Nepabeigtā dienasgrāmata


12. Jūlijs 2010

(bez virsraksta) @ 13:01

Saeima šodien neatbalstīja astoņu sieviešu - deputātu priekšlikumu Seksuālās un reproduktīvās veselības likumā noteikt, ka sievietei pirms aborta jānoklausās sava bērna sirdspuksti.
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]putnelis
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:13
(Link)
ij pareizi.
[User Picture Icon]
From:[info]zhagata
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:17
(Link)
+1
[User Picture Icon]
From:[info]str
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:05
(Link)
nepareizi
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:20
(Link)
nu ij gan duras Saeimā tikušas...
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:22
(Link)
nemaz ar ne
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:34
(Link)
ir jādomā nevis par to, kā aborta veikšanu padarīt sievietei grūtāku, bet gan kā to visu vieglāku. tā pat jau aborts nav odu nosist. varu derēt, ka neviena no tām astoņām durām savā mūža nav veikusi nevienu abortu ij nestādās priekšā, kas tas ir, vot ij izdomā dumības.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:38
(Link)
es atvainojos, bet ķipa tu esi veicis abortu.

Es teiksim uzskatu, ka daudz lietderīgāk (it īpaši Latvijā) ir bērnu dzemdēt un ja nevajag pašai, tad atdod tiem cilvēkiem, kam bērnu nevar būt.

Pēdējais ko vajag aborta veikšanai, ir tā padarīšana vieglāka, jau tā nezin cik padsmitgadīgajiem skuķiem tā šķiet normāla lieta, ai, nu kas tur, ja kas, var vienmēr uztaisīt abortu. Tā nav pareiza pieeja.
From:[info]perkons
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:41
(Link)
Davai, liekam vēl tos pukstus ierakstīt, bet pēc pāris nedēļām sapulcējamies uz publisku pašnāvības aktu.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:43
(Link)
Ierakstīšana jau vairs neko nedos.
From:[info]perkons
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:44
(Link)
Kā tad nedos - kārtīgi sapistu psihi un mācību kā būt "humānam".
[User Picture Icon]
From:[info]fjokla
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:56
(Link)
vajarī, man labāks ieteikums, likt pastīties šito: http://www.youtube.com/watch?v=2aibsxnRe7c un atstāt uz brīdi vienu havajā
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:17
(Link)
tad jau labāk uzreiz ieviest obligātu prasību, ka aborta process tiek filmēts un translēts valsts TV tiešraidē. un operāciju veic telpā, kas īpaši aprīkota tā, lai sieviete uz platekrāna redz visu kā ārsts ar instrumentiem to embriju aizvāc prom no dzemdes.
[User Picture Icon]
From:[info]str
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:19
(Link)
nu vai Tas vīrietis
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:22
(Link)
nu vīriešiem man domāt tādas lietas būtu jānoskatās vēl pirms uzsāk dzimumdzīvi.
From:[info]perkons
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:36
(Link)
Nu arī variants, protams. Galvenais, lai psihei pēc iespējas lielāka trauma.
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:06
(Link)
zini, psihei trauma būs tikai pirmās pāris reize, kad šos skatus demonstrēs. pēc tam pilnīgs pofigs. ja katru dienu n-tās reizes valsts kanālā to demonstrēs,- aborts izraisīs nulle emociju.
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:13
(Link)
pie tā cik viegli ir iespējams nokārtot adopciju LV, tiešām labākais ir dzemdēt un nodot bērnu bērnu namos...

