mama drama ([info]virginia_rabbit) rakstīja,
@ 2021-09-01 11:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:new start, smašīnas

yess! Staķa runa licejā par sekošanu Francijas piemēram un CAR FREE revolūcijai Parīzē!!



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2021-09-01 12:04 (saite)
Tad jācer ka viņi tai runai pieies kritiski

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 12:08 (saite)
ja tu pats pieietu kritiski sev, tad sen jau būtu sapratis, ka auto sastreģumos vainojami ir tikai un vienīgi paši auto vadītāji. katru rītu, kad tu izvēlies pilsētā braukt ar auto, tu vairo sastrēgumus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 12:11 (saite)
Nu tas nozīmē ka pilsēta pamazām jāpārbūvē tā lai pēc iespējas visur var piebraukt. Ja tas nav iespējams, tad varbūt ir vērts sinhronizēt luksoforus, pārskatīt ātruma ierobežojumus, izbūvēt pazemes pārejas gājējiem un veikt pārējos satiksmes racionalizācijas un paātrināšanas pasākumus? Nu vai vismaz nedarīt neko tādu kas situāciju pasliktina?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 12:13 (saite)
sēdies divi pilsētplānošanā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 12:14 (saite)
Man ir aizdomas ka mēs par ``pilsētplānošanu`` saucam dažādas lietas. Vieni ar to domā kaut ko kas smuki izskatās, otri - kas efektīvi darbojas, es tā kā vairāk par otro. Man nav iebildumu pret smuku izskatīšanos bet tas nav primārais.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 12:46 (saite)
bet ņem vērā, ka akadēmiski pareizi šo jēdzienu lietoju es.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 12:52 (saite)
Paskatījos wiki:

//nozare, kuras uzdevums ir kompleksi risināt ar apdzīvotajām vietām saistītus saimnieciskos, demogrāfiskos, būvtehniskos, sanitāri higiēniskos uzdevumus.//

Kompleksi tātad. Arī saimnieciskos, būvtehniskos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:09 (saite)
jā un cilvēku grupas, kurās ir speciālisti no visām šīm dažādām nozarēm gadiem ir pētijuši shēmas, algoritmus un procesus dabā un teorijā, lai nonāktu pie secinājumā, ka pat ASV vairs nestrādā tavs ieteiktais variants.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:10 (saite)
Cik es esmu dzirdējis, praktiski vienīgā radikālā iespēja atslogot pilsētu centrus ir ātrgaitas pazemes sabiedriskais transports.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:28 (saite)
jā, tāpēc žēl, ka politisku iemslu dēļ Rīga palika bez metro, līdzīgi kā tagad AB dambis paliks bez koncertzāles.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:31 (saite)
Jā metro agri vai vēlu vajadzēs, ja pilsēta augs. Par to koncertzāli nezinu - vai bija pietiekams pieprasījums?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]slikts
2021-09-01 12:18 (saite)
Jā, bet izklausās pareizi ar čomiem pie aliņa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 12:19 (saite)
slikt es nedzeru alu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kemune
2021-09-01 14:04 (saite)
Nja, lielisks mērķis - padarīt pilsētu nepieejamu tiem, kas nevēlas vai nevar atļauties auto. Nocirtīsim kokus, sašaurināsim gājēju daļu, novirzīsim visus liekos gājējus, velosipēdistus un ratiņus vēlams labi tālu, lai tikai "visur var piebraukt". Un būs mums Rīga milzīgs šopingcentrs ar milzu stāvvietu, jo vajadzēs vēl un vēl.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 19:43 (saite)
Pirmkārt, kokus cirst noteikti nevajag. Otrkārti, cik es redzu, ietves ir platas, tur gājējiem vietas pietiek un tajās kā reiz vēl kādus kokus var piestādīt klāt. Tas ko nevajag darīt - nevajag bojāt braucamās daļas, apgrūtinot satiksmi.

Jā un protams izvākt lielveikalus no centra arī nav slikta doma, novietot viņus tur kur tiešām pienāk lielās maģistrāles.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]saccharomyces
2021-09-01 20:58 (saite)
nē, pilsētas ir jāpārbūvē tā, lai pēc iespējas visur var pieiet. autocentrisms veicina nevienlīdzību, pasliktina cilvēku veselību un kaitē videi.

