Maijs. 6., 2012 | 01:52 pm
No:: bax55hqy8dlb
tas attiecas visos gadījumos nevis tikai uz veloceliņu. velosipēdistam IR priekšroka, bet viņam ir jāpārliecinās par to, ka autovadītājs viņu laiž.
227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
autora minētajā situācijā principā sanāk tā, ka ja velo uzsāk braukt pirms auto, tad viņam ir priekšroka un auto viņu ir jāpalaiž, bet ja auto pirmais uzsāk un velo vēl urbina degunu, tad viņam būs jāpaliž auto nevis jāliek labajā sānā ar bļāvienu "man ir priekšroka".
227. Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
autora minētajā situācijā principā sanāk tā, ka ja velo uzsāk braukt pirms auto, tad viņam ir priekšroka un auto viņu ir jāpalaiž, bet ja auto pirmais uzsāk un velo vēl urbina degunu, tad viņam būs jāpaliž auto nevis jāliek labajā sānā ar bļāvienu "man ir priekšroka".