L ([info]kbrgs_) rakstīja,
@ 2013-06-07 13:48:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
zaibis, nezināju, ka sc jūzeris lavendera ir sūrais rasisma piekritējs


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]krii
2013-06-07 20:54 (saite)
Ja? Kurā vietā?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 20:55 (saite)
apsties pēdējo ierakstu - bet tas varbūt ar sarkasmu rakstīts, kuru es palaidu garām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-07 21:28 (saite)
Mja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 21:31 (saite)
:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blond
2013-06-07 21:33 (saite)
Nu, man derdzas šāda nostādne, bet es arī neredzu normālu risinājumu imigrācijas radītām problēmām. Ne jau pie mums, te jau nekā vēl nav, bet dažviet rietumeiropā tās problēmas ir ļoti asas.
Un es galīgi nepropogandēju rasisimu, un es negribu, lai kāds padomātu, ka man ir jebkas kopīgs uzskatos ar minēto igauņu politiķi, bet tomēr mani arī neapierina politkorektais aklums, kas pieklājības vārdā vienkārši ļauj visām problēmām arvien vairāk saasināties un samilzt, un izliekas tās neredzam.
nezinu, kur ir risinājums, bet ļoti gaidu, ka kāds to atradīs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 21:42 (saite)
es saprotu, ka pagaidām daudzās rietumvalstīs, it īpaši Francijā, šīs attiecības ir ļoti problemātiskas. par politkorekto aklumu - es domāju, ka LV vajadzētu milzīgu devu šī akluma. Es, protams, pašlaik dzīvoju vidē, kur šis politkorektais aklums ir tik augstā līmenī, ka dažiem cilvēkiem tas izraisa pretreakciju, bet tas ir daudz, daudz cilvēciskāks veids, kā šo situāciju pagaidām uzturēt. Tas nav ilglaicīgs risinājums, bet tas ir cilvēcisks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 21:47 (saite)
dziļi atvainojos. tikko pārlasiju un ieraudzīju, ka vārdu "aklums" izmantoju 3reiz vienā teikumā. Literatūras skolotāja Baiba Zeiļaka šausmās bola acis

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2013-06-07 22:04 (saite)
:DD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]jim
2013-06-08 01:19 (saite)
miiljaakaa skolotaaja

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blond
2013-06-07 22:03 (saite)
cilvēcību nekad nevajadzētu zaudēt,tam vajadzētu būt galvenajam uzstādījumam. taču aklumu arī nevienam nenovēlu. cilvēkiem vajadzētu saprast, ko viņi dara.
tas, ko tu saki - ka Latvijā vajadzētu vairāk politkorekta akluma - tas, manuprāt, ir pilnīgi nepareizi. Mums vajadzētu vairāk izpratnes un līdzjūtības, nevis rietumu sabiedriskās domas uzspiesta politorektuma, kurš var sadrupt jebkurā brīdī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 22:26 (saite)
piekrītu, bet kamēr nav ne izpratnes, ne līdzjūtības, bet truls naids un kaut kādu ārprātīgu, tumsonīgu aizspriedumu kultivēšana, ko lai dara?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2013-06-07 22:30 (saite)
nezinu... tikmēr laikam likums. un nemitīga izglītošana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nulle
2013-06-08 18:15 (saite)
Paskaties uz sevi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2013-06-07 21:46 (saite)
Es Tev pilnīgi piekrītu, ka par visām šīm lietām ir jārunā, un jārunā bez klīrības un liekuļota optimisma. Un patiesi, patiesi, latviešu un krievu attiecības mūsu valstī vismaz pagaidām ir ļoti tālu no tās pavisam reālās spriedzes, kas pastāv vairumā Rietumeiropas valstu.
Bet risinājumu neredzu arī es - atskaitot pasīvo paļaušanos uz to, ka mūsu sliktais klimats un viduvējais sociālais budžets vēl ilgi atturēs mūs no imigrantu pūļiem.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 21:48 (saite)
plus miljons! domāju, ka liekuļots optimisms LV gadījumā nespīd :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blond
2013-06-07 22:08 (saite)
pēdējās divas dienas pavadīju Daugavpilī un Rēzeknē. pēc vēlēšanu rezultātiem varētu iedomāties, ka tur notiek šausmu lietas. taču nekā tamlīdzīga. es redzēju divas ļoti harmoniskas, skaistas pilsētas, dzīvas un rosīgas (atšķirībā no daudzām Kurzemes pilsētām), sakoptas. Iedzīvotāji izskatījās laimīgi, labi ģērbti un nebija iespējams atšķirt latviešus no krieviem. Daugavpils Rotko centrs un Rēzeknes GORS vispār izcili. Un mēs jutām, ka iedzīvotāji ar tiem lepojas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-07 22:21 (saite)
Tā ir. Es jau pagājušogad valodu referenduma sakarā rakstīju, ka tik ļoti politiski abpusēji uzkurināts un uzputots pasākums nedz Francijā, nedz Vācijā nebūtu noritējis bez kāda grautiņa vai asinsizliešanas. Savukārt mūsu iecirkņos novērotāji ar sarkanbaltsarkanajām un oranži melnajām lentītēm viens pret otru izturējās ar uzsvērti vēsu pieklājību.
(Tas, protams, nenozīmē, ka nevarētu gribēt, lai etniskās attiecības kļūst labākas utt.)
Mani vairāk pārsteidz kas cits - kālab Latvijā (un arī Igaunijā), kur uz pirkstiem saskaitāmi retie Tuvo Austrumu vai Āfrikas bēgļi, kā arī atsevišķie šo valstu studenti, kuri nebūt negrasās te apmesties uz dzīv, tomēr mēdz vīdēt tik atklāts naidīgums pret "visādiem čurkām" un "melnajiem". Kas ir viņu demonizēšanas pamatā? Rietumvalstu pieredze? Krievijas ietekme? Kaut kāda dzīvnieciski instinktīva ksenofobija, kas saasinās, reaģējot uz vizuāli atšķirīgo?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 22:24 (saite)
jā, tas man arī ir dziļi neizprotams. vienīgais kaut kā iespējami aptveramais iemesls varētu būt,ka viņi tiek nīsti, jo tas ir kaut kas nepazīstams. kaut kādi viduslaiki