https://www.strongtowns.org/journal/2018/7/2/we-should-be-building-cities-for-people-not-cars

tuneļus vari būvēt automašīnām, gājēju tuneļi ir neērti cilvēkiem ar dažādām invaliditātēm, cilvēkiem ar bērnu ratiņiem, vecāka gadagājuma cilvēkiem, un pretīgi neomulīgi sievietēm (pieļauju, ka arī vīriešiem, bet nu statistiski viņiem mazāk, no kā baidīties) naktīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 21:05 (saite)
Nu, ja pilsēta ir liela tad pieiešana patērē par daudz laika. Kaitējumu videi būtiski samazina izplūdes gāzu katalītiskā apstrāde un praktiski vispār izslēdz elektriskie un ūdeņraža dzinēji (protams, ja to elektrību ražo AES nevis TEC). Vienlīdzība, savukārt ir stipri pārvērtēts koncepts. Nu tas ir nesaprotiet nepareizi, vajag vienlīdzību iespējās, bet ne aktuālo vienlīdzību.

Par tuneļiem, jā taisnība auto tuneļi ir labāk, es attiecībā uz rīgu pieminēju gājēju tuneļus tikai tāpēc ka sarežģīta grunts. Bet ja tas ir atrsināms, tad jā auto maģistrāles novākt pazemē ir risinājums.

Cilvēkiem ar spec. vajadzībām un bērnu ratiem cik es saprotu ir labi ja ir slīpie pandusi, kuri, protams visur jāieprojektē. Drošībai - totāla videonovērošana + labs apgaismojums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saccharomyces
2021-09-01 21:22 (saite)
arī lielu pilsētu var padarīt ērtu kājāmgājējiem un velosipēdistiem, nodrošinot, ka visas ikdienas pamatvajadzības ir sasniedzamas. citi jau šeit pieminējuši 15 minūšu pilsētu, te vairāk informācijas: https://www.citiesforum.org/news/15-minute-city/

nē, vienlīdzība - vai drīzāk līdztiesība, tas būtu precīzākais termins, man ir bijusi jau gandrīz 10h darba diena - nav pārvērtēta. tikai pilsēta, kurā vienlīdz ērti vari pārvietoties cilvēki ar dažādu rocību, arī tādi, kuri nevarētu atļauties auto, spēj piedāvāt vienlīdzīgas iespējas tās iemītniekiem, izvēloties, piemēram, izglītības un darba iespējas.

neviens slīpais panduss nekad nebūs tik ērts kā gluda virsma pāri ielai. cilvēkam ir jāpiepūlas, izmantojot slīpu virsmu.

un ne video novērošana, ne labs apgaismojums man īpaši nepalīdzēs, ja man tunelī kāds uzbruks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 21:41 (saite)
Apskatījos. Šis tas varētu būt noderīgi. Galvenokārt - pēc iespējas ``izsmērēt`` tirdzniecību un ja arī taisīt lielus iepirkšanās centrus tad tikai tur kur tiešām ir ātrgaitas maģistrāles. Bet normālā pārtika lai ir nopērkama pēc iespējas visur un nelielās ``točkās``.

Kas ir problemātiski - piemēram skolas. Nu neizvēlēsies cilvēki skolu tāpēc ka blakus, izvēlēsies tādu kur labi skolotāji un mazas , pēc iespējas mazākas klases. Medicīnu arī cilvēkiem vajag to ko vajag nevis to kas ir blakus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-01 21:42 (saite)
Nu un protams izbeigt ofisus. Mūsdienās jebkurš ofiss ir datorā = cilvēkam mājās. Tādus darbus kas ir ar informāciju - tikai no mājām, bez kādiem darba laikiem, bez kādas braukāšanas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2021-09-01 12:28 (saite)
diez, kurš būtu jāvaino piena izvadātājam?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 12:46 (saite)
vieglo auto šoferi, pārsvarā vienītī pie stūres, kas nav mācējuši saorganizēt savu dzīvi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 12:49 (saite)
och, jo tālāk mežā ;)

un tā jūs veloderasti plūcaties ar autocentristiem saukājot otrus vārdos un epitetos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 12:50 (saite)
kāpēc velosipēdisti? es lietoju sabiedrisko transportu un kājas. savu dzīvi esmu saorganizējusi pēc 15 min likuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 12:52 (saite)
ļoti jauki, ja tavā darbā smagākais, kas jācilā ir kafijas krūze, bet ir virkne profesiju kurām vajag bieži smagākas lietas un bieži no viena pie otra staipīt

santehniķis, veļas mašīnas čiņītājs, ledusskapju labotājs - galu beigās arī procedūru māsas, kurām sistēmas jāliek (pus litrs uz deguna)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 12:55 (saite)
tieši tā un viņiem tad arī ir priekšroka izvēlēties autotransportu, tad kad ikdienā to pamatoti vajag.
bet milzģs lerums cilvēku, kas vienkārši vieni paši vizinās šurp tur, jo tā ir vienkāršāk un neprasa intelektu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 12:57 (saite)
gan jau viņiem ir savi iemesli kāpēc viņi dara tā nevis šitā - es pats gadus izmantoju rīgas satiksmi, kas vilkās 45 min, tā vietā lai izmantotu vilcienu

