Witness Defence Program
martcore
..:::.. .:::::: .:..:::

Augusts 2014
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Atkāpties Viewing 0 - 20  
François Pignon [userpic]
Grūša dzīve vegāniem

f [userpic]

mani dārgie dārznieki!
kas tie par tādiem saldajiem kartupeļiem?

honeybee [userpic]

Darbs reklāmā - tā ir špicka, vot darbs pašreklāmā, tas gan ir grūti.

black_data [userpic]
Par šodienas sajūtām



A šito jāpieglabā nākotnei priekš interneta komentāru bruņiniekiem.

Tags:
باب [userpic]

nejauši uzšķīru pavecu antikrista konspirāciju.
un tieši šorīt izlēmu kādu laiku nekurīt.
bet kaņepju eļļas/sulas dziedniecisko pusi gan gribētu papētīt dabā.

vispirms gan kontrabandista gaitās no Lukašenkōlandes jāatšņorē šurp brīnumpreparāts АСД (антисептик-стимулятор Дорогова)

virginia_records [userpic]

Protams, ka Cēsu brīvdabas lasītavā, kur var paņemt, palasīt, nolikt un apmainīt mīļas, svarīgas, apmuļļātas grāmatiņas un kas, manuprāt, ir brīnišķīgs projekts, protams, ka tur kaut kādi netīrie kristieši arī ir kaudzītēs iemaisījuši savas viltīgās avīzes. jo, viņuprāt, nesot Dieva vārdu, var atļauties šmugulēties cēlā mērķa labā. mani pārsteidza, ciktāl viņi ir advancējušies pievilināšanā. tās vairs nav bēdīgas lapeles padumjai auditorijai, bet pietiekami aktuālas, diskutējošas un aizraujošas, lai uzrunātu pat vidusskolas teicamnieku, erudītu lauku avīzes lasītāju vai potenciālo grāmatu apmaiņas punkta romantisko apmeklētāju. 7. adventes draudzes kvalitatīvi samaketētajā bukletiņā visi raksti ir veidoti pēc viena iedarbīga principa un tiem it kā ir viens autors, kura vārdu nevar tekstā atrast, sauksim viņu par Ēsholu, bet zināms, ka viņa sievu sauc Karla. Tie ir personiski, draudzīgi, mūsdienīgi un, tipa, gudri stāsti, kam kopīgs ir vienādojuma princips: tiek nosaukti dotie lielumi un nezināmie, uzdots jautājums un, detalizēti iztirzājot, teksts tiek virzīts uz jautājuma atbildēšanu. par prostitūciju, par okultismu, par islāmu, par sieviešu tiesībām u.c. visos tekstos ir daži derīgi argumenti, tiek atdots gods kritiskai domāšanai, zinātnei, seksuālajām vajadzībām, neliela kritika agrākajai baznīcas stingrībai, un tad - pļurk! pļurk! pāris loģiskās kļūdas un gaumīgi iesāktais teksts tiek aizvirzīts pie Dieva kā pareizās atbildes.
Piemēram, stāstā par musulmaņu meiteņu apgraizīšanu viss aizgrābjoši sākas ar mazo Ajanu, kuru 5 gadu vecumā vecmāmiņa noķer un ar lielām dzirklēm nogriež viņai klitoru. tad statistika par šādu darbību biežumu un graujošo ietekmi uz sievietes veselību, mazliet kredīta šai tradīcijai, jo tā cenšas pasargāt sievieti no citām sāpēm (sabiedrības izrēķināšanās, ja sieviete būs zaudējusi tikumību), nosodījums šādai tumsonīgai sabiedrībai... lasītājs neapšaubāmi 100 % ir nostājies sieviešu un taisnības pusē, un tad par nelaimju cēloni tiek atzīts multikulturālām pilsētām raksturīgais morālais relatīvisms.
tagad Ajana ir izaugusi, dzīvo Holandē un ir liberālas partijas politiķe, kas cīnās par meiteņu tiesībām. viņa savu "izpratni par morāli bija ieguvusi no ģimenes un sabiedrības, bet tad saprata, ka tā ir saistīta ar lielām problēmām". Apgalvojums: mēs nevaram paļauties uz sabiedrību kā morālo kompasu, jo piemērs: Senā Roma bija tāda sabiedrība, kur vīriešiem mīlas partneri bija zēni. Secinājums: paliek tikai kristīgā morāle, kas ir absolūta. jā, "zinātne ir liela svētība", bet tā mums nevar iedot morāli. filozofija? ētika? sekulārā morāle, kas atšķir vairāk un mazāk morālas lietas - netiek pieminētas ne ar pušplēstu vārdiņu. vienādojums ir atrisināts, kristiešu Dievs ir atbilde. stāsta galvenā varone Ajana gan esot ateiste, bet cilvēkiem, kam pietrūkst Dieva, viņa iesakot vērsties pie kristiešu Dieva.
citi teksti bukletā izskatās grafiski zinātniski, tur ir attēlotas DNS ķēdes, daudz skaitļu un statistikas. apšaubāmi argumenti par to, cik gadus vajadzētu, lai pērtiķis uzrakstītu dzeju, salīdzināti ar visuma vecumu, noīsinātas nulles, un pareizā atbilde: Dievs ir sarakstījis mūsu DNS, jo pērtiķim būtu pietrūcis laika.
google un internets arī tiek cildināti kā Dieva dāvanas un svētība. galu galā tur var atrast daudz spekulatīvas un aplamas informācijas. redzēju,ka Sv. Kvadracikla draudzei ir bijusi pat nometne "Googles prieki". Visvairāk mani laikam bukletā sajūsmināja kino sadaļa, kur tiek cildinātas Holivudas filmas ar labajām beigām, jo tās nāk no Kristus, un pelts franču kino, kas populāro ateisma strāvojumu dēļ pauž tikai "tukšumu, bezjēdzību un postažu".

