CSN
« previous entry | next entry »
Maijs. 5., 2012 | 06:51 pm
posted by: lmyth in pajautaa
Sveicināti!
Pēdējā laikā vairākas reizes, braucot ar velo, ir bijusi nesaprašanās ar autovadītājiem. Nav neko izcils, bet, pieļauju, ka ieskatu var gūt. Vai dotajā situācijā, ja runa par ar luksoforu regulējamu krustojumu, priekšroka ir auto vai velobraucējam?
Pēdējā laikā vairākas reizes, braucot ar velo, ir bijusi nesaprašanās ar autovadītājiem. Nav neko izcils, bet, pieļauju, ka ieskatu var gūt. Vai dotajā situācijā, ja runa par ar luksoforu regulējamu krustojumu, priekšroka ir auto vai velobraucējam?
from: imagine
date: Maijs. 5., 2012 - 07:06 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: imagine
date: Maijs. 5., 2012 - 07:07 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: lmyth
date: Maijs. 5., 2012 - 07:09 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: imagine
date: Maijs. 5., 2012 - 07:11 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: lmyth
date: Maijs. 5., 2012 - 07:15 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: imagine
date: Maijs. 5., 2012 - 07:19 pm
#
121. Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:
121.4. pēc apdzīšanas viņš varēs atgriezties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē), netraucējot apdzenamo transportlīdzekli.
123. Aizliegts apdzīt šādās vietās:
123.1. regulējamos krustojumos;
Pēc manas saprašanas, tad, ja velo piebraucis vēlāk un auto jau rādīja labo pagriezienu, tad velo ir ieņēmis nepareizo stāvokli - bija jāstājas vai nu aiz auto, vai auto kreisajā pusē.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: begemots
date: Maijs. 6., 2012 - 12:20 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: jff
date: Maijs. 5., 2012 - 07:54 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: indulgence
date: Maijs. 10., 2012 - 09:46 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:06 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: lmyth
date: Maijs. 5., 2012 - 07:10 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:11 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: sarma
date: Maijs. 5., 2012 - 07:07 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: hessin
date: Maijs. 5., 2012 - 07:08 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:10 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 07:12 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:15 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 07:19 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: hessin
date: Maijs. 5., 2012 - 07:07 pm
#
Atbildēt
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 07:11 pm
#
Teorētiski pislētā apsteigt pa labo pusi ir atļauts, bet prakstiski.. nu skaities pats/i...
Atbildēt | Diskusija
from: lmyth
date: Maijs. 5., 2012 - 07:13 pm
#
hmmm, tas ir likumos atrunāts vai tas ir vēlamībās domāšanas produkts?
Velo tiesības reiz kārtoju, bet lāgā neatminu tādu situāciju.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 07:16 pm
#
Es to saku no tāda viedokļa, kas ikdienā notiek pilsētas satiksmē. Tev ir izvēle - vai nu izprast to un iekļauties, vai nu radīt problēmas sev un čakarēt nervus.. galvenokārt sev.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:19 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:21 pm
#
pa labo joslas malu jāturās, bet tik un tā apdzīt vajag pa kreiso vāģa malu
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:23 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:23 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:26 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:28 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:34 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:36 pm
#
citāta sākums
Tev nevajadzētu gar labo malu līst visiem garām, īpaši jau tad, ja kāds ir ieslēdzis labo pagriezienu.
citāta beigas ;)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:37 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 07:37 pm
#
Davai pastāsti tagad, kas ir "maksimāli iespējamā labā puse", lai kāds lohs neizdomātu tur iespraukties pa vidu. Starp citu, pragriezienu lukturi automobilī nav domāti tikai citiem autobraucējiem, bet visiem satiksmes dalībniekiem.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:38 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: le_minga
date: Maijs. 5., 2012 - 07:51 pm
#
arī mochus ta laižu - vēl ekstrā vietu izbrīvēju, lai garam tiek - un?