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2013-06-07 22:46 (saite)
"visādi čurkas" noteikti ir krievijas ietekme

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2013-06-07 22:48 (saite)
varbūt tieši tāpēc čurkas (ne jau briļļainie studentiņi, bet gan onkulis Hakims ar radu, radu radu, radu radu draugu un radu radu draugu korešiem) nedzīvo tev blakus un nedemonstrē, kas ir īsts čurka un kas esi tu blakus īstam čurkam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-07 22:56 (saite)
Nu, nu? Ko man tādu onkulis Hakims varētu nodemonstrēt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 22:58 (saite)
jaa, es arii gribu zinaat. man pilna maaja ar onkuliem Hakimiem, gribu zinaat, ko vini man demonstree

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2013-06-08 21:20 (saite)
teiksim kā ar čību jāmāca sievai paklausība - vai vieglītiņām ar vieglu niedres spieķi ;) kā jāmīl vīrs, jāciena dievs un jānēsā parandža ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-08 21:48 (saite)
Vardarbību ģimenē varam pavērot arī Jāņa, Antona, Koļas un Žeņas izpildījumā, Hakims tur neko oriģinālu neienesīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2013-06-08 22:20 (saite)
ko tur niekus, pavērot ;) ja viens vardarbojas ar apziņu, vai bez, ka ir slikts cilvēks un rīkojas nepareizi, kamēr otrs pilda dieva svētu misiju un vispār rīkojas pareizi un atbalstāmi, ka citiem ir uz ko līdzināties ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-08 23:03 (saite)
Neesi jel tik primitīvs, meža dīvainīt.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2013-06-09 01:08 (saite)
te es mazliet pasmaidīšu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]liizhj
2013-06-07 23:30 (saite)
Daugavpilī tā vienmēr ir bijis. un to vienmēr ir bijis neiespējami iegalvot cilvēkiem, kas ir nenormāli aizspriedumaini pret visu valsts austrumu daļu. tā ir šī reģiona burvība un harmonija, kas slēpjas ne jau tautību cīņā, bet spējā vienam ar otru sadzīvot. Daugavpilī pa lielai tiesai tas ir tā dēļ, ka te nav latvieši vs. krievi. te [kāpēc es saku te? pati apjuku. jo šobrīd te atrodos] ir tik daudz nacionalitāšu, tik daudz dažādu kultūru, ka visi ir pieņēmuši viens otru un necīnās ar vējdzirnavām. un ar katru cilvēku, kas nav no šī gala, bet saprot un patīkami novērtē šo situāciju, es kļūstu nedaudz laimīgāka.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2013-06-07 23:36 (saite)
jā, tas ir jūtams:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kemune
2013-06-07 22:43 (saite)
kāpēc risinājums nevarētu būt vienkārši strikta imigrācijas politika? negribēt imigrantus ir pilnīgi normāla attieksme manuprāt. tas var būt sāpīgi ekonomiski, bet citādi neredzu īpašu problēmu. labi, šķirot pēc rasēm un valstu 'kategorijām' jau ir stipri apšaubāmi. tai pat laikā, izskatot ASV vīzas piešķiršanu, vai tad visus apstrādā vienādi un nemaz nešķiro pēc valstīm?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 22:48 (saite)
pēc valstīm nešķiro. šķiro pēc ģimenes apstākļiem, iespējamā "ieguldījuma" asv attīstībā, kriminālo pagātni, utt. pēc rases/valsts pavisam noteikti nē. Šādas kvotas ir ar likumu aizliegtas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kemune
2013-06-07 22:50 (saite)
aha.. un kā būs ar "ļaunuma ass" valstīm? bet labi, ne par to bija mana doma. drīzāk par to, ka neredzu nekā slikta, ja valstī tiek ielaisti tikai tie, kam tiešām ir augsta motivācija tur tikt un tas pats iespējamais ieguldījums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]heda
2013-06-08 15:58 (saite)
Aha, un pēc tam amerikāņi, kinoakadēmiju ieskaitot, sajūsmā lauž krēslus par "Zero Dark Thirty" A la "Rasisma nav!-Bet kā mēs viņiem pa purnu!" LOL

