Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

as i dream about movies they won't make of me when i'm dead -

Aug. 26th, 2016 09:18 am

es esmu pārāk nogurusi, lai šo noformulētu pārāk veiksmīgi, bet visas tā saucamā dabiskā skaistuma kampaņas parasti izgāžas. jo neviens negrib ilgoties vai tiekties pēc kaut kā, kam nav sapņa ietvariņš. un man arī negribas skatīties uz visādiem resniem (jā, jā, nevis resniem, bet normāliem, whatever) cilvēkiem, kuriem rakstīts virsū pseidoiedvesmojošs šits, kad es gribu fantazēt. es mīlu un cienu visus cilvēkus, kas neizskatās pēc sapnīšiem. bet feministu pornogrāfija un plakāti, kas atdemedžos gadsimtu smukumkultu ar pāris riepām ir bulšits.


un ja cilvēkiem tiešām liekas, ka, ja novāktu smukumstandartus uz ielām un lellēm būtu celulīts, tāpēc bāros visi sāktu koļīt nepievilcīgos, bet daudz grāmatas lasījušos cilvēkus vispirms, tad ar to arī apsveicu.

skaistums ir diezgan absurds koncepts. mēs esam diezgan sekli, ja skaistums mums liek noelsties. un visā visumā mēs zinām, ka tas nav nekas īpašs, visas rozes novītīs un visas vēderpreses ar.

bet man šķiet gana nevainīgi, ja skaistums ir rezervēts sapņiem. protams, lūdzu, objificējam (nevārds kaut kāds) abus dzimumus vienādi, esam godīgi, neļaujam tam šķērsot šīs sapņa robežas, pieskatām, lai sapnis nevienu neaizvaino, utt. utvjpr.

un tad klusi un nevainīgi blenžam uz daiļiem cilvēkiem un neskaužam, tikai iztēlojamies, iztēlojamies, iztēlojamies.

63 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]krii
Date:August 26th, 2016 - 09:41 am
(Link)
Jā!
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 09:43 am
(Link)
par otro rindkopu: man tiešām liekas, ka daži ir par to pārliecināti. savādāk es to kareivīgumu nespēju izskaidrot.
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 09:51 am
(Link)
Man kaut kaut kā likās, ka tās kampaņas ir vairāk par acceptance nevis par adoration panākšanu.
From:[info]penny_lane
Date:August 26th, 2016 - 09:55 am
(Link)
tās kampaņas ir par ziepju un veļas pārdošanu.
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 09:57 am
(Link)
Tad vēl jo vairāk, nedomāju, ka ziepju un veļas tirgotājiem traki rūp, kurš kuru koļī bārā :D
From:[info]penny_lane
Date:August 26th, 2016 - 10:09 am
(Link)
es domāju, ka mēs nepērkam veļu, lai būtu akceptētas, bet lai būtu ahūna daiļas. tāpat kā mēs nepērkam "izskatās" ēdama pārtiku, bet tādu, kas noziesta ar krāsvielām, izgaismota un vēl nezkas izdarīts.

pārmest sapņu un ilūziju industrijai realitātes neatspoguļošanu, man šķiet, ir absurdi.
From:[info]unpy
Date:August 26th, 2016 - 12:31 pm
(Link)
Tieši tā, ziepju un veļas tirgtāji gluži vienkārši meklē papildus nišas savu produktu noietam. No sērijas - "ahā, ir beibes, kuras grib redzēt, ka reklāmas taisa arī par resnajām, kādi 7%, uzbliežam reklāmu arī viņām, kālab ne?", tām, kurām šīs reklāmas nepatīk, ir šo pašu preču reklāmas ar tievi safotošopētajām + pavei, diskusijas tiek izraisītas par skaistumu un par simtiem gadu senu skaistuma standartu(wtf???), atpazīstamībai vēl + punkti.

From:[info]mis_sarajevo
Date:August 26th, 2016 - 10:06 am
(Link)
Nepiekrītu līdz galam. Runa jau ir par to, ka nevis piepeši likt dies' pas' domāt, ka tās resnās ir smukas, bet par to, ko tu redzi visu laiku apkārt. Un tas, ko tu visu laiku redzi apkārt ir tas, kas izveido tavu skaistuma izpratni.

