10 February 2022 @ 08:35 am
 
Aaargh! Kā mani trigero un sanikno, kad es atkal un atkal redzu kaut kādus rakstus, kur totāli lohi cīnās par LGBT 'tiesībām' skolās. For fucking fucks sakes lohi - skolēniem , it sevišķi mazākajiem bērniem, vispār nevajag domāt par seksualitāti, as it is grossly age inappropriate, what the actual fuck. There is a reason why they rate movies, music and such, dēļ seksualitātes - nieviens sakarīgs cilvēks negrib bērniem bāzt sejā seksualitāti. It is satanic and yucky and gross. So atšujaties un krataties ellē visi pesteļi un ellešķīgie grēka farizeji. Šādi ievainot bērnus ir pats skaudrākais pasaulē lohi pizģec.
 
 
( Post a new comment )
Hedera helix L.[info]hedera on February 10th, 2022 - 10:46 am
Cik gadu vecumā tu pati sāki apzināties savu seksualitāti? Stipri šaubos, ka tikai pēc 18. dzimšanas dienas.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 11:00 am
Es noteikti par to daudz nedomaaju, kameer veel gaaju skolaa, jo fokuss bija uz maaciibaam. Universitaatee, tad vairaak.

Manupraat, par seksu nevajag domaat, kameer nav gatavs beerniem, un sekss noteikti nav nekaada identitaates dalja.

LGBTs are just obsessed with sex I think, that's they are so annoying.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Hedera helix L.[info]hedera on February 10th, 2022 - 11:14 am
Nu, dažādiem cilvēkiem tas notiek dažādos vecumos. Man ir radies priekšstats, ka pusaudžu vecumā tomēr lielākā daļa cilvēku jau pastiprināti interesējas par seksualitātes tēmām. Muļķīgi ir tad, ja viņi atrod aplamu informāciju un notic tai. Daudzi arī pirms 18 gadu vecuma sāk nodarboties ar seksu. Nekāda abstinence only izglītība to nemainīs.

Man bija kādi 13-14 gadi, kad kāds skolā izdomāja palaist pīli, ka es esot lezbiete. Es domāju, ka ja tie bērni bija pietiekami veci, lai zinātu, kas ir lezbietes un to izmantotu kā apsaukāšanos, tad viņi arī bija pietiekami veci, lai saņemtu LGBT+ friendly izglītību, kas varētu mazināt LGBT+ pusaudžu bulijošanu skolās.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 11:47 am
Tas, ka daži bērni tik agri domā par seksu, nenozīmē, ka visi tik agri grib domāt par seksu, therefore it should not be a concensus.

Un tas, ka kaut kādi bērni apsaukājas (par lezbieti vai par jebko), nav izglītības trūkums, bet manieru trūkums, ko acīmredzot vecāki nav iemācījuši. Bērni viens otru apskaukā par visādām lietām.. par resnu, balss par spiedzīgu, par smirdīgu, par gudru, par stulbu utt.

Jebkura 'izglītošana', kas vērš bērnu domas uz seksualitāti, manuprāt, ir neķītra un damaging. Then again, es apzinos, ka mans skatījums ir teju kā āmišam, so feel free to disregard it completely. Gan jau ka bāzīsies drag queens trīsgadniekiem virsū arvien.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Hedera helix L.[info]hedera on February 10th, 2022 - 11:53 am
"Jebkura 'izglītošana', kas vērš bērnu domas uz seksualitāti, manuprāt, ir neķītra un damaging."

Anatomijas stundas, piemēram?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 12:01 pm
Biology, nothing sexy about it, unless one puts it that way.

