12 November 2021 @ 11:37 am
 
Kā tikt pie balstvakcinācijas asap, ja no AZ ir pagājuši tikai nepilni 5 mēneši?
 
 
( Post a new comment )
kihelkonna[info]kihelkonna on November 12th, 2021 - 11:44 am
cik man zināms - nekā. ja nu sniedzot tādus pakalpojumus kā tas bomzītis, kas bija sapotējies 16 reizes ar svešiem dokumentiem, vai piedavājoties sapotēties slavenās bauskas skolotājas vietā.

jo, cik sapratu, sistēma neļauj ierakstīt, ja nav 6 mēnešu.
(Reply) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on November 12th, 2021 - 11:53 am
+. jāgaida tas mēnesis vai kad nu kritīsies gribēšana un atvērs vēl citas grupas, jo šobrīd tos, kas 18+ balstvakcinē tikai kad visi citi vairs negrib. nē, nu teorijā var, praksē nekā
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
kihelkonna[info]kihelkonna on November 12th, 2021 - 11:57 am
viens, ka grupa droši vien ir ciet, un nevar zināt, kad to attaisīs. otrs - diez vai mums tik drīz ļaus parastiem cilvēkiem dabūt trešo vakcīnu pirms sešiem mēnešiem. paskatījos citās valstīs, pat tādās, kur tagad vakcinē bērnudārzniekus - visur prasa pilnus sešus mēnešus.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on November 12th, 2021 - 12:03 pm
man šķiet, ka tev jau vajadzētu varēt pēc tā nesenā rīkojuma. nu, ja vien mazie gariņi to interpretē tāpat kā es un kā tas ķipa ir domāts
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
kihelkonna[info]kihelkonna on November 12th, 2021 - 12:07 pm
es jau sapotējos trešdien. kā grupu attaisīja, tā tūlīt pieteicos uz to pašu vakaru.

bet man ir pilni 6 mēneši. au prasa par gadījumu, kad nav pilnu sešu mēnešu. savos vakcinācijas punktu apmeklējumos nu jau zinu divus gadījumus, kur darbinieki saka - nevaram ierakstīt sistēmā, ja nav pagājis tas laiks (6 mēneši pēc divpotes un cik tur tās nedēļas pēc jensena).

tā ka atliek tiešām sapotēties kāda cita vietā. sods draud tikai tam, kas lieto viltus sertifikātu.
(Reply) (Parent) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 11:55 am
Bāc. Man jāceļo un az aizsardzība strauji krīt. Man nav uztraukuma būt citzemēs, jo tur viss more or less labi, bet lidmašīna kopā ar citiem latviešiem ir ļooooti riskanta
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on November 12th, 2021 - 12:02 pm
nevajag dramatizēt. ne riskantāka kā jebkur šobrīd slikti ventilētās iekštelpās. poliklīnika, lielveikals, kiosks, autoosta, bērnu dārzs, sabiedriskā wc, kāpņutelpa vai lifts. tieši tāpat kā ap ceļojuma laiku būs tur citur
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Ūūlę[info]chimera on November 12th, 2021 - 12:04 pm
Tieši tā.
(Reply) (Parent) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 12:08 pm
nu. Es neuzturos nevienās citās iekštelpās. cik nu šorīt zaļajā režīmā pie daktera.

Protams, lidmašīnā visi vakcinēti/testēti, tas vienīgais.
Bet es lidoju pēc nedēļas uz Itāliju, kur šobrīd ir brīnišķīga kovidsituācija.
(Reply) (Parent) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 12:09 pm
Un vēl. Es jau nedramatizēju, bet gribu būt droša, cik vien var.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on November 12th, 2021 - 12:18 pm
Zaķīt, tev tā pote tagad vispār neko nemaina, nebūs pagājušas tās dienas x pirms tev iestāsies lielākā imunitāte pirms kāpšanas lidmašīnā, tu jau esi tik pasargāta, cik iespējams.
Visi visu valstu šībrīža aktuālie dati dod info par situāciju pirms 7-10-14 dienām. Vīruss nemitīgi mutē, ne visur skatās mutācijas, pilnīgi droša pierādījumos balstīta info par šo brīdi būs pēc mēnešiem, ja ne pusgada vai ilgāk, tas vienkārši jāpieņem
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 12:21 pm
Tas jau skaidrs, ka nekas nav skaidrs un nebūs, bet kāpēc lai es negribētu būsteri, ja varētu dabūt? Lai jau imunitāte kačājas vēlāk, man decembrī arī ir lidojumi.

