21 April 2014 @ 04:06 am

he can give 3 blowjobs at once )

20 April 2014 @ 11:05 pm
mastery of rgn
šodien ļoti, ļoti pārliecinoši zaudēju "vāģi II" galda spēlē.

20 April 2014 @ 10:38 pm
Biju.
"Biju" ir tāds smuks vārds. Frāze "vienmēr biju bijis" riktīgi atver čakras. Vai aizver. Vai pofig.

20 April 2014 @ 10:33 pm

20 April 2014 @ 09:58 pm

ura!|phonefoto
Tags: , ,

20 April 2014 @ 09:09 pm

Ar visu savu kaķmīlestību reizēm vēlos kaut man būtu suns, ar ko vakaros iet pastaigāties. Suņa nav, tāpēc nāksies tagad vienai pašai taisīt pastaigu pa Avotielu. Un pēc tam mājās ieritināties segā un sākt lasīt Skujenieku. Burvīgs jaunatklājums un tieši laikā.
Starp citu, mīļie cibiņi, kuri arī nedaudz noguruši no lielās runāšanās ar radiniekiem šajās brīvdienās - varbūt kāds gribētu satikties rītvakar?

20 April 2014 @ 09:08 pm

Neatceros, vai par šo rakstīju, bet, pateicoties grupasbiedram Ritvaram, tagad pabeigšu baudīt vienas burvīgas multenes pēdējo sezonu. Multeni sauc "China, IL". Autori tie paši Adult Swim, kas taisa krutus muļķikus. Un viņu lapā pat var par brīvu skatīties. Tiešām ļoti smart multenīte.

20 April 2014 @ 08:39 pm

Vai kāds cilvēks arī nemeklē, kur dzīvot? Jo Lienes ielā ir burvīgs dzīvoklītis ar skatu uz baznīcu un tā, 45 kvadrātmetri, nekas daudz, divas ar pus istabas un virtuve. Un laikam nebija nemaz tik dārgi, jo izīrēts tiek uz 11 mēnešiem (saimniece dodas prom no LV). Padodiet šo ziņu, lūdzu, tālāk. Es preferētu, protams, sievietes, jo tā uzreiz ir harmoniskāka vide (es neākstos), ja dzīvoklī mīt abi dzimumi. Nav nolūka atrast "draudzeni" šādā veidā.

20 April 2014 @ 04:27 pm
skin muscles skull brain

20 April 2014 @ 03:38 pm

+ )

20 April 2014 @ 04:37 pm

20 April 2014 @ 03:31 pm

There are things you can't get anywhere. But we dream they can be found in other people.

20 April 2014 @ 05:27 pm
Pēc Visuvarenā pavēles
Turpmāk visi kristieši teiks: "Priecīgas Lieldienas!"
Bet visi ateisti: "Priecīgu Hitleru!"
Hahahaha!

20 April 2014 @ 05:04 pm

Mēs jau sen esam ceturtajā reihā vai jaunajā pasaules kārtībā, sauc to kā gribi. Jo subversion works better than tanks and bombs. Un "pa šo laiku" ir izcīnītas tūkstošiem mazas cīņas par to, lai mēs kļūtu arvien stulbāki, slimāki un disocētāki cits no cita. Deviņdesmitie bija nevainīga priekšspēle. Un tad sekoja nekvalitatīvi inscinētais nain ileven kā arguments atbilstošai rīcībai. Protams, tas viss sākās sen. Es pieņemu, ka daudz senāk par 20. gadsimtu.

20 April 2014 @ 05:07 pm

vārdsakot, beidzot normālas brīvdienas ar labi pavadītu laiku uz dīvāna, raidījumu ''Daudz laimes!'' (mans mīļākais televīzijas raidījums ever, nopietni) un iepirkšanos internetos. un rīt būs riteņošana uz jūrmalu, tā ka izvēdināšu galvu un ķeršos pie darbiem.