Man veseliibas maaciiba skolaa neskjita hot.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Hedera helix L.[info]hedera on February 10th, 2022 - 12:07 pm
Iespējams, ka tu esi ļoti stiprs izņēmums. Es atceros visu to ķiķināšanu un sarkšanu klasē, kad vecišķais bioloģijas skolotājs mums centās kaut ko normāli pastāstīt par dzimumorgāniem, pubertāti un reprodukciju. Savukārt divdomīgi un pat klaji rupji jociņi par seksu un seksualitāti bija nu ļoti aktuāli pusaudžu sarunās, kad pieaugušie nebija klāt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 12:09 pm
Jaa tas bija smiekliigi, bet ne seksiigi, vismaz prieksh manis. Varbuut es esmu iznjeemums.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Hedera helix L.[info]hedera on February 10th, 2022 - 12:15 pm
Nu bet mans points ir tāds, ka pusaudžu vecumā lielai daļai (es pat domāju, ka lielākajai) tā interese par seksu un seksualitāti ir ne tikai klātesoša, bet pat sakāpināta. Tādēļ, manuprāt, arguments, ka LGBT+ friendly seksuālā izglītība pusaudžiem uzspiež domas par seksu, neiztur kritiku. Kā jau rakstīju augstāk, ir muļķīgi, ja šī sakāpinātā interese tiek apmierināta ar aplamu, kaut kur pa kaktiem sagrābstītu informāciju.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 12:30 pm
Jā ir sakāpināta, tieši tāpēc nevajag vēl vairāk kāpināt. Arī par alkoholu un narkotikām pusaudžiem ir sakāpināta interese, tāpēc jau mēs neiesim viņiem klāstīt brīnišķīgās Kahlua kafijas un degvīna notis, un degustācijas organizēt.

Es saprotu, ka cilvēki varbūt domā labu ar seksuālo izglītību, bet mans puny viedoklis ir tāds, ka nav scenārija, kur fokusēšanās uz seksu bērniem var nākt par labu. Labi, pusaudžiem pēc 15-16 var kaut kā uzmanīgi (bet nav jau jēgas, jo viss ir pieejams visur ik uz soļa / tāpēc vecākiem labāk paskaidrot attiecīgi). Bet pavisam sīkiem bērniem - ewy ewy ewy!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 10th, 2022 - 12:39 pm
Naivi/ neizglītoti bērni/ pusaudži ir izdevīgāki visādiem seksuāliem noziedzniekiem.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 12:42 pm
All you have to tell them is don't go with strangers, don't take candy, don't let anyone touch you, utt., nevis iegrimt yucky detaļās. Why oh why would you put yucky sex things in tiny babies' minds!? There is literally no argument..
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
ctulhu[info]ctulhu on February 10th, 2022 - 01:08 pm
Viņi ir zinātkāri. Viņi prasīs detaļas. Iemeslus. utt.
(Reply) (Parent) (Link)
Krāšņais Kurvjziedis[info]krii on February 10th, 2022 - 05:55 pm
Cik man zināms, nevienā, tā ka pilnīgi nevienā, skolā netiek piedāvāts kaut ko no seksuālajām attiecībām "degustēt".
Un profesionāls skaidrojums ar korektu terminoloģiju interesi nekāpina, drīzāk atdzesē.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 07:11 pm
Tieši tā, pietiek ar profesionālu skaidrojumu par seksa bioloģisko aspektu - konkrētā vecumā, kad tas top aktuāli dēļ pubertātes.

Nav argumenta uzbāzties skolēniem, it sevišķi pirms pubertātes, ar trejdeviņu erotiku.

