MaKo
Nesaprotu 
4.-Jan-2008 02:35 pm
Ko visi cepas par to foto izlasi no Draugiem.lv? Iespaids, ka man visa frendliste pilna ar ēteriskiem radījumiem, kuri fotografējas tikai pie Bindes vai Vilhelma Mihailovska, lasa tikai Spinozu un patiesi nicina plebsu.
Nu ir tur izlase no foto, kuru īpašniekiem vajadzēja padomāt, pirms tās publicēja. Bet ticiet man, man mājas datora fotoarhīvā dažs labs cibiņš izskatās vēl tizlāk. Nerunājot nemaz par mani pašu.
Comments 
4.-Jan-2008 02:40 pm
trū
4.-Jan-2008 02:42 pm
Paši idioti, ko padarīsi...
4.-Jan-2008 02:44 pm
pilnīgi piekrītu. es pati arī ar īpašu grāciju neizceļos. tikai tādas bildes nepublicēju visiem pieejami
4.-Jan-2008 02:46 pm
Daži nekautrējas no tā, kas viņi ir un kā viņi izskatās. Un diez vai tas ir trūkums.
5.-Jan-2008 02:19 am
un draugi to bildi dajebkurā situācijā uztvers kontekstā, nevis izrautu no kopējā, dajebkāda albūma, publicētu zem nosaukuma "reku lohi, pasmejamies".
4.-Jan-2008 02:46 pm
nu, atšķirība ir tā, ka ne visi savas tizlās bildes publisko
4.-Jan-2008 02:47 pm
cik redzu, publiskotājs ir kāds Ivars. Diez vai visi, kas bildēs redzami, viņam savu akceptu deva.
4.-Jan-2008 02:49 pm
ielikt orandžajā megaportālā nav publiskot ?
4.-Jan-2008 02:54 pm
viņš jau, ja nekļūdos, ir savācis tās bildes, ko pirms tam publiskojuši to īpašnieki - šaubos, ka viņš uzlauzis mājas datorus, kur foto glabājas
4.-Jan-2008 03:16 pm
Teiksim tā - ne publiskojuši, bet neapdomīgi ievietojuši savos profilos, neaizliedzot citiem tos aplūkot.
Saki, ja no tava Draugiem.lv profila izkopēto bildi ieliktu "Privātajā Dzīvē"tev iebildumu nebūtu - jo tu taču pati foto "publiskoji"?
4.-Jan-2008 03:19 pm
Iebildumi būtu - bet tāpēc, ka PDz.
Varbūt no malas izskatās savādāk, bet es piedomāju, kādas bildes likt publiskai apskatei, jā, rēķinoties arī ar šādām sekām. Kā arī rēķinoties ar to, ka publiskās galerijas apskatīs tie cilvēki, ar kuriem mani saista ne draugu, bet darba attiecības. Un, tā kā statistiku neabonēju, man pat nav nojausmas, kas mani pēta :)
4.-Jan-2008 03:23 pm
bet piebildīšu, par konkrēto linku uz bilžu atlasi es necepjos - vienreiz izskatīju aiz intereses, - ja nu kāda pazīstama seja :D
4.-Jan-2008 03:22 pm
Man šķiet, ka pēc dažu zemju likumiem varētu iesūdzēt ne tikai Grāvleju, bet arī pat RL, kurš reklamē šo autortiesības un privāttiesības pārkāpjošo resursu. Un ietiesāt dažus ļimonus :)
4.-Jan-2008 03:43 pm
tad jau viss community "smuki" arī ir nelegāls ? :)
4.-Jan-2008 03:46 pm
Ir gan. Un ja kāds autortiesību īpašnieks sāks celt protestu, attiecīgā bilde tiks acu mirklī izdzēsta.
4.-Jan-2008 03:52 pm
Nu jā, tāds jau arī bija points, ka cilvēki te šausminās par kaut ko tādu ko paši dara/skatās jau gadiem.
4.-Jan-2008 03:56 pm
Nu es tur saskatīju - "ak dievs, kādi frīki ir redzami tais bildēs, kādi neglīteņi, kādi aprobežoti stulbeņi". Bet vienīgais stulbenis , ko redzu, ir bilžu atlases veidotājs.
Štrunts par autortiesībām, pats labprāt aplūkotu "sexīgāko pupu no Draugiem.lv izlasi" - bet mani aizķēra tie, kas spriež par bildēs redzamajiem cilvēkiem, viņus nepazīstot. Pēc diviem - trim neprofesionāliem, bet tendenciozi atlasītiem foto.
4.-Jan-2008 04:19 pm