Ja visu laiku tu redzi tikai viena tipa cilvēkus tajos skaistuma sapnīšos, tu vairs vispār nesaproti, kas tev liekas skaists un kas tev tiek iestāstīts, ka ir skaists.

Un tādas "dabiskā" skaistuma kampaņas ir vismaz kaut kāds diversity mirklis. Un es jūtu, ka es sāku mācīties kaut ko mazliet un skatīties arī uz sapnīšu skaistumu citādāk.

Un sorry, bet nedomāju, ka kāda no mums ir stulba, lai domātu, ka šādu kampaņu dēļ piepeši mūs tikai koļīs bāros.
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 10:07 am
(Link)
srsly? tev skaists liekas tikai zaks moriss/dilans un neviens cits?
From:[info]mis_sarajevo
Date:August 26th, 2016 - 10:17 am
(Link)
Runa tak ir par "teorētisko/sapnīšu skaistumu".
Un cik bieži nav gadījies, ka tev kāds šķiet nenormāli pievilcīgs, bet tai pat laikā tā debilā balss galvā nopīkst: "Bet viņš taču nemaz nav skaists!"
Un tas ir tas maindfaks, jo tas jau paredz to, ka viņš ir skaists. Bet nav, redz, jo nav tāds "Dilans".

P.S. Zeks Moriss gan man neliekas skaists nemaz.
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 10:22 am
(Link)
cik bieži... - nu, man nekad. tb vai nu šķiet kkas pievilcīgs, vai nav.

jā, man arī nepatīk zaks moriss (un pat dilans ne, lai gan ja uz planētas būtu tikai 2 šie vīrieši, nopūstos un ņemtu dilanu). kas vien ir norāde uz to, cik maz sakara teorētiskiem etaloniem ar reālām cilvēku gaumēm.

tb kas mani kaitina, ir šī attieksme "vīrieši ir stūlbi un domā, ka resnas (vai whatever) meitenes nav skaistas, jo viņu nav žurnālos, bet mēs pateiksim viņiem, ka viņas ir skaisras, un viņi pateiks: ā, labi, paldies, ka apgaimsoji"
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 10:23 am
(Link)
un nevis vnk pateiksim, bet uzbrēksim: tu, patriarhālais loh, nokaunies un fiksi maini savus gaumes patternus mums par labu
From:[info]mis_sarajevo
Date:August 26th, 2016 - 10:47 am
(Link)
Nu tas tak nav tikai par džekiem - mani kaitina, kad es jūtu, ka man ir saskalotas smadzenes tikai tapec, ka visur parādās viens un tas pats, un Tu kaut ko pieņem par normālu.
Jā, laikam par to tas stāsts, manuprāt.
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 10:50 am
(Link)
bet tas nav gluži stāsts par skaistuma kanoniem - jo beibe, no kuras es cibā visbiežāk lasīju "kāda es neglīta", un tā nekoķetējot, bija ar vismodelīgākām formām un glītāko purniņu ever apveltīta (nevis kkāda "alternatīvi skaista"), es biju šokā, kad viņu ieraudzīju
From:[info]mis_sarajevo
Date:August 26th, 2016 - 10:54 am
(Link)
Nu jā, tāpēc man šķiet, ka ir svarīgi tie diversity campaingn pasākumi, lai cik bieži viņi būtu leim vai komerciāli. Nevis lai mainītu džeku gaumi (jo viss pasaulē negriežas ap viņiem), bet tāpēc, lai augot mazas meitenes redzētu TV un uz plakātiem dažādāku skaistumu.
Jo tā jau rodas supermodeļu tipu meitenes, kurām i tad liekas, ka ir neglītas un nav gana "tādas".
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 10:58 am
(Link)
bet te ir meitene, kas izskatās kā modele un to nevar neredzēt!! tur ir kkāda pilnīgi cita fiška, lelles ar celulītu nepalīdzēs, jo viņai nav nekāda celulīta ko pieņemt.