20 April 2014 @ 05:01 pm

Katru gadu ap šo laiku es iededzu svecītes. Pirms daudziem gadiem šodien piedzima cilvēks, kurš atkārtoti pieļāva vienu no lielākajām kļūdām militārās domāšanas vēsturē. Es arī saprotu Hitleru, ja tā maz var teikt. Bet šīs svecītes nav viņam personiski. Kā personība viņš man ir interesants ar to, ka, iespējams, veica vienu no iespaidīgākajām asinis upurēšanām, kādu es zinu (iznīcinot visu, kas saistās ar ģimeni, ieskaitot pilsētu/ciemu). Bet svecītes es iededzu par to, lai mēs nekad neaizmirstu viņu kā cilvēku, kurš nemācās no kļūdām, kā arī lai mums (mums? kādiem mums? Großdeutschland!) vairs nekad nebūtu jākaro divās frontēs.

Mainās un mijās laiki, bet princips šajā gadījumā būs vienmēr tas pats.

music: prussian blue

20 April 2014 @ 04:52 pm

Mēs te bijām... jeb divas palaidnes, kas, nebūdamas slēpņotājas, atrada slēpni un nolēma atstāt savas pēdas.

20 April 2014 @ 04:22 pm

šodien atklāju sev grupu fucking guns
atrodiet: http://tatafriends.com/rockbandicons/

20 April 2014 @ 04:17 pm

stulbais karstums

20 April 2014 @ 03:13 pm

Akkungs, kā asinis uzsit saskaņas centra reklāmas

20 April 2014 @ 01:54 pm
Lieldienas svinam, ja?

Ādolfs Hiltlers
dzimis 1889. gada 20. aprīlī

20 April 2014 @ 12:34 pm
Жириновский про Латвию 12.02.2014

20 April 2014 @ 12:52 pm

Šonakt sapņoju, ka Jāzeps Vītols ir LU rektors un staigā apkārt koši sarkanās zeķubiksēs ar vēl sarkanākām augstpapēžu kurpēm. Vairāk tādu rektoru gribētos.

20 April 2014 @ 09:23 am

nezinu pat ar ko sākt, bet es vakar biju gaiziņā. jā, iespējams, ka tas skan diezgan ikdienišķi, kurš gan nav bijis gaiziņā, bet es turp aizbraucu ar riteni. iespējams, ka pieredzējušiem braucējiem tas ir nieks, bet man tā bija milzīga avantūra, jo ar riteni braucu regulāri, bet nekad nepārvaru tik milzīgus attālumus, jo kopumā bija jānobrauc aptuveni 80 kilometri(iespējams, ka arī mazliet vairāk), kas nav ļoti daudz, bet nav arī maz, ņemot vērā to, ka man bija salauzts ritenis(nebija bremžu un vispār citādi sliktā stāvoklī)un es pati neesmu fiziski spēcīga būtne. ceļu sāku 7.00, lai nokļūtu uz šosejas, kas no mājām atrodas nu ļoti krietnu gabalu, taču tas paskrēja nemanāmi, jo šo posmu pārzināju ļoti labi un izbaudīju ierasto rīta dabu. braukt pa šoseju nebija sarežģīti, no rīta praktiski nebija satiksmes un arī ceļa segums nebija tik šausmīgs(ir tomēr ļoti jauki braukt pa asfaltu, nevis grants segumu). pirmais pieturas punkts bija jaunkalsnava, kas ir diezgan jauks ciematiņš, vismaz daudz jaukāks kā tas, kuram blakus dzīvoju es. tur atradās rekonstruēts bērnu laukums un sporta laukums, ne visos lauku ciematos ir tādas ekstras. nākamais punkts bija veckalsnava, ko gan īpaši neatceros, iespējams tāpēc, ka no ciemata palicis vien tikai nosaukums, dažas mājas un kāda veca rūpnīca. jāpiemetina kaut kas par vidzemes dabu. lai gan es dzīvoju mežā vidū un tik tiešām esmu pieradusi būt tik tuvu dabai, braucot uz gaiziņu tā bija it kā tieši tāda pati, kā jau visur latvijā, taču mazliet citādāka. augstienes, mazie pauguri, bezgalīgi apstrādātie lauki, kuros jau izauguši graudi, mazās upītes, tas viss ir tas, kas it kā ir visur, taču tur tomēr atšķīrās no ierastā. varbūt tas tāpēc, ka es apzinājos, ka esmu tālu no mājām un dabai šeit noteikti jābūt citādākai, bet tās bija tā brīža izjūtas. tālāk sekoja otrais grūtākais ceļa posms, vairākus kilometrus līdz bērzaunei ceļš bija vienos kalnos. sākotnēji tu redzi divus kalniņus un tu domā, ka viss nebūt nav tik traki, tu nobrauc no viena, uzstum savu riteni otrā, bet tad tu redzi, ka tālāk seko vēl pāris. nemitīgā riteņa stumšana augšup ļoti nogurdināja, taču galu galā es nonācu līdz bērzaunei. bērzaune mani ļoti iepriecināja ar savu sakārtotību, tā bija visur - uz ielām, aiz žogiem, pie ievērojamākajiem apskates obektiem, visur. ciematā atradās rekonstruēta baznīca, pašiem savs mini pilskalniņš, arī visi cilvēki bija ļoti atsaucīgi un ar prieku pastāstīja kā nokļūt līdz gaiziņam. varbūt tā tiem ir ikdiena. varbūt katru dienu kāds cilvēks tiem prasa kā nokļūt līdz gaiziņam, taču radās sajūta, ka esmu pirmais cilvēks uz zemes, kurš tiem ir vaicājis par gaiziņu. varbūt man tikai izlikās. tad sekoja ceļa grūtākais posms - ceļš līdz pašam gaiziņam. tie bija aptuveni 16 kilometri, akmeņains grantsceļš, nepārtraukta riteņa stumšana, pilnīgs spēku izsīkums. vienu brīdi es jau vēlējos aizmest riteni, iet ar kājām, gan es izdomātu kā nokļūt atpakaļ, taču kā par brīnumu es saņēmu visu savu motivāciju un devos uz priekšu. ceļa malās pavērās skaistākie skati, kalni, kuri apauguši ar bērziem, kuri aiz ziemas segas noliekušies un tagad it kā apsedz pašu kalnu, kalns, kur ganās govis. sākumā gan domāju, ka tie ir kādi eksotiskāki zvēri, jo, nu, šķita mazliet sirreāli, ka parastas govis tik bezbailīgi varētu lavīties starp kokiem kalna galā, taču tās bija govis. mazās upes, kaudze ar kārkliem, kuri ziedēja (vieglāk teikt, ka tie bija pūpoli, bet tad tie nebūtu īsti pūpoli). iespējams, ka visu manu sajūsmu mazliet sabojāja tas, cik daudz izzāģētu mežu es turpceļā redzēju. es nedomāju, ka būtu pareizi iznīcināt pirmējo dabu pie šāda objekta, jā, kopšana noteikti ir vajadzīga, bet šī vienkārši ir latvijas valsts mežu izpārodšana (par to vēstīja zīmītes). un grandiozās mājas, kas atradās faktiski līdz pašām gaiziņam. vairākas viesu mājas, viena par otru vēl krāšņāka. man tomēr nepatīk, ka cilvēki būvē savas mājas vietās, kur.. nezinu. nevajadzētu. savas ekskluzīvās mājas var celt arī jūrmalā.
un tā nu es nonācu gaiziņā. ar pēdējiem spēkiem uzkāpu virsotnē, apsēdos, kur manām acīm pavērās viens no skaistākajiem skatiem manā dzīvē. milzīgi mežu masīvi, kas mijās ar pļavām, kuri atrodoties tālāk pārvērtās tikai par zilām svītriņām, kas mazliet saplūda ar horizontu. sajūta, ka esi sasniedzis šo visu pats saviem spēkiem, sajūta, ka atrodies vienā no skaistākajām vietām latvijā, tu, mazais cilvēk, tagad atrodies augstāk par visiem. šīs sajūtas bija neaprakstāmas. neapšaubāmi, arī izveidotā dabas taka ir pievilcīga, taču nekas to neaizstās to, kādu skatu sniedz pats gaiziņš. un, izstaigājot visu, paveroties uz visām četrām debespusēm, tu neatradīsi vienādus skatus. viss būs tik dažāds un netverams. kā jau daba. jā, žēl par to, ka pašā virsotnē uzbrauca liels skaits motociklistu, kas ignorēja aizliegumu braukt virsotnē, žēl par izveidoto slēpošanas trasi (man tomēr nepatīk iejaukšanās, slēpošanas trases var veidot arī citur), par kādu izmesto pudeli, bet tas paliek otrajā plānā. es nevaru aprakstīt to, to nevar iemūžināt, mani iespaidi, fotogrāfijas, nekas nespēj sniegt to sajūtu un baudījumu acīm, kādu tu iegūsti, atrodoties tur, virsotnē, gaiziņā.

