MaKo
Armija 
26.-Jan-2006 04:34 pm
Man bija tādas ilūzijas, ka obligāto karadienestu nemīl neviens tam pakļautais cilvēks. [info]tipa75 saka, ka tas ir dziļi nepareizs viedoklis. Tāpēc uztaisīsim aptauju, kurā var piedalīties tikai vīriešu dzimuma Cibiņi no 18 līdz ... Līdz jebkuram vecumam.


Poll #9069 Dienests obligātajā armijā
Open to: All, results viewable to: All

Vai esi dienējis obligātajā karadienestā?

View Answers

Jā, un lepojos ar to.
4 (9.8%)

Jā, nepaveicās.
0 (0.0%)

Nē, un lepojos ar to
31 (75.6%)

Nē, lai gan gribēju
6 (14.6%)



UPD - [info]tante laikam dzimumu mainījusi. Kad pēdējo reizi redzēju - bija dāma. Tagad izrādās - mužiks esot....
Comments 
26.-Jan-2006 04:37 pm
diskriminācija.
Mans Faktiskais vīrs atbildētu jā, un lepojos arī to, lai arī tā bija laika nosišana.

a es atbildētu.
nē, lai gan gribēju..:)
26.-Jan-2006 04:39 pm
Balsošana ir tieši tiem domāti, kas bija pakļauti. Ne viņu sievām, kas labprāt savus mīlos divus gadus neredzētu, kamēr tie ēd balandu un soļo autos un kerzačos.
26.-Jan-2006 04:40 pm
Latvijas armijā - gadu.
26.-Jan-2006 04:41 pm
Man draudēja vēl Padomju. Tai gadā, kad Karabaha bija.
26.-Jan-2006 04:43 pm
Ojopt. Tad tev pa nopietnam ziepes bijušas... Krievu armija vispār pilnīgs vājprāts, salīdzinoši ar Larvijas...
26.-Jan-2006 04:51 pm
Pie tam.. katru sestdienu var mājās tikt, ja sūdus nesavāra.
26.-Jan-2006 04:56 pm
tik traki nav, tikai profesionālajā var tikt katru sestdienu, un arī atkarīgs no amata un ieroču šķiras. obligātie labi ja reizi mēnesī tiek, ja māk sarunāt un nevāra sūdus.
26.-Jan-2006 04:58 pm
Nekā nezinu.
Vrc. aizgāja oktobrī..
uz Ziemassvētkiem pirmo reizi mājās bija.

pēc tam.. ik pārnedēļas..
uz dienesta beigām gan ne brauca.. jo atpkaļ ahujenna grūti aizbraukt.
nu jā sūdus nevajag vārīt.. un uzdienēties vajag.. bet ja tev ir galva.. tas nav grūti.
28.-Jan-2006 04:56 pm
meenesi - sapnjotaajs

klasesbiedram pa 12 meneshiem 2 atvaljinaajumi bija - un shams itka suudus nevaarija, bet normaali ar vinju parunaat ilgi nevareeja - tas BLJIN katra otraa varda gala taa kaitinaaja
29.-Jan-2006 08:16 pm
man divi chomi tagad armijaa, reizee aizgaaja, driiz naaks atpakal. viens reizi meenesii brauc maajaas, otrs reizi trijos meeneshos. bivajet.
26.-Jan-2006 04:37 pm
A vot negribeej buut dzimtenes lielgabalgalja un zaudeet gadu savas dziives
26.-Jan-2006 04:37 pm
Un kāpēc Tante atbildēja???????:))))
26.-Jan-2006 04:38 pm
Par to jau UPD uztaisīju.
26.-Jan-2006 04:40 pm
taapeec ka es dieneeju, bet ne obligaatajaa a man gribeejaas arii obligaatajaa.:))
26.-Jan-2006 04:42 pm
es arī būtu gribējusi.
26.-Jan-2006 04:38 pm
Par upd - Čukča ne čitateļ, čukča pisateļ, tas saucās :)
26.-Jan-2006 04:41 pm
arii fakc.:)) es no saakuma atbildeeju un tik peec tam izlasiju.:)
26.-Jan-2006 04:42 pm
Visi mēs esam cilvēki, vienalga, vai ar dienestu vai bez tās :)
26.-Jan-2006 04:39 pm
znach mees sen neiram redzeejushies..;)))
26.-Jan-2006 04:41 pm
Nomaini userpixi. Pret ko ūsainu.
26.-Jan-2006 04:44 pm
neatbildiis iistenibaj - uusas es noskuvu..:)
26.-Jan-2006 04:45 pm
:DDD
26.-Jan-2006 04:43 pm
nē, bet nelepojos ar to, pofig. varbūt vīrietis no manis būtu iznācis, ne tā kā tagad ;DDD
26.-Jan-2006 04:46 pm
Tu domā - macho sovjetikus? Kurš prot ar tabureti otram purnu izārdīt, attīrīt politūru dzeršanas vajadzībām un izdzīvot, ja apkārt visi tādi paši?
26.-Jan-2006 04:47 pm
Mīļais, mako..
man liekas ir atšķirība - krievu vai Latvijas armija.

un zini.. no cilvēka arī ir daud kas atkarīgs..
:))

26.-Jan-2006 04:51 pm
Un kāda tad atšķirība? Idiotisma mazāk?
Par cilvēku - jā, macho soveticus var izdzīvot arī armijā un cietumā (kas viens no otra maz atšķiras).
26.-Jan-2006 04:53 pm
Nezinu. manu faktisko vīru... neviens nesita nevienu reizi.. da pat i netaisijās.
un balandas arī viņam nebija jāēd..
vienīgais, kas bija neforši (kā pac teica).. ka otrajā pusgadā vairs lāga nebija ko darīt.. un sanāca tāda gumijas staipīšana... nu nebija pa mežiem jāskrien un jāguļ ierakumos un tā..

A tā.. viss tas tā kā puiku spēles drusku..:)
26.-Jan-2006 04:56 pm
Un viņam tā gada laikā nebija vēlme tomēr studēt/strādāt/biznesu bīdīt/tevi mīlēt? Par ko, kamdēļ tas gads bija vajadzīgs?
Puiku spēles, lai ierēdņi un virsnieki var turpināt no mūsu nodokļiem dzīvot.
Es atbalstu specdienestus, pretterorisma vienības, atmīnētājus - viņu darbs ir noderīgs. Bet regulārā armija ar gadu dienējošiem ierindniekiem ir stulbums.
26.-Jan-2006 05:00 pm
nu bet ko cepies.. vairs tak nav obligātais...

un to visu pārējo paspēja arī pēc tam... lai gan ai kā vajadzēja. jo es paliku ar tikko dzimušu bērnu uz rokām..
kā tāda salmu atraitne.
:))

bet toties.. kā armija izmainija viņa augumu.. mmmm:))
26.-Jan-2006 05:01 pm
Vēl viena kļūda ir domāt, ka armija no taviem nodokļiem pārtiek. Pirmkārt tā pārtiek no NATO naudas. Un tie cilvēki, kas strādā armijā arī maksā nodokļus.
Un obligātā dienesta vairs nav, tā, ka necepies.
26.-Jan-2006 05:08 pm
Nu necepos es :)
Vienkārši ceru sagaidīt vienu VĪRIETI, kas pakļauts bija karadienestam, nodienēja LABPRĀT un jūtas, ka ir ko ieguvis dienesta laikā. Pat ne padsmit, kā rāda aptauja - bet vismaz vienu. Un padiskutēt ar viņu.
Citādi visi, kas aizstāv to idiotisko institūciju, kuru-paldies dievam- atcēla Latvijā ir dāmas un tie, kas profesionāli sev šo darbības sfēru izvēlējušies, nepiespiesti.
26.-Jan-2006 05:09 pm
No NATO naudas? :) NATO maksā virsniekiem algas un pusdienas apmaksā ierindniekiem? Benzīnu mašīnās lej?
26.-Jan-2006 08:45 pm
Nē, nē. Fiziski varbūt norūdītos. Bet citādi – nav man smadzenes armijai domātas, tas viss garām, grūti – un tad jau arī nafig vajag.
26.-Jan-2006 04:45 pm
A nebija precīzāk: "Nē un priecājos par to" Kas tur par ko lepoties?:)
26.-Jan-2006 04:46 pm
Nu, doma tā pati, nevar tak 30 formulējumus izdomāt.
26.-Jan-2006 04:49 pm - Ko Tu mani Te nepamatoti apvaino!!!!!
Es teicu, ka tavi vārdi "pēdējos piecpadsmit gados neviens normāls puisis, kam ir drusku smadzeņu, dienēt nav gājis." ir nepareizi!

Nekropļo vēsturi!
26.-Jan-2006 04:52 pm - Re: Ko Tu mani Te nepamatoti apvaino!!!!!
Jā, tā varētu būt :)
26.-Jan-2006 04:52 pm - Re: Ko Tu mani Te nepamatoti apvaino!!!!!
es domāju, ka mako nepateica pilnībā:pēdējos piecpadsmit gados neviens normāls puisis, kam ir drusku smadzeņu un nav vēlēšanās dienēt , dienēt nav gājis.
26.-Jan-2006 04:49 pm
neesmu, bet es ar to nelepojos, ar ko tur lepoties?
ar to, ka piemuļķoju valsti?
26.-Jan-2006 04:55 pm
sheit jau MaKo teica, ka neba tas formuleejums ir preciizaakais (ko tur lepoties), es driizaak formuleetu "nee, un nemaz ar negribeeju" vai tipa tavo
bet kur tu redzi valsts piemuljkjoshanu ??? es, piemeeram, godiigi izmaaciijos liidz magjistram, nevienu likumu nepaarkaapu, un kuraa vietaa ta es valsti muljkjoju ?!?!?!
26.-Jan-2006 05:11 pm
nu a es vienkārši izvairījos - nedzīvoju pēc pieraksta, etc
pēc 25 gadiem mani mierīgi varēja savākt ar visu dziesmugrāmatu
un valsti taču nākas muļķot, ja par tevu personu sāk nopietni ieinteresēties iestādes: no zināmajiem piemēriem man šķiet, ka nav īpaši normāli nosist savu laiku dzīvojoties kaut vai pa to pašu psihiatrisko slimnīcu.
ir arī šaušalīgāki piemēri.
26.-Jan-2006 04:50 pm
Toties esmu bijis Zemeņsargos...
26.-Jan-2006 04:59 pm
Nu, tas bija hobijam un brīvprātīgi. un gan jau ka ne gadu kazarmās.
26.-Jan-2006 05:00 pm
Nu ja, tādēļ arīu atbildēju, kā atbildēju. Kad stājos iekšā, bez visa pārējā bija arī doma, ka mok tas var palīdzēt no armijas atmazgāties ;)
26.-Jan-2006 04:50 pm
Šito šodien lasīju:

http://www.tvnet.lv/zinas/arzemes/article.php?id=139533

Nesaprotu, kā var piespiest čali trīs stundas tupēt un to paciest - cits viņa vietā sen būtu piecēlies, pagrābis pirmo tumbočku un pārsitis kādam smadzeņpodu.
26.-Jan-2006 04:53 pm
Un uzraiz saņemt pretsitienus ar trīsdesmit tumbačkām. Izdzīvošanas instinkts, ziniet. Tagad viņš ir slimnīcā bez kājām - bet būtu jau miris šobrīd.
26.-Jan-2006 04:55 pm
Nu un tas, kas viņu gaida uz atlikušo dzīvi, ir labāks par to, ja viņš būtu miris šobrīd?
26.-Jan-2006 04:57 pm
Hmmm... Ja tevi sāktu piekaut, tu izvēlētos lepni mirt, nevis dzīvot uz ceļiem? Ja?
26.-Jan-2006 05:06 pm
Man nav izdzīvošanas instinkta.
Reiz pusnaktī Maskačkā viens kretīns man un draudzenei tramvaja pieturā vienkārši tāpat iedeva pa aci, pagriezās un gāja prom.
Pēc desmit sekundēm viņš dabūja pa galvu no manis. Ar atslēgu saišķi.
26.-Jan-2006 05:09 pm
Un ja kretīnu būtu divdesmit?
26.-Jan-2006 05:11 pm
Viņi bija divi.
Un jebkurā gadījumā - ir kaut kāds līmenis, kurā instinktam "bēgt" ir jānomainās ar "uzbrukt" - ja tu GRIBI palikt dzīvs un nezaudējis prātu.
26.-Jan-2006 06:50 pm
Man liekas, ka viņai savā ziņā ir taisnība - šī varētu būt tā situācija, kad nerēķināšanās ar izdzīvošanas instinktu ir vienīgā cerība izdzīvot..
26.-Jan-2006 04:52 pm
nē, un īpaši to nenožēloju, bet lepoties arī nelepojos
26.-Jan-2006 04:58 pm
Nē, bet ar to nelepojos. Tiesa, varu vēl paspēt, ja sagribēsies.
26.-Jan-2006 05:53 pm
nu jau vairs tikai ka briivpratiigias Obligaatais iesaukums viars nava :)
26.-Jan-2006 05:12 pm
mja.. izstaas.. spriedelee tie, kas maz ko sajutushi no taaa.., vai tie, kam vispaar nav jaaiet..
.. un lepojaaas , domaat tie, kuri, kuri uzskata par varonjdarbu to, ka ir atradushi iespeeju izlizt..:((
26.-Jan-2006 05:26 pm
Nu piedo. Bet pastāsti man, ko tu ieguvi šais divos gados (man liekas - tu tak Padomju Armijā biji)?
26.-Jan-2006 05:32 pm
Nav jau par ko atvainoties.. u tas nebij domaats personiski, nekaadaa zinjaa..
.. a deva , es uzskatu, .. gana daudz.. pirms armijas es biju (es uzskatu) .. tiirais memmesdeelinjsh, ij.. gana slinks ij nekaads.. neskatoties uz 2viem gadiem Baltkrievijaa (2 x biju maajaas uz 10 dienam) neuzskatu, ka tie buutu izmesti gadi.., kaut arii deelj taa naacaas paartraukt maaciibas, un atsaakt peec tam. Tiesa, tas nenoziimee, ka peec tam uzskatiitu sevi par kaadu kruto dzelzss veci.., tak.. pienjemu, ka bez taa es butu apdaliitaaks, tiiri viirishkjiiguma izpratnee. .. bet, tas jau stipri individuaali..:))
26.-Jan-2006 05:38 pm
Un saki, ja to divu gadu vietā tu būtu mācijies, nepārtraucot? Un nodarbojies , teiksim, ar cīņas sportu un svarcelšanu? Nebūtu bijis svētīgāk?
Un pasaki, tavs dienests PATIESI valstij deva aizsardziibu? Juties kaa noderiigs valsts aizsardziibaa?
26.-Jan-2006 05:45 pm
Kas buutu ja buutu.. , netiik shaaadi jautaajumi..
.. ja atklaati, tad diezvai es ar ko nebuut taadu buutu nodarbojies.. maaciibas.. nu.., mazliet savaadaak.., tam buutu bijusi kaada zinaama jeega..
.. un.. mandomaat ar valsts aizsardziibu gan tam nebij nekaada sakara.., kaa jau teicu.. MAN tas bij sveetiigi...:)) un. patiesiibaa bij arii gana interesanti.., nenozjeloju, katraa zinjaa..:)
26.-Jan-2006 05:52 pm
iebalsoju ne eun lepojos ar to laigan isteniba mans variants skaneetu tā:

nē neesmu, jo uzskatu ka valstij esmu noderīgāks citos veidos...
26.-Jan-2006 05:59 pm
Chort - par veelu pamaniiju piebildi par viirishdzimumniekiem :DD
/nenjem ljaunaa :D/
26.-Jan-2006 06:00 pm
preciizaak, nevis obligaatajaa, bet studeeshu NAA (Aizsardziibas akadeemija), paldies dievam, tagad vairs nav obligaatais militaarais dienests, bet profesionaalais, resp., cilveeki par to algu sanjem... nu tas taa, atkaapei
26.-Jan-2006 08:24 pm
Pag, tā ir Milzu atšķirība. Aptauja bija par obligāto, par dienēšanu kā zollītim.
26.-Jan-2006 06:24 pm
protams, iespējams, tas ir tikai mans viedoklis, bet ja gandrīz pilngadīgs cilvēks spēj (atļauties) pamest visu un doties nodarboties ar hu**u daudzu mēnešu garumā, tad viņam šeit nekā svarīga nebija - tad viņam arī tur [armijā] vieta.