Citu brīžu, kad esmu kopā ar svešiem, man nav, tāpēc arī tik ļoti izceļu lidojumu. Manā režīmā tā būs milzīga atraušanās no ikdienas kontaktēšanās ziņā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
--[info]ripp on November 12th, 2021 - 01:41 pm
nu bet nevar dabūt :) ir iemesls, kādēļ jābūt 6mēn pauzei.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 02:18 pm
paldies! es šos vārdus ņemu nopietni un man uzreiz sirds mierīgāka!
(Reply) (Parent) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on November 12th, 2021 - 12:31 pm
pie kam lidmašīna ir ar hepa filtriem ventilēta iekštelpa, kurā iekļūt var kā minimums ar negatīvu testu (labojiet, ja kļūdos un ir galamērķi, kuri pieņem arī netestētus)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]polija on November 12th, 2021 - 12:54 pm
pag, vajag negatīvu testu arī? Tikais ertifkāts neder? Lidmašīna pie boarding CO2 līmenis sasniedz pat 4400ppm. Ja ne vairāk. Visa tā ventilācija darbojas tikai gaisā esot.
4400 CO2 līmenis nozīmē aptuveni to, ka 10% gaisa ko ieelpo ir jau bijis kādam plaušās. Iespējams daudziem.. Nu tā - interesanti..
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
porcelāna lellīte[info]neraate on November 12th, 2021 - 01:05 pm
Draudziņ, tu visu laiku elpo gaisu, kas kādam bijis plaušās un dzer ūdeni, kas bijis dinozauru čuras, tomēr lidmašīnas ventilācija ir speciāli dizainētu, lai gaiss plūstu noteiktos virzienos un no tā filtra jēga ir ļoti liela, jo tajos paliek ļoti daudz mazo daļiņu
(Reply) (Parent) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on November 12th, 2021 - 01:27 pm
kā minimums ar negatīvu testu :)
(Reply) (Parent) (Link)
rūsganais sprakšķis[info]mufs on November 13th, 2021 - 12:36 pm
Ir gan dramatiski - drūzmēšanās geitā, rīvēšanās salonā, UN jā, rix-osl tik daudziem deguni ārā vai vispār maska nost, šnaukājas un kraupājas. Salīdzinoši daudz komfortablāk jutos osl-arn reisā, kur maksas vispār nav jāvelk.
(Reply) (Parent) (Link)
Ūūlę[info]chimera on November 12th, 2021 - 12:04 pm
Nelegāli varbūt.
(Reply) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on November 12th, 2021 - 12:12 pm
mēģināt kaut kā caur ģimenes ārstu? nofeikot lokdauna laikā uzēstu resnumu? skatoties, cik atsaucīgs ģimenes ārsts :D
(Reply) (Thread) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on November 12th, 2021 - 12:13 pm
un vispār, ar ko velns nejoko, ieej apskaties, ko manavakcina.lv saka. Ja nu piepeši, nebūtu pirmā reize, kad valsts kaut ko sačakarē :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 12:14 pm
Apskatījos, nesaka neko :)
(Reply) (Parent) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 12:13 pm
Hahahaha! Mans ārsts ieteica zvanīt visu laiku uz reģistratūru un meklēt jādubtukšo vietu mūsu poliklīnikā (jo arī uzskata, ka pirms lidojuma man vajadzētu būsteri), bet resnums nederēs - lokdaunā sanāk tikai kļūt vieglākai :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on November 12th, 2021 - 12:20 pm
tā arī varēja?! :D lai nu kā, veiksmi!
(Reply) (Parent) (Link)
[info]asiize on November 12th, 2021 - 12:21 pm
Noteikti atbalstu, ka Tev vajadzētu balstvakcīnu (lai gan izskatās, ka tiešām grūti bez kaut kāda, nezinu, baigā blata ātrāk dabūt, man tētim, piem, bija pieraksts uz trešo devu vakar, ko neiešpricēja beigās, jo vēl 2 dienas līdz 6 mēnešiem kopš pfeizera), bet domā, tiešām tas būsterītis dienu pirms lidojuma kaut ko jau dos, ja Tu tūdaļ jau lido, kas ir potenciālais risks. Vai tur nav līdzīgi kā ar tām iepriekšējām devām, ka aizsargreakcija pāris nedēļu laikā uzbūvējas.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 12:22 pm
njā. ģimārste ieteica jebko :) bet nan decembrī vēl lidojumi, ja ne šim, tad nākamajiem varētu sākt nodrošināties.
(Reply) (Parent) (Link)
nova[info]nova on November 12th, 2021 - 12:22 pm
Ej manā vietā
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 12:27 pm
Tasirkā? :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
nova[info]nova on November 12th, 2021 - 12:28 pm
ikerta@gmail.com
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
kihelkonna[info]kihelkonna on November 12th, 2021 - 01:21 pm
es šo jautājumu nesen apdomāju, jo arī biju gatava potēties kāda cita vietā. iespējamie šķēršļi:

1. ja tev vajag vienu vakcīnu, lai darbotos dokumenti, tad to vajag jensen, un nav dzirdēts, ka jensen dotu kā būsteri. bet man nebūtu nekas pretī iepotēt arī dubultpoti; man tā potēšanās galīgi neliekas nekas īpašs.

2. darbinieki stipri pēta dokumentus. pases bildi un to, kas redzams no atnācēja. bet pases bilde ir melnbalta, acu krāsu neredz. nezinu, tur ir pie kā piestrādāt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
t[info]tiga on November 12th, 2021 - 01:33 pm
es vispār nesaprotu, kā var izdomāt potēties kāda cita vietā. sanāk, ka Tu tāpat nebūsi potēts pēc dokumentiem, un tad pēc mēneša iesi vēlreiz, lai būtu arī pēc dokumentiem?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
kihelkonna[info]kihelkonna on November 12th, 2021 - 01:37 pm
trešās potes gadījumā. divas potes dabūjušam sertifikāts tik un tā ir derīgs vismaz gadu neatkarīgi no tā, vai tur ir trešā pote vai nav. manā gadījumā manai otrajai potei jau sen bija pusgads, es gribēju potēties, bet man nebija tādas iespējas. trešā pote neietekmē sertifikātu, vai tu to saproti?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
t[info]tiga on November 12th, 2021 - 02:10 pm
pagaidām neietekmē. bet kas teica, ka tas drīzumā nemainīsies? lietas, kā jau au rakstīja, mainās pa dienām. :)
otrs ir ētikas jautājums. iespējams, pat svarīgāks. potēties kāda vietā - pastāv iespēja, ka šim kādam tas ir izdevīgi, lai viņš vai viņa dabūtu sertifikātu un attiecīgi pašam nebūtu jāvakcinējas. tādā gadījumā sanāk, ka notiek antivakseru kustības veicināšana. kā arī, šis gan jau ir arī sodāms ar kaut kādu sodu, ja pieķer.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
kihelkonna[info]kihelkonna on November 12th, 2021 - 02:18 pm
ar ētiku te ir visādi, un vakcīna ir domāta individuālai aizsardzībai, nevis antivakceru pārmācībai. sods ir tikai tam, kas lieto viltoto sertifikātu, vismaz pagaidām. un ja man ir risks saslimt, nomirt un atstāt bērnus bāreņos - cik lielam gan būtu jābūt sodam, lai tas atsvērtu zaudējumus šādā gadījumā?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on November 12th, 2021 - 02:57 pm
UK id dokumentus pacientiem mēs prasām ļoti retos izņēmuma gadījumos. Bet viltus identitātes pieņemšana jebkurā gadījumā ir nopietns kriminālpārkāpums.

Nesen bija gadījums ar vienu imigrantu, kurš pirms 10 gadiem bija nozadzis cita cilvēka identitāti, lai paliktu UK. Viņu tagad pieķēra, jo bija vakcinējies, un īstais cilvēks gāja pēc potes un ierakstos parādījās, ka šis jau ir potēts.
(Reply) (Parent) (Link)
extranjero[info]extranjero on November 12th, 2021 - 03:09 pm
Pat atmetot juridiskos jautājumus, kas notiks, ja vakcīnas saņēmējam būs anafilaktiska reakcija (vai jebkāda vakcīnas blakusparādība)? Sākumā ielaidīs adrenalīnu, bet pēc tam aizvedīs uz slimnīcu, kur ārsti skatīsies nepareizās personas medicīnas ierakstus un brīnīsies.