un man, atzīšos godīgi, ārējā pievilcība ir svarīga tikai kontekstā "patikt/neriebties citiem", jo sevi es vēsi mīlu arī smirdīgu un jebkādu, bet neies tak cilvēkus biedēt :(
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 11:01 am
(Link)
Es domāju, ka tai meitenei varētu palīdzēt tas, ja visas supersmukās vispārideālās slavenības netiktu regulāri vilktas zem lupa, lai izpētītu, kur tur kurā brīdī kāda izgājusi no mājām bez meikapa vai pieņēmusies par 1,5kg.
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 11:06 am
(Link)
man to ir grūti saprast, jo rau: es nekrāsojos tikpat kā nekad, man ir specifiski sejas vaibsti, ja lietoju alkoholu un/vai nekustos, man parādās celulīts, un man nekad pat prātā nav nācis veidot intīmas frizūrasskūt pežu utt utml, bet es tiešām, tiešām nejūtos kkā terorizēta/reklāmu iebiedēta/sabiedrības nosodīta. es tagad nemālēju sevi kā baigi kruto, bet es tiešām nesaprotu, kur tā fiška. ā, un es arī negaidu, ka visa pasaule tagad ņems un novērtēs manu alternatīvo pievilcību or smth.

un es tagad neauroju: nost ar iecietības kampaņām!, vnk īsti neticu to efektam.
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 11:20 am
(Link)
Nu tur jau tā lieta, ka nestrādā galva visiem vienādi.
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 11:34 am
(Link)
protams, bet problēmā ir galvā, nevis reklāmā. es par to, lai dzīvotu vienkāršāk :) ai mīn, ja cilvēks pārdzīvo, ka viņam ir 44. izmēra pakaļa, manuprāt, reāli vienkāršāk ir nodzīt to līdz 42. izmēram (vai kuram tur vajag), nevis būvēt 100-metrīgaās pishaizsardzības, kuras tāpat sabruks, kad iemīļotās bikses neuzlīdīs kājās vai kāds ne tā paskatīsies.

savukārt ja 44. izmērs neuztrac - good for you.
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 11:53 am
(Link)
"protams, bet problēmā ir galvā, nevis reklāmā."

Nu nezinu, vai tik droši to var apgalvot. Redzamais tomēr ietekmē uzskatus par to, kas ir normāls.

Un vēl kas - nevar noliegt, ka mūsdienās tas, kas jau skaitās "resns" (nu, tur ĶMI uz 24), pirms vēl 20 gadiem bija "normāls un smuks", tādēļ man šķiet, ka kaut kas te tomēr nav kārtībā.
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 12:00 pm
(Link)
24 ir uz augšējās robežas, vēl ir ok*, bet tūlīt vairs nebūs (no veselības viedokļa)

*turklāt nav pavisam objektīvs rādītājs, jo pazīstu cilvēkus, kam pat ar 10 kg lieko svaru pārtaukojās aknas un strauji pacēlās visi kardiomarķieri.

***

it kā reklāmas būtu vienīgais, ko cilvēks redz. redzamais ir arī tas, ko tu redzi uz ielām :) ok, 12 gados tu dročī gk uz plakātiem, bet tev stāv arī uz klasebiedrenēm un moš arī uz kādu učeni un mātes draudzenēm.
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 12:16 pm
(Link)
Tādēļ jau es rakstīju redzamais nevis redzamais (ikdienišķais).
Ai, un ĶMI vispār nav objektīvs (muskuļu masa vs. tauki; dažāda blīvuma kaulu struktūras).

It kā jau man vēl būtu ko teikt, bet šoreiz atklanos. Jāvelk sava resnā pakaļa uz MJR. :)
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 12:17 pm
(Link)
paldies, nu es arī varu pamest datoru :D

lai foršs MJR, labi, ka laikapstākļi normalizējās.
From:[info]mis_sarajevo
Date:August 26th, 2016 - 12:26 pm
(Link)
Nu jā, tādā gadījumā, protams, pašam ir jāstrādā ar sevi un kampaņas nelīdzēs. Bet kampaņas var palīdzēt nākamajām paaudzēm (ok, zinu, ka naivi izklausās), un es domāju, ka tas ir superīgi, ka ir dažādu formu un izmēru bārbijas, piemēram. Ka mazie meitēni var redzēt lietas sabiedriskajā telpā, kas izskatās visādi. Jo tas, ko laiž meinstrīmā, to mēs pat neapzināti pieņemam par acceptable un par to, kā tam jābūt.