No exposure to degustation ir pavisam maziņš solītis.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Krāšņais Kurvjziedis[info]krii on February 10th, 2022 - 07:56 pm
Pubertāte mūsdienu bērniem mēdz iestāties 10-11 gadu vecumā; teorētiska interese par visu saistīto ar seksualitāti - jau kādu gadu, divus agrāk. Tā kā - jā, par to ir jārunā skolā, maksimāli neitrāli un teorētiski, no kādas 4., 5. klases.
(Reply) (Parent) (Link)
Krāšņais Kurvjziedis[info]krii on February 10th, 2022 - 05:51 pm
Tev pilnīgi taisnība.
Vissakāpinātākā interese par seksualitāti - diemžēl kontekstā tikai ar neķītru anekdošu stāstīšanu un sarkšanu - ķiķināšanu - apsaukāšanos, kad bioloģijas skolotāji stāsta par ziedu apputeksnēšanos, - ir apmēram 12 gadu vecumā. Un nekāds liekulīgs puritānisms nenoved ne pie kā cita kā vien "runāsim par izsargāšanos tad, kad četrpadsmitgadīgais skuķis jau būs stāvoklī no sava klasesbiedra".
(Reply) (Parent) (Link)
Krāšņais Kurvjziedis[info]krii on February 10th, 2022 - 05:58 pm
Tai arī nav jābūt hot, tai ir jābūt maksimāli informatīvai un emocionāli neitrālai.
(Reply) (Parent) (Link)
Krāšņais Kurvjziedis[info]krii on February 10th, 2022 - 05:47 pm
Manieru trūkums lielā mērā ir izglītības trūkums - izņemot atsevišķus gadījumus, kad vulgārismi tiek lietoti apzināti, ar nolūku konfrontēt izglītota un emocionāli inteliģenta cilvēka paštēlu. Taču tas gandrīz nekad neattiecas uz pusaudžiem.
(Reply) (Parent) (Link)
lilja_brik[info]lilja_brik on February 11th, 2022 - 01:59 pm
hey, bet seksualitāte nav sekss. seksualitāte ir, ka Tev kāds patīk. un ir manuprāt tikai normāli teikt bērniem ka tas ir normāli, ja kāds patīk, un ka ir normāli arī, ja tas ir sava dzimuma cilv. es pirmo reizi, kad sakautrējos no smuka džeka atceros 4 gadu vecumā
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 12th, 2022 - 12:05 pm
Fair enough. Bet es spriežu tikai pēc sevis, un līdz kādiem 17-18 gadiem točna neko par seksu negribēju ne no skolas ne no kurienes dzirdēt. Protams, bija simpātijas un tā, bet tā bija taurenīšu un Star FM dziesmu infatuation, nevis kaut kas ķidājams un karnāls un par ko es gribētu runāt ar skolotajiem, lai viņi man skaidrotu, ka tas ir normāli, un lai visi citi par to zina un vispār visa pasaule.
Kā pusaudzim man tas šķita lame and gross, un yucky, un I am advocating for kids who might feel the same.

Tbh, es nevaru iedomāties, kāpēc kaut kādi bērni gribētu ātrāk dzirdēt par seksu un seksualitāti.. it is a bit twisted imo.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
atmiņas par domām[info]teja on February 13th, 2022 - 02:07 am
Nu man bija klasesbiedrenes kam jau 12-13-14 gadu vecumā sākās seksuālā dzīve. Ne vairumam protams
(Reply) (Parent) (Link)
mama drama[info]virginia_rabbit on February 10th, 2022 - 11:09 am
man tev ir sliktas ziņas. katrs kāzu pasākums - pasakās vai dzīvē - bāž bērniem sejā seksualitāti. viņi zina, ka tēta brālis mīl savu puisi un priecājas līdz ar viņiem vai skumst, kad onkulis R atnāk un stāsta, ka viņi mājās ir sastrīdējušies.
astoņgadniekiem Harija Potera nometnē nav nekādu kompleksu šajā ziņā - viņi skaidri un gaiši pārrunā, kuram patīk kāda meitene, bet kuram puisis un kurš jūtas bi.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 11:14 am
Tie visi ir normāli konteksti, kuri ir labprātīgi, no kuriem vai aiziet un atslēgties if it is too much or overwhelming, kur nav obligāti jāpiedalās. Mans beef ir tajā, kad bērnus nosēdina skolā un 'māca' - uzbāžas ar seksu. Again - it sevišķi mazāku bērnu kontekstā tas šķiet pretīgi.
(Reply) (Parent) (Link)
J. S. Badger[info]217 on February 10th, 2022 - 11:43 am
LV varbūt tas notiek vēlāk, bet reāli, te, piemēram, UK 13-14 gados daļa jau guļ tīneidžeru viens ar otru, (arī gan atkarībā no konkrētiem cilvēkiem un viņu attīstības pakāpes, daži attīstās ātrāk, daži vēlāk, citi sāk ātrak, citi vēlāk), tas ir tā no dzīves pieredzes, esot viena nu jau 16 gadīga un viena 13gadīga džeka pamātei/audžumātei, un pazīstot citus uk pusaudžus. Līdz ar to jautājums par seksuālo identitāti šeit ir aktuāls daļai jau tajā vecumā.
Tur viņiem seksualitāti nevajag pat sejā bāzt, viņa tur vienkārši jau ir, un aŗī bulijošana iet uz nebēdu vaļā. (Starp citu, meičām arī tagad mēnešreizes šeit sākas ātrak neka agrāk).