īsāk - ja cilvēkam nepietika smadzeņu, lai izgrozītos no armijas, tad viņu kāreiz tur gaida un šim tur arī vieta.

katram ir tāda armija, kādu tas pelnījis. pats veiksmīgi izgrozījos, kaut mans armijas laiks bija tad, kad uz ielām ķēra un veda uz obezzjaņņiku.
26.-Jan-2006 06:41 pm
Nu bet cilvēki, kuri pamet visu, lai aizietu padzīvot būrī par apskates objektu, publiski kasītu dibenu Tv realitātes šovos? Šie cilvēki, kas nosit laiku pilnīgi un absolūti infantīli, piedevām vēl mērdēt mazākintelektuālas būtnes ar savu infantīlismu un par to izpelnās vispārēju sabiedrības uzmanību.
Vai tas nav slimi?
26.-Jan-2006 08:27 pm
Un kāds tam sakars ar augstākminēto? Varbūt pieminēsim imbeciļus speciālajās internātskolās, narkomānus Maskačkas pavārtēs un citus dzīves pabērnus - kā argumentu, kamdēļ dienēšana ir cienījama un vajadzīga nodarbe?
26.-Jan-2006 08:25 pm
O!
26.-Jan-2006 10:04 pm
Tobrīd, kad iesauca dienēt - Negribeju!
Pec kada laika sapratu ka tas bija Labi.
Jo atsķirība starp Dienejusiem un Nedienejušiem bija acīm redzama...
27.-Jan-2006 08:15 am
aga, dieneejushie maaceeja ar zobubirsti ateju iztiiriit ...
28.-Jan-2006 04:54 pm
nu vienu atskiriibu toch pamaniju klases biedram peec armijas katrs treshais vards bija BLJAD
27.-Jan-2006 09:24 am - paardomas
par dazjiem + obl. dienestaa, ko dazji izliekas neredzot ;)
- uzlabojas staaja un veseliiba (ne katrs var apmekleet aarstus, dazjaadi ciinjas uc sporta pulcinji arii ne visiem pieejami utt)
- iemaacaas darboties kolektiivaa, pakljauties un vadiit (darba deveeji spees noveerteet)
- uzzin, ka gultaam meedz buut arii palagi un segas, un eedienreizes ir 3x dienaa (neticami, bet fakts)
- iemaacaas sniegt elementaaro 1mo paliidziibu un daudzmaz adekvaati riikoties stresa situaacijas (ljoti noderiigs siikums, citaadi internetaa visi ir gudri, bet, kad jaaelpina, jaapaarsien bruuces, jaadzeesh ugunsgreeks vai kas cits, tad neviena reaala dariitaaja nav)
- ja ir profesija un profesionaalas iemanjas, biezji dienesta laikaa taas attiista (jaa, ne vienmeer un visur)
- saprot zinaashanu (izgliitiibas) veertiibu
- izraujas no ne paaraak labaam kompaanijaam
utt

(krievu tautiibas paarstaavji gan uzskata, ka dieneet ir nepiecieshami - latvieshi taadaa zinjaa ir tikai dziedaataaju un dejotaaju tauta, ko labi pieraada nespeeja /neveeleeshanaas apguut matemaatiku un fiziku skolaa) ;))

/esmu gatavs izniicinoshai kritikai
27.-Jan-2006 10:11 am - Re: paardomas
Kritikons
- uzlabojas staaja un veseliiba (ne katrs var apmekleet aarstus, dazjaadi ciinjas uc sporta pulcinji arii ne visiem pieejami utt)
Tos hļupikus, kas pa reizei atmet karoti iesvētībās mēs neskaitīsim
- iemaacaas darboties kolektiivaa, pakljauties un vadiit (darba deveeji spees noveerteet)
Pareizi, bezierunu roboti mums ir vajadzīgi
- uzzin, ka gultaam meedz buut arii palagi un segas, un eedienreizes ir 3x dienaa (neticami, bet fakts)
Zināms progress tiem, kas savu dzīvi pavadījuši cūku kūtī
- iemaacaas sniegt elementaaro 1mo paliidziibu un daudzmaz adekvaati riikoties stresa situaacijas (ljoti noderiigs siikums, citaadi internetaa visi ir gudri, bet, kad jaaelpina, jaapaarsien bruuces, jaadzeesh ugunsgreeks vai kas cits, tad neviena reaala dariitaaja nav)
Autovadītāju kursos māca to pašu
- ja ir profesija un profesionaalas iemanjas, biezji dienesta laikaa taas attiista (jaa, ne vienmeer un visur)
Ārpus dienesta savas iemaņas var attīstīt vienmēr un visur
- saprot zinaashanu (izgliitiibas) veertiibu
Lai nekad vairs nenonāktu tādā pakaļā
- izraujas no ne paaraak labaam kompaanijaam
Nonāk vēl draņķīgākās