lai izmantotu šādu argumentu vispirms adopcijas process ir jāvienkāršo, nevis jāliek kādam klausīties embrija sirdspukstus.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:58
(Link)
nu labi, to cik vienkārši ir Latvijā nokārtot adopciju, es nezinu.
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:07
(Link)
nu ir gadījies nedaudz painteresēties.
From:[info]fedrs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:27
(Link)
Un Tu? Esi veicis abortu vai dzemdējis? :)
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:33
(Link)
es jau nepretendēju būt tas, kurš reāli zin kā ir.
[User Picture Icon]
From:[info]jim
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:33
(Link)
izklausās, ka i to, i to. un arī iznēsājis bērnu un tad vieglu roku "lietderīgi"nodevis bērnunamā.
[User Picture Icon]
From:[info]fjokla
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:35
(Link)
vot, šitais gan tiešām ir pizdjec, ka kauko tādu uzskata par cilvēcīgāku risinājumu, aizgājuši, bļedj, uz bērnunamu un paskatījušies, humānisti hrenovie!
[User Picture Icon]
From:[info]ravejsledzejs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:03
(Link)
vot, imenno...
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:03
(Link)
Es tikai uzrakstīju kāds man šķiet labākais variants priekš visiem - sievietes veselības un bērna dzīvības. Nevajag gluži mani apdirst par to, neba nu es esmu akls pret to, cik tas viss posms var būt grūts. Man vienkārši nepatīk atsevišķu čiksu attieksme pret abortu kā ierastu lietu.
[User Picture Icon]
From:[info]fjokla
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:17
(Link)
aijzin, šitās mazās ar četriem vabuka arī vajag dirsināt jau tā nekvalitatīvajā prātiņā, betē, jemot vērā apstākli, ka lielākā daļa viņu pēcnarkozes miedziņā, resp., nekontrolējamā stāvoklī drausmīgi raud zem deķīša, tadē, es gribētu atzīmēt tādu momentu, ka māte daba par visu parūpējas un savalgo savos tīmekļos pat viskritiskāko prātiņu, resp.iekārto tādā kā samuraja statusā, resp. tev katra šūna brēc, ka tev kaukas ir jāsargā un nevis tā vienkārši jāsargā, bet kā lauvenei jāsargā, unē tur akal iestājas tāds patīkams moments, ka tevī cīnās tātad, no vienas puses prātiņš, bet no otras puses akal tā mātes dabas palaistā inde cauri visam ķermenim, atļaušos atzīmēt. Nuja, unjatas saprātiņš, tātad, ilgstošā cīņā ir uzvarējis, tad vēlreiz atļaušos atzīmēt, tu jūties aptuveni tā kā taspats samurajs ar savu kodeksu, kas nenosargājis savu, kasviņiemtur, imperatori, vai kastur un pilnīgi lōgjiska rīcība būtu nazis vēderā. Nuja, un pēc tam tu jūties kā vaļējs pušums un tev diemžēl nekas nesāp. ja tas nešķiet pietiekami, tadē, pardon, protams. Cita runa akal, ir nepieļaut, ka tā gadās un tāpēc ir jādomā ar galvu.
[User Picture Icon]
From:[info]fjokla
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:18
(Link)
-u
From:[info]slikts
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:44
(Link)
kāda sūda atšķirība, ko tu uzskati, likumi nav domāti, lai pazemotu cilvēkus, uzliekot patvaļīgas prasības. kas būs tālāk, varbūt vajadzēs vēl arī iekārtot bērnistabu un izdomāt vārdu? nav būtiskas atšķirības starp to un prasību klausīties sirdspukstus, jo tādiem kā tu, redz, liekas, ka viņi zin labāk, kas citiem ir vajadzīgs. tas nozīmētu sodīt sievietes, kas tomēr izvēlas taisīt abortu, padarot to par lielāku pārdzīvojumu, jo kādam liekas, ka viņas nav pilnībā spējīgas pieņemt lēmumus bez šādas iejaukšanās. tas ir vienkārši rupjš mēģinājums kontrolēt citus no tās pašas kategorijas kā abortu aizliegums. es būtu priecīgs, ja es varētu teikt, ka tu esi rets lohs, bet tu esi vienkārši tipisks lohs, jo kaut kā daudzus nesasniedz ideja, ka brīvā valstī likumiem ir jāciena abu dzimumu brīvība izvēlēties, kā dzīvot savu dzīvi, nevis jāuzspiež sabiedrības intereses vai kaut kādas personīgās morālās pārliecības.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:54
(Link)
Tas burvīgi, ka tu esi tik tolerants. Es nepārstāvu viedokli, ka visi cilvēki ir spējīgi paši saprast, kas viņiem vajadzīgs. Padomājot par šo konkrēto priekšlikumu, man viņš dažos gadījumos šķiet piemērojams, bet dažos ne, bet nu daļēji jau tev jāpiekrīt.
From:[info]slikts
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:03
(Link)
jā, varētu taisīt tādas lemtspējas komisijas, kuras vadītu, piemēram, tu, un dot sievietēm apliecības, ka viņas oficiāli drīkst pieņemt lēmumus par sevi un savu ķermeni. pārējām būtu jādara viss, kas tev ienāk prātā, pirms viņas to drīkstētu.

