ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2011-02-15 08:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par the power of social networking
Tagad tā moderni, ka katras lielās mediju aģentūras paspārne ir kāda digitālā aģentūra. Nu tie ir tie kas zīmē flešu, prasa atlaides delfiem un ir gūgle certifaid. Savukārt katrai digitālajai aģentūrai ir uzrīkots, es pat nezinu kā lai to sauc, BTL? partizānu mārketinga? vai kāds cits stūrītis, kas ķipo nodarbojas ar sociālajiem tīkliem. Visā mediju miksā to ir diezgan pagrūti pārdot, jo pacients vulgaris jau ir pārpūlējies saprotot ko nocīmē CPP, CPC, SEO un tā tālāk. Galva jau ir pilna un kur nu vēl klausīties dīvainos stāstus, par sabiedrisko domu blogos un tā tālāk. Nu es viņu pat nedaudz saprotu, ne tur var klikus izmērīt, ne ROI , vārdu sakot - valdei grūti paskaidrojama pozīciju un tad labāk operējam to no plāna ārā un miers. Nav ko pieķēzīt smuko tābeli.

Šorīt atvēru gūgli ANALytics, lai apstītos, kā tad man vakar ar kampaņu gājis. Tātad, vakar gaisā bija:
Calis.lv, forums "bērnu lietas", 460x60 banneris
Calis.lv, noderīgas adreses, Logo+links
mammamuntetiem.lv, sadaļa "Mājas un dārzs" 525x60 banneris
mammamuntetiem.lv, sākumlapa 200x150 banneris
Kā parasti draugiem.lv JMP "lapa"
Links klabē, tobiš šeit.

What comes out? (visitors)
Klab.lv/referral 135
draugiem.lv/referral 89
calis.lv 65
direct 34
google/organic 27
mammamuntetiem.lv/referral 9

Pāris secinājumi, vai vismaz virzieni kuros padomāt. Klabei bija augsts bounce rate, tā pat kā draugiem. Apmeklējuma ilgums zem minūtes. Nu es pat neekspektēju, ka šeit kādam vajadzētu manas mantas, bet trafika veidošanai , nu vismaz manās niecīgajās kategorijās klabe un draudziņi ir ok.
Cāļa apmeklētāji pie manis pavadīja ļoti ilgu laiku, tā pat kā tie, kas nāca no mammām. Tas ok, bet kāpēc tik maz? Kreatīvs sūkā, tiem portāliem nav apmeklējuma vai kas? Vai arī 100 apmeklētāji ir norma nišas produktiem? Nu jā, un "na ļico" ir tas, ka cālis iekabina mammām.

Kā domājat Jūs?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]watt
2011-02-15 09:07 (saite)
jā jā, smilšu kasti kal ziemā

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2011-02-15 09:40 (saite)
Mēs protams varam diskutēt par taimingiem, bet tie 50-100 privātie, kas šogad nopirks Gundegu vai Laimdotu no efektīvas ražošanas viedokļa ir pārnesami no praimtaima uz hmmm, klusajiem mēnešiem. Es neesmu guru un šis man šķita vienīgais veids kā to stimulēt. Nomaksa ir "ze trick" un selling point.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]misame
2011-02-15 09:46 (saite)
Šai idejai noteikti piekrītu. Ja cilvēkam laicīgi atgādina, ka viņam kaut ko VAJADZĒS, tad cilvēks-domājošais to arī ņem vērā.
Piemēram, ja man kāds būtu septembrī atgādinājis, ka decembrī visi sniega pūtēji būs Rīgas veikalos izpirkti - es tak būtu jau septembrī aizgājis uz bodi. Bet tagad "kū" - tīru visu ziemu ar lāpstu, kā līdz šim :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?