mani aizvaino tas, ka šīs avīzes bija sabāztas pa vidu nojumē atstātajai dzejai, klasiķiem un ar roku rakstītām burtnīciņām daudz vairāk nekā tas, ja tur būtu nolikts super netto vai sponsora katalogs.

pirmā ieva [userpic]
rest in your_name

Untitled

black_data [userpic]
Травка зеленеет, блять

Lūk, pilnīgi pievienojos sīkajam. Kāds neirologs man varētu iebilst, bet nekad neesmu sapratis jēgu šim vingrinājumam, zubrīt dzejolīti par Tālavas taurētāju, un "kam man ņemti mātes meitu". Nu, ja vien, protams, nav tas gadījums, kad sēdies, divi socioloģijā.

Un, jā, kāda "травка зеленеет", блят? Kas tā par manieri visus sīkos nolīdzināt līdz tipiskākajam daunim attiecīgajā vecumā? Vienmēr par to, ka būs saule, un būs Ļeņins. A kur par čeburašķām ņinzja, vai tranformeriem? Kā būtu ar Metallica vai Slayer liriku zubrīšanu? Citādi, tik zinām no skolas, kā "сидит за решеткой орел молодой".

http://youtu.be/W2BcED2vnHU

Tags:
باب [userpic]
.com-posts

velk uz laukiem
parabratparā

cits [userpic]