un tolerance ir kaut kas, kas nepienākas netolerantu ideju pārstāvjiem
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:07
(Link)
Nevajag lūdzu runāt šitu. Ķipa tev reāli šķiet, ka 15-16 gadīga meitene ir mega spriestspējīga?
From:[info]slikts
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:08
(Link)
šitu, ja? nepilngadīgajiem vajag vecāku atļauju abortam
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:22
(Link)
pff, nesaprotu kāpēc es par šito vispār runāju, neba es kaut kāds kaislīgais abortu aizlieguma aizstāvis esmu, man prosta nepatīk tas, ka dažām meitenēm tā šķiet vienkārša lieta, uztaisīt abortu. Principā, es negribu, lai aborta veikšana būtu personām, kas to izvēlas, grūtāka, bet lai netiktu izvēlēts aborts nepareizu iemeslu dēļ.
From:[info]slikts
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:27
(Link)
tu noteikti esi tas, kas var mācīt par saprātīgu attieksmi pret abortiem, ja tev liekas, ka fakin skolas vecumā tā ir slikta ideja
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:33
(Link)
Es īstenībā nezinu vai man tā šķiet laba vai slikta ideja.
[User Picture Icon]
From:[info]losthighway
Date: 12. Jūlijs 2010 - 17:12
(Link)
Lieki nemoralizējot, teikšu tā ka sirdspukstu klausīšanās jau nav lai viņas izlemtu ko darīt ar savu ķermeni, bet par to otru, kas jau pukst. Mazliet vairāk informācijas nekad nenāk par lieku :) Tas pats ir ar tiem, kas nospiež podziņas lidmašīnās utt.

Lai nebūtu komentāri par skolniekiem, tad 33 gadi, 4 sīkie, un bijusi draudzene kas kādreiz izdarīja abortu, jo tikai pēc tam uzzināju, ka viņai tas bija kā sports. Bet viņa bija gudra un gan jau visu pati saprata un kaut kā klausīšanās tur neko nebūtu mainījusi.
From:[info]slikts
Date: 12. Jūlijs 2010 - 17:22
(Link)
nevajag liekuļot, ka mērķis ir informēt, jo tas ir pašsaprotami, ka auglim pukstēs sirds. mērķis ir radīt emocionālu stresu, lai liktu pārdomāt par abortu
[User Picture Icon]
From:[info]losthighway
Date: 12. Jūlijs 2010 - 17:49
(Link)
pašsaprotams ir arī tas ka afrikā sprāgst cilvēki badā utt, kamēr to neredzam lielākai daļai ir pohuj uz to. ieraudzīsi, sapratīsi ka nevari līdzēt un būsi pieņēmis atbildīgu lēmumu. Bet protams netraumējot konkrēto personu tādu filmiņu var palaizt arī veselības mācībā (jeb kā tur viņu). Tad varbūt arī džeki savu pipeli tik droši visur nebāzīs pirms tam nepadomājot par aizsardzības līdzekļiem. :)
From:[info]slikts
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:44
(Link)
es vēl gribēju pateikt, lai tu ej dirst
[User Picture Icon]
From:[info]beatrixe
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:57
(Link)
pilnas ielas un pilni bērnu nami ar bērniem, kas dzemdēti "daudz lietderīgāk (it īpaši Latvijā)". nevienam viņus nevajag, ne vecākiem, ne valstij, ne Tev. adoptē ārzemnieki, adoptē tie, kam vajag laukos darbaspēku un papildus ienākumus, adoptē izpriecām un tikai ļoti retos gadījumos adoptē, jo gribas bērnu, bet nevar būt.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:01
(Link)
Man kaut kā bija iespaids, ka bērnu namos lielākoties ir bērni, kas nākuši no nelabvēlīgajām ģimenēm. Teiksim tajā baby box ieliktajiem sīčiem tak uzreiz atrada audžuvecākus.
[User Picture Icon]
From:[info]beatrixe
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:35
(Link)
tur jau tā lieta, ka lielākā daļa no nelabvēlīgām ģimenēm. bērni nereti ir ar garīgās attīstības traucējumiem dažādās pakāpēs. no vardarbības cietuši bērni. bieži vien paši kļuvuši par vardarbīgiem. bērnu nami vispār pie mums ir diezgan kropļojoši mehānismi. no ģimenes elles nonāk nākamajā. nav tas nekāds romantiskais kino, kur visiem beigas laimīgas. veselos un ar labiem gēniem apveltītos jau adoptē. nelabvēlīgās ģimenes vispār ir tādas dzemdējamās mašīnas. manā skolā jau paaudzēs mācās. un katru gadu kādam vecākam no manas audzināmās klases atņem aprūpes tiesības. nenoliedzami, bērnu namā viņiem varbūt labāk. bet kas notiek pēc tam, kad viņi pieaug? nevienam nevajag viņus, klīst pa ielām, nodzeras un sazin ko vēl. un kļūst par jauniem dzemdējamiem mehānismiem. maz ir tādu, kam stingrs mugurkauls un kam izdodas veiksmīgi nokārtot savu dzīvi. varbūt pa šiem gadiem, ko strādāju skolā, esmu kļuvusi diezgan drūma visos šais jautājumos, bet man liekas, ja sieviete ir nolēmusi izdarīt abortu un viņai ir pamatota argumentācija, tad lai dara.
cita lieta, ja tas ir kā izsargāšanās mehānisms, kad neko nedomājot dara visu ar visiem, un ja nu kas, tad aborts. tad nu gan tā dāmīte jāsūta pie galvas ārsta, lai šo to sastellē vietās.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:40
(Link)
Nu man kaut kā šķiet ka daudz vairāk ir to otro gadījumu, kas man principā arī nepatika.