Viņiem vajag(!!) tai vecumā gan izglītību par to, kā nepalikt stāvoklī (nevis sūda abstinences sludināšanu un pusaudžu mammas pēc tam) un par seksuālo identitāti.

Par mazākiem bērniem es varētu piekrist, ka varbūt nevajag, bet tā kā šeit UK ir ļoti(!! ļoti, ļoti, ļoti, vismaz salīdzinot ar LV) izplatīta bērnu seksuala izmantošana, sīčiem vajag zināt red flags, un kura brīdī un kādās situācijās ir jāinformē savi vecāki vai skolotāji. Un mājās šo info ne vienmēr nodos bērniem, mēģinot pasargāt viņus no "seksualitātes", tā veicinot viņu iespējamu kļūšanu par upuriem.
(Reply) (Thread) (Link)
Hedera helix L.[info]hedera on February 10th, 2022 - 12:00 pm
+
(Reply) (Parent) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 12:00 pm
Veseliibas maaciibu jaa, bet ne seksualitaates kjidaashanu! LGBT clearly is not about babies but sexual pleasure.

I guess muusdienu pasaule ir tik samaitaajusies, ka pasargaat no taas ir neiespeejami naivi. Yet, es tikuntaa labaak pati visu izskaidroju beernam, kad uzskatu, ka vinjsh ir tam gatavs un ar savaam metodeem, nevis pieveru acis un ljauju skolai have its way.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]formica on February 10th, 2022 - 12:03 pm
Pervertiem vajag svaigu galju, iipashi laikos, kad imports ir apgruutinaats.

https://www.thepublicdiscourse.com/2018/12/46417/
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Krāšņais Kurvjziedis[info]krii on February 10th, 2022 - 05:53 pm
Tu jau zini, ka parasti atsaucies uz ļoti dīvainiem un margināliem avotiem, vai ne?
(Reply) (Parent) (Link)
J. S. Badger[info]217 on February 10th, 2022 - 12:16 pm
"Veseliibas maaciibu jaa, bet ne seksualitaates kjidaashanu! LGBT clearly is not about babies but sexual pleasure."

Lūk, šeit sākas pelēkā teritorija, kur uzskati atšķirsies, atkarībā no ticībām/pārliecībām, utt. Kā bijusī kristiete es pietiekami labi atceros laiku, kad domāju līdzīgi kā Tu un vispār, ka tas ir gŗēks un kas tur vēl, tāpēc es nesākšu diskusiju šeit par LGBT kopumā, jo tas būtu bezjēdzīgi, neviena no mums nemainīs domas.

Bet tur kur izglītība par LGBT var noderēt, ir situācijas, kad izskaidrošana palīdzetu LGBT pusaudžiem kļūt/sajusties pieņemtākiem, novēršot bulijošanu.

