Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) - Par lietotāju bloķēšanu.

Maijs 29., 2007

ilzses
14:27 - Par lietotāju bloķēšanu.
Klab.lv cenzēšana notiek saskaņā ar vispārējām ētikas normām. Klab.lv lietotājs „affair” tika bloķēts sakarā ar necenzētu vārdu izmantošanu, vēršoties pret konkrētu personu, nosaucot viņu vārdā un uzvārdā. Šāda veida pārkāpums nav uzskatāms par ētisku un nav piemeņamams nevienā blogā.

SIA "Inbokss" administrācijas vārdā

Ilze

1. lapa no 3
<<[1] [2] [3] >>
[User Picture]
From:[info]maris
Date:29. Maijs 2007 - 14:29
(Link)
Šādā gadījumā ir jābloķē ne viena vien lietotāja izveidotais žurnāls.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:29. Maijs 2007 - 14:31
(Link)
beidzot kaut kāda skaidrība
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:29. Maijs 2007 - 14:33
(Link)
Vai varētu nopublicēt SIA "Inbokss" izmantoto vispārējo ētikas normu sarakstu?
[User Picture]
From:[info]puika
Date:29. Maijs 2007 - 14:33
(Link)
varbūt bloķēt uzreiz klab.lv?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:29. Maijs 2007 - 14:34
(Link)
un kuri būtu tie necenzētie vārdi? vai tiešām "cietēj-publicists"?
[User Picture]
From:[info]skakri
Date:29. Maijs 2007 - 14:34
(Link)
Šāda veida pārkāpums nav uzskatāms par ētisku un nav piemeņamams nevienā blogā.

Manā ir!
[User Picture]