Jā, man laikam tā mūžīgā self-acceptance battle jāizcīna. Un man šķiet lieliski, ka sevi mīli visādu - tieši tā tam arī vajadzētu būt.
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 12:32 pm
(Link)
es laikam esmu visu pulveri izšāvusi sarunā ar hederu, sorz :)
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 10:48 am
(Link)
Wtf? Kur tu es saskārusies ar aicinājumu mainīt savus gaumes patternus?
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 10:50 am
(Link)
es neesmu džeks :) bet ir redzēti gana daudz un bieži
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 10:54 am
(Link)
Tiešām? Es neesmu. Es gan esmu redzējusi, ka džeki bļauj "mūs grib piespiest, lai stāv uz resnajām" par kaut kādu sūda dove reklāmu, kas, manuprāt, ceļas (hihi) aiz uzskata, ka visām beibēm reklāmās jābūt tādām, uz kurām stāv.
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 10:56 am
(Link)
es esmu, bet negribu rādīt ar pikrstiem

un esmu dzirdējusi, jā, reāli dzirdējusi, kā m. noteicis par vienu slavenību, cik šī ir palikusi liela (var mest viņam ar akmeņiem, jā), lai tūlīt pat dabūtu no vienas beibes: vai tiešām tu esi viens no tiem vīriešiem, kuri mēra skaistumu pēc izmēra?! ?! ?!
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 10:59 am
(Link)
Ok, stulbi. Lai gan, tā ir viena beibe, vai viņas izteicienus var ekstrapolēt uz reklāmistu mērķiem?
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 10:59 am
(Link)
tas bija viens piemērs, bet tādu piemēru (man zināmu) piemēru ir daudz.
From:[info]hedera
Date:August 26th, 2016 - 11:03 am
(Link)
Nu ok, tad, rekur, es tev būšu pavisam cits piemērs. :) (skat. augstāk manu komentu par acceptance vs. adoration)
From:[info]penny_lane
Date:August 26th, 2016 - 12:16 pm
(Link)
wow, es arī gribu redzēt tos džekus.
From:[info]penny_lane
Date:August 26th, 2016 - 10:40 am
(Link)
:)
From:[info]vakardiena
Date:August 26th, 2016 - 10:50 am
(Link)
Man tā ir bijis. Un tas galīgi nav forši. Pašam kauns+ var mierīgi sabojāt lieliskas attiecības
From:[info]mis_sarajevo
Date:August 26th, 2016 - 10:57 am
(Link)
Lūk, lūk - tieši kauns. Un tad vēl man pieslēdzas "a Tu pati tak vispār neesi smuka, ar kādām tiesībām Tu vēl te kaut ko ņemies?" un tas viss...
Bet ar gadiem jau vnk saprotu, ka ir tā "teorētiskā skaistuma" lieta - Smukais Holivudas aktieris, bet tad ir real deal - džeks, kuru Tu satiec un kurš Tev patīk, un kurš parasti izskatās pilnigi pretēji Holivudas aktieriem.
Un tas tā ir, un tas ir burvigi.
From:[info]krii
Date:August 26th, 2016 - 10:19 am
(Link)
Nez, nez. Man ļogās ceļi no Džeremija Aironsa tipa, bet vairums manu draudzeņu uzskata, ka tas ir perversi. Tomēr mūsu gaume ir veidojusies ļoti līdzīgas pieredzes apstākļos.
From:[info]half_slavic
Date:August 26th, 2016 - 10:41 am
(Link)
stipri manāms celulīts un tauku ripulītis ap vidukli pre-menopauzes sievietēm nav pievilcīgi nejau skaistuma standartu dēļ, bet gan signālu dēļ. Un signāls satur info par švaku veselību, varbūt arī sliktiem gēniem un tas uztvērējam liek domāt par nāvi. Tāpēc nav sexy. Nāve nav sexy.
From:[info]penny_lane
Date:August 26th, 2016 - 10:46 am
(Link)
dalabi. pārmērīgi kārnas meitenes arī liek domāt par visu to pašu.
From:[info]half_slavic
Date:August 26th, 2016 - 11:33 am
(Link)
jā, protams. bet primāri aizrunājos par resnajām, jo viņas tiek visbiežāk aizstāvētas, īpaši jau kkur pieminētajos feministu naratīvos. resnās baigās cietējas, kuras jāaizstāv un jāļauj esnēt tālāk, bet kārnās/anorectic ir vienk stulbas modes upures, lai nosprāgst. Kaut kas nav ar līdzsvaru.
From:[info]penny_lane
Date:August 26th, 2016 - 10:46 am
(Link)
un bail pat iedomāties, par ko liek domāt silikona pupi.
From:[info]half_slavic
Date:August 26th, 2016 - 11:30 am
(Link)
body transformations šķiet ir cita plaukta topiks
From:[info]chimera
Date:August 26th, 2016 - 11:46 am
(Link)
man - par to csi sēriju, kur beibei pa pupu iebelza nolauztais jahtas masts, silikons iztecēja ārā, un viņa NOMIRA #fobijasšmobijas
From:[info]black_data
Date:August 26th, 2016 - 11:07 am
(Link)
Nāve nav sexy? Da labi, nāve ir tik daudz dažādos veidos pierādījusi sevi kā sexy as hell.
From:[info]honeybee
Date:August 26th, 2016 - 05:05 pm
(Link)
From:[info]honeybee
Date:August 26th, 2016 - 05:03 pm
(Link)
nu beidz, *bioloģiskie* signāli kā reiz ir pareizie no sievietēm, kurām pietiek tauku masas, lai dzimumsistēma strādātu normālā līmenī un nenorautos mēnešreizes, nu tb "beibei reāli nav vēdera/platu gūžu/daudzmaz krūšu" drīzāk būtu vārnings.
nu, vai mūsu sabiedrībā "var droši drāzt, bērnu ar lielu varbūtību nebūs", bet tas laikam līdz bioloģijai nav nobraucis
From:[info]black_data
Date:August 26th, 2016 - 10:49 am
(Link)
Manuprāt "dabiskā skaistuma" kampaņas vienkārši ir mierinājums un apsolījums: "nāc šurp, mēs tevi sapratīsim". Vai tas obligāti nozīmē, ka tās izgāžas, es nezinu, varbūt. Lai vai kā, nez vai nepārtraukts presings bez atelpas brīžiem palīdz cīņā ar riepām un celulītu. Kā pie dusmīga seržanta, kas visu laiku brēc: "Zemē un piecdesmit, tu, smirdīgais vārguli." Labāk tomēr ir saprast, ka viss ir kārtībā un tavai dzīve nav pazudusi jēga, ja pēc mēneša, taisot presītes, tev vēl nav sešpaka. Varbūt arī nekad nebūs, bet ir viskautkascits labs izdarīts, piemēram, tavai veselībai.