Nu pašu galeriju es ar skatījos ar interesi, un tāda "sexīgāko pupu no Draugiem.lv izlase" arī būtu jautra padarīšana, es vienk. sapratu ka cilvēki cepas par apskata autora ļaundabīgo "autortiesību pārkāpumu", lai gan paši nodarbojas ar to pašu, pārpublicējot savās interneta vietnēs materiālus kas viņiem nepieder.
4.-Jan-2008 04:27 pm
es gan "nesaredzu", ka izlases veidotājs būtu "stulbenis", mako.
4.-Jan-2008 07:04 pm
Es nespriežu pēc viņa sejas vai vizuālā izskata. Es spriežu pēc darbiem - šai gadījumā "lieliskās izlases" izveidošanas. Tu uzskati, ka šīs saites izveide un publiskošana ir ir ļoti labs PR?
4.-Jan-2008 07:21 pm
Man atkal izskatās, ka izlases autors apzināti ir izvēlējies visstulbākās bildes, un izveidojis pēc būtības anti-izlasi.
4.-Jan-2008 07:49 pm
Nu ja, ar vēstījumu - "re, kādi frīki! ak mans dievs!"
Par to jau cepos.
4.-Jan-2008 07:50 pm
Es atkal to cepšanos neredzēju :)
4.-Jan-2008 07:40 pm
Pirmkārt, nezinu, par kādu PR tu runā (es -- ne par kādu). Atceros, pirms dažiem mēnešiem, kad lūkojos Grāvleja kolekcijā, man patika tāds zināms "stulbuma" kolorīts tajā, tipa, kādi mēs tie latvieši esam, precīzāk, FOTOGRĀFIJAS. Tikai FOTOGRĀFIJAS.. Un gribu atzīmēt (vismaz toreiz, kad skatījos), pirmkārt, nevienā fotogrāfijā redzamais cilvēks nebija nosaukts, otrkārt, neviena fotogrāfija netika ņirdzīgi komentēta (vispār tur nebija komentāru). Tātad kolekcija „kā latvieši (vai latvijieši) fotografē” (apakšvirsraksts varbūt būtu „tizlākās bildes”). Pamācoši (Un zinu, ka kolekcijas izveidotājs ir fotogrāfs, tātad FOTOGRĀFISKĀS problēmas tam nav svešas un acīmredzot interesē). Viss.
4.-Jan-2008 09:34 pm
Diez vai runa ir par kontrastu/fokusu/apgaismojumu un kadra kompozīciju. Bet es sapratu tavu viedokli.
4.-Jan-2008 09:55 pm
Es domāju, arī par kontrastu, kompozīciju, apgaismojumu UN momenta izvēli, fonu, pozu (ķēmošanos vai pretēji, pilnīgu vienaldzību), nu visu, kas var raksturot fotogrāfiju. Varbūt „cilvēciskie” momenti ir izteiksmīgāki par fototehniskajiem tais bildēs, es nezinu.
4.-Jan-2008 03:22 pm
Kā jau zemāk esmu teicis, autortiesības ir pārkāptas gan.
4.-Jan-2008 02:55 pm
Ivars ir konceptuāls mākslinieks. :) Koncepcija ir paņirgāties par citiem. Bet mēs jau te cibā lielākoties daram to pašu.
4.-Jan-2008 02:57 pm
;DD
4.-Jan-2008 02:49 pm
viens individuāls foto jau nekādu eiforiju neizsauc, bet kolekcija... kolekcijaa...
4.-Jan-2008 03:17 pm
Nu tak tādu kolekciju var savākt no jebkā. No jebkuras vidusskolas pēdējo piecu gadu izlaidumu albumiem tādu frīku kolekciju var atlasīt....
4.-Jan-2008 02:52 pm
Zini, ir atšķirība starp privātu fotoalbūmu savām vajadzībām, kuru ar interesi pats vai tuvākie draugi var pāršķirstīt kaut tālab, lai saprastu, ka Tik Daudz dzert tomēr nav vērts un starp Abzolūti Publisku fotoalbūmu. Abzolūti publiskā fotoalbūmā ievietotas bildes nes kādu bildē attēlotās personas vēstījumu par savu personību vai dzīves gaitām. Vai humora izjūtu, galu galā. Un jebkuram, kurš publisko savas fotogalerijas, ir jāsamierinās ar neviennozīmīgu sabiedrības vērtējumu. Tieši tāpat kā jebkuram, kurš iepublicējas "Privātajā dzīvē" vai vienkārši ir publiska persona, piemēram.

