zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Dec. 6th, 2010|08:23 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 6th, 2010 - 09:56 pm
(Link)
ir naivi cerēt, ka tur kaut kas tiks ievērots precīzi, jo pieredze jau rāda, ka izlasīti ir 2 vārdi "veloceliņš" un "gājējiem". viss.
un par ekskluzīvās telpas konceptu čota ne pārāk iebraucu - pieņemot, ka tādu velosipēdistu vispār nav, ir viena ekskluzīva telpa auto un otra ekskluzīva telpa gājējiem. lai izvairītos no teritorijas dalīšanas ar velosipēdistiem, tiek ieviesta trešā zona, kas paredzēta tieši tiem. katra zona pati par sevi un citiem netraucē. kur problēma?
From:[info]divi_g
Date:December 6th, 2010 - 09:59 pm
(Link)
Nu, bet nevar likumus piemērot likumu pārkāpējiem.

Nē, ekskluzivitāte noteikti nepastāv. Auto savu telpu dala ar velo (kuriem ir atļauts izmantot brauktuvi) un gājējiem (uz apmalēm un gājēju pārejām), gājēji savu telpu (ietves) dala ar velo. Un, pēc šiem grozījumiem, velo dala ar gājējiem, ja ir tāda vajadzība, un viss ir smucki.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 6th, 2010 - 10:02 pm
(Link)
tieši šo dalīšanas problēmu jau arī atrisina veloceliņi - nevienam vairs nekas nav jādala. auto ir brauktuve, velo ir veloceliņš, gājējiem ir gājēju ietve. krustojumi visiem, bet tas arī ir atrisināms.
From:[info]divi_g
Date:December 6th, 2010 - 10:08 pm
(Link)
Jā, bet veloceliņus, tāpat kā ietves, nevar ierīkot _visur_. Tāpat kā nevar visur ierīkot autoceļus.
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:December 7th, 2010 - 10:09 pm
(Link)
IMO vienīgais risinājums ir tajās atsevišķajās vietās kur tiešām gājējiem nedrīkst uzlikt konkrētas zīmes 'gājējiem nedrīkst.
Jā, jaunais brīvības ielas celiņš, tai daļā kur no gājēju daļas to atdala koki tiešām gājējiem atrasties ir neloģiski. Cik vēl tādi veloceliņi ir?

Un salīdzinājumā cik ir tādi, jo īpaši ārpus Rīgas, kur tagad par EU līdzekļiem pie caurpilsētas šosejām sabūvēja veloceliņus un tikai veloceliņus bez gājēju celiņa?

Parkos utml, kur ļaunās ģimenes staigā es protams saprotu, ka braukt riebīgi, bet nu vietās kur bērni izklaidējas arī autovadītājiem tomēr māca skatīties ka tik kāds uz ielas neuzskrien un virsū nebraukt. Nu nav velosipēdisti tik ekskluzīvi tomēr...
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 7th, 2010 - 10:29 pm
(Link)
rīgā ir tikai tādi veloceliņi, atskaitot jauno skolas ielas celiņu, kurš ir smuki nodalīts no visurienes, un tāpēc riebjas te pie trz komentētājiem :) un arī uz jūrmalu 20 km ir tāds veloceliņš. kur, starp citu, nenoskatīties, cik labi gājēji zina, ka lūk tajā tur pusē līst nevajag, jo tur sezonā ir ļoti dzīva satiksme.

es saprotu, no kurienes aug kājas šim csn punktam, bet reālajā dzīvē tas nozīmē kaut ko pavisam, pavisam, pavisam citu. un man kā velobraucējam nekādi nepalīdz trz teiktais "par likumu nevar spriest pēc pārkāpējiem". zini, man jau pietiek ar timrota propagandēto "velosipēdistam nekur, NEKUR nav priekšroka", ko uz mani atļaujas uzbļaut vecis pie stūres, kuram 100% mani bija jāpalaiž. šis ir lāča pakalpojums visam tam darbam, kāds līdz šim ir noticis sabiedrības izglītošanā, ka velosipēdistiem arī ir kaut kādas tiesības.

savukārt ģimene ar bērniem parkā nevis spēlējās kaut kādā laukumiņā, kur man prātā nenāktu pērties ar velo, bet tieši tāpat kā es pārvietojās pa celiņu cauri bastejkalnam, kur gājēju zona ir reizes 3 platāka par veloceliņu. es pieripinājos no mugurpuses, pabraucu viņiem aiz muguras, nokrekšķinājos un pajautāju "varbūt jūs gribētu iet pa gājēju pusi" un saņēmu atbildi. tā nav ielaušnās nekādā teritorijā kur bērni izklaidējas, tā ir ģimene, kurā bērni nepaspers to soli nost no veloceliņa, jo vecāki tā ir mācījuši. nevis ka katram ir sava zona un vienam otru vajag cienīt.

hackers counter system