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:56 pm
#
lai feļļas paši arī uzmanās - jo autovadītājs (pēc manām domām) vairāk skatās uz gājējiem un var nepaskatīties sānu labajā spogulī, kur stāv fellists
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 07:57 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 07:56 pm
#
Plus - normāli motobraucēji brauc pa labās jolslas autobraucēja kreisā riteņa trajektoriju un apsteidz / apdzen autobraucēju pa kreiso pusi.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:39 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: parasts
date: Maijs. 5., 2012 - 07:46 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:51 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: parasts
date: Maijs. 6., 2012 - 11:44 am
#
šeit drīzāk attiecināma apsteigšana, vai , ja vāģis stāv - (šķēršļa) apbraukšana.
tā, ka nav ko te gudri dirst.
pa kuru pusi vieglāk pa to arī apbraucu man traucējošo šķērsli.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 6., 2012 - 12:45 pm
#
nevajag tikai apgalvot ka tas atbilst ceļu satiksmes noteikumiem
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 6., 2012 - 01:59 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: goddes
date: Maijs. 5., 2012 - 08:47 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 08:53 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:20 pm
#
pa labo pusi apdzīt nedrīkst - pat ja ir atstāta metru plata josla
tas manevrs, kad fellis pieripo pie krustojuma, kurā jau stāv viens vai divi auto pēc noteikumiem tiek traktēts kā apdzīšana pa labo malu - tobiš pārkāpums
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: perkons
date: Maijs. 5., 2012 - 07:21 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:23 pm
#
bet šajā zarā skaidri norādīts, ka nevajadzētu feļļiem apdzīt auto pa labo malu - uz ko bija prasība parādīt ierakstu notīs
Atbildēt | Iepriekšējais
from: imagine
date: Maijs. 5., 2012 - 07:25 pm
#
127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:26 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: imagine
date: Maijs. 5., 2012 - 07:29 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 5., 2012 - 11:58 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 6., 2012 - 12:12 am
#
pa labo pusi ir pārkāpums enivei
Atbildēt | Iepriekšējais
from: hessin
date: Maijs. 5., 2012 - 07:21 pm
#
Ja esi pirmā krustojumā, nostājies priekšā tā, lai blakus nevar nostāsties mašīna (ārzemēs bieži priekšā krustojumos ir iezīmētā šāds laukums tieši velo - visi velo krustojumos stāv un gaida priekšā). Uzsākot kustību iebrauc atpakaļ labajā pusē.
Ja esi pēc mašīnas krustojumā, tad
- ja redzi, ka mašīnai mirgo pagrieziena rādītājs, labāk nostājies aiz tās
- ja pagrieziena rādītājs nemirgo, stājies blakus
- ja pagrieziena rādītāju vadītājs ieslēdz pēdējā brīdī vai vispār aizmirst ieslēgt, tad tizls auto vadītājs.
Es vispār bieži stāvu aiz pirmās mašīnas, pirms otrās mašīnas un viss ok.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 08:05 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: rasbainieks
date: Maijs. 5., 2012 - 09:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 5., 2012 - 10:30 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: rasbainieks
date: Maijs. 6., 2012 - 02:17 am
#
un izlasi lejāk begemota komentu, vot. noderēs dzīvē.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: le_minga
date: Maijs. 5., 2012 - 07:22 pm
#
velo viennozīmīgi priekšroka - velo pēc noteikumiem ir jāturas labajā malā un autobraucējam būs to respektēt... velo brauc taisni - auto to laiž garām un tikai tad griežas
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:25 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: le_minga
date: Maijs. 5., 2012 - 07:29 pm
#
" šeit skaidri norādīts ka nedrīkst auto apdzīt no labās malas"
autora aprakstā vai noteikumos?
velobraucējam jāturas pie labās malas - un ja jams grib braukt taisni, tam, kas griežas pa labi IR jālaiž jamais un punkts... kā vispār ko citu var izdomāt?
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:33 pm
#
citāta sākums
Tev nevajadzētu gar labo malu līst visiem garām, īpaši jau tad, ja kāds ir ieslēdzis labo pagriezienu.
citāta beigas
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: sursurs
date: Maijs. 5., 2012 - 07:33 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: le_minga
date: Maijs. 5., 2012 - 07:36 pm
#
nevis noteikumi, nevis reālā situācija
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:37 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: le_minga
date: Maijs. 5., 2012 - 07:47 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: le_minga
date: Maijs. 5., 2012 - 07:38 pm
#
jūs velobrauceji lamājat mūs autobraucējus parasti līdz panckām laukā - par ignorēšanu, par neicienīšanu utt.
un tagad, kad viens atradies, kas jūs respektē - tiek darīts viss, lai iestāstītu viņam: neņem galvā, brauc tik nost utt. :PPP
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:39 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: le_minga
date: Maijs. 5., 2012 - 07:45 pm
#
bet tomēr uzskatu, ka priekšroka šai situācijā ir velobraucējam...
pat, ja auto ieslēgts pagrieziens - ja velo, kas brauc taisni, piebrauc blakus - viņam ir priekšrika...
