Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Publiskās reklāmas 

crescendo (crescendo)
Mazliet mainīta pieeja pretsmēķēšanas reklāmām. No vecā labā 'smēķētāji mirst jauni' (kas, atvainojiet, kā reiz ir lielisks mārketings) uz padomiem - atcerieties no rīta atvēlēt vairāk laiku kāju uzlikšanai, atcerieties regulāri izskalot traheotomijas caurumu utml. Joprojām mazliet off, bet varbūt iedarbīgāk attieksmes maiņai.
http://www.cdc.gov/tobacco/campaign/tips/press/campaign-preview-2014.html

Lai gan, būsim godīgi, smēķēšanas ierobežošana publiskās vietās laikam ir bijis efektīvākais attieksmes mainītājs. Ne uzreiz, ne visiem, bet tā pamazām. Re, Briti tagad sāk apsvērt aizliegt pirkt cigaretes visiem, kas dzimuši pēc 2000.gada. Uz visiem laikiem.

(Tajā pašā laikā - žēl, ka gan aromatizētā tabaka, gan alternatīvas - elektroniskās cigaretes un snuss tiek ierobežoti/plānoti ierobežot. Jā, protams, tie palīdz smēķēšanas publiskajai pieņemamībai, bet vismaz tie to padara mazāk traucējošu. Un cerēt, ka tuvākajos 10 gados smēķēšana kļūs gana nepieņemama, lai izzustu daudzdzīvokļu mājās un uz ielām... Laikam lieki cerēt).

Comments 

26.-Jun-2014 04:01 pm
Pjatigorskis paspēja laicīgi nomirt.
This page was loaded Maijs 8. 2024, 8:34 pm GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09