noklusētie komentāri |
| ||||||||||||||
Nē nu teorētiski ja noteicošie ir iestājeksāmeni tad var. Es zinu vairākus cilvēkus sevi ieskaitot kas centās pēc iespējas izvairīties no iešanas unz parasto pamatskolu, jo tā ir garlaicīga + nevēlama socializācija. PSRSā to parasti dabūja cauri ar kādu pusfeiku medicīnisku statusu. Mājās vienam pašam mācīties tiešām bija patīkamāk + nu protams visādus kontroldarbus un eksāmenus nolikt vajadzēja.
Teorētiski nevar, jo nesekmīgie nevar pabeigt videni, bet bez videnes atestāta nekur nevar iestāties.
Kā arī, jur-fak vienmēr bijusi milzīga konkurence, cilvēki ar normālām atzīmēm mēdz pat maksas grupā netikt. Tā kā, pilsonis tur kaut ko baigi dirš, tāds mans secinājums. :)
Nu jābūt tam atestātam ir, bet cik es atceros vismaz LU (toreiz viņa LVU saucās) skatījās uz iestājeksāmenu rezultātiem nevis tām atzīmēm atestātā. Tagad iespējams ir citādi.
P.S. Bet par domu gaitu `` sievietes - stulbas, Oj es nupat aprakstīju vēstures skolotāju kas nav stulba, sievieškārtas, ko nu, pag... ā tātad viņa bija vīrišķīga un ar kvadrātainu žokli` smejos visu rītu
Mhm. Visticamāk, ka viņa skolotāja bija Ligita Straube - vairāku vēstures mācību grāmatu līdzautore, precējusies ar vēsturnieku Gvido Straubi.
Ja viņa tagad izlasītu, ko attiecīgais personāžs raksta (gan random huiņu par vēsturi, gan arī dziļo aizraušanos ar "alternatīvo vēsturi"), gan jau, ka viņai būtu bēdīgi.
Aizraušanās ar tā saucamo alternatīvo vēsturi bieži ir raksturīga cilvēkiem kuri [ iespējams arī objektīvu iemeslu dēļ] nekur nav bijuši un neko nav redzējuši.
Runā cilvēks, kurš nespēj operēt ar abstraktiem konceptiem. Par tevi man radies iepaids, ka visu dzīvi esi dzīvojis mammas uzraudzībā un reti gājis ārā no istabas.
uj tur nevis abstraktus konceptus vajag bet aiziet un uz to piramīdu etc apskatīties :D
Nu tas vispār kronis visam. Tā vietā, lai analizētu rūpīgi savāktus datus un veidot savu interpretāciju no šiem datiem, tu uzskati, ka "labāk vnk apskatīties" lol. Tagad es saprotu to tēzi, ka mūsdienās ar zinātni var nodarboties arī uztrenētas šimpanzes. Tu un Hedera, esat tipiski piemēri. Galnais memorizēt, ko "skolotājs" pateica un bez mitas atkārtot.
Nav tādas "alternatīvās vēstures". Tāpat arī nav tādas "īstās un patiesās vēstures". Ir tikai saglabājušos vēsturisku artefaktu un rakstisku liecību tādas vai citādas interpretācijas.
Un ja tev augstskolā ieborēja, ka ir tikai viena - "pareizā" vēsture, un tu to tagad kā papagailis atkārto, pie tam uzskatot sevi intelektuāli pārāku par tiem, kuri šai interpretācijai nepiekrīt, tad tas liecina vienīgi par tavu mentālo un kognitīvo mazspēju (līdzīgi kā ctulhu).
Aiziej palasi kas ir piemēram Okama princips, dažādā interpretācija tu mūsu
Palasi pats, tieši tavas ierasti producētās muļķības neiztur nekādas Okama principa pārbaudes.
Apžēliņ, nekad nevarēju iedomāties, ka zinātnes laukā jebkad varētu darboties tādi mentāli deģenerāti kā ctulhu (protams, ja tie nav kārtējie meli, ka viņš nodarbojas ar zinātni).
Nevaimanā, pastāsti man labāk kas ir Okama princips, tīri kontrolei, lai es zinu vai ir vērts skaidrot tālāk.
Vairāk gan izskatās, ka tev ir teicamnieka sindroms, tāpēc skauž.
Es arī skolā biju nesekmīgs vienā priekšmetā – krievu valodā. Nu un tad? Neveiksmes ir tās, kas bīda uz panākumiem. Tās iemāca daudz vairāk nekā teicamnieku atzīmes. Vienīgais, ko es nožēloju, ir, ka nepieļāvu vēl vairāk neveiksmju skolas laikā.
/ Vienīgais, ko es nožēloju, ir, ka nepieļāvu vēl vairāk neveiksmju skolas laikā./
Tas ir kā - nožēlo ka mācījies? Ko tad vajadzēja?
Tur jau tā lieta, ka mācīšanās skolā lielā mērā ir nevajadzīga faktu iekalšana. Savukārt neveiksmes iemāca to, kas ir svarīgi reālajā dzīvē. Tad tu saprotu, ka vajag mācīties to, ko tev pašam vajag, nevis atzīmes dēļ.
Nepareizi. Daudz faktu zināt ir labi. Tad būs arī mazāk neveiksmju :) Cita lieta ka parastās skolas ir ne sevišķi piemērotas mācīšanās procesam bet tā ir cita tēma.
Es atceros, ka vēsturē man gāja ļoti smagi, jo es vienkārši nespēju iegaumēt visus gaduskaitļus, kad un kas ir noticis. Nespēju tam ieraudzīt jēgu, un principā šodien arī neredzu tam nozīmi. Ja kaut ko vajag, paskatos vikipēdijā.
"Nepareizi. Daudz faktu zināt ir labi. Tad būs arī mazāk neveiksmju."
Flawed logic.
"Vairāk gan izskatās, ka tev ir teicamnieka sindroms, tāpēc skauž."
Nav jau tur ko skaust, ja paskatās, ko dzīvē un profesijā esmu sasniegusi es. "Es arī skolā biju nesekmīgs vienā priekšmetā – krievu valodā. Nu un tad?" Un kā tu varēji pabeigt videni, būdams nesekmīgs?
Vai tad nesekmīgumam vienā priekšmetā ir kaut kāda saistība ar videnes (ne)pabeigšanu? Ja godīgi, man par Latvijas izglītības sistēmu ir maz saprašanas.
Cik labi, ka es to nezināju. Kas vēlreiz parāda, ka nav vērts iespringt par visādiem teicamnieku sadomātiem noteikumiem, jo reālā dzīvē tiem nav liela nozīme.
Man šķiet, ka dažus pēdējos gadus ir tāda studētgribētāju bedre, ka priecājas par jebkuru.
Tieši tā. Un ir pārprodukcija ar augstākās izglītības papīru vlaģējošiem cilvēkiem, kuriem nahuj tā pat pēc idejas būtu jāstrādā kartupeļu laukā. Tā ideja, ka visiem jāiegūst augstāko izglītību ir daļa no propagandistu agendas, jo caur izglītības iestādēm tiek iesūknēta 'pareizā informācija'.
Tāpēc ir tāds moments, ka visādi pāķi mūsdienās ir vairāk 'based' un loģiski domājoši, nekā urbānā 'inteligentsia'. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||