ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-09-10 15:27:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Risks
Ja pilsētas padara autovadītājiem mazāk draudzīgas, tad šīs pilsētas zaudē daļu no savām funkcijām un kļūst mazāk interesanta. Tas ir, pilsētas un sevišķi to centri pārstāj būt par mezgla punktiem tirdzniecībai, loģistikai, pasākumiem etc.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]usne
2022-09-10 15:35 (saite)
Tu taču zini, ka tā nav! Pierādījumi ir pavisam pretēji.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-10 15:40 (saite)
Tur ir vairākas tehniskas lietas kas jāņem vērā, vispirms lai šādi centri būtu cilvēkiem patīkami un interesanti, tajos ir jābūt masīvai apgādei, sākot ar pārtiku visādās kafejnīcās un restorānos, beidzot ar komunikāciju apkalpošanu. Tas viss ir transports. Transportam jābūt spējīgam piebraukt visās vajadzīgajās vietās. Tas ir tas ko dažādi vannabe pilsētplānotāji reizēm nesaprot jo pieiet tam kā mākslinieki nevis kā inženieri. Smuki jau izskatās lielas gājēju zonas parku veidā, bet - kās tur novāks atkritumus? Kas tur piegādās visu vajadzīgo? Utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 15:44 (saite)
Kreisie noderīgie lohi nesaprot kā lietas strādā, dzīvo fantāziju pasaulē. Ne tikai apgāde. Kurš, piemēram, brauks uz koncertu vai izstādi kādā pilsētā, ja zinās, ka nevar iesēdināt visu savu ģimeni savā personīgajā auto un aizbraukt, bet viņiem tur jāceļo ar sabtransu lol? Atceramies kā mēs visi sovoka laikos braucām pārbāztā, smacīgā vilcienā uz Jūrmalu vai Saulkrastiem. Ye, davai atpakaļ tos laikus. Vismaz gaiss bija tīrāks un Māte Gaia negāja bojā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2022-09-10 15:49 (saite)
pilsētplānotāji visas šīs tehniskās lietas jau sen ir atrisinājuši.
tāpēc saku, pierādījumi ir pretēji.
pastudē drusku tēmu, ja pašam nesanāk, piesakies par brīvklausītāju telpiskajos plānotājos LU ģeogrāfu maģistros.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-10 15:52 (saite)
OK, pastudēšu, bet praktiskais aspekts paliek, es redzu ka autotransportam draudzīgākas pilsētas strādā labāk - tīri apskatot dažādas pilsētas un to centrus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-09-10 16:15 (saite)
Studēt propagandu vajag no malas, nevis iekšienes, kā ticīgajam adptam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 16:17 (saite)
izglītība ir propaganda?
to tu pie stanoka saprati?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 16:30 (saite)
Ko tu sniegu ar degunu bīdot saprati?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 16:33 (saite)
ka labi apmaksātas fiziskas aktivitātes svaigā gaisā ir neskaitāmas reizes veselīgāk par alkoholismu pieputējušā cehā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 17:08 (saite)
Ak tu nabadziņš, ka vienīgais prieciņš ir fantazēt par to kā varbūt citiem ir slikti. Man viss ok, cehs nav pieputējis. Koka skaidas ir smaržīgas, mīkstas un nekairina elpceļus. Alkoholisms, protams, nav laba lieta, bet iedzimts stulbums, vēl sliktāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 17:26 (saite)
tu saki, ka tavs iedzimtais stulbums ir vēl trakāk kā alkoholisms. traki.
F

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 18:11 (saite)
Es saku, ka tu esi nelabojami stulbs, brīvs no jebkādas loģiskās domāšanas un racionalitātes. Visa tava muldēšana ir bābiska klaigāšana. Tu top Cibas stulbeņu rangā noteikti esi trijniekā. Pagiadām grūti izlemt kurš ir pats pats. Vajadzīgs konkurss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 18:25 (saite)
žēl, ka tukši, ne ar ko nepamatoti apvainojumi, ir viss, uz ko esi spējīgs.

lai patīkama delīrija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 20:25 (saite)
Ar tevi runāt var tikai tā, jo pats tikai tukši un nepamatoti emo klaigā. Katru reizi, kad kāds pamatoti norāda uz tavām kļūdām, tu pasīvi agresīvi atgaiņājies un sāc sraču par personīgām lietām. Pis nah, bāb.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 20:32 (saite)
pai pai. nesatraucies tik ļoti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 21:30 (saite)
Esmu mierīgs kā pitons. Tev derētu pamācīties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]begemots
2022-09-10 19:48 (saite)
vai nav tā, ka pilsētplānojumu reāli nosaka lielā mērā arī esošā pilsētas struktūra?

proti, cik atceros kādu 90o gadu beigu Rīgai veiktu starptautisko pilsētplānošanas pētījumu, tur diezgan daudz uzsvaru lika uz to, ka Rīgā ir pavisam citādāks iedzīvotāju sadalījums.

tur bija norādīts, ka lielākajā daļā Rietumeiropas pilsētu, iedzīvotāju blīvums vislielākais ir centrā un samazinās uz malām, savukārt Rīgā (tāpat kā daudzās citās sociālistu sfēras pilsētās) ir neliels pīķis centrā, kuru ieskauj industriālā josla, pēc kuras sākas reālais megavalnis ar guļamrajoniem.