20 April 2014 @ 10:06 am

sapņoju šekspīra hamletu. bet šai versijā hamletam bija māsa, ar kuru man bija lielisks sekss.

20 April 2014 @ 02:02 am

could you tell him i made the headlines
on the obituary notice

20 April 2014 @ 01:49 am

i know the ring is fake
but she waits me home
and likes the same things

19 April 2014 @ 11:49 pm
cursoe
aiz neko darīt pavisam biš iemetu aci "Naked and Afraid" - tv šovā, kur divus dalībniekus izmet plikus kkur amazones,džungļos, vai āfrikā, vai kur nu tur, katrs var ņemt līdzi vienu priekšmetu, un jāizdzīvo 21 diena. fuflo, ne ta fuflo, bet aizdomājos, ka, interesanti, cik ilgi es izdzīvotu kkādā anticivilizētā vietā bez nekā - man šķiet, ne pārak ilgi

music: Bob Dylan - Like a Rolling Stone

alina|phonefoto
Tags: , , ,

19 April 2014 @ 09:29 pm

"I am writing all this down as a lesson to me; but what I should do is to strengthen myself against myself. For I already knew my failing well; and that absurd need heedlessly to hand myself over to anyone whatsoever."

19 April 2014 @ 09:44 pm
Šodien ir tā diena,
kad arī man nu jau sāk likties, ka ziema beigusies. Galu galā, vienubrīd až puskails pat biju izmeties, tēlojot daiļo dārznieku.

19 April 2014 @ 09:30 pm

atrasto mantu birjora lucavsalas filiāle ziņo:
malas saulesbriļļu nav (varbūt ir čomskī?), bet ir pelēcīga kosmeķička
vispār brīnišķīgi nosvinējām, visiem paldies
ābeļdārzs efektīgi noblietēts, zirkas karodziņi plīv
tūliņ ziedēs ievas

19 April 2014 @ 09:22 pm
laikam jāpievieno tautas ticējumiem
ja vakarā pikniks (vai cita veida vallīte) pie rasbainieka, nākamajā dienā nebūs gluži viegli.

19 April 2014 @ 05:26 pm

Vienu brīdi padevos panikai un skumjām, ka viss ir pakaļā. Pagāja mirklis un sapratu, ka īstenībā viss jau ir ok. Jumts virs galvas ir un netek, paēdusi esmu, nauda transportam, maksājumiem un rēķiniem ir. Tas nekas, ka nekam citam neatliek. Tas būs nākamais progresa solis. Mana iekšējā būtība neuztraukties par dzīvi tomēr nav salūzusi.