27.-Jan-2006 10:53 am - hmm
kritikona kritikons ;)

Tos hļupikus, kas pa reizei atmet karoti iesvētībās mēs neskaitīsim
- katraa zinjaa mazaak, nekaa ciesh krogu/diskoteeku kautinjos vai CSN
Pareizi, bezierunu roboti mums ir vajadzīgi
- nee, cilveekam ir jaamaak atbildeet par saviem vaardiem un riiciibu, par ko interneta komentaataaji un deputaati meedz piemirst
Zināms progress tiem, kas savu dzīvi pavadījuši cūku kūtī
- mosties, ne visi Latvijaa dziivo dziivokljos vai privaatmaajaas ar centraalapkuri un kanalizaaciju, kaa arii pelna virs 400-1000 Ls meenesii
Autovadītāju kursos māca to pašu
- jebkuras zinaashanas stresa situaacijaas zuud, paliek taas, kas ir atstraadaatas daudzos treninjos
Ārpus dienesta savas iemaņas var attīstīt vienmēr un visur
- nepiekriitu, ne vienmeer, un ne visur
Lai nekad vairs nenonāktu tādā pakaļā
- kuram pakalja, kuram dziives skola - tas katram pasham individuaali
Nonāk vēl draņķīgākās
- piemeeru, luudzu

;)
28.-Jan-2006 07:24 pm - Re: paardomas
nav jau ko tur daudz iznīcināt. vairums nosaukto punktu ir labi, bet tie ir nepieciešami cilvēkiem, kas citādi nejēdz līdz tam nonākt. es jāatzīst ne visai labi sadzīvoju ar veselības kopšanu, toties par teamworku, gultām un ēdienreizēm zinu visu nepieciešamo. ar pirmo palīdzību draņķīgi, bet stresa situācijās performēju adekvāti. manas profesijas iemaņas armijā attīstīt nevar un nevarēs. ar izglītības vērtību tikai un vienīgi kā kritikons minēja - armijā sapratīs, ka muļķis biji, ka nemācījies. armija nav labākā kompānija pati par sevi manuprāt. ņemot vērā to, ka vidējais armijā gājējs ir bijis nepietiekami gudrs, lai izvairītos (es nerunāju par tiem dažiem desmitiem, kas ir motivēti veidot militāru karjeru), nekādu labo kompāniju tur neredzu. kopumā manā izpratnē - armija ir zaudēts laiks, jo tajā laikā ir iespējams efektīvi darboties, lai attīstītu karjeru, zināšanas vai whatever ko citu, kas vismaz manā dzīvē ir primāri, lai nodrošinātu adekvātus ienākumus manām prasībām pret šo dzīvi ;)
27.-Jan-2006 11:38 am
Jā, nepaveicās.
- tādi acīmredzot vai nu neprot ar datoru apieties vai palika armijā vai kas tamlīdzīgs.

visticamāk tā uzkačāts patriotisms un muskuļi, ka nodarbojas ar kaut ko
27.-Jan-2006 02:26 pm
Trūkst 'nē, un man pofig'.
1.-Feb-2006 11:40 am - Studentu Militārais dienests
Tikai ar piebildi ka esmu izgājis studentu militāro dienestu 2 gadu garumā, kur beigās izsniedz Apliecību kas nodrošina to ka ar augstāko izglītību armijā nav jāiet.
Bet es uzskatu ka tās 6 pavadītās nedēļas nometnē no kurām 1 nedēļa mežā. Bija ļoti patīkamas. Ne tur ģedovšķina ne kas. Samācija visādas taktikas, dabujām pašaudīties utt.
1.-Feb-2006 11:44 am
Un vēl mums teica, ka tikai 30% ir derīgi armijai. Pārejie neiztur veselības pārbaudes vai ir cits iemesls kāpēc nav derīgs militārajam dienestam. Bet neviens jau to neatzīst, bet visiem stāsta kā izvairijies no dienēšanas. Skumji.
This page was loaded Nov 14. 2024, 11:46 pm GMT.