Un šāds scenārijs statistiski ir iespējamāks nekā tas, ka persona nomirs bez šīs 3. vakcīnas. Izņemot vienīgi tiešām nopietnām riska grupām.
(Reply) (Parent) (Link)
nova[info]nova on November 12th, 2021 - 02:12 pm
man jau ir vakcīna. un ir pieejama arī balstvakcīnas iespēja. kas attiecas uz dokumentiem, neesmu manījusi šo stipro "pētīšanu", it īpaši šajā laikā, kad visus vakc.centros rauj iekšā teju kā bordelī :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
kihelkonna[info]kihelkonna on November 12th, 2021 - 02:15 pm
vienā vakcinācijas punktā (kur man nedeva poti) risināju saviesīgas sarunas un jā, darbinieki zināja to neseno stāstu par bomzīti, kas ar svešiem dokumentiem un par naudu sapotējies 16 reizes. varbūt tāpēc viņiem nācis rīkojums pētīt kārtīgāk.
(Reply) (Parent) (Link)
covid_19[info]covid_19 on November 12th, 2021 - 12:28 pm
dirni pie vakcinācijas centra uz slēgšanas brīdi

ja šamiem pirms slēgšanas ir kas palicis ampulās, tās vairs nesaldē, bet izmet miskastē

viņi būs priecīgi ārā nemest

runāšanas vaina
(Reply) (Link)
Ūūlę[info]chimera on November 12th, 2021 - 12:41 pm
es vispār neesmu interesējusies, bet - a ko, mums tagad ir atvērtas kādas citas grupas uz 3. vakcīnu vēl kādām grupām, izņemot seniorus un hroniķus (tos, kuri lieto valsts apmaksātos medikamentus)?
(Reply) (Thread) (Link)
covid_19[info]covid_19 on November 12th, 2021 - 12:52 pm
tam taču nav nekāda sakara ar pieteikšanos uz ārā metamo un norakstāmo vakcīnas devu?
(Reply) (Parent) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on November 12th, 2021 - 12:57 pm
hroniķi - ne tikai valsts apmaksātie medikamenti, resnie arī. precīzu kārtību neatceros, ka tik ne ģimenes ārsts kaut kur kaut ko bakstīja
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Ūūlę[info]chimera on November 12th, 2021 - 01:01 pm
OK, bet principā parastiem cilvēkiem nekad nepienākas arī pēc 6 men, vai ne?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on November 12th, 2021 - 01:07 pm
es saprotu, ka laikam nevienam nepienākas ātrāk kā pēc 6 mēn, bet tbh iedziļināties negribu, informācijas pieejamība par visu šito kā vienmēr "līmenī". man rīt pieraksts uz 3. poti, formāli pusgads ir 15.11, ja atmetīs atpakaļ, iešu sūdzēties :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Ūūlę[info]chimera on November 12th, 2021 - 01:10 pm
Nu jā, pirms sešiem nevienam, pēc sešiem dažiem.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Nikolass A. Dērsingtons[info]kisswithafist on November 12th, 2021 - 01:26 pm
tikko SPKC tante pateica, ka lai arī pieraksts ir atvērts, iestāde var atteikt, ja nav pilni 6 mēneši. malači, ugh
(Reply) (Parent) (Link)
kihelkonna[info]kihelkonna on November 12th, 2021 - 01:01 pm
šonedēļ atvēra arī 50+. tie nav gluži seniori.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 01:21 pm
Vispār novembrī solīja arī jau 30+ un viss mainās pa dienām :)
(Reply) (Parent) (Link)
helvetica[info]helvetica on November 12th, 2021 - 01:25 pm
aizej uz lielveikalu rindā, varbūt iešpricēs!
(Reply) (Link)
t[info]tiga on November 12th, 2021 - 01:36 pm
Man Tev ir mazliet cits jautājums, jo skatos, ka Tu regulāri ceļo :) Kā ir ar praktisko pusi, izlidojot no Latvijas? Tuvākajās dienās taisāmies doties. Varbūt vari padalīties pieredzē, cik laicīgi jābūt lidostā, kā tur tagad viss notiek (vai taisa testus papildus sertifikātam, mēra temperatūru, nu, respektīvi, vai lietas notiek lēnāk nekā pirmskovida laikos)?
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 02:26 pm
nē, nenotiek, bet! es gan neesmu baigais zinātājs, jo vienmēr visur izmantoju bērnus kā iemeslu nestāvēt rindās - ne pie čekiniem, ne drošības pārbaudes :)