ir jātaisa, lai tiek ātrāk ar citiem transporta veidiem nevis jāmeklē vainīgos ;) tad lietas pašas risināsies un mazāk epitetu jāizmanto būs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2021-09-01 12:56 (saite)
ja tu pats dzīvo pierīgā, bet savu bērnu vadā uz cetru, jo prestiža skola, tad tu esi egostisks duraks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 12:58 (saite)
Hm, nu novēlēt bērnam parasto skolu ar rēcošu muļķu baru un nodzītiem skolotājiem jau nu nav visai prātīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 12:59 (saite)
toties ļoti ekoloģiski - nauda seko skolēnam ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2021-09-01 13:01 (saite)
skolu veido cilvēki. un ja visi Berģu čomi skrien uz centru, tad viņi jebkurā gadījumā ir kopā. bet ekenomiskāks būtu palikt visiem Berģos, jo kompānija tā pat tā pati.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:03 (saite)
Skolu veido vispirms skolotāji un ekstra klases skolotāju būs maz un nebūs viņi Berģos. Un ja tajās augsta līmeņa skolās ir laba atlase vai augsta mācību maksa vai abi, tad tur nebūs destruktīvas piespiedu socializācijas jo pirmkārt klases b;us mazas, pa 5-8 bērniem nevis 30-35.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:07 (saite)
skolotājus vienmēr var pārvilināt.
labs piemērs ir Marupes visusskola un Piņķos ir laba skola.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:11 (saite)
Pārvilināt, iespējams, var bet viņi tāpat nebūs visur.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2021-09-01 12:59 (saite)
bērns pats brauc uz skolu, ko pats izvēlējies un izturējis konkursu

es uz centru darba darīšanās ;) maizīti pelnīt un ikp celt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 12:59 (saite)
jā un bērni brauc ar sabiedrisko transportu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:01 (saite)
un tātad - taisam veloceļus un govju ganības čaka ielā, lai sabiedriskais buksētu, vai taisām sabiedriskās joslas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:02 (saite)
nebraucam ar privāto transportu caur centru un nebloķējam sabiedrisko transportu un netraucējam tiem ,kuri spēj dzīvot 15 min likumā un izmanto vello un kājas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:06 (saite)
diemžēl nav iespējams nebraukt caur centru - rīgā no ziemeļu puses divi pirmie tilti ved tieši centrā un trešais praktiski arī

tā nu pilsēta ir uzbūvēta - ka viss iet uz rātslaukumu, gan brīvības iela, gan valdemāra un čaka tāpat visas maskačkas, krastenes, ganību dambji un citi

tā vēsturiski ir bijis, bet tu te piedzimsti un sāc klārēt par 15 min līkumotājiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:11 (saite)
mani draugi un paziņas parasti izmanto Dienvidu tiltu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:12 (saite)
apsveicu draugus un paziņas, kuri gan jau nedzīvo bolderājā, imantā, iļģuciemā, sarkandaugavā, mangaļos un citās interesantās vietās, no kurām dienvidu tilts ir tas pats, kas šķērsot rīgu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:14 (saite)
dzīvo gan, bet viņi padomā un secina, ka izdevīgāk ir apbraukt riņķī bez sastrēguma un nepiesāņot centru, kurā viņiem neko nevaig, bet ir jānokļūst no Āgenskalna un IKEA

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:19 (saite)
pa lielam jau tiem, kas centrā brauc arī vajag - stāvvietas pilnas un maksā taču

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2021-09-01 13:12 (saite)
Akmens tilts jau sen ir plānots, kā gājēju tilts un es ļoti ceru, ka līdz tam kādreiz nonāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:16 (saite)
un ko tam vajadzētu nozīmēt? klapējam ciet? lai vantenieks apstājas vispār

sen ir plānots ziemeļu šķērsojums, austrumu maģistrāle, dienvidu tilts ar savienojumiem līdz jelgavas šosejai, rietumu maģistrāle - hanzas tilts, un citi

lūk, kad būs, tad taisām govju ganības pie prezidenta pils un kazu novietnes un ko tik vēlamies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:16 (saite)
Pag, es nekad neesmu redzējis ka uz akmens tilta būtu ietves pārblīvētas ar gājējiem. Kad iet pāri - tur ir tukšs, tikai mašīnas brauc.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:21 (saite)
ech - ja ir vēl 3 tilti, un visas maģistrāles, tad akmeņnieks paliek lieks un var atstāt gājējiem un tingeltangeļiem, kur ar Linkaiti taisīt piknikus un citas izvirtības