Kas attiecas uz tām nelabvēlīgajām ģimenēm, tad man vislaik ir šķitis, ka viņi dzemdē, jo naudas nepietiek abortam + vēl naudu var nokāst no valsts. Bet nu tas ir fakts, ka visai šai padarīšanai ir divi, pilnīgi dažādi gali.
[User Picture Icon]
From:[info]beatrixe
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:58
(Link)
tā jau arī ir tām nelabvēlīgajām ģimenēm, iztērē kārtējo pabalstu un cep augšā nākamo.
nepazīstu daudz sieviešu, kam būtu bijuši aborti, bet tām, ko zinu, tas vienmēr ir nācis kā ļoti smags lēmums. un sekas tas viņām ir atstājis uz mūžu. gan veselības, gan morālā ziņā. bet lēmums ir bijis pamatots, un citādi nav bijis iespējams. diezgan drūmi.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 16:06
(Link)
wow, mums ir pilnīgi atšķirīgas pieredzes. Es esmu runājis ar divām pazīstamām meitenēm, kas man par to, ka viņām ir bijis aborts, izstāstīja tādā pilnīgi vienkāršā valodā. Absolūti nekādu seku un tāds iespaids, ka tas viņām šķitis tāda vienkārša lieta. Lūk, tas ir tas, ko es negribu.
[User Picture Icon]
From:[info]beatrixe
Date: 12. Jūlijs 2010 - 16:20
(Link)
njā, mums katram cita sabiedrība laikam apkārt. tādu meiteni es zinu tikai vienu, un mani nepārliecināja viņas pofigistiskais stāstījums, acis sameloja.
[User Picture Icon]
From:[info]snark
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:01
(Link)
nujā, valstij vajag, un nav ko pašām izlemt, lai tur muti un nēsā, un tad atdod, staigājoši inkubatori, kā nekā. tādas interesantas konsekvences lien ārā.

[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:05
(Link)
Lēmumus vajag pieņemt pirms kniebšanās bez izsargāšanās. Neviens viņām neliek to darīt.

