nekļūsim personiski. katrs tak var ignorēt un piedrāzt cilvēkus kā un cik daudz vien viņš vēlas. nav runa par carnival kompleksainumu un faktu, ka šādi raksti ir šo kompleksu iemesls. runa ir par to, ka brīžiem šādi raksti ir visai interesanti un tajos atspoguļojas diezgan daudz patiesības. nevēlos nevienu aizvainot, bet šāda noraidoša attieksme liecina galvenokārt par skaudību. no socioloģijas viedokļa raugoties. kaut gan pieļauju, ka iemesli ir visdažādākie... | |
Man nav par ko viņu apskaust, jo pats esmu pietiekami gudrs, talantīgs, un arī ar savu žurnālu esmu visnotaļ apmierināts. Bet, protams, tu vari domāt savādāk. Man kaut kā vienalga, ja godīgi. Redzi, mani lielākoties interesē tikai mans viedoklis un autoritātes arī es neatzīstu. Viņš, protams, ir gudrs, bet augstprātīgs, kas nav attaisnojami. Tas laikam būs pareizais izskaidrojums manai attieksmei šajā gadījumā. | |
Man arī Tavs komentārs liekas augstprātīgs. Un jūs abi nemaz tik ļoti neatšķiraties. Pīeņemu, ka diviem šādiem līdzīgiem cilvēkiem ir visai grūti saprasties. | |
Atšķirība ir tāda, ka es nemācu citiem kā dzīvot, un neuzbāžos cilvēkiem ar maniakālu ideju par savu intelektuālo pārākumu. Es varbūt nedaudz neprecīzi izteicos. Teiksim tā, citu viedoklis par mani nevar iespaidot manis paša domas par sevi. Tādā nozīmē neinteresē. | |
Tu šobrīd nodabrojies ar tā verbālā samazgu spainīša par pirmā akmens mešanu. Sitham, protams, mēģinājums darīties ar absolūtismiem ir normāls, bet baidos, ka spainīša adresāts šajā spēlē vismaz šobrīd pilnīgi noteikti nepiedalās un varētu arī nesaprast. Jā, viņa komentārs atbilst vienai no 'augstprātības' definīcijām, un tomēr pretruna viņa teiktajā tādēļ nerodas. Ja paļaujies uz to, ka vismaz loģiskās kļūdas citu spriedumos es spēju pamanīt tīri labi - iesaku padomāt, kādēļ es apgalvoju, ka tur tās nav. Viņa teiktajā slēpjas dažas ļoti labas domas. | |
nevis "diviem šādiem līdzīgiem cilvēkiem ir grūti saprasties", bet "diviem tik atšķirīgi domājošiem cilvēkiem ir grūti saprasties". Pat viņu augstprātība ir būtiski atšķirīga. | |
Tas bij mans subjektīvais spriedelējums pēc pāris ierakstiem. Dzīvē nepazīstu ne vienu, ne otru, lai varētu stāvēt un krist par manu vai Tavu taisnību. | |
nu bet tak viņu arī lielākoties interesē tikai viņa paša viedoklis un tur arī ir līdzība. bet jā - pieļauju tu citiem nemāci dzīvot, un varbūt tas arī ir iemesls tavai nepatikai pret indivīdu, kurš to mēģina darīt. lai vai kā... katram ir tiesības uz kaut kādu nepatiku pret kādu cilvēku. | |
Precizē: kuram no mums pietrūkst pārliecības par sevi? carnival tekstus ir iznācis lasīt citā kontekstā, kurā tie bija kopā ar pavisam godīgu atziņu, ka labāks mēsls par pārējiem ir tikai tāpēc, ka neslēpj savu mēslainību. Tomēr, zin, reta parādība šo kompeksaino patiesības paudēju starpā. | |
Vispār man patīk, kā carnival raksta - parasti ir skaidri redzams, kādu vietu viņš pats sev atvēl ar saviem vārdiem gleznotajās hierarhijās - un šādu attieksmi es nevaru citādi, kā dziļi cienīt. Diemžēl šajā rakstā attieksme bija cita, vairumam lasītāju tas ļauj sevi iedomāties kā kaut ko labāku, par to sūda viduvējību tāpēc vien, ka viņi taču arī redz, kāda sūda draņķība patiesībā ir tie žetonu vakari. Redz, tas, ka tu saproti, ka šķīstošā tēja laikam ir krietni draņķīgāks dzēriens par ekskluzīvu balto tēju, vēl nenozīmē, ka tu esi ar kaut ko labāks par tiem, kas to šķīstošo dzer. | |
Mani tikai besī pidari kas iedomājas, ka viņi ir vienkārši spīdekļi un ūber, ka tikai viņi spēj saskatīt kaut kādas zvērīgākās sakarības, kas patiesībā ir tikai parasti ikdienas sviesti. Nevaru ciest viņus un tos, kas jūsmo par sen zināmu lietu pārgudri filosofisko atspoguļojumu. Daži nevar ciest, kad lamājās kā es to daru tagad. Daži nevar ciest šito "jauno paaudzi". Piedod par manu fraņču valodu. | |
iespējams es arī tagad māju ar galvu publiski, bet patiešām... kapēc gan man to nedarīt? jo izskatās, ka šo rakstu un tā autoru nosoda galvenokārt tikai tie, kas jūtas aizskarti un ir nemierā ar to, ka ieraudzījuši sevi šajā viņa hierarhijā... protams, var būt visādi, bet šī manuprāt ir dominējošā tendence.