Pat ja es atceros savus skolas gadus, man bija klasesbiedrene, kurai mēs ar citam draudzenēm regulāri uzbāzamies, jautājot, kurš puisis viņai patīk, viņa vienmēr centas izvairīties no atbildes. Vēlak viņa pārgaja uz citu skolu un es viņu vienreiz nejauši satiku uz ielas, un viņa man toreiz mēģināja pastāsīt, ka viņai ir draudzene tobrīd, bet es īsti nesapratu, jo es tikai pa ausu galam biju dzirdējusi, ka geji pastāv, aptuveni tāda līmenī, ka skolā bija baumas, ka viens no skolotājiem ir. Viņa saprata, ka es nesaprotu, par ko viņa runā un mēs mainījām tēmu. Tagad viņa nu jau daudzus gadus dzīvo UK ar savu LV draudzeni laimīgi kopā. Bet es domāju, ja toreiz lv būtu bijusi mazāk naidīga attieksme pret minoritātēm, viņai noteikti būtū vieglāk bijis pusaudžu gados, un arī viņa būtu mierīgāk spējusi pastāstīt mums pārejām draudzenēm par sevi, viņai nebūtu bijis jāslēpj tas. Kaut kā patiesāk.

Tā kā kaut kādā ziņā, es teiktu, ka tas viss ir par patiesību, īstāku būšanu pašam sev un mīlestību pret citiem un sevi. Bet es jau zinu, ka gan jau kāds pateikts "visi samaitāti" :D

Un starp citu, sexual pleasure ir vnk dzīves sastāvdaļa, nevis kkas izlaists vai slikts.

(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 12:38 pm
Nu vot, es neesmu pret LGBT, jo obviously-logically cilvēki var darīt ar sevi ko vēlas, esībā anything goes, un Dievs mīl visus. Bet I cannot help but think that children + sex is major yuck, shoot me dead.. Un jebkāda, no matter how well-meaning izglītība that covers sex is just too early and YUCK.

Varbūt arī tāpēc angļu jaunatne un jaunatne vispār mūsdienās ir so sex crazed, jo they are constantly exposed to it via Internet, social media, culture in general.

Es ļoti priecātos, ja skolā macītu par "patiesību, īstāku būšanu pašam sev un mīlestību pret citiem un sevi." visos kontekstos un universāli, as an attitude, nevis kādi ir dažādie seksa veidi. (sorry to be crude, bet it feels like that's how it is)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
J. S. Badger[info]217 on February 10th, 2022 - 12:47 pm
jā, bet ka jau teicu, šeit UK sāk gulēt ap 13-14 gadiem, ap to vecumu gan LGBT, gan kā izsargāties izglītība nav par agru, tas ir īstais vecums vienai ļoti lielai daļai, viņi tāpat atrod paši, un ne vienmēr ta ir pati labākā info.

man personīgi, patika, ka skolā izskaidroja, cik nu izskaidroja tolaik, jo vecāki vienreiz mēģināja vest sarunu šaja virzienā, un tas bija ļoti awkward un šausmīgi, es tikai teicu jā, jā, uz visiem jautājumiem, lai ātrāk varētu izbeigt to sarunu. dažreiz ir foršāk, ja ta izglītība nāk no neitrāla avota skolā, nevis no vecakiem vai kkādiem random un nepārbaudītiem avotiem internetos vai vienam no otra.

"Es ļoti priecātos, ja skolā macītu par "patiesību, īstāku būšanu pašam sev un mīlestību pret citiem un sevi." visos kontekstos un universāli, as an attitude, nevis kādi ir dažādie seksa veidi. (sorry to be crude, bet it feels like that's how it is)". Bet mūsu atraujams no mūsu identitātes, mēs neesam abstraktas dvēselītes, kas plivinās visuma ūdeņos, tava unikālā pieredze ir ka sievietei ar konkrētu pieredzi, man ir manējā, pusaudzim cita, lgbt pusaudzim cita, ieskaitot visas reālijas, kas saistītas ar dažādiem seksa veidiem.