Un kādi vēstījumi sabiedrībai tur ir redzami? Tava cepšanās par cepšanos nez vai ir vietā - gan jau, ka ir gana daudz bildēs redzamo cilvēku, kuru fotoalbūmos zem šīm pašām bildēm draugu loks ir sarakstījis visnotaļ pozitīvas atsauksmes.

Manuprāt, apmēram tā.
4.-Jan-2008 03:07 pm
"publiskot", "privāts", "sabiedrības vērtējums" - šie jēdzieni vairs nenozīmē to, ko agrāk.

pat teikšu vairāk - šos jēdzienus jēga lietot, pirms nav izkristalizējusies jaunā šo jēdzienu būtība. (kas pāris gadu laikā notiks)
4.-Jan-2008 03:12 pm
Nenozīmē. Tak nelietot tos jēdzienus, kuri ir pieejami šobrīd, nozīmē vienkārši nerunāt par visai plašu tēmu loku, ieskaitot šo topiku.

Tas, ka, piemēram, konkrētās kolekcijas īpašnieks ir pārkāpis autortiesības, arī ir skaidrs.

Starp citu - kālab Tev ir tāda strikta pārliecība, ka pāris gadu laikā izkristalizēsies šo jēdzienu jaunā būtība?
4.-Jan-2008 03:29 pm
pēc tam kad fotogrāfija ir uzņemta, tā brīvi ceļo, kaut vai izstiepies.
"autortiesības" un visādi "intelektuālie īpašumi" ir stulba fikcija, kuru domājošiem cilvēkiem nevajadzētu atbalstīt, un saprast, ka tas viss ir izdomāts, tikai lai ierobežotu tavas tiesības rīkoties ar informāciju (kas kautkādā veidā nonākusi tavās rokās).
4.-Jan-2008 03:37 pm
Kaut kādam kompromisam tomār jābūt. Nu nevar būt norma, ka veikls darbonis pelna naudu ar sieviešu sporta kluba dušās slepus ievietotas webkameras pārraidītās infas starpniecību.
4.-Jan-2008 03:51 pm
tas jau šobrīd notiek
4.-Jan-2008 03:55 pm
Tas, ka notiek, ir viens. Tak vai būtu forši, ja to padarītu par normu? Figviņzin. Pietiek jau ar to, ka "pateicības" ārstiem ir par normu padarītas:)))
4.-Jan-2008 03:52 pm
arī universitātes tualetēs
4.-Jan-2008 03:53 pm
Linku, lūdzu :)))
4.-Jan-2008 04:03 pm
torrentos bija, nezinu vai pieglabāju
4.-Jan-2008 04:06 pm
nūuuuu, es domāju online webkameru :)
4.-Jan-2008 04:30 pm
watt jaunais līderis, kā teiks watt, tā būs būt? :) "jaunie un progresīvie" vs "pagātnes paliekas"
4.-Jan-2008 07:15 pm
Watt izteica savu viedokli. Kāpēc tu vēlies pāriet no problēmas apspriešanas uz personībām? Esi tuvu tam, lai es uzskatītu tevi par persona non grata manā žurnālā.
4.-Jan-2008 09:31 pm
Man nepatika watt'a tonis -- likās tāds pārāk pašpārliecināts, es viņa vēstītajam nepiekrītu, jeb (atkārtošos), precīzāk, tonim. Nesaku, ka mans komentārs ir „ģeniāls”, bet kā mācēju, tā atbildēju. Ja par tavu jautājumu -- es vienmēr runāju, vismaz CENŠOS tā darīt, ar CILVĒKIEM, nevis viedokļiem. Un runā arī tikai cilvēki, nevis viedokļi.
4.-Jan-2008 10:24 pm
atliek tikai noskaidrot, kāda ir tava prognoze (un kāds ir tavs "vēlamais scenārijs") un tad salīdzināt, kam ir bijusi taisnība.