Un atkal - es nerunāju par visiem aborta veikšanas gadījumiem.
[User Picture Icon]
From:[info]snark
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:10
(Link)
nujā, bet tas par to inkubatoru jau paliek spēkā, vai ne?
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:22
(Link)
nē, tāda galīgi nav mana doma un vēlēšanās.
[User Picture Icon]
From:[info]porcupine
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:35
(Link)
cik, Tev, bērns, to gadiņu?
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:35
(Link)
irrelevant.
[User Picture Icon]
From:[info]porcupine
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:38
(Link)
ir gan.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:38
(Link)
17
[User Picture Icon]
From:[info]porcupine
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:41
(Link)
nu pamēģini izlasīt Ērvinga "Sidra nama likumus", bet nu brīdinu - bieza, daudz burtu.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:43
(Link)
un ja man būtu bijuši 42 tad man vajadzētu lasīt ko citu?
[User Picture Icon]
From:[info]porcupine
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:45
(Link)
nē, tad Tu jau to būtu lasījis. Ērvings ir izcils, kā var nodzīvot līdz 42 gadiem un neizlasīt "Sidra nama likumus"?
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:54
(Link)
Viss ir iespējams. Redzu, ka filma arī ir iznākusi, varbūt jānoskatās tā.
[User Picture Icon]
From:[info]porcupine
Date: 12. Jūlijs 2010 - 16:08
(Link)
nē, izlasi labāk grāmatu, no sirds to saku.
varu saprast jaunības maksimālismu un kategorismu, bet šī nu reiz ir tēma, kurai aptamborēts tik daudz kā ciniski spekulatīva. un nu vēl šīs 8 pavecās vaidelotes te nāks ar izsmalcināti sadistiskām dāmu kluba vakarēšanās izdomātām metodēm pie gara gaismas vest.
[User Picture Icon]
From:[info]komentators
Date: 12. Jūlijs 2010 - 16:22
(Link)
labi
[User Picture Icon]
From:[info]tihhi_prom
Date: 12. Jūlijs 2010 - 19:42
(Link)
taa graamata nekam neder
[User Picture Icon]
From:[info]pati_viena
Date: 13. Jūlijs 2010 - 09:01
(Link)
Varētu arī nedaudz pamainīt šo komentators minēto frāzi: "Lēmumus vajag pieņemt pirms kniebšanās bez izsargāšanās. Neviens VIŅIEM neliek to darīt." Vai tā nav racionālāk, ne? Tad tas attiecināms arī uz a)vīriešiem; b)abiem partneriem. Šodien LR1 bija reportāža par abortu jautājumu un visām sadistiskajām fantāzijām par sirdspukstu klausīšanos - ziniet, tur nebija pieminēts neviens vīrietis un vīriešu dzimums vispār.Tātad jākontrolē tikai sievietes? Tajā pašā laikā es zinu, ka ir bieži tādi gadījumi, kad vīrieši uzskata, ka viņi pat pastāvīgās attiecībās un laulībā nenes pilnīgi nekādu atbildību par ģimenes plānošanu (kur taču būtu jāpiedalās abiem partneriem), ka konteracepcija ir tikai un vienīgi sievietes kompetencē un kontracepcijas kļūdas tieši tāpat. Arguments parasti ir "ai , nafig man ar to gumiju čakarēties, tur baudu sabojā un tā, klapatas vien", parasti nekas vairāk un saprātīgāks no džeka tā arī nav izdabūjams.
[User Picture Icon]
From:[info]f
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:17
(Link)
"ir jādomā nevis par to, kā aborta veikšanu padarīt sievietei grūtāku, bet gan kā to visu vieglāku."

vot, jā.
[User Picture Icon]
From:[info]fjokla
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:33
(Link)
nesaki viss, pēcabortsindrōmā meždi daudzām citām hreņām, kas nu var piemesties, skaidri gaiši atzīmēta kļūšana vajnupar kaismīgu abortu aizstāvi, tipa- lai visas citas arī būtu vainīgas un sevi varētu uz tā fōna atmazgāt, vaij- gluži pretēji
From:[info]blondulla
Date: 12. Jūlijs 2010 - 13:32
(Link)
"Šīs priekšlikuma autores bija deputātes – S.Bendrāte, Inese Šlesere, Aija Barča, Dagnija Staķe, Inta Feldmane, Janīna Kursīte-Pakule, Solvita Āboltiņa, Karina Pētersone."

par vienu toč nav šaubu, ka dura :)
From:[info]fedrs
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:06
(Link)
Ak, kad Tu šitā pasaki, es viņas visas turēšu aizdomās. Ai, ai, ai!
From:[info]blondulla
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:37
(Link)
nu turi, turi :)
From:[info]slikts
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:49
(Link)
janīna fakin kursīte. tu droši vien domā šlesera sievu, bet viņas visas nevar nebūt duras.
From:[info]blondulla
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:55
(Link)
šlesera sieva kā reiz nav dura.
From:[info]slikts
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:05
(Link)
acīmredzot ir gan, bet plašākā nozīmē, kas neizslēdz, ka var būt slīpēts
[User Picture Icon]
From:[info]losthighway
Date: 12. Jūlijs 2010 - 14:35
(Link)
http://www.imdb.com/title/tt0362478/ The Box. Kamēr lieta neattiecas uz mums, podziņu ir tik viegli nospiezt.
[User Picture Icon]
From:[info]hurt
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:08
(Link)
Imho celjsh uz totalitaarismu ir labiem nodomiem brugjeets.
[User Picture Icon]
From:[info]porcupine
Date: 12. Jūlijs 2010 - 15:27
(Link)
+ daudz

Nepabeigtā dienasgrāmata