Comments: |
| From: | sw |
Date: | 4. Marts 2016 - 12:25 |
---|
| | | (Link) |
|
o, jāiet pēc speķmaizes.
nederēs! maizē ir ogļhidrāti!
tauku svars vs muskuļu svars?
tas šajos rakstos nav analizēts. bija kāds cits pētījums, kur cilvēkiem lika nedaudz mazāk ēst, un viņi minimāli zaudēja svaru, bet gurni bija kļuvuši tievāki un vēders resnāks, no kā autori secināja, ka zaudēts bija muskuļu svars, bet iegūti tauki uz vēdera. bet paldies. paskatīšos šai virzienā.
tiesa, tie Runners World abonenti noteikti bija pieredzējuši skrējēji, un gargabalu skrējēji parasti ir visai kārni, tā ka diez vai viņiem ļoti auga muskuļu masa.
es piekrītu dominikai, ka ne jau svars ir the ultimate rādītājs. var taču svērt vienu un to pašu ciparu, bet nevarēt (vai varēt) aiztaisīt "slaidos džinsus" :)
bet es šeit gribēju runāt tikai par lieko svaru. labā jušanās ir cita tēma, tas, ka ēst gaļu ir neētiski pret dzīvniekiem, ir vēl cita tēma, un tamlīdzīgi :)
nu jā, tas koncepts "liekais svars" ir tāds neprecīzs. "liekais apjoms" varbūt būtu precīzāks :) jo tā taču ir, ka resns taukains vēders mierīgi var svērt mazāk kā tas pats vēders slaidināts un apmuskuļots. reāli cilvēks ir tievāks, bet tīri tehniski svars nav samazinājies.
es tā pa ausu galam esmu dzirdējusi, ka sportojot svars var nesamazināties tik strauji kā cerēts vai pat pieaugt tāpēc, ka taukus nomaina muskuļi, kas sver vairāk. bet, es domāju, ka cilvēkiem, kas sporto, svara zaudēšana ne vienmēr ir pirmais un vienīgais motivators - drīzāk vēlme iegūt tvirtāku ķermeni, spēt izdarīt kaut ko tadu, ko agrāk nevarēja, justies enerģiskāk. un ja runājam par skriešanu un ēšanu pēc tam, tad es pag. vasarā pēc vakara skrējieniem bieži vien neko neēdu, jo man vienkārši negribējās, es savu baudu biju guvusi no tā skrējiena vien. tā ka es nepiekrītu, ka sportošana veicina ēstgribu. tas, ka kalorijas skrienot daudz zaudēt nevar, tas nav nekāds jaunums, bet sportošanai tak ir daudz citi ieguvumi, ko diētas nedod.
jā, protams, sportošanai ir tūkstošiem citu labumu. es tee pievērsos tikai vienai līnijai - populārajam uzskatam, ka mazkustība izraisa lieko svaru, un ka ar sportošanu pietiek, lai svaru zaudētu :) bet tu labi pateici tos labumus.
Tieši no piena un gaļas cilvēki aptaukojas.
gaļa var būt liesa un trekna, pie tās var ēst vai neēst visu ko klāt. tur tomēr var vēl kaut ko sadalīt :)
Man šķiet cilvēki nepamatoti dēmonizē ogļhidrātus, jo automātiski iedomājas cukurotas bulciņas. Bet ķermenim, sevišķi smadzenēm, ir nepieciešami ogļhidrāti, vislabāk no starchy whole foods, piemēram grains.
Vispār arī, es zinu ļoti daudzus vegānus, kas ir slaidi pat īpaši nevingrojot un ēdot izteikti daudz augļus, kartupeļus, rīsus utt. Lai arī pirms tam ēdot gaļu un pienu viņiem bija liekais svars.
Sevišķi man šķiet, ka to šizīgo ēd-gaļu-lai-nomestu-svaru propagandu vajag pārtraukt, visi zina, ka gaļa nav laba mūsu zarnām un ka proteīna mums dafiga, bet šķiedrvielu gandrīz visiem rietumniekiem par maz.
vispābā par taukiem un ogļhidrātiem vakar TV bija dikti jauka filma, taisni priekš tādiem profāniem kā es :)) gan jau ka arhīvā var atrast
Keto diēta veselam cilvēkam nav kaut kas tāds, kur zinātne būtu vienisprātis, taču par tievēšanu no sporta vs. diētas praktiķi jau sen ir nonākuši pie līdzīgiem secinājumiem. Kā bija rakstīts vienā weblapā ar treniņprogrammu svaru cilāšanai - ja pēc 6 mēnešiem mūsu programmas neredzat sešpaku, atgriezieties virtuvē un labojiet tur pieļautās kļūdas :D
:) bija dzirdēts. bet līdz šim domāju, ka ara to tikai atsevišķi entuziasti nodarbojas. nu izrādās - tas tiek mainstrīmizēts.
'sikspakas audzēšanas virtuvē, nevis sporta zālē' un 'kā man pavingrot svara zaudēšanai - vislabāk vingrināt muti. vaļā netaisīt' ir tievētāju mainstrīms jau vismaz gadus piecus. Tos, kas tiešām grib rezultātus, nevis kārtējo olu diētu.
Citi viedokļi ir tikai tiem, kas nekad apzināti svara zaudēšanas tēmai nav piegājuši. Uzsveru, pietiek ar 'apzināti', nevis baigam sportistam-meinstrīmistam.
nu starp tikšanas vaļā no pārmērīgām ķermeņa daļām un sikspakas audzēšanu arī varētu būt liela atšķirība; es te tikai par tauku mazināšanu, un pazūdot tie diez vai atsedz sikspaku :) bet paldies, interesanti :)
Kā reiz 6packu vairumam cilvēku vajagot žāvēt(taukslāni līdz minimumam nodzīt) nevis īpaši trenēt. Pie chimera bija garš artīklis, ka vienam no 5(?) ķermeņa tipiem iespējams arī izaudzēt ne tik nožāvēt, bet tā nav norma/vairākums.
nezinu, cik atceros bildes ar koncentrācijas nometnēm un Somālijas badacietējiem, nevienam tur neredzēja sikspaku. bet par šo tiešām neko nezinu.
Tur ir muskuļi kanibalizējušies, ne tikai taukprocents nodzīts. Ekstrēms piemērs.
| From: | krii |
Date: | 4. Marts 2016 - 18:15 |
---|
| | | (Link) |
|
Tomēr, lai caur izžāvēto ādu vīdētu neatrofētu muskuļu reljefs, tas ir jāvingrina. Ir redzēti ļoti kalsni cilvēki, kuriem nekādu sešpaku nav, lai arī pakrūte pavisam bez tauku slāņa.
Vot. Es kā reiz vakar kačalkā dabūju labi apskatīt savu vēderu. Skatījos uz sevi tā no malas un sev uzdevu jautājumu "tu vispār šodien esi ēdusi?", jo vēdera tur nebija - ne tauku, ne muskuļu. Pat ne gāzu. Tukšums.
From: | unpy |
Date: | 4. Marts 2016 - 13:21 |
---|
| | | (Link) |
|
Beidzot!
From: | unpy |
Date: | 4. Marts 2016 - 13:37 |
---|
| | | (Link) |
|
Ō, jā, uzskatu, ka labi paēsts ir tikai tad, kad vaigi no taukiem spīd:)) Nepiekopju īpaši kustīgu dzīvesveidu un neesmu arī diezko korpulents.
re, viena zinātnieku pakustināšanās, un tu no nepareiza esi kļuvis par pareizu!
From: | unpy |
Date: | 4. Marts 2016 - 13:39 |
---|
| | | (Link) |
|
Bet lietoju maz saldumu. Šis viss beidzot visu izskaidro:))
" teikt "ja gribi novājēt, ej skriet" nav nekāda pamata. " true story. Kad trenējos maratonam ( drīzāk lai nenomirtu kā uz ātrumu tāds bija mans treniņplāns), tad nu varbūt ka 1,5kg labi ja nonāca nost. Nekā tāda ievērības cienīga katrā ziņā! labi, ka es biju ekstāzē, par paveikto faktu, citādi reāls zāģis man bija. Toties kad pēc sulukūres pirmskāzu režīmā 10kg nonāca un tur man nebija diezko daudz laika skraidīt apkārt, kāzas un darbs un vispār vasara un draugi.. lūk, jums Sprīdīts.. ;)!
BET jāpiekrīt, ka veicot vingrošanu ar lielomuskuļgrupu trenēšanu REGUL"ARI, kad ieeju azartā gandrīz reizēm var (legdays!!!) dzirdēt kā kalorijas dedzina. Un runā, ka viņas sākot dedzināt vairāk, jo vairāk trenējoties, kas man arī sajūtu līmenī šķiet patiesība..
Šim postam ir viena ļoti būtiska problēma, gan jau pamanīji.
Citētais raksts nav informācija. Jā, tas ir žurnālā, bet tas ir editorial, tb redakcijas sleja, viedoklis. Pie tam, viedoklis no autora, kas, kā norādīts, konkrēti saņem naudu par tieši ar Atkinsa diētu saistītām lietām.
Pat šo viedokli izlasot gan nemanu, ka tas tā censtos pamatot 'visiem jāēd ketogēni'. Tas tikai norāda, ka pārāk daudz OH ēst nav īsti labi. Un, rakstautorprāt, pat, ja šie virsnormas OH ir nopelnīti. Bet starp'ēst 500g OH dienā tikai tāpēc, ka skrien' un ketogēno diētu ir ļoti plašs spektrs, kurā iesilpst vismaz 75% cilvēku ēdienkartes.
skaidrs. to Atkinsu tikai tagad pamanīju. par šo pašu (liekā svara nenomešanu ar sportošanu ir daudz rakstu, bet līdz ketozes pieminēšanai aiziet tikai šis viens.
| From: | jojo |
Date: | 5. Marts 2016 - 18:05 |
---|
| | | (Link) |
|
+1 visam, es arī apmēram to pašu esmu lasījusi.
bet tā sportošana rosina visādu apmierinātības hormonu izstrādāšanos, cilvēki in general ir laimīgāki un grūtāk manipulējami. kardio slodze dienā būtiski samazinot alcheimera un parkinsona risku, ceteris paribus.
jā, kustināšanās samazina iekaisuma marķierus. šāds smalks atklājums mani ir piespiedis uz regulārām nodarbēm :)
| From: | jojo |
Date: | 5. Marts 2016 - 18:23 |
---|
| | | (Link) |
|
aha.
man visvairāk patika, ka pelītes, kuras varēja skriet (bet varēja arī neskriet), izvēlējās skriet un tās bija daudz grūtāk manipulējamas, kad krātiņā ielaida dominanto "boss" peli, kamēr peles, kurām nebija iespējas skriet, tūlīt sāka izrādīt pakļaušanās pazīmes. starp citu, korelē ar novērojumiem iz dzīves, kad ieradās mans bijušais boss-manipulators/narcisists, peles, kuras nesportoja, burtiski izrullējās kā paklājiņi, pelēm, kuras regulāri skrēja vai gāja vingrot (četri no padsmit cilvēkiem), bija kopumā daudz veselīgāka reakcija.
| From: | mufs |
Date: | 7. Marts 2016 - 10:40 |
---|
| | | (Link) |
|
tīri aiz neko darīt (un tīri aiz Tavas vainas dēļ pēdējiem ierakstiem/tur izraisītiem komentāriem :D) nolēmu pastīties,kā tas izpaužas manam rumpim. izcepu cūkas lāpstu un tagad darbā ēdīšu brokastīs un pusdienās,ar dārzājiem,protams. dienas četras, spriežot pēc gabala.
pa lielam tāpēc,ka vajag kādu iemeslu beigt rīt saldumus - jau ir tā,ka rokas trīc pēc cepumiņa. un ja reiz nedēļu bez ogļhidrātiem,tad nedrīkst. figviņzin gan vai sanāks, bet to jau agrak esmu piefieksejusi,ka - jo vairāk cepumiņus ēd, jo vairāk gribas. ja pārstaj,tad
| From: | mufs |
Date: | 7. Marts 2016 - 10:41 |
---|
| | | (Link) |
|
tad - pārstāj prasīties. lūk,man jau sākas ogļhidrātu migla,ka nevar trāpīt pa klavieri normāli
lūdzu, neaizmirsti informēt mūs par turpinājumu! !! :)
| From: | mufs |
Date: | 7. Marts 2016 - 12:40 |
---|
| | | (Link) |
|
vispirms pieņemt lēmumu-tad palasīt sīkāk - mūsu moto...
man jau tā ir zems spiediens un ļoti daudz biežāk sāp galva,kopš nedzeru vīnu, un,šai sakot atkal sāpēt,iegūglēju,ka tas ir normāls pavadonis lowcarbiem, itkā man jau tāpat nepietiktu. Tev tā bija? ir vēl kādas opcijas bez sālsūdens dzeršanas?
jā, to vienmēr pieminu, sakot, ka pāreja uz citu diētu nav viegla. man - kādu nedēļu. vai divas. apātija un neinterese par darba termiņiem.
droši zini, ka to gribi? jo, ja tev nav brīvas nedēļas, kuras izlietot sprāgonībai, tad nav vērts mocīties 5 dienas un atkrist atpakaļ.
| From: | mufs |
Date: | 7. Marts 2016 - 13:29 |
---|
| | | (Link) |
|
baigi man to nevajag - tikai tik,ka interesanti, un mazliet jāiegrožo tā saldumu krīze,kas iestājusies, reāli sāku zaudēt sāta sajūtu uz nasķiem nu,labi, un interesē,vai varu vēl patievināt pēcpusi.
Šis nav no tās pašas sērijas, kurā cocacola sponsorētā studija ar secinājumu, ka tieši mazkustība, nevis saldie dzērieni izraisa aptaukošanos? Pirmais ko es gribētu uzzināt, ja padziļināti sim pievērstos ir no kā autori ir saņēmuši finansējumu. | |