ja vēlies, to kas ir spriedis nepareizi, varam saukt par duraku, kas neko nesaprot.
7.-Jan-2008 10:56 pm
gudru cilvēku nekļūs pēc gadiem vairāk vai mazāk, tātad ja pēc zināma laika mainīsies „sabiedriskā doma”, tad tas vairāk (es nesaku, ka TIKAI, var būt arī pozitīvais moments) izklausās pēc modes (nezinu, kā tā rodas, bet diez vai tā būtu „gudrības izpausme”).

un gudrs cilvēks jau tieši ar to ir gudrs, ka pats saprot, „kas ir kas”; ja tu aicini: „progresīviem utt. cilvēkiem VAJADZĒTU darīt tā un tā”, tad, manuprāt, tu uzrunātos uzskati par vienalga ko, tikai ne par gudriem, patstāvīgi spriest spējīgiem cilvēkiem.
7.-Jan-2008 11:01 pm
...vai arī, ja tiešām uzskati par gudriem, tad sevi tomēr pacel virs viņiem.
7.-Jan-2008 11:08 pm
P.S. „gudri” = „domājoši”, man nebija tavs komentārs acu priekšā, kad atbildēju.
4.-Jan-2008 03:09 pm
lasīt: "šos jēdzienus vairs nevar lietot"
4.-Jan-2008 03:18 pm
Es necepjos par atlasi. Es cepjos par tiem, kas so linku te Cibā ieliek un sauc "ak mans dievs, kādi frīki!".
4.-Jan-2008 03:32 pm
Par visu laiku labākajām bildēm ar grūti nosaukt. Tak tas, ka daudziem no tiem, kuri kliedz "ķeriet frīku!" vajadzētu biežāk ne tikai savos pašu albūmos, bet arī spogulī apskatīties, nevis savu pašvērtējumu uz 20 gadus seniem pavecāku krustmāmiņu komplimentiem balstīt, arī fakts.

Pats gan arī par daudzām šajā kolekcijā redzamajām bildēm smējos:))) Tak ne par to, cik cilvēki ir lieli vai mazi frīki, bet kā reizi par augšminēto - cik tomēr Dikti un Demonstratīvi daudziem cilvēkiem viņi paši gaumīgi, skaisti un asprātīgi šķietas:)))
4.-Jan-2008 03:35 pm
Bet dažiem zaķiem tais bildēs ir glīti dekoltē :)
4.-Jan-2008 03:39 pm
:D
4.-Jan-2008 03:39 pm
Par to šaubu nav - pie vairākām bildēm raustīju plecus un vairāki zaķi man šķita durami kurmji par spīti tam, ka bildes vai bildēm izvēlētais ietērps nelikās gluži OK;)))
4.-Jan-2008 03:04 pm
es nospriedu - nekādas masāžas aiz neaizslēgtām durvīm!
4.-Jan-2008 03:08 pm - Nu ja njem veeraa, ka Graavleju zinu nedaudz
tad mani neizbriina shis +ART+ stils. Bet anyway - Maakslai ir jaabuut saprotmai. Es laikam par zemu lidoju. :)
4.-Jan-2008 03:49 pm
Drīzāk nevis cepas, bet ņirgājas.
Mako, cilvēki ir ļauni un primitīvi radījumi. Gan tie, kas redzami bilžu izlasē, gan tie, kas nav redzami. :/
4.-Jan-2008 03:53 pm
Lūdzu nerunā "cilvēku" vārdā. ES neesmu "ļauns un primitīvs radījums". Tu ar, man šķiet (cik nu es tevi zinu) neesi.
4.-Jan-2008 04:00 pm
Tad teiksim piesardzīgi tā - atkarībā no apstākļiem, liela daļa cilvēku spēj izpausties ne tajos labākajos un cēlākajos veidos.
4.-Jan-2008 04:02 pm
Dabiski. Lūk tas ir korekts formulējums :)
4.-Jan-2008 03:54 pm
nu es atpazinu vienas, kas ir pa prikolu taisītas - resp. tas policists - nav policists..