"Dabiskais skaistums", savukārt, vispār ir interesanta tēma. Kādas paeolodiētas tik neizdomā, meklējot ceļus atpakaļ pie dabiskā. Lai vai kā, nekā pārāk daudz dabiska visā šinī ofisos visu dienu internetus lasošajā laikmetā nav.
From:[info]santa_be
Date:August 26th, 2016 - 10:53 am
(Link)
+1 šīs kampaņas dod iespēju nomierināties - vismaz uz kādu stundiņu.
From:[info]vakardiena
Date:August 26th, 2016 - 11:48 am
(Link)
jā. Reprezentācija ir svarīga!
From:[info]penny_lane
Date:August 26th, 2016 - 11:20 am
(Link)
statistika saka,ka izgāzas.ne es:)
From:[info]kochka
Date:August 26th, 2016 - 11:31 am
(Link)
Skaista dabas ainava, skaista pilsēta, skaists cilvēks, dzīvnieki. Tāpat kā vairumam, man patīk skaistums. Kaut gan skaisto var saskatīt visur, ja vēlas. Atceros, ka man reiz jautāja - tu esi redzējusi neglītus mincīšus? Es kaut kad nesen gribēju ierakstīt, ka tiekšanās pēc skaistā nav nekas slikts vai sekls, ja vien ar to sev baigi nenodari pāri. Nez kāpēc man reizi šķita, ka būt neskaistam ir vienkāršāk, lai gan diez vai es gribētu dzīvot pasaulē, kur visi būtu vienādi un noliegtu skaisto.
From:[info]vakardiena
Date:August 26th, 2016 - 12:16 pm
(Link)
Nav tā, ka skaistums ir kaut kāds objektīvs lielums cauri gadskārtām. To, kas ir skaists, mēs daļēji iemācamies
From:[info]kochka
Date:August 26th, 2016 - 03:46 pm
(Link)
Kants rakstīja, ka skaistums ir subjektīvs. Un vēlāk Velšs par to, ka iespējams paplašināt skaistuma robežas. Un tas attiecas ne tikai uz mākslu.
From:[info]kochka
Date:August 26th, 2016 - 03:54 pm
(Link)
Bet, jā, esmu lauzusi daudzus "skaistuma stereotipus", kādi man bija pusaudžu vecumā. To cilvēku dēļ, kas man patīk (patikuši), jo konkrētas īpašības manās acīs viņus padarīja skaistus. Un tad lauzu paštaisnumu sevī, kā citi var nesaskatīt šo skaistumu?