(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 07:20 pm
Tas isklausās pēc, meh 13 year olds are having sex anyways, migth as well tell them what is what. Fair enough ja cilvēkiem tas šķiet pieņemami. Man personīgi šķiet, ka 13-14 gadi ir par ātru, ar seksu vajadzētu nodarboties tikai tad, kad ir kaut cik spēja uzturēt bērnu, kaut vai no kādiem 16, kas ir pilngadība dažādās valstīs. Pirms tāda vecuma, runāšana par seksu tikai vairo bērnu interesi, un man ir pārliecība ka ne tajā veselīgākajā veidā.

Tad, piemēram, ir arguments - ja jau padsmitgadnieki ir tik pieauguši, ka var brīvi iztirzāt un izzināt seksu, tad kāpēc gan mēs dusmojamies uz visādiem Prince Andrew un citiem izvirtuļiem, un uzskatām, ka ir tik šaušalīgi 'pavest' nepilngadīgas meitenes. Pavest viņas ir šausmīgi, bet uzbāzties ar seksu skolā is legit? It makes no sense to me.

Bet ta lai pusaudži dara ko grib, mans beef ir uzbāšanās bērniem pirms pubertātes, pirms viņi vispār grib jebko dzirdēt par seksu. That is violation no matter what weird arguments are put forward i think.
(Reply) (Parent) (Link)
apokaplis[info]apokaplis on February 10th, 2022 - 11:52 am
bērniem ir jāsaprot, kas aprakstīts bībelē!
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 12:02 pm
Lol
(Reply) (Parent) (Link)
[info]formica on February 10th, 2022 - 11:58 am
"a worldwide overturning of values cannot take place without the annihilation of the old values"

https://www.dailymail.co.uk/debate/article-4570418/PETER-HITCHENS-grim-jawed-condom-wavers-to.html
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 12:39 pm
Eh.. so predictable :(
(Reply) (Parent) (Link)
None of the Above[info]artis on February 10th, 2022 - 12:45 pm
+1
(Reply) (Link)
mapats[info]mapats on February 10th, 2022 - 02:31 pm
Kad piekritīs pederastpropogandai bērniem, nākamais solis ir dragkvīni skolās ar savām pasaciņām un iedrošinājumiem izmēģināt perversijas.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 10th, 2022 - 07:20 pm
Literally..
(Reply) (Parent) (Link)
gnidrologs[info]gnidrologs on February 10th, 2022 - 08:01 pm
Iesaku paskatīties viģiku, ko ieliku pēdējo. Tas kekss imo ir labāks par Pītersonu, kad iet runa par lietu skaidrošanu attiecībā uz mūsu sabiedrības slimībām. Bāšanās virsū bērniem ar perversijām ir daļa no plašāka ideoloģiska uzbrukuma, kas notiek jau krietnu laiku. Viņš nerunāja konkrēti par šo tēmu, bet no sevis pateikšu, ka šai sistēmai ļoti izdevīgi childless deviant sex addicted bonobos. Cilvēki, kas bliež šo visu augšā ir vienā morālā līmenī ar epšteiņiem/vainšteiņiem (ak, visi tie šteiņi), kuri sapņo par laiku, kad to, ko viņi dara/īja tagad slepus, viņi drīkstēs darīt publiski un tas būs akceptēts. Papildus tam, sinful, confused people with no strict moral upbringing make for the best slaves ever. No need for mkultra brainwashing.
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on February 12th, 2022 - 12:10 pm
I don't want to go in the rabbit hole, as in investēties konspirācijās, as in domāt, ka tas ir daļa no boo-Plāna.

Tas ka kovids tūlīt beigsies, restrikcijas atceļ un visi neapmira no vakcīnām, manuprāt, parāda, ka visas kovid konsprācijas arī bija a bit of Alex Jones nonsense.

Man šķiet, kā parasti, cilvēki domā, ka kaut kads pasākums tagad visiem nāks par labu, bet izrādās otrādi - sakarā ar LGBTs bērnu kontekstā.
(Reply) (Parent) (Link)