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blond
2013-06-07 22:57 (saite)
OK, +++
Bet kā šķirot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]heda
2013-06-08 17:36 (saite)
Jebkura pabalsta vai sociālā dzīvokļa pieejamība tikai pēc valstī nodzīvotiem 10-15 gadiem. Tad paši atšķirosies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2013-06-08 21:21 (saite)
pirmkārt pietiktu nošķirot ekonomiskos no politiskajiem imigrantiem - tālāk jau redzēs jo 99% lv ir ekonomiskie

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2013-06-07 21:11 (saite)
Kur ir Tava tolerance?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 21:31 (saite)
nezinu, man šķiet, re, tepatās ir

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2013-06-07 21:43 (saite)
mani atkal tas nemaz neizbrīna
http://klab.lv/community/hanna_beedz/513.html

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kbrgs_
2013-06-07 21:45 (saite)
HAHAHHA! ZOMG ROFL. es skaļi aprēcos. neko citu taču nevar šādā infantilisma gadījumā darīt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2013-06-07 22:09 (saite)
beidziet, nu. tā ir trollēšana, tas nevar būt pa īstam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blond
2013-06-07 22:11 (saite)
nē, atvainojos.... laikam taču pa īstam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-07 22:22 (saite)
Nu, primmārais te ir aizraušanās ar visādām māģijām un "alternatīvajām teorijām", rasisms ir pavisam sekundārs.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2013-06-07 22:28 (saite)
:)) nebiju iepriekš manījusi, zin kā, pa virsu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]romija
2013-06-08 14:46 (saite)
nekas jau tāds baisi ņirdzīgais tur nav. fiziognomija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-08 16:11 (saite)
Jā, tāda ļoti nopietna zinātne.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]romija
2013-06-08 16:17 (saite)
Zinātne kā jau zinātne :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-08 16:29 (saite)
Ā.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2013-06-09 00:41 (saite)
pietiek visur meklēt "trollē" vai nē, tas traucē domāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]santa_be
2013-06-08 21:00 (saite)
diezgan baisi sastapt kaut internetā cilvēku, kurš tiešām tic kaut kādām teju eugenikas klasikām. mazas austiņas, kuras liecina par intelekta trūkumu- bļe (es ļoti atvainojos, es atvainojos, ka tādu vārdu mutē ņemu), es nezinu kas ar ausīm, bet viņas rakstītais liecina par smagi ielaistu aprobežotību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dute
2013-06-07 23:31 (saite)
:(

(Atbildēt uz šo)


[info]porkus
2013-06-08 09:24 (saite)
nekur nevarēju atrast neko rasistisku ne igauņa teiktajā ne lavendera komentā ... sooore, bet izklausās pēc tādas kā kārklu liberālisma terminoloģijas nevietā - diezgan izplatīta slimība šeit

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]krii
2013-06-08 09:37 (saite)
Ja melns, sūti atpakaļ.
Nē, nē, tas nav nekāds rasisms, jo cilvēkam pēc definīcijas jābūt baltam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]porkus
2013-06-08 09:52 (saite)
nu par to arī runāju - tāpat kā viapmātākie aizstāvji ieraudzījuši vārdu 'melns', pārklājās ar baltiem sviedriem un sāk trīcēt un kontekstu neredz vispār ...

šinī gadījumā ir runa par tā saucamo rases profilu, ko, protams, "maniaki" neiedziļinoties, pielīdzina rasismam (šo var paturpināt, ja ir jēga)

visādi citādi, ja ejam atsevišķu vārdu izcelšanas argumentu ceļu, tad nav ne baltu ne melnu cilvēku

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2013-06-08 10:13 (saite)
racial profiling ir tipiska rasisma izpausme. tu vispār saproti, ko runā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]porkus
2013-06-08 16:19 (saite)
ir = tiek uzskatīta ... un pārsvarā šeit Aizspogulijā
pat ļoti saprotu + ik pa brīdim to novēroju "brīvā dabā", nevis kultivēju savā galvā
vecajā pasaulē un tuvajos austrumos ļoti daudzas valstis to pielieto praksē
tikai atšķirībā no ikauņa šamējie par tio skaļi nerunā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sara
2013-06-08 13:49 (saite)
Es arī atbalstu igauņu politiķa nostāju- kā atzina Kanclere Merkele - tad imigrācijas politika Eiropā ir izgāzusies. Ja pat tik liberāli atvērtās valstīs kā Zviedrija- tas parādās tad, par, ko mēs vispār runājam

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]romija
2013-06-08 14:49 (saite)
Nu, Zviedrijas dienvidos iet vaļā kirdiks. Musulmaņi ālējas un dedzina uz nebēdu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?