Remembering Stuart Hall. Free Access to Featured Articles

judging the mice [userpic]

tāda sajūta, ka "garumzīme" krieviski ir lamuvārds
(uzdūros feisbukos šitādam te, lasiet komentārus)
https://www.facebook.com/rus.delfi/posts/795913197096424

black_data [userpic]
Par ikdienas rutīnu

Seriāli rada atkarību. Divas stundas pie televizora pa manam ir gana. Bet, neskatoties uz futeni, vakar, tomēr, piebeidzām The Killing. Tās beigas seriāliem mēdz būt jocīgas, un bieži arī didaktiskas. No otras puses, kad visas tās sāgas paliek gaisā karājoties, tad jau labāk pūdercukurs ar kanēli. Katrā ziņā, kad beidzas visa sāga, ir tāds atvieglojums. Kas lieku reizi atgādina, ka varbūt jāsāk apsvērt sākt seriālu skatīties nevis līdz ar sezonas beigām, bet ar visas sāgas beigām. Citādi, kad pēdējā sērijā izlien kaut kādi personāži no pirmajām sezonām, tad ir nedaudz wtf. Esmu primāts, manas empātijas spējas ir ierobežotas, un šizofrēnijā arī neplānoju iedzīvoties.

Par futeni runājot, neskatoties uz visu kvoruma trūkumu, sanāca labi izskrieties. Kad spēlē bars pret baru, tad, tomēr, ir vēlams, lai tie vārti būtu lielāki, un laukums ar robežām, citādi pazūd jebkāds spēles zīmējums. A tā, kad cilvēku maz, tev īsti nav pamatojuma sist bumbu kaut kur, cerot, ka kāds kaut kur viņu izbakstīs. Vai nu uz fizisko, vai ar prātu. Un fiziskais, kā zināms, ir ierobežots resurss.

باب [userpic]
ffpečku

latvju inteliģences zieds beidzamā laikā iet Englesa un Kautska pēdās. tapušas divas varoņepiskas vēstules — A.Merkelei un A.Merikam-Šukšinam. par natō karabāzu-barabāzu un kroplu garumzīmi pārsvīterotas sirds formā. ar aizrautību gaidām trešo.

acumirklī redakcija skatās: virtuves sarunas par kolaboraciōnismu
pagaidām atrodam, ka mani visvairāk uzrunā Atāls.
jebkurā gadienā, paldies Ievai un Rudītei K. un droši vien arī Langai, lai gan man vēl dikti ar sevi jāstrādā, lai spētu viņā klausīties. no nada, feģa, nada.

déjà vecu [userpic]

These are our endless numbered days

Viņa Gaišība [userpic]
Coexist

Purvciems ir tāda dziļi garīga vieta: viņā pašā vai viņam apkārt ir uz vienas rokas pirkstiem nesaskaitāms daudzums dažādu sektu baznīcu, pielūgsmes vietu, saiešanas namu un draudzes māju. Īsti pat nevar pateikt, cik tieši, jo laikpalaikam ar neslēptu izbrīnu sanāk atklāt, ka kaut kas, ko tu uzskatīji par kārtējo "Parkets. Linolejs. Juridiskie pakalpojumi" patiesībā ir "Baltu-slāvu evaņģēliski kristīgo baptistu draudze". Lēšu, ka vismaz septiņas, bet noteikti ir vēl.

Tomēr apsveicamā kārtā šie sektanti lielā mērā pieturas pie "mājās un zem deķa" principa, ko viņi paši tik labprāt iesaka piekopt jo plašam ļaužu lokam. Burvīgi, ir tiešām atzīstami, ka ļaudis paši dara to, ko iesaka citiem. Līdz šim vienīgie mēģinājumi nest savas izdarības ielās bija divu lietišķā svārkā tērptu Jehovas liecinieču stends "Ko patiesībā māca Bībele?" Tāds viegli pārvietojams, uz piepūšamiem ritenīšiem (cik jauki, ka ne uz plastmasas, vai ne!), ar bukletiņiem un grāmatiņām. Stāvēja viņas tur, nevienam nekā neteica, neviens arī viņām nekā neteica, un pēc pusstundas pazuda.

