Comments: |
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 08:33 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es, savukārt, nesaprotu, no kurienes es tāda vēlme visur saskatīt vienas satiksmes dalībnieku grupas tiesību aizskārumu.
jo kaut kā neesmu dzirdējusi no gājējiem "kaut to auto vispār ielās nebūtu", nedz arī no autobraucējiem "kaut tie gājēji pazustu no zemes virsas", toties par velosipēdistiem gan šis ir populārs viedoklis. bet nekā, nāksies vien sadzīvot :)
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 08:44 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Hmm, varbūt selektīvā dzirde? Es esmu dzirdējis gan vienu, gan otru.
'ot, es arī.
par auto pat es pati esmu šķendējusies ne vienu reizi vien!
skat. zemāk par šķirām un indivīdiem :)
From: | fedrs |
Date: | December 6th, 2010 - 08:45 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Kaut tie auto no ietvēm pazustu!
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 08:48 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Principā tas varētu būt arī uzbrauciens velosipēdistiem, kuri uz ietvēm ir biežāk nekā auto ;)
Starp citu, nekad neesi velosipēdistus dzirdējusi lamājam gājējus pēdējiem vārdiem? :]
esmu gan - es personīgi esmu lamājusi gan atsevišķus gājējus, gan velosipēdistus, gan autobraucējus (un katru no katra skatupunkta) :) bet es runāju par "šķirām", nevis individuāliem gadījumiem. līdz velobraucēju kā šķiras pieņemšanai mums vēl tāds ceļa gabaliņš ejams ir gan.
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:02 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Re, re, esi kūdījusi uz f0šismu dažādās tā izpausmēs un tā tālāk! ;)
Pieņems, kur liksies. Kādreiz autovadītāji lika mīksto uz gājēju pārejām, tak viena sociālā un CP kampaņa to pamainīja. Un nedomāju, ka agresīvas pašu velosipēdistu metodes ir tās labākās, btw.
zini, par šo man ir daži šaubu pilni novērojumi. viens tas, ka jaunajos csn ir noteikts, ka pa veloceliņu var iet gājēji. un diezgan pofig, ka tas attiecas tikai uz tiem celiņiem, kur nav gājēju joslas (drošvien domāja kā labāk, sanāca kā vienmēr - tipa ja pa mežu iet veloceliņš un nav gājēju celiņa, noteikumos atļaut pa to iet), un ir piebilde "netraucējot velosatiksmi", jo es jau esmu redzējusi internetos uzvarošus velonīdēju komentārus, ka lūk tagad ir atļauts pa veloceliņiem staigāt, un lai tie velobraucēji vispār aizveras un priecājas, ka viņiem neiesprauž spieķos sprunguli (true story). šis ir reāli obidno, jo diezgan efektīvi nahrenizē tos mazos solīšus, kas ir veduši uz pašreizējo situāciju, kur pieņemšana ir nevis tālajā ceļa galā, bet jau gluži vai saskatāma. otrs ir divi savstarpēji nesaistīti novērojumi pēdējo pāris nedēļu laikā, kā daži labi džigiti izpildās uz ielām. tām pašām ielām, uz kurām taču it kā jau sen ir iedresēts, ka gājēji pār zebrām ir jāpalaiž, lai kā arī negribētos. 1 - slokas iela, tramvaja pietura pie nometņu (vai precīzāk zvanu) ielas, kur sliedes ir ielas vidū un pasažieriem jāiet pār brauktuvi, lai iekāptu tramvajā. tad nu piestāj tur tramvajs, cilvēki sāk pie tā iet, bet pa slokas ielu brauc džigits, kurš taurēdams visus izdzenā un aizbrauc. 2 - tramvaja sliežu līkums, kuram jābrauc pāri, braucot nost no vanšu tilta. tur var sanākt tā, ka sliedēm pāri tiek, bet priekšā pa zebru jau iet cilvēki, kuriem luksofors rāda zaļo. mums priekšā brauc golfs ar invalīda zīmi logā, aiz sliedēm pēkšņi sabremzējas un mēs abi esam iesprūduši tai gabaliņā starp sliedēm un luksoforu. nekas, vietas abiem pietiek, gaidām zaļo. taču vienā brīdī golfs vienkārši sāk braukt pār zebru, cilvēkiem pa vidu, nekādu zaļo nesagaidījis. mī šokā, kā saka. šie divi sīkie gadījumi ilustrē to, ka laimīgo ceļa galu gājēju palaišanā mēs tomēr neesam sasnieguši.