(iedomājies situāciju pie mums uz JGatves - pāri tiltam - CIK ibitīt velobraucēji tiks palaisti taisni? kur viņiem būtu jāstāv ar savu velo, lai viņus kāds vispār ievērotu un respektētu utt. es uz to pagriezienu labo pagriezienu sāku rādīt jau uz tilta - lai aiz muguras braucošie zin ar ko rēķināties... un KĀ ar to visu var konkurēt lēns velobraucējs? nu nez - man tika iemācīts un asinīs iedzīts: vakrtē velo... un to respetēju (kamēr mani respektē - ir piedzīvoti reāli draņķi - bet tādu netrūkst neviena satiksmes dalībnieka rindās)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 5., 2012 - 07:53 pm
#
šeit bija jautājums par csn - un šiet tika akcentēts, ka pēc csn velosipēdam nemaz nevajadzētu tur atrasties
un jā - ja tu ieslēdz pagriezienu, tad tevi nu nekādīgi nedrīkst apdzīt pa labo pusi ;)
Atbildēt | Iepriekšējais
from: brr
date: Maijs. 5., 2012 - 08:02 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: brr
date: Maijs. 5., 2012 - 08:16 pm
#
Praktiski nav ne darīts, ne redzēts, bet teorētiski domājot, ienāca galvā.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: rasbainieks
date: Maijs. 5., 2012 - 08:17 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: felipe
date: Maijs. 5., 2012 - 07:16 pm
#
Atbildēt
from: le_minga
date: Maijs. 5., 2012 - 07:23 pm
#
es, kā autobraucējs, esmu vairākkārt piefiksējusi, cik te LV šādā situācijā autobraucēji bhezkaunīgi darās :( reāli riskanti...
iesaku: pat, ja tev priekšroka, pārliecinies vai tas autobraucējidiots vispār ir tevi pamanījis un vai ņem vērā to, ka brauksi taisni...
Atbildēt
nu pēc CSN
from: sursurs
date: Maijs. 5., 2012 - 07:33 pm
#
Ja nebija - tad nu sorre - bet KĀ diez velosipēdists var zināt, ka šamais tur taisās griezties?
Nu kaut kā pēc līdzīga principa arī cenšos braukt un problēmu īpaši nav bijis. Ja ir labais signāls vairākiem autiņiem pēc kārtas, uzreiz jau kārtojos uz joslas kreiso malu. Ja tikai kādam vienam un viņš ir bijis tik labs, ka ir atstājis gana daudz vietas labajā malā, ka man nav jālīkumo starp joslām, tad cenšos arī lieki viņu nekavēt - attiecīgi apstājos jau tieši pie šķērsojamās brauktuves un sāku braukt tik operatīvi, lai pagūtu fiksi izbraukt un netraucētu viņam izgriezt to labo pagriezienu..
Atbildēt
from: begemots
date: Maijs. 6., 2012 - 12:25 am
#
12. Braukšana krustojumos
138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Atbildēt | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 6., 2012 - 01:11 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: eermaniitis
date: Maijs. 6., 2012 - 12:47 pm
#
tobiš nav šis gadījums
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 6., 2012 - 01:52 pm
#
227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
autora minētajā situācijā principā sanāk tā, ka ja velo uzsāk braukt pirms auto, tad viņam ir priekšroka un auto viņu ir jāpalaiž, bet ja auto pirmais uzsāk un velo vēl urbina degunu, tad viņam būs jāpaliž auto nevis jāliek labajā sānā ar bļāvienu "man ir priekšroka".
Atbildēt | Iepriekšējais
from: goddes
date: Maijs. 6., 2012 - 02:10 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais