обои - [entries|archive|friends|userinfo]
Scandalo Calmo

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| fffff pajautā komenti jauns labot secondhand vissvienā ]

[3. Okt 2014|09:55]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
paskatījos vakar SKDS vēlēšanu aptaujas svaigākos rezultātus un ieraudzīju tādu štellīti, ka
apdirsties, všm.
18+ saskaņa, 11+ vienotība, 11% zzs, 9+ NA, 9+ sudraba. pieņemsim, ka tā arī paliek. un tad notiek lūk, kas:
- sudraba ar ušakovu ir nepilni 30%, te nav ne mazāko šaubu par šādu savienību;
- pastamies apkārt - un re, tepat pa rokai kā tāda mauka izstaipītās tīkliņzeķēs - zzs ar 11;
- kleibējam valdību - ušakovs premjers, putins prezidents;
- tad nomainām cvk u.c. iestādes;
- uz nākamajām saeimas vēlēšanām ierodas putina karuselis, krievu kalniņi un skamarohi, bļe.

upd. kā argumentu piedāvāju šo interviju ar urbanoviču http://www.ir.lv/2014/8/27/uzspridzinat-situaciju-latvija-ir-elementari - lasiet jautājumu un atbildi par lembergu un zzs.
Linksamēramies

Comments:
[User Picture]
From:[info]chaika
Date:3. Oktobris 2014 - 10:12
(Link)
Scandalo Calmo, pejķe vodku!
Ar dienu dzimto!
From:[info]kinskis
Date:3. Oktobris 2014 - 10:21
(Link)
paldies!
[User Picture]
From:[info]indulgence
Date:3. Oktobris 2014 - 10:12
(Link)
Jēziņ, tb Kalvītis, Šlesers, Dombrovskis un Āboltiņa vairs nebus pie stūres un nebūs šai zemītē dzīve tādā krējumā kā līdz šim?! Šausmas!
From:[info]kinskis
Date:3. Oktobris 2014 - 10:19
(Link)
gluži otrādi, par krievu krējumu nupat pārdos māti savu.
[User Picture]
From:[info]sara
Date:3. Oktobris 2014 - 10:27
(Link)
Informacijai - Dombrovskis jau kadu laiku nav "pie stures" un nebus. tapat ka Kalvitis un Slesers.

un to krejumu laikam jau katrs pats saputo. bet nu, tautiesi gaida, kad atnaks tagad Usakvos un bus laimes lacis ciema, kas visu sakartos un pasiem dirsa nebus japacel!

ka tikai ta neapdirsaties, ka sudus pec tam nespesiet izsmelt - ar savu nihilistisko un cinisko attieksmi pret tiem tautas kalpiem, kas ir ieveleti un daudzi no vieniem ari pasaizliedzigi veltijusi savu laiku un zinasanas latvijas izaugsmei.

Visvieglak jau ir kaut ko ciniski un padebili noelsties...
[User Picture]
From:[info]indulgence
Date:7. Oktobris 2014 - 20:45
(Link)
Vaimanudieniņ! Valdiņu no partijas valdes izsvieduši? Un šis vairs nebūs? Nu tad saprotams, kāpēc pamuka uz Briseli. Tad jau nabagu būs nostūmuši malā no vilcienu iepirkšanas? Tam gan kaut kā negribas ticēt, ka tie, kas pasaizliedzigi veltijusi savu laiku un zinasanas latvijas izaugsmei, no tāda otkata atteiktos, kāds tika uzprasīts spāņiem. Ja nu vienīgi korejieši piekrituši maksāt vairāk? Tas gan labi - ekonomika tiks sildīta. :)
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:3. Oktobris 2014 - 10:59
(Link)
tikai tāpēc, ka tev ir gluži vienalga kādos apstākļos turināt sēri nopūsties par visa kā bezjēdzīgumu un niecīgumu, nav obligāti sākt vulgarizēt visu, kas pa rokai.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:3. Oktobris 2014 - 11:05
(Link)
+1
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:3. Oktobris 2014 - 11:23
(Link)
trekns pluss un paldiess
[User Picture]
From:[info]lemurs
Date:3. Oktobris 2014 - 12:27
(Link)
+
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:3. Oktobris 2014 - 13:21
(Link)
Taisna un precīza runa.
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:3. Oktobris 2014 - 10:14
(Link)
jā, tā ir. apdirstiņies un nepiecelties
From:[info]formica
Date:3. Oktobris 2014 - 10:16

RIP RP

(Link)
jaunkundze tika steigshus uztjuuneeta RP vietas aizpildiishanai


" б) подбор правильных коалиционных партнеров, не настроенных радикально националистически, для этой партии – в частности, упоминавшихся выше СЗК и «Партии реформ». Мы исходим из того, что в одиночку «ЦС», несмотря на рост своей популярности, не сможет получить простое большинство, необходимое и достаточное для формирования правительства."

http://nr2.com.ua/News/world_and_russia/kandidat-mezhnatsionalnogo-soglasija-30844.html
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 10:31
(Link)
Interesanti. "sudraba ar ušakovu ir nepilni 30%, te nav ne mazāko šaubu par šādu savienību" Jo?
[User Picture]
From:[info]svari
Date:3. Oktobris 2014 - 10:33
(Link)
jo 2+2=4
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 10:37
(Link)
Ā.
[User Picture]
From:[info]kinskis
Date:3. Oktobris 2014 - 10:40
(Link)
jo Мы исходим из того, что в одиночку «ЦС», несмотря на рост своей популярности, не сможет получить простое большинство, необходимое и достаточное для формирования правительства. [sk. formicas komentāru]. kā putru ēd, tā dziesmu dziedi.
From:[info]formica
Date:3. Oktobris 2014 - 10:48
(Link)
http://www.ventasbalss.lv/news/read/10907

kokjetee ne pa mazinjam - ja tiks gultinjaa pie kakjkopja, laikam cer dabuut muuzha indulgenci par vecajiem greekiem
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 10:51
(Link)
Ā. Proti, Mežeckis būtu tas Krievijas politehnologs? Nu jā, nu jā. Un Sudraba ar Kūtri - Krievijas specaģenti, protams. Jūs kaut kā vienreiz varētu tomēr nostabilizēties un izdomāt līdz galam, kas tad Sudraba ir vienreiz - dīvaina dāma ar putniem galvā vai ārkartīgi izmanīgs specdienestu aģents, īsts Džeimss Bonds brunčos.
[User Picture]
From:[info]svari
Date:3. Oktobris 2014 - 11:06
(Link)
Velns pa stenderi, vai tiešām vēsture nav NEKO mācījusi???? Izvirzīt priekšplānā nekaitīgus, tautā populārus idiotus un viņu aizsegā virzīt savu politiku. Vilis Lācis, stāvot Daugavas krastā, arī esot asariņu nobirdinājis, teicis: "Kādreiz ļaudis teiks, šēit bija Latvija".
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 11:08
(Link)
Par velnu un stenderēm man informācijas maz, varētu, lūdzu, pastāstīt, kā tas tīri tehniski notiek, nu, tā blēdīgā aizdomīgo ideju bīdīšana tautā populāro idiotu aizsegā?
[User Picture]
From:[info]svari
Date:3. Oktobris 2014 - 11:24
(Link)
Neesmu strādājis specdienestos, tehniskās detaļas nezinu, bet pieņemu, ka tiek vērtētas konkrētās izkārtnes personiskās īpašības, vājības, novērtēts, vai uz doto cilvēku vajag izdarīt spiedienu, vai glaimot, vai karināt makaronus ausīs, galvenais, lai konkrētais personāžs izdara savu daļu darbiņa, pirms noģībst.
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 11:27
(Link)
Taču, cik noprotu, ir vērā ņemama pieredze politikā, darbība partiju spicēs, iespējams, pat Saeimā vai valdībā, ir pilns priekšstats par to, kā un cik vienkārši visa veida specdienesti auž savus tīmekļus?
[User Picture]
From:[info]starro
Date:3. Oktobris 2014 - 11:06
(Link)
es izdomāju līdz galam: tie putni čivina to, ko izmanīgi specdienestu aģenti pačukst priekšā.
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 11:20
(Link)
Un nevis šeit pūlītis apjukušu cilvēku bubina kaut ko tādu, ko izmanīgi politehnologi viņiem pateikuši priekšā?;))
[User Picture]
From:[info]starro
Date:3. Oktobris 2014 - 11:59
(Link)
Te pūlis nekandidē, nevada partiju, netaisās īstenot politiku valsts mērogā. Jūti starpību? Arī demagoģijas virtozauriem jājūt mērs.
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 12:05
(Link)
Lielākā starpība ir tur, ka piemuļķotie runā par to, ka piemuļķots ir kāds cits un viņiem tas pat nešķiet kaut kā dīvaini vai neloģiski.
[User Picture]
From:[info]starro
Date:3. Oktobris 2014 - 12:17
(Link)
Loģiska ir atšķirība starp piemuļķoto pie dokumentu parakstīšanas un piemuļķoto pie interneta komentāriem
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 12:42
(Link)
Tātad, tas, ka pie mums Latvijā ir specdienestu apmuļķoti politiķi, ir fakts, nevis no pirksta izzīsts un sparīgi reproducēts izdomājums? Ā.
From:[info]kinskis
Date:3. Oktobris 2014 - 12:19
(Link)
nē, par to koalīcijas modeli, kas te ierakstā, man vakarvakarā šāda aina uzzīmējās. tīri kā pieņēmums. uzrakstīju tādēļ, ka baigi drūmi. un ja nu kādam, kas neiet balsot, kļūst tikpat drūmi, tad moš tomēr aiziet.
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:3. Oktobris 2014 - 12:42
(Link)
kaut gan palasot fb komentārus pie aicinājumiem iet balsot, sāk šķist, ka labāk būtu, ja viņi tomēr paliktu mājās. apbrīnojami daudz pilsoņu nesaskata neko sliktu vai, gluži pretēji, pat ieskata par simpātisku Tevis iezīmēto scenāriju.

no otras puses, kad man arī galvā saslēdzās minētā shēma, pēc pirmā šoka nāca dzens – galu galā tā ir tā slavenā demokrātija un, ja lielākais vairums cilvēku vēlas šādu virzību, kas viņiem var to liegt vai pārmest. tikai tāpēc, ka mums tas liekas nepareizi? ļoti nepareizi?
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:3. Oktobris 2014 - 14:43
(Link)
Zin, tas nav baigi dēmokrātiski, kopā visiem atteikties no dēmokrātijas. Tāda pretruniņa sanāk pašā saknē: dēmokrātija paredz, ka cilvēku viedoklis tiek ņemts vērā, vai ne? Un ko tad, ja ļaudis pieprasa, lai viņu viedokli vērā neņem? Does not compute, kā vēsta vecs robotu teiciens.
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:3. Oktobris 2014 - 15:23
(Link)
demokrātiju piemēroju vēlmei doties promaskaviskajā virzienā, nevis vēlmei neizteikt savu viedokli nebalsojot.
[User Picture]
From:[info]kautskis
Date:3. Oktobris 2014 - 15:52
(Link)
Es arī. Promaskaviskajā virzienā dēmokrātijas nav.

Dēmokrātija tā, kā to šajos platuma grādos pierasts uztvert, nav vairākuma diktātūra. Ja lielākā daļa cilvēku uzskata, ka geji jānomētā ar akmeņiem, tas geju nomētāšanu nepadara par dēmokrātisku izdarību Eiropas izpratnē. Šeit ar to ierasts saprast tādu sistēmu, kas ievēro visu cilvēku tiesības, ļauj viņiem lemt par savu likteni un — kas svarīgi — ņem vērā arī tos, kas vairākumam nepiekrīt. Kaimiņvalstī tā gluži nav.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:3. Oktobris 2014 - 11:07
(Link)
Ko nozīmē "nostabilizēties"? Savas domas principā nemēdz mainīt tikai muļķi un miroņi.

Balstoties uz to, ko nu visu te tagad pēdējā gadā divos var redzēt, izskatās, ka Sudrabai pa VK laikiem izveidojās normālas attiecības ar kaut kādu daļiņu no Krievijas elites un nu tagad viņa ar viņiem sadarbojas, jo neviens cits, es pieņemu, ar viņu īsti sadarboties negrib.
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 11:11
(Link)
Izskatās gan viss kas tikai muļķiem, pat ne miroņiem. Kādā veidā tieši izpaužas Sudrabas sadarbošanās ar Krievijas eliti, vari pastāstīt?
[User Picture]
From:[info]svari
Date:3. Oktobris 2014 - 11:16
(Link)
Man Sudraba vispār nav nekas, izkārtne, uzpūsta lelle, no kuras mutes var sagaidīt jebkādus tekstus, ko nu tur polittehnologi izgudros.
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 11:19
(Link)
Nu, tas, ka Tev Sudraba nav nekas, paldies budam, ne tuvu nenozīmē, ka viņa nekas nav.
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:3. Oktobris 2014 - 11:27
(Link)
No sirds ceru, ka Budam tiešām ir pajāt par Sudrabu.
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:3. Oktobris 2014 - 11:20
(Link)
Nu tieši tā arī ir, ja nu gadījumā ir piemirsies https://wikileaks.org/plusd/cables/10RIGA26_a.html
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 11:25
(Link)
In a confidential meeting with the Embassy, Sudraba revealed her plans to launch a new political party and possibly challenge for the position of
prime minister in the October 2010 elections.

Tā ir, viss precīzi.
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:3. Oktobris 2014 - 11:27
(Link)
Jā, tikai acīmredzot ne jau DoS viņai palīdz, vai ne. Tobiš, tas gan, tikai no austrumpuses.
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 11:39
(Link)
Nu, ko varu teikt, mani vairs neizbrīna tas, ar kādu dedzību visa veida interneta komentētāji apsprieda [info]dzeina profesionālo piemērotību, būdami pazīstami tikai ar viņas bildēm atsevišķos portālos.
[User Picture]
From:[info]vedjmah
Date:3. Oktobris 2014 - 11:54
(Link)
Kāds sakars tam, ko es saku, ar dzeinu un viņas bildēm? Kāpēc tu vispār to te piemini?
From:[info]unpy
Date:3. Oktobris 2014 - 11:58
(Link)
Tāds sakars, ka pieņēmumu un secinājumu ķēdīte ir identiska. Gan vienā, gan otrā gadījumā cilvēki izsaka viedokļus par personu, smeļoties iedvesmu hvz, kur, pašu personu necik nepazīstot, nemaz nerunājot par to, ka zinātu kaut kādas viņas profesionālās kvalitātes.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:3. Oktobris 2014 - 13:21
(Link)
Tam gan man, protams, jāpiekrīt.

Varu izteikt viedokli par Sudrabu tikai atbilstoši tam, kā viņa pati sevi pasniegusi publiski, plus, tas, ko par viņu raksta mēdiji.

Var izteikt zināmu daļu viedokļa par VK kā iestādi, kas dažkārt ir nākusi pat 4 reizes gadā, pie kam varēja redzēt, ka vismaz pāris reizes ļoti mērķtiecīgi meklējusi kaut ko, ko tā arī neatrada un dažu kuras ieteikumu rezultātā mums tagad viena papīra vietā dažām darbībām ir jāveido 4.
[User Picture]
From:[info]svari
Date:3. Oktobris 2014 - 10:32
(Link)
Ušakovs+Sudraba ~45-46 balsis

Lai sastiķētu valdību, viņiem nevajag pat visus zilos zemniekus, bet tikai maucīgākos.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:3. Oktobris 2014 - 15:07
(Link)
Tevi šodien jābučo uz visiem vaigiem, vai ciba mani trollē?