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:24 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu par pirmo mēs jau diskutējām, mums tur viedokļi kardināli atšķiras. Un, ja godīgi, man liekas, ka dažu velo-fanu agresivitāte tiešām baro velo-nīdējus. Par otro - bez idiotiem jau neiztiek, diemžēl. Un neiztiks, kamēr nepārņemsim, piemēram, Vācijas stučīšanas tradīcijas - tb, kamēr par pārkāpumiem sods būs tikai tad, ja blakus ir CP, nevis par katru pārkāpumi pieci aculiecinieku iesniegumi. Tāds nu cilvēks ir.
diskutējām, ja? uz sitiena neatminos, var palūgt linku? bet agresivitāte baro naidu abos virzienos, tb pa apli. tāpēc visiem komanda dzīvot draudzīgi, ibiomaķ! :)
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:31 pm |
---|
| | | (Link) |
|
turpinu tev nepiekrist apstaigājamo veloceliņu jautājumā. jo man kā regulāram pa rīgas veloceliņiem braukātājam ir gan norādījuši, ka velosipēdistiem ir jābrauc pa šo šaurāko maliņu (tb gājēju daļu), gan vienkārši nostājušies šerengā pār veloceliņu kā āži, gan ģimene parkā ar bērniem uz veloceliņa uz manu pieklājīgo jautājumu "vai jūs negribētu iet pa gājēju daļu" atbildēja ne vairāk ne mazāk kā "negribētu vis" un tā tālāk un tā joprojām. un šāds punkts ir signāls, ka viņi to dara pilnīgi legāli (lai arī tā nav).
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:43 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ai nu, vienīgais, kas autovadītāju pasargā no šādiem izgājieniem, ir par kārtu lielāka masa un ātrums. Secinājums: laimei satiksmē Tev ir jāpērk tas bruņutransportieris, ko Rumbulā tirgo.
tur jau tā škrobe, ka tāpat kā 10 gadus mācījās palaist gājējus uz zebrām, arī šajā virzienā ir noticis darbs, lai iemācītu, ka ir arī tādi velosipēdisti un viņiem ir sava zona. un tagad tajā ir sperts milzu solis atpakaļ. tieši tajā šķiru sadraudzināšanā, par kuru es te runāju. es negribu braukt ar bruņutransportieri, es gribu normāli piedalīties satiksmē gan ar velo, gan ar auto, gan ar kājām :)
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nez, es gan to redzu kā vēlmi par katru cenu radīt tikai velosipēdistiem ekskluzīvu telpu - veloceliņu, pat tad, ja tas nozīmē sagādāt būtiskas neērtības tiem pašiem gājējiem, un kaut gan visiem pārējiem - gan autobraucējiem, gan gājējiem, "savu" teritoriju nākas dalīt ar savstarpēji un ar velo. Tādēļ es šo normu uzskatu par līdzsvara atjaunošanu, ja tā tiek ievērota precīzi.
ir naivi cerēt, ka tur kaut kas tiks ievērots precīzi, jo pieredze jau rāda, ka izlasīti ir 2 vārdi "veloceliņš" un "gājējiem". viss. un par ekskluzīvās telpas konceptu čota ne pārāk iebraucu - pieņemot, ka tādu velosipēdistu vispār nav, ir viena ekskluzīva telpa auto un otra ekskluzīva telpa gājējiem. lai izvairītos no teritorijas dalīšanas ar velosipēdistiem, tiek ieviesta trešā zona, kas paredzēta tieši tiem. katra zona pati par sevi un citiem netraucē. kur problēma?
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu, bet nevar likumus piemērot likumu pārkāpējiem.
Nē, ekskluzivitāte noteikti nepastāv. Auto savu telpu dala ar velo (kuriem ir atļauts izmantot brauktuvi) un gājējiem (uz apmalēm un gājēju pārejām), gājēji savu telpu (ietves) dala ar velo. Un, pēc šiem grozījumiem, velo dala ar gājējiem, ja ir tāda vajadzība, un viss ir smucki.
tieši šo dalīšanas problēmu jau arī atrisina veloceliņi - nevienam vairs nekas nav jādala. auto ir brauktuve, velo ir veloceliņš, gājējiem ir gājēju ietve. krustojumi visiem, bet tas arī ir atrisināms.
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 10:08 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, bet veloceliņus, tāpat kā ietves, nevar ierīkot _visur_. Tāpat kā nevar visur ierīkot autoceļus.
IMO vienīgais risinājums ir tajās atsevišķajās vietās kur tiešām gājējiem nedrīkst uzlikt konkrētas zīmes 'gājējiem nedrīkst. Jā, jaunais brīvības ielas celiņš, tai daļā kur no gājēju daļas to atdala koki tiešām gājējiem atrasties ir neloģiski. Cik vēl tādi veloceliņi ir?
Un salīdzinājumā cik ir tādi, jo īpaši ārpus Rīgas, kur tagad par EU līdzekļiem pie caurpilsētas šosejām sabūvēja veloceliņus un tikai veloceliņus bez gājēju celiņa?
Parkos utml, kur ļaunās ģimenes staigā es protams saprotu, ka braukt riebīgi, bet nu vietās kur bērni izklaidējas arī autovadītājiem tomēr māca skatīties ka tik kāds uz ielas neuzskrien un virsū nebraukt. Nu nav velosipēdisti tik ekskluzīvi tomēr...
rīgā ir tikai tādi veloceliņi, atskaitot jauno skolas ielas celiņu, kurš ir smuki nodalīts no visurienes, un tāpēc riebjas te pie trz komentētājiem :) un arī uz jūrmalu 20 km ir tāds veloceliņš. kur, starp citu, nenoskatīties, cik labi gājēji zina, ka lūk tajā tur pusē līst nevajag, jo tur sezonā ir ļoti dzīva satiksme.
es saprotu, no kurienes aug kājas šim csn punktam, bet reālajā dzīvē tas nozīmē kaut ko pavisam, pavisam, pavisam citu. un man kā velobraucējam nekādi nepalīdz trz teiktais "par likumu nevar spriest pēc pārkāpējiem". zini, man jau pietiek ar timrota propagandēto "velosipēdistam nekur, NEKUR nav priekšroka", ko uz mani atļaujas uzbļaut vecis pie stūres, kuram 100% mani bija jāpalaiž. šis ir lāča pakalpojums visam tam darbam, kāds līdz šim ir noticis sabiedrības izglītošanā, ka velosipēdistiem arī ir kaut kādas tiesības.
savukārt ģimene ar bērniem parkā nevis spēlējās kaut kādā laukumiņā, kur man prātā nenāktu pērties ar velo, bet tieši tāpat kā es pārvietojās pa celiņu cauri bastejkalnam, kur gājēju zona ir reizes 3 platāka par veloceliņu. es pieripinājos no mugurpuses, pabraucu viņiem aiz muguras, nokrekšķinājos un pajautāju "varbūt jūs gribētu iet pa gājēju pusi" un saņēmu atbildi. tā nav ielaušnās nekādā teritorijā kur bērni izklaidējas, tā ir ģimene, kurā bērni nepaspers to soli nost no veloceliņa, jo vecāki tā ir mācījuši. nevis ka katram ir sava zona un vienam otru vajag cienīt.
just for the record, lai tu mani nelasītu nepareizā intonācijā - es necitēju tevi! :)
akcenti sākās vēlāk komentos :) es savukārt daudz rūpīgāk un bažīgāk skatos uz automobiļiem, kad pati atrodos automobilī. jo ar auto ir dafiga grūtāk izvairīties no tāda, kurš tev taisās ielikt sānā (pārāk bieži nagļakā griež ārā uz galvenā ceļa, it kā neviena cita tur nebūtu), un velobraucējam ar autovadītāju ir vieglāk saskatīties, nekā autobraucējam ar autobraucēju.
Par pēdējo teikumu: emē, cik daudz un bieži Tu vadi automobīli? :)
es necik, bet es sēžu tieši tajā pusē, kur ieliekas tādi, kas teš ārā uz ceļa. ir te viena tāda vieta pie mājām, kur man vienmēr paliek drusku vēsas kājas, jo nu ir gadījies būt tuvu.
Autovadītāji pirms manevra _nesaskatās_ ne ar vienu. Viņi novērtē situāciju un tur visi riski vienādi- psihi velosipēdisti, atsaldēti citi braucēji, negaidīts tramvajs vai dulli gājēji. Bet nevajadzēja, nevajadzēja iebrist šajā kariņtēmā, palika atkal tā paskumji.
which is my point exactly, es jūtos drošāk, ja pirms manevra ir iespēja saskatīties. jo tad man nepaliktu vēsas kājas pie tā piemājas pagrieziena.
mīļā sirds, nu nav tādas jauki sociālas fīčas kā "saskatīties." Ar nepacietību gaidu, kad arī Tev būs autovadātāja apliestsība un papildus horizonti šajā bermudu trijsstūrītī un lūkošu pēc atziņām (sic, es nepiekrītu trz heitflovam).
Vispār, tikko sapratu, ka tik ļoti kā "velo vs auto" neplēšas pat klasiskajos cibas lēdiju kašķos par to, vai, kad un kā jādzemdē/jāaudzina bērni.
es taču nesaku, ka autovadītāji saskatās. es saku, ka jūtos drošāk uz velo, jo tad ir iespēja saskatīties. arī ar autovadītājiem, jo uz velosipēdistiem viņi skatās :)
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:32 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Kāds mans heitflovs?! Wtf??
Poll #17883 naidzzz Open to: All, results viewable to: All
Kad es braucu ar auto, es visvairāk neciešu... ... citus autobraucējus ... velosipēdistus ... gājējus
Kad es braucu ar velo, es visvairāk neciešu...
utt. labi. miers, tarhūns un rakveres cīsiņi.
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:41 pm |
---|
| | | (Link) |
|
lāpsta on
Aha, un pēc polla rezultātiem veidosim interešu grupas ar urīnterapijas grāmatām beisbola nūjām!
lāpsta off :P
"vai kāds tev jau ir teicis, ka tev ir anāls raksturs?" (c) wowow
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:45 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Pēc kuras psiholoģijas skolas interpretācijas? ;P
| From: | alefs |
Date: | December 6th, 2010 - 09:16 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu tā, dzēsu komentāru, lai izlabotu kļūdu, bet Tu jau paspēji atbildēt. :/
Bet taisnība jau ir — attiecības satiksmē ir sarežģītas un neprognozējamības elements ir abiem. Ar velosipēdu es tāpēc arī braucu paturot prātā, ka vislielākā atbildība par iespējamu avāriju ir uz mani, jo skaidrs, ka velosipēdistam traumas būs lielākas.
varbūt mēs varam atsākt threadu? ļoti labs bij komentārs :)
| From: | alefs |
Date: | December 6th, 2010 - 09:29 pm |
---|
| | | (Link) |
|
He, varētu izdzēst visu un rekonstruēt sarunu. Sanāk komunikācija kā formalitāte: allaž ir zināms, ko otrs cilvēks atbildēs uz atbildi. :)
| From: | alefs |
Date: | December 7th, 2010 - 12:38 am |
---|
| | Lai nu paliek vēsturei — sākotnējais komentārs. | (Link) |
|
Tur gan bija citi akcenti. Nevis, ka velosipēdisti ir slikti, bet gan par neprognozējamības elementu, ko viņi autosatiksmē ienes.
Pat ja 99 procenti velobraucēju ir prātīgi un uzmanīgi, man arī vasarā ir allažiņ jāpatur prātā, ka velosipēdists, kas pārvietojas pa brauktuvi, var pēkšņi izdarīt kādu negaidītu manevru, un šādas negaidītības potenciāls velosipēdistam ir krietni lielāks nekā automašīnām. (Es taču nevaru zināt, vai viņš maz ir apguvis ceļu satiksmes noteikumus.) Un ziemā, kad ir slidens, negaidītības elements ir vēl biedējošāks. Es nesaku "tie tur velosipēdisti", es vienkārši bažīgi skatos. Kopš reizes, kad viens lunis pēkšņi no labās joslas sagribēja griezties pa kreisi, es zinu, cik ļoti rūpīgi uz viņiem ir jāskatās. Ar visu to, ka vasarās pats esmu arī velobraucējs, esot pie auto stūres, tās bažas par velosipēdistiem nav patīkamas.
cik labi, ka man tur bans - tiks aiztaupīta to dikto burtu lasīšana
p.s. šobrīd ik dienas pa rīgu nobraucu 20 km, pārsvarā pa ietvēm jo leitoju veloceliņus .... man patīk, uz mašiņām uzspļaut, jo viņām sarkanais ;D
jezus, par ko ta tev bans? tad jau man ar tūliņ būs!
ah! sad storrī - pāris minūšu laikā nespēju atrast vārdnīcu ;)
tobiš ne uzšpļaut patīk ;) tā, fui, nedaru, bet patīk situācija, kad var pie sava personiskā zaļā braukāt
žēl, ka ričukiem nav piekabināma luksofora ;)
From: | fanija |
Date: | December 6th, 2010 - 09:36 pm |
---|
| | | (Link) |
|
;)) žēl, bet nav ko piebilst, jo pagaidām veiksmīgi izdevies gan izvairīties no visiem virsū braucošiem velosipēdiem, gan visi gājēji ir tikpat veiksmīgi izvairījušies, kad vienreiz gadā ar velosipēdu braucu arī es.
Es ar šausmām un šoku esmu nesen konstatējis, ka izskatās, ka Latvijā nav nekādas velosipēdistu asociācijas, federācijas vai apvienības, kas kā NVO, manuprāt, varētu tuvākajai piecgadei izvirzīt sekojošus mērķus:
- panākt, lai CSDD izskaidro un cilvēku valodā publicē savu izpratni par velosipēdistu tiesībām attiecībā pret pārējiem satiksmes dalībniekiem, citādi iet vaļā vismistiskākie CSN skaidrojumi jebkurā auto/velo forumā;
- panākt, lai policija izvērtē un sadarbojoties ievieš kādus līdzekļus velosipēdu zādzību ierobežošanai. tas var būt gan iespēja marķēt velosipēdus, gan papildus kameras, gan reidi pa Latgalītēm un citām velotočkām, tur ir plašs lauks, kur padomāt risinājumus;
- panākt, lai valdība ievieš velosatiksmi kā atbalstāmu un prioritāri veicināmu satiksmes veidu Latvijas pilsētās (ceru, ka tam var dabūt un pats galvenais -- sakarīgi iztērēt -- arī vairāk piķīti nekā jau patlaban tiek sajemts no ES)
- iespējams, šai pat sakarā panākt nodokļu atlaides velosipēdu tirdzniecībai.
Principā, lai uztaisītu tādu NVO un to uzturētu un šīs lietas bīdītu, vajadzētu kādu strēķīti ar ierindas biedriem, kas gatavi maksāt ~ Ls5 gadā + vēl lai pievienojas kādi velopiederumu tirgotāji/importētāji, kas ar mieru maksāt kādu sotaku gadā. Paredzams, ka, lai attīstītu šo kustību, vajadzētu algot vismaz vienu pilna vai puslaika cilvēku, kā arī būtu jāuztur weblapa, jāražo promocijas materiāli un jāveic dažādi gan federācijas pasākumi, gan PR lietas.
Tad tā lieta varētu aiziet; ir jau galu galā arī dofiga Eiropas direktīvu, kas lemj promotēt veselīgu dzīvesveidu un par velobraukšanu ikdienā nekas daudz veselīgāks jau gandrīz arī nav.
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 09:56 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Labi punkti.
Kaut gan pa lielām šaibām man liekas, ka velo pie mūsu klimata nav perspektīvs kā transporta līdzeklis. Tādēļ, ja es būtu lēmuma pieņēmējs un man būtu jāizvēlas, es liktu uz sabiedrisko - tas tā, lai nesanāk vilšanās ;)
tad kāpēc somijā var visu ziemu vīlēt pa nošķūrētiem veloceliņiem? tas ir attieksmes un organizācijas jautājums.
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 10:00 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Hmm, bet cik daudzi to dara? Nezinu, % no tiem, kas riteņo arī vasarā?
protamska tādu ciparu man nav. bet arguments "mūsu klimatā nevar pamatā braukt ar velo" tomēr tālākos ziemeļos, izrādās, nav vis nekāds arguments :)
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 10:08 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tomēr cilvēku, kas arī ziemā pamatā brauc ar velo, nav daudz.
tas jau nu ir tikai tavs pieņēmums. ja mēs joprojām runājam par somiju. kur netaisīt un netīrīt VELOceliņus kaut kādas ziemas dēļ neviens nez kāpēc tomēr netaisās :)
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 10:16 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Satiksmes dalībnieka novērojums - ziemā velosipēdistu ir maz! :) Varam taisīt pollu! :D
Nu, es nesaku, ka nevajag tīrīt veloceliņus. Man kā autovadītājam ļoti egoistiski labāk patiktu, ja šamo būtu vairāk un tie būtu lietojami arī ziemā. No otras puses, kopumā es teiktu, ka visperspektīvākais ir sabiedriskais.
tu esi satiksmes dalībnieks somijā ziemā? :)
mans points ir tāds, ka nevajag vieglu roku atteikt kādas infrastruktūras daļas attīstīšanai un uzturēšanai ar argumentu "mums jau tādas ziemas". un ir arī pozitīvais piemērs :)
From: | divi_g |
Date: | December 6th, 2010 - 10:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tēma vai tas nepagriezās atpakaļ uz Latviju? :)
Atteikt, protams, ne :)
par memberi man sanāktu laika būt! un par tekstu korektoru arī :)
velosipēdistiem ir vairāki NVO, viens no kuriem ir VIC
par csdd tieši šito pašu palūdza RDSD un SDD viņus pasūtīja ;) sakot, ka viņi tikai izpilda, bet ne izdod csdd ;) cik no tā ir patiesība, lai katrs pats lemj, bet tāda nu ir csdd attieksme
par policiju nekas jauns nav jāizdomā (tobiš es vispār nedomāju, ka jo innovatīvu var izdomāt) bet vienkārši jāpārņem kaut vai citu valstu pieredze 1:1
valdība pilsētās neko ieviest nevarēs, jo nav viņas kompetences zona - viņa var tikai piešķirt līdzekļus dotajam mērķim (bet viņu laikam nav, tobiš veloceliņiem nepietiek ;))
nesaku, ka nav nekas jācenšas darīt šajā sakarā, bet imho tās nav prioritātes, vismaz šobrīd - man gan pašam liekas, ka lielākā prioritāte ir drošība
nebrauc ne jau tamdēļ, ka riteņi dārgi, vai zog viņus, vai noteikumi slikti - nebrauc jo nejūtas droši uz riteņa, un te liela loma ir infrastruktūrai, kas ir pašvaldību pārziņā, tai skaitā arī ceļa zīmes! velo tirdzniecībai nodokļu atlaides? hmm, felli pa 80 lašiem var nopirkt jau ar ātrumiem, aprīkotu ar dufāļiem un gaismām ... es nezinu vai tas ko dos un pat ja iedos samazinātu pvn, tas kopumā palīdzēs pa 20 latiem max - pie kam tirgotāju makā ;)
| From: | scope |
Date: | December 6th, 2010 - 10:53 pm |
---|
| | | (Link) |
|
| From: | tiga |
Date: | December 7th, 2010 - 11:35 am |
---|
| | | (Link) |
|
Rage against the machine!
| From: | lennay |
Date: | December 7th, 2010 - 01:22 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tu ielikt aizmirsi smaidiņu aiz izsaukuma zīmes. Šajā diskusijā katrs (oponentam uzbraucošs) koments noslēdzas ar laipnu smaidiņu.
:) | |