Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Reklāma. 

crescendo (crescendo)
Un kā nodalīt, kuras vēlmes ir manas, un kuras ir reklāmu radītas?
Es lietoju Firefox, jo man šķiet, ka tas ir ērtāks. Jo tajā ir iznācis saskarties ar nedaudz mazāk gadījumiem ‘es uzrakstīju, tam jāizskatās tā, bet kāpēc tas tā neizskatās?’ (lai gan, tad jau pieredze tur ir vairāk vainojama).
Vai Firefox es lietoju tāpēc, ka tas tiešām ir labāks, vai tikai dēļ reklāmas?
Gmail&Gtalk? (nē, nu labi, ar Skype es tiešām nespēju saprasties, tā nav reklāmas vaina).
Vai kafija, ko no rīta dzeru, mani uzmundrina dēļ kofeīna, vai dēļ tā, ka es ticu, ka tam tā jābūt?
Vai nakts vidū dzertais Red Bull tiešām palīdzēja palikt nomodā?

Comments 

4.-Jan-2006 04:09 pm
Un kā nodalīt, vai vēlmes
- lietot internetu
- no rīta būt mundrai, nevis palaiskoties
- nakts vidū palikt nomodā, nevis gulēt
ir tavas vai reklāmu radītas?
Un, ja apgalvosi, ka dabiskā miega režīma izjaukšana nav vēlme, bet sabiedrības (darba, whatever) prasība, tad - vai arī šo prasību "no rītiem būt mundrai, nevis žāvāties darba vietā" nav radījusi vai vismaz ļoti ietekmējusi kafijas popularitāte?

(Nemaz nerunājot par tādiem produktiem kā burbuļbumbas, Rafaello, Caffe Latte iekš Double Coffee un vēl, un vēl...)
5.-Jan-2006 05:27 am
es joprojaam neticu, ka kafija paliidz nezhaavaaties.
paarliecinaat sevi, ka nebuusi tik aizmidzis, lai aizbrauktu garaam savai pieturai, and that's all.

bet par paareejo.... nja.
This page was loaded Jun 17. 2024, 4:57 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09