ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2011-02-15 08:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par the power of social networking
Tagad tā moderni, ka katras lielās mediju aģentūras paspārne ir kāda digitālā aģentūra. Nu tie ir tie kas zīmē flešu, prasa atlaides delfiem un ir gūgle certifaid. Savukārt katrai digitālajai aģentūrai ir uzrīkots, es pat nezinu kā lai to sauc, BTL? partizānu mārketinga? vai kāds cits stūrītis, kas ķipo nodarbojas ar sociālajiem tīkliem. Visā mediju miksā to ir diezgan pagrūti pārdot, jo pacients vulgaris jau ir pārpūlējies saprotot ko nocīmē CPP, CPC, SEO un tā tālāk. Galva jau ir pilna un kur nu vēl klausīties dīvainos stāstus, par sabiedrisko domu blogos un tā tālāk. Nu es viņu pat nedaudz saprotu, ne tur var klikus izmērīt, ne ROI , vārdu sakot - valdei grūti paskaidrojama pozīciju un tad labāk operējam to no plāna ārā un miers. Nav ko pieķēzīt smuko tābeli.

Šorīt atvēru gūgli ANALytics, lai apstītos, kā tad man vakar ar kampaņu gājis. Tātad, vakar gaisā bija:
Calis.lv, forums "bērnu lietas", 460x60 banneris
Calis.lv, noderīgas adreses, Logo+links
mammamuntetiem.lv, sadaļa "Mājas un dārzs" 525x60 banneris
mammamuntetiem.lv, sākumlapa 200x150 banneris
Kā parasti draugiem.lv JMP "lapa"
Links klabē, tobiš šeit.

What comes out? (visitors)
Klab.lv/referral 135
draugiem.lv/referral 89
calis.lv 65
direct 34
google/organic 27
mammamuntetiem.lv/referral 9

Pāris secinājumi, vai vismaz virzieni kuros padomāt. Klabei bija augsts bounce rate, tā pat kā draugiem. Apmeklējuma ilgums zem minūtes. Nu es pat neekspektēju, ka šeit kādam vajadzētu manas mantas, bet trafika veidošanai , nu vismaz manās niecīgajās kategorijās klabe un draudziņi ir ok.
Cāļa apmeklētāji pie manis pavadīja ļoti ilgu laiku, tā pat kā tie, kas nāca no mammām. Tas ok, bet kāpēc tik maz? Kreatīvs sūkā, tiem portāliem nav apmeklējuma vai kas? Vai arī 100 apmeklētāji ir norma nišas produktiem? Nu jā, un "na ļico" ir tas, ka cālis iekabina mammām.

Kā domājat Jūs?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]black_data
2011-02-15 09:54 (saite)
Cik tad klikus dienā tu gribēji? Smilškaste jau nav akurāt Geišas šokolāde, kuru apēdot var vēl vinnēt kūri SPA. Bez tam, ir jau visādi DEPO un JYSK.

Sataisi cāļa forumā kašķi, nu tur - baneris idiotisks, lapa kretīniska, cenas neadekvātas, vai vispār "bērnam vajag smilškasti, bet kretīns tētuks, kas tagad dzīvo Jelgavā ar divdesmitgadīgu padauzu, negribot iešķiebt 200 LVL". Klukstēm, kas tur ganās, patīk asins smarža.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]affair
2011-02-15 10:03 (saite)
:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]racoon
2011-02-15 10:27 (saite)
Partizānu mārketings

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kaitnieks
2011-02-19 22:05 (saite)
Tas ir oficiālais neoficiālais termins? Pieņemu, ka praksē metode tiek izmantota diezgan plaši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?