19 April 2014 @ 03:24 pm

mājsaimniecībā jau gadiem spriežam, uz ko (kādreiz gaišajā nākotnē) mainīt imprezu - foresteri vai outbacku
vārdadienas dāvanā no dzīvesbrieža saņēmu foresteri
attēlā - foresteris )

19 April 2014 @ 01:56 pm

kā jūs domājat, ja takšu kantoris pusnaktī saņem izsaukumu uz mazdārziņiem ar prasību pēc busa, jo brauks trīs velosipēdi un suns, tad zvanītājs ir uz mūžu melnajā sarakstā?

19 April 2014 @ 12:33 pm

Šādi es valkāju apavus - 3 sezonas pēc kārtas pohujā gandrīz vienus un tos pašus katru dienu. Dīvainā kārtā, tas absolūti neietekmē higiēnu.

Kādi tie izskatās beigās (black hole 1 ms before implosion):
klik )

19 April 2014 @ 11:25 am

mamma salauza kāju, pēc tam es arī.

18 April 2014 @ 09:56 pm
Good Friday
pirms kādiem diviem tūkstošiem pavasaru Dievs bija paņēmis atvaļinājumu un atteicies no omnipotences, lai pieņemtu cilvēcisko veidolu un nodotu mesidžu no vīra grēcīgam vīram. bet cilvēks ir defoltā neapzinīgs, tāpēc noturēja Dievu par ķeceri un piesita krustā līdz ar citiem deviantiem. lai arī nav īsti skaidrs, kas tika upurēts, miljardi neapzinīgo jūtas kā parādnieki vēl šobaltdien un, par spīti tam, grēko uz nebēdu, jo par visu Dievs sev ir samaksājis jau avansā (vai tomēr nē, vēl taču notiks arī šķirošana baltās un melnās avīs).
nu, lūk, šo leģendu es nesaprotu, izskatās pēc tīri zemiska egotripa. Korānu vispār labāk nelasīšu, ko tik tajās siltajās zemēs nav sadomājuši. un šajā pārapdzīvotajā ciemā uz svētdienas misi centrālajā baznīcā ap to laiku, kad es soļoju garām uz darbu, pulcējas pārsvarā tumšāku rasu pārstāvji, tur (kur savulaik iebruka baltie imperiālisti) laikam tādiem stāstiem ir izteikti lielāks spēks (jo tika izglābti no vispārējas tumsonības). "yeah," you might say, "listen to the tune of love and universal truth, mate, you have been a careless pupil!" but I am an aspiring prophet myself, so subscribe to my daily gospel (or not).
thus Satan became noticed.

music: The Mount Fuji Doomjazz Corporation

19 April 2014 @ 12:20 am

Kāds nezina kādu skvotu, tusiņu, komunalku vai vienkārši dzīvokli, kur tiek izīrēta 1 istaba? Nosacījums īrniekam: lai viņš ir totally/somewhat/maybe an awesome person. Es nelietoju alkoholu (līdz ar to nav tās distinktīvās smakas pēc dzeršanas, vienīgi smēķēju, bet to var darīt arī ne-dzīvoklī). Man vajag no 1. maija. Nedārgi.

18 April 2014 @ 10:10 pm

Vienkāršs nepaplašināts nepakārtoti nepakāries nesakarīgs teikums.

19 April 2014 @ 12:01 am

iedvesmojoties no reklāmām par "zemes toņiem", kas tagad būšot modē apģērbā un aksesuāros (visādas brūnas un pelēkas lietas), izdomāju, ka turpmāk melno krāsu varētu saukt par "kosmosa toņiem".

18 April 2014 @ 11:46 pm

18 April 2014 @ 09:33 pm

visi mazie cilvēciņi domā, ka viņi šeit kautko ietekmē

18 April 2014 @ 09:32 pm

Visums uzklausa manas vēlmes, patiešām.

18 April 2014 @ 08:39 pm

viļņā dzīvo zaļi|phonefoto
Tags: , ,

18 April 2014 @ 06:39 pm

ko mēs te priecājamies, tāpat nekā nebūs