Un kā nodalīt, vai vēlmes - lietot internetu - no rīta būt mundrai, nevis palaiskoties - nakts vidū palikt nomodā, nevis gulēt ir tavas vai reklāmu radītas? Un, ja apgalvosi, ka dabiskā miega režīma izjaukšana nav vēlme, bet sabiedrības (darba, whatever) prasība, tad - vai arī šo prasību "no rītiem būt mundrai, nevis žāvāties darba vietā" nav radījusi vai vismaz ļoti ietekmējusi kafijas popularitāte?
(Nemaz nerunājot par tādiem produktiem kā burbuļbumbas, Rafaello, Caffe Latte iekš Double Coffee un vēl, un vēl...)
- lietot internetu
- no rīta būt mundrai, nevis palaiskoties
- nakts vidū palikt nomodā, nevis gulēt
ir tavas vai reklāmu radītas?
Un, ja apgalvosi, ka dabiskā miega režīma izjaukšana nav vēlme, bet sabiedrības (darba, whatever) prasība, tad - vai arī šo prasību "no rītiem būt mundrai, nevis žāvāties darba vietā" nav radījusi vai vismaz ļoti ietekmējusi kafijas popularitāte?
(Nemaz nerunājot par tādiem produktiem kā burbuļbumbas, Rafaello, Caffe Latte iekš Double Coffee un vēl, un vēl...)