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:23 (saite)
Man šķiet ka tad lētāk ir [sk.zemāk] atsevišķs tilts gājējiem starp vanšu un akmens.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:25 (saite)
kam? tiem kuri tāpat neiet baros jau tagad pāri? vēl vienu tukšu tiltu?

ja ir normāli apbraucamie ceļi, tev uz akmeņnieka jānokļūst tikai kļūdas pēc, atbilstoši tikai pasažieru transports - pie kam ar pieslēgumiem gan pa labi gan kreisi pilsētas krastā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:26 (saite)
OK

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2021-09-01 13:27 (saite)
šobrīd Akmens tilts ir ļoti neērts piekļūšanai gājējiem un vello.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:28 (saite)
tieši kas traucē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:30 (saite)
tas tāpat kā vanteneiks ir vienkārši laipa pāri grāvim - tikai lielākā mērogā

gājējiem velo tur nav piekļuves ceļi pat plānoti - ne vienā ne otrā krastā tā lai varētu ērti no vecrīgas iekāpt biblenē par piemēru

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]au
2021-09-01 14:27 (saite)
Akmens tilts ir ļoooooti ērts - gan ar kājām, gan velo, gan ar bērnu ratiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 14:40 (saite)
Akmens tilta Vecrīgas puse ir mana trauma, izmantota daudz un bieži, jo 10 gadus strādāju Vecrīgā dzīvojot pārdaugavā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]au
2021-09-01 14:41 (saite)
bet tur ir tik laba un pārskatāma un pieklājīga gājēju pāreja!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 14:51 (saite)
viņa radās burtiski 3-5 gadi atpakaļ, līdz tam tur bija drausās drausmas un šausmās šausmas pāri 2x2 ceļam, kur viena josla apstājas, bet otrai pilnīgi pofik, tikai piļī

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]au
2021-09-01 14:55 (saite)
nu jā, bija drausmas, tagad ir labi. tāpēc nesaprotu, kāpēc jārunā tagadnes formā - nav ērts gājējiem, nevis - "nebija ērts gājējiem".
un vismaz 6 gadus atpakaļ jau bija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]polija
2021-09-01 14:56 (saite)
Bet, ja brauc no jebkuras puses, izņemot Vecrīgu (piemēram, no tā paša mūsu Ķengaraga), lai līdz tai pārejai/velo uzbrauktuvei uz tilta nokļūtu, ir jāizlīkumo 9 elles līkumi puskilometra garumā (un galvenais kārtējo reizi nesapīties un neattapties aiz lopu žoga nepareizajā pusē ielai)..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]wowow
2021-09-01 14:14 (saite)
tagad apliecināji tikai to, ka neesi gājis pāri akmens tiltam un to ka tev piemīt klasiskais autobraucēju aklums attiecībā uz gājējiem un ne-auto braucējiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 19:44 (saite)
Nu reku te cilvēki saka ka ir super ērta gājēju pāreja uz tiltu, es arī viņu zinu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2021-09-01 20:06 (saite)
"Pag, es nekad neesmu redzējis ka uz akmens tilta būtu ietves pārblīvētas ar gājējiem. Kad iet pāri - tur ir tukšs, tikai mašīnas brauc."

Ja tu būtu gājis pa akmens tilta gājēju daļu, Tu zinātu, ka gājēju un velobraucēju tur ir patiešām daudz (abās tilta pusēs) un diez vai apgalvotu, ka tur ir tukšs.

Gājēju pāreja ir tikai vienā tilta pusē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 20:19 (saite)
OK, pāreja otrā tilta pusē no vecrīgas puses būtu labi, protams, bet tad viņa bloķētu krasta ielas sākumu. OK, nu tur pie luksofora vrb var.