Bet, ja runa ir tikai par to, ko redz acis (fiziski), tad es nespēju izskaidrot, kāpēc man daži cilvēki liekas tādi pārpasaulīgi skaisti (belle, beau nevis jolie). Man viņi ir kā gleznas, ko apbrīnot no attāluma. Lai gan nav izslēgts, ka es varētu sadraudzēties ar šiem sapņu cilvēkiem, jo atšķirībā no Džeinas Eiras es nenicinu skaistumu.
From:[info]eos
Date:November 20th, 2016 - 04:04 pm
(Link)
Ļoti varu šim piekrist. Ir cilvēki, ko es varētu glenzot, par kuriem varētu himnas sacerēt. Bet parasti es tiem vienkārši uztaisu ēst :)
From:[info]helvetica
Date:August 26th, 2016 - 11:38 am
(Link)
Pievienojos sākuma daļai - arī besī tās "ķermeņa svinēšanas" reklāmas, jo nav starpības, resna vai tieva - reklāma paliek dirskursa ietvaros. Reklāma vispār nevar lauzt dirskursu, jo citādāk tā nefunkcionētu.
From:[info]digna
Date:August 26th, 2016 - 01:11 pm
(Link)
"bet feministu pornogrāfija un plakāti, kas atdemedžos gadsimtu smukumkultu ar pāris riepām ir bulšits.

un ja cilvēkiem tiešām liekas, ka, ja novāktu smukumstandartus uz ielām un lellēm būtu celulīts, tāpēc bāros visi sāktu koļīt nepievilcīgos, bet daudz grāmatas lasījušos cilvēkus vispirms, tad ar to arī apsveicu. "
Ļoti piekrītu.

"skaistums ir diezgan absurds koncepts. mēs esam diezgan sekli, ja skaistums mums liek noelsties. un visā visumā mēs zinām, ka tas nav nekas īpašs, visas rozes novītīs un visas vēderpreses ar."
Ļoti nepiekrītu, bet nav laika paskaidrot.
From:[info]honeybee
Date:August 26th, 2016 - 05:00 pm
(Link)
Visa problēma iekš tam, ka nesmukajiem, bet daudz grāmatu lasījušajiem cilvēkiem točna nevajag, lai *visi* viņu koļī, pietiek sakoļīt vienu tam vakaram un viss, kas atkal nav briesmīgi liela problēma arī ar visu celulītu, imo.
From:[info]honeybee
Date:August 26th, 2016 - 05:07 pm
(Link)
that said, smukulīši (un smukulītes) kwiii, protams :) bet nu tad jau loģiski būtu vismaz vešpulveros paservēt vairāk smuku puisīšu/lezbisku meitenīšu, kamēr general target audience nav mainījusies
From:[info]honeybee
Date:August 26th, 2016 - 05:17 pm
(Link)
(also, tfubļaķ, es nopietni izlasīju "veļaspulveru", nevis "veļas", laikam neesmu TA)
From:[info]kochka
Date:August 26th, 2016 - 05:19 pm
(Link)
"nevajag, lai *visi* viņu koļī" - piekrītu.
From:[info]vacatio
Date:August 29th, 2016 - 10:32 am
(Link)
Tas potenciāli draud ar "sēdēt pie tv un rīt čipsus ir cool, jo es tak tāpat esmu skaista"
Bet tām/tiem kas tiešām jūtas labi un skaisti ar visu savu 100 kg svaru tās resno cilvēku smukuma kampaņas nav vajadzīgas. Es tiešàm zinu 2 tádas un tur ar sevis pieņemšanu un vīriešiem patiešān viss ir kārtībā. Dažas tievās pat varētu apskaust.
Nu jā, šis ir tikpat neveselīgi kā postulēt, ka pēc grūtniecības visas paliek izplūdušas un strijainas un tas ir normāli.