bet idejiski - ieejot lidostā nomēra temperatūru, tas viss. kur pārbauda sertifikātu, pat neatceros.
(Reply) (Parent) (Link)
rediiss[info]rediiss on November 12th, 2021 - 03:12 pm
Es lidoju oktobrī, man neviens temperatūru nemērija, biju ļoti neapmierināta, jo GAIDĪJU :D sertifikātu pārbaudīja tikai vizuāli pa gabalu. Neliela bremze bija braucot atpakaļ, kad ļaudis laikam nebija laicīgi sagatavojuši sev Latvijā iebraucamo QR kodu un tad bakstījās pa telefoniem pie čekina.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 03:15 pm
atkarīgs no vietas. man pārbaudīja sertifikātu Korfu tā, ka vajadzēja to pilno pdfu uzrādādīt (kurš tādu glabā?).
BET!
Latvija šobrīd daudzām valstim ir melnajā sarakstā, tā ka.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
rediiss[info]rediiss on November 12th, 2021 - 03:19 pm
Es! Man ir PDF kaut kur! :D Jo es sākumā nebiju piečekojusi, ka ir iespēja ielikt walletā khh
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 03:20 pm
"kaut kur" nav "ātri uzrādiet pie lodziņa!" :)
(Reply) (Parent) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on November 12th, 2021 - 03:50 pm
jo sākumā nebija iespējas ielikt walletā :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
rediiss[info]rediiss on November 12th, 2021 - 03:51 pm
āaa, hahha nu tas izskaidro situāciju. Es protams kā vienmēr visā vainoju sevi :D
(Reply) (Parent) (Link)
barbala[info]barbala on November 12th, 2021 - 05:02 pm
liekas, ka nevakcinētie ir melnajā sarakstā, vakcinētajiem šķēršļus neliek. nu, izņemot Uk, bet tie ir jebkuras sistēmas klāsterfakeri.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
t[info]tiga on November 14th, 2021 - 11:49 am
Jā, to arī novēroju, meklējot info, ka tur visādi speciālie noteikumi nevakcinētajiem.
(Reply) (Parent) (Link)
t[info]tiga on November 14th, 2021 - 11:48 am
Paldies par atbildi! Ļoti noderīgi!
(Reply) (Parent) (Link)
t[info]tiga on November 14th, 2021 - 11:49 am
Paldies par info!
(Reply) (Parent) (Link)
ieraksts: putnc[info]ieraksts on November 12th, 2021 - 04:11 pm
es pie ieejas lidostā jau vilku ārā savu kaudzi dokumentu, bet apsargs tikai pajautāja - biļete ir? nu tad ejiet. neko neskenēja, nemērīja un neskatījās.
pēc tam rinda parastā garumā, viss kā parasti, tikai par vienu papīru vairāk jāuzrāda, tas arī viss. biju jau sagatavojies, ka būs ilgāk, ierados ļoti laicīgi, bet redz kā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
t[info]tiga on November 14th, 2021 - 11:50 am
Paldies! Kad Tu brauci?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ieraksts: pushkin[info]ieraksts on November 17th, 2021 - 10:24 am
5. novembrī
(Reply) (Parent) (Link)
Strēlniece[info]str on November 12th, 2021 - 04:57 pm
varu padalīties, ka sertifikātu bija opcija pievienot pie aviobiļetes iečekojoties. ( varbūt tas arī mazliet līdz).
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
t[info]tiga on November 14th, 2021 - 11:50 am
O, paldies! Pievērsīšu šim uzmanību!
(Reply) (Parent) (Link)
[info]hessin on November 12th, 2021 - 07:36 pm