Bet nu jā kad iet pāri, dažreiz garām pabrauc velosipēdisti un stāvdrāži. Nekā extremāla.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:20 (saite)
Tad jau drīzāk uzcelt vēl vienu šauru tiltu tikai gājējiem/ velosipēdistiem un uz akmens tilta ietves noņemt ja tas dod vēl vienu transporta joslu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:22 (saite)
lūdzu nesāc - cilvēki, kuri nav inženieri reizēm dod tik revolucionāras idejas ārā, ka citiem aš žoklis atkaras - i ko tu pateiksi uz šādu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:24 (saite)
OK< es tiešām neesmu inženieris un varu kļūdīties, varbūt akmens tilts vēl vienu joslu neturētu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:26 (saite)
ne tas ka neturētu - visas komunikācijas, kas savieno labo un kreiso krastu iet pa tiltiem un parasti paslēptas zem ietvēm - pārlikt visas komunikācijas ir vieglāk nošauties gan fiziskā gan materiālā izteiksmē - viņas jau ne tikai zem tilta jāpārceļ, bet arī visi pieslēgumi jārisina krastos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:29 (saite)
Nu tas jā, bet komunikācijas jau paliek -ja tiltu akurāt nejauc nost.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 13:32 (saite)
nepaliek - viņas ir brauktuves līmenī - uz hidroizolācijas un tad uz trubām tur ir ietve

ja taisām brauktuvi - tās trubas caurules un vadi kaut kur jāpārceļ - reizēm viņās ir liels spriegums vai spiediens un tas vēl arī bīstami

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:32 (saite)
OK, point.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-01 12:55 (saite)
Kas ir 15 min likums?

Also normāls sabiedriskais transports Rīgā ir tikai taksometri, pārējais brauc lēni, ir pilns un jāpiezīmē ka satiksmes traucējumi pārāk platu velojoslu u.c. ierobežojumu veidā noved pie tā, ka arī tas stāv sastrēgumos. Vēl ir tāda lieta ka tas jāgaida pieturās, daudz kur nepiebrauc un bieži vajag pārsēšanos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-01 12:56 (saite)
rīga ir 20 km plata vidēji - pa 15 min es zinu iet tikai vilciens - no imantas uz centru 16 min

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2021-09-01 12:59 (saite)
un kamēr Rīga neatrisinās sabiedriskā transporta problēmas, mēs visi varēsim, katrs raustīt ielu infrastruktūru uz savu pusi, bet jēgas nebūs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:02 (saite)
Bet tam sabiedriskajam transportam vajag tieši to pašu ko jau augstāk minēju - mazāk gājēju pāreju pie kurām jābremzē (tām jābūt pazemes), pārskatītus ātruma ierobežojumus, sinhronizētus luksoforus. Nu un ietilpīgus ērtus ātrgaitas transporta veidus kā piemēram metro.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:03 (saite)
jā un tāpēc ir noziegums bez iemesla, vienkārši personiskai ērtībai ar privāto transportu braukt centrā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:05 (saite)
vai arī piķo lielu maksu, kas aiziet sabiedriskā transporta uzlabošanai.
jo ir jau cilvēki kuriem tiešām citi ir pie kājas un nauda kā spaļi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:15 (saite)
Ar naudu to, protams daļēji var risināt, caurlaides par maksu, cenas par autostāvvietām. Cilvēkiem vajag personisko telpu, ļoti daudziem ir kategoriski nepieņemami mīcīties kopā ar citiem un viņi tiešām ir gatavi par to maksāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2021-09-01 13:21 (saite)
un tas risinātu netiešo izmaksu jautājumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-01 13:22 (saite)
Nu jā tas ir tas ko viņi jūrmalā un vecrīgā dara. Tā, protams, var. Tas ko darīt nevajag - nevajag ielas padarīt mazāk caurlaidīgas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]polija
2021-09-01 15:02 (saite)
nē - lai sabiedriskais kursētu ātrāk, vajag, lai nebūtu korķi. Un korķi NERODAS no gājēju pārejām (kuras diemžēl Rīgā ir tikai ik pēc puskilometra - vakar tieši pie Sāgas gaidījām 5min, lai pa vidu starp divām tiktu pāri ielai (nevajadzēja uz Sāgu, ja kas, tāpēc negribējās to puskilometra līkumu iet)), bet no citiem auto, kas tur brauc/stāv/lien priekšā.
Busā pavizinoties cik nav redzēts, ka taču kādam par katru milimetru vajag iegriezt autobusam priekšā, jo tak viņš VIENĪGAIS savā auto ir svarīgāks par tiem 50 pasažieriem, kas sēž busā, utt. To, ja kāds RS šoferis pārkāpj noteikumus, visi naski pamana, bet, ko RS šoferis nevar pie Akropoles izbraukt maršrutu, nepārkāpjot noteikumus tieši dēļ tiem, kuriem par visām varēm vajag visur spiesties ar savu auto, to nepamana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2021-09-01 15:05 (saite)
word!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2021-09-01 15:38 (saite)
++

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2021-09-01 19:16 (saite)
lūk!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-01 19:46 (saite)
Vai tad šitas nesaucas ``agresīva braukšana`` un pārkāpums?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?