a tā..
vienmēr jau pastāv princips nepatīk - neskaties..
:)
vai ne :)

galu galā varbūt katram no tiem |"modeļiem" ir kāds, kas ar prieku apskata..tādas bildes.
4.-Jan-2008 04:01 pm
Ja tu to "policistu" zini - pasaki, lai nekad, NEKAD, netur pistoli uz cilvēka pusi (fotogrāfa) ar pirkstu uz gaiļa. Pat ja ir 100% pārliecināts, ka aptvere tukša, ka patrona nav stobrā utml.
Ja tas paradums nav asinīs, agri vai vēlu sašaus kādu draugu.
4.-Jan-2008 04:03 pm
es pistoli to pazīstu..
pateikšu

bet cuilvēki piesardzīgi paliek jau tikai uz vecumu :DD

p.s. http://www.ivarsgravlejs.com/pages/90s005.htm šito ar var likt kolekcijā Ivars.. ja uz to paskatās tā.. tikpat šīzīga kā citas, :DDD
4.-Jan-2008 04:06 pm
Nepiesardzīgie ar pieeju pistolēm līdz vecumam nenodzīvo. Manu paziņu, policistu, sašāva dienesta biedrs, tīrot dienesta pistoli. Turēja ar stobru uz viņa pusi. 3-4 cm pietrūka, lai būtu sirdī - plecam izgāja cauri lode. Un krēslam, kurā viņš sēdēja.
4.-Jan-2008 04:08 pm
nu..
man patālos rados ir 2 gadījumi kad viens otru netīšām nošauj.
4.-Jan-2008 04:18 pm
pirms cepjamies, palasam draugiem.lv noteikumus - ja reiz ieliki, tad pat kaut kāda privdzive mierīgi var ņemt un publicēt.
4.-Jan-2008 06:00 pm
man gan tiešām gribētos redzēt to pašu grāvjos lējēju....
šaubos vai viņš izskatās diktām ētriski un apgaroti skaisti.
5.-Jan-2008 07:36 pm
Šis I. Grāvleja projekts ir kas vairāk par baru idotu muļķīgās pozās, jo ne jau muļķīgās pozas pašas par sevi ir tās, kam autors gribējis pievērst uzmanību. Piekrītu, ka jebkurš kādreiz dzīvē ir izskatījies muļķīgi un tā tālāk, bet tas nenozīmē, ka fotomākslinieks nedrīkst konceptuāli izmantot stulbuma un sliktas gaumes fenomenu, lai nonāktu pie mākslinieciska vispārinājuma.

Manupŗat šī galerija ir izcila, jo šeit orģinālā un koncentrētā veidā parādās daudzas primitīvas dzimumu sociālās lomas - "spēcīgais tēviņš" (muskuļi, ieroči, mašīnas), "mega seksīgā mātīte" (manipulācijas ar pupiem, pozēšana uz mašīnas, toaletē un citās ar ģēnitālijām simboliski saistītās vietās) vai arī bērni, kuri prasmīgi cenšas apgūt šis pašas lomas - meitenīte, kas pozē ar alus pudeli un mēģina seksualizet savu bērna ķermeni, puikas, kuri dara to pašu - tas viss ir ļoti veiksmīgs māksliniecisks skatījums uz Latvijas sabiedrību un runāt par to kaut kādās "eu, bļē viņš pats noteikti neizskatās labāk", vai "vinjam kāds atļāva publicēt?" kategorijās nozīmē būt pilnīgas loham, idiotam un bescerīgam strādniekam, kuram patikt ēst treknu pārtiku un skatīties TV.
5.-Jan-2008 07:39 pm
Piss pa trasi.
(lohs, kam patīk ēst treknu pārtiku un skatīties TV).
This page was loaded Nov 12. 2024, 2:23 am GMT.