Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Commenting To 

Publiskās reklāmas

crescendo (crescendo)
Mazliet mainīta pieeja pretsmēķēšanas reklāmām. No vecā labā 'smēķētāji mirst jauni' (kas, atvainojiet, kā reiz ir lielisks mārketings) uz padomiem - atcerieties no rīta atvēlēt vairāk laiku kāju uzlikšanai, atcerieties regulāri izskalot traheotomijas caurumu utml. Joprojām mazliet off, bet varbūt iedarbīgāk attieksmes maiņai.
http://www.cdc.gov/tobacco/campaign/tips/press/campaign-preview-2014.html

Lai gan, būsim godīgi, smēķēšanas ierobežošana publiskās vietās laikam ir bijis efektīvākais attieksmes mainītājs. Ne uzreiz, ne visiem, bet tā pamazām. Re, Briti tagad sāk apsvērt aizliegt pirkt cigaretes visiem, kas dzimuši pēc 2000.gada. Uz visiem laikiem.

(Tajā pašā laikā - žēl, ka gan aromatizētā tabaka, gan alternatīvas - elektroniskās cigaretes un snuss tiek ierobežoti/plānoti ierobežot. Jā, protams, tie palīdz smēķēšanas publiskajai pieņemamībai, bet vismaz tie to padara mazāk traucējošu. Un cerēt, ka tuvākajos 10 gados smēķēšana kļūs gana nepieņemama, lai izzustu daudzdzīvokļu mājās un uz ielām... Laikam lieki cerēt).

Comment Form 

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
This page was loaded Apr 26. 2024, 2:42 pm GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09