izlidojot no LV nav nekādu īpašu prasību un lidostā ir diezgan tukšs. Bremzējošais ir drošības pārbaude, kur vienreiz vienbrīd strādāja tikai viena lente (!), bet nu tad arī kādas 15-20 min un cauri ir. Atšķirīgais ir galamērķa valsts noteikumi - tos vajag nočekot laicīgi un sekot līdzi, vai nemainās. Rīgas lidostā var pārbaudīt, vai visi galamērķa papīri kārtībā. Lielākoties valstis prasa, lai aizpilda kādu formiņu, bet nu ir tādas, kas LV kā sarkanajai prasa nesenu testu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
t[info]tiga on November 14th, 2021 - 11:51 am
Paldies! Jā, mums būs jāpilda covidpass pirms braukšanas.
(Reply) (Parent) (Link)
rūsganais sprakšķis[info]mufs on November 13th, 2021 - 12:33 pm
Lidoju pagājušo nedēļ, neko nemērīja, rindas nebija lielākas BET!!! Viņi nelasa QR kodu!!!! (Tik daudz izsaukuma zīmes, jo es biju totālā stresā)
Pie čekina saka, ka vajag redzēt tekstu, kas tur apkārt qr, bet es nekā nevaru ielogoties sertifikāta vietnē (safari problēma beigās izrādījās)
Mani palaiž ar atrunu, ka pie geita uzrādu. Beidzot tieku iekšā, uztaisu printskrīnu, kur arī vārds redzams. Un pie geita man saka - nē, vajag visu to daudzburtaino penteri, es pat nezinu, ko viņi tur skatās.
Karoč, iesaku izprintētu turēt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 13th, 2021 - 12:52 pm
Jā, tas tas pdfs, ko vajag. Sertifikāts viss.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
rūsganais sprakšķis[info]mufs on November 13th, 2021 - 01:01 pm
es pirms tam izpētīju lidostas lapu un nekur neatradu tekstu par to, ka viņi nelasa QR kodu, man tas likās pilnīgs absurds mūsdienās.
(Reply) (Parent) (Link)
t[info]tiga on November 14th, 2021 - 11:53 am
Ahā, pat ne faila veidā PDF, bet drukātu? Es biju plānojusi izdrukāt galamērķa vajadzībām, bet paldies, ka šo uzrakstīji, tātad jāatceras nenorakt dziļi somā.
(Reply) (Parent) (Link)
jā un nē[info]dzeltens on November 12th, 2021 - 02:04 pm
Es ieteiktu uztaisīt sirdsmieram kaut kādu antivielu analīžu paneli un nestresot par to trešo devu. Lidojums šobrīd pilnīgi noteikti nav riskantākā vieta LV.
Bet nu - tā esmu es, kas par covid baigi nestreso un pēc trešās devas arī pārāk nekāro.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on November 12th, 2021 - 02:19 pm
paldies, šis ir ļoti konstruktīvs un jēdzīgs ieteikums! paskatīšos, vai varu salāgot iespējas ar laikiem :)
(Reply) (Parent) (Link)
telefontubbie[info]telefontubbie on November 12th, 2021 - 04:12 pm
Nez, kā ir lietuvā, kur laikam dod visiem 3.poti? Nezinu vai var tur vai nevar ar citas valsts id karti iet vakcinēties, nu tas ir vienīgais variants, kas pagaidām nāk prātā, ko varētu mēģināt noskaidrot.
btwm, es esen eksponējos ilgstoši vienā telpā ar simptomātisku deltu pāris dienas. Man ir AZ,durta pavasarī/vasarā. Nepielipa, testējos, negatīvs, dzīve skaista, AZ reāli strādā, domāju, ka tāpat janvārī arī LV visi dabūs 3.vakcīnu (piem. Modernu)
(Reply) (Link)
barbala[info]barbala on November 12th, 2021 - 04:58 pm
gan jau ka Tev visi uzrakstīja- vienīgais veids, vai izdīkties pie ģimenes ārsta, manam dzīvesdraugam līdzīgs keiss, mēs braucam tūdaļ prom uz gandrīz mēnesi. beigās gan nolēma neālēties, atbrauks un sa-balstosies.
(Reply) (Link)