Tā nu mēs tur dzīvojam mierā un laimē, un reliģiskā iecietībā, un visa progresīvā cilvēce ar sajūsmu skatās uz Purvciemu un biksta viens otru, re, re, kā ir iespējama sadzīvošana, iecietība un miers. Viņi man nesaka, ko domā par mani, un es nesaku, ko domāju par viņiem. Pēc iespējas mazāka apmaiņa ar viedokļiem vispār ir sine qua non jebkādai iecietībai. Ja ir tikai tāda vārga nojausma, ko kāds cilvēks domā vai kam viņš tic, parasti nav grūti pieņemt, ka viņš ir tīri jauks un patīkams cilvēks. Bet tad laikpalaikam viņš pasaka kaut ko tādu kā "fašistiskie žīdu pederasti grib savervēt mūsu bērnus par nēģeŗu mīlētājiem, zāles pīpētājiem un dieva zākātājiem", un tad tu nesaproti, kas nupat notikās, kamdēļ tas tīri jaukais cilvēks piepeši šitā. Nav piepeši, viņš visu laiku tā domāja, vienkārši neteica.

Lūk, bet vakar mūsu burvīgajā reliģiskās iecietības saliņā pirmo reizi pamanīju divas trieciennieces, kas pie rimčika bija noķērušas kādu jaunieti, blenza viņam virsū ar savām tukšajām, stindzinošajām acīm un skaidroja, kā viņam pienākas mirt, jo viņš ir apgrēkojies pret viņu dievību. Man gribējās viņām apjautāties, sakiet lūdzu, kas ir jūsu problēma, vai jūs bērnībā sita un tāpēc jums tagad ļoti gribas skarbo iedomu papucīti? Varbūt kristietības vietā pamēģiniet sadomazohismu, ir gana daudz ļaužu, kas labprāt uzklausīs jūsu gaudas par to, cik sliktas jūs esat bijušas, un viņi, atšķirībā no jūsu iedomu papucīša, ir īsti. Bet kas zina, varbūt tad vairs nevarētu apstāties, mēs to vien darītu, kā apmainītos viedokļiem, un mūsu burvīgā sadzīvošana pagaistu kā nebijusi.

Tamdēļ es paklusēju un uzskatīju, ka tā vienkārši ir tāda nelāga provokācija. Varbūt tie bija kaut kādi jaunpienācēji, kas nezināja, kā mēs Purvciemā darām lietas. Varbūt tie bija kaut kādi ļaunīši, kam mūsu miermīlīgā sadzīvošana un reliģiskā iecietība ir kā dadzis acī, un viņi negrib, lai Purvciema miera vēsts izplatītos tālāk. Lai vai kā, mums nav jānolaižas līdz viņu līmenim.

Lai gan, protams, ja viņi man stāstīs, kā es esmu pelnījis nāvi — ahhh, tad nu gan man būs, ko viņiem pateikt. Uz priekšu, reliģiski neiecietīgie, uztaisiet manu dienu.

f [userpic]

ja kāds man jebkad mūžā būtu teicis, ka es celšos 6.45, lai varētu taisīt pilates, es viņam teiktu: "hā!"

kihelkonna [userpic]
auss

man neizdodas dabūt prom sīkoņu ausīs. tā auss sīc jau sen ...  )

Quasi [userpic]

Šorīt piecēlos agrāk - lai paspētu vairāk D4.

austra [userpic]

pasteidzos notikumiem pa priekšu un uzdāvināju sev sulu spiedi. esmu diezgan priecīgs, jo ir tādas veselīgās dzīves gaidas, kaut gan mēs jau visi zinām, ka pēc mēneša spiede sāks apputēt, pēc gada - aizmirsties.

oblica [userpic]
mļe

Šorīt uz VEF tilta atkal notika TAS! Nevaru pagriezt galvu, sāp pie jebkādas vibrācijas. Arī staigājot.
Sēžu birojā un cenšos nekustēties.
zebra, zebra, vai tava pakaļa tuvu? baltās svītras arvien šaurākas un šaurākas.

Atkāpties Viewing 0 - 20