanas un lojalitātes veidošanas vide, kā arī B2B lietas var risināt, kā arī palīdz lojālajiem klientiem pašiem darboties kā mārketnga pārstāvjiem. Protams arī tajā jomā mums viss sucks, jo ipaši neiespriengstam uz tām lietām.
Calis.lv ļoti labi performē, un par brīnumu arī konversijas rate ir labs. Iepatiksies viņām, varbūt nebūs pirkumi, bet ieteikumi gan var būt.
Bet primārais man liekas ir darbs uz atslēgvārdiem un otrais kā saka misame tā uzticamības faktora izveidošana pašā lapā.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: