попробую починить latest.bml - может кто знает в чем проблема ?

From:[info]rasbainieks
Date:28. Februāris 2007 - 12:39
(Link)
vispirms iespēju apmaksāties, tikai pēc tam reklāmu. ja nu akurāt bez reklāmas nekā.
From:[info]quasi
Date:28. Februāris 2007 - 12:43
(Link)
tātad mans žurnāls turpmāk būs ar reklāmu?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:28. Februāris 2007 - 12:44
(Link)
jā, tikai tavējais. par visiem. bet daudz.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:28. Februāris 2007 - 12:42
(Link)
varu derēt, ka puse mērķauditorijas šajā valodā lasīt nemāk.
[User Picture]
From:[info]markizs
Date:28. Februāris 2007 - 12:46
(Link)