Citiem vārdiem, kāut kā tā:

REiropa:. ___/----/^^^\----\____

Rīga: ^^^^^\___/---\____/^^^^

Izklausās diezgan loģiski, ka šinī gadījumā iedzīvotāju nepieciešamība pārvietoties lielākos attālumos ikdienā būs stipri lielāka. Līdz ar to ir lielāka nepieciešamība vai nu lietot auto, vai lai būtu sabtranss RRIKTĪGI labs. Iespējams, par kārtu labāks nekā tagad.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2022-09-10 20:03 (saite)
Rīgas vislielākā problēma ir pilnībā nolaistais sabiedriskais transports.
tas, ka daži braucamrīki ir jauni vispār neatsver to, ka ir vietas, kur autobuss nāk reizi stundā vai tikai vasaras periodā. Turklāt sabiedriskais transports kavē un citas nedienas.
Savukārt 90to pētījums uz mūsdienām vairs nav atiecināms, kaut vai tāpēc, ka Rīga ir sarūkoša pilsēta, kaut kas tād 90tajos vēl bija neaptverami.
Bet kamēr nebūs adekvāts sabiedriskais transports visas runas par privāto auto ierobežošanu ir tukšas muļķības bez seguma.
bet katrai pilsētai un tās sabiedrībai ir savas prioritātes, mūsējai ir tādās kādas tās ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2022-09-10 20:26 (saite)
es tikai par labu sabtransu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-09-10 23:53 (saite)
Adekvāts sabiedriskais transports, OK. Kādam tam būtu jābūt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2022-09-10 15:51 (saite)
vai tu esi bijis, piemēram, Nīderlandē?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-10 15:56 (saite)
Diezgan labas ātrgaitas trases, daudzstāvu pazemes autostāvvietas, daudzlīmeņu krustojumi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 16:05 (saite)
un visi brauc ar velo un sabiedrisko transportu. jā. pilsētu centros privāto auto ir ļoti maz vai nav vispār. izcili.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-10 16:08 (saite)
Kā nu kurā vietā. Jā viņiem ir labas stāvvietas kur atstāt un tad var tusēt pa Amsterdamas centru. Platākas ielas => tur tiešām var taisīt velojoslas, auto satiksmei netraucē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 16:10 (saite)
tu par Nīderlandes pilsētām spried pēc Amsterdamas?
vai tu zini, ka viņi veica masīvas pārbūves, lai būtu velo infrastruktūra un tiktu aizvākts autotransports?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-10 16:13 (saite)
Par autotransporta aizvākšanu nezinu, par veloceļiem zinu, redzēju, lietoju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 16:15 (saite)
vai tas nebiji tu, kurš sludināja zināšanu noderīgumu?
mūsdienās, kad internets ir katram kabatā, ir tik viegli uzzināt jebko jebkurā brīdī. dīvaini, ka tu tik reti izmanto šo unikālo iespēju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-10 16:19 (saite)
Nu re pats atvainojies zemāk :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 16:20 (saite)
es atvainojos, ka neskaidri izteicos.

par ko tu šobrīd runā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-10 16:21 (saite)
Par to ka tev vajag skaidrāk izteikties :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 16:34 (saite)
"vai tas nebiji tu, kurš sludināja zināšanu noderīgumu?
mūsdienās, kad internets ir katram kabatā, ir tik viegli uzzināt jebko jebkurā brīdī. dīvaini, ka tu tik reti izmanto šo unikālo iespēju."


kas tieši šeit nebija skaidri noformulēts?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-09-10 16:13 (saite)
Var spriest arī pēc Roterdamas vai Hāgas. Jā, pilsētplānojums stipri atšķiras no vietējā, bet nekur nav "aizvākts autotransports".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-10 16:16 (saite)
kā dominējošais transports
ļoti atvainojos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-10 16:19 (saite)
Un arī kā nu kurā vietā, ir izveidotas parku zonas bet pie privātmājām joprojām var normāli piebraukt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2022-09-10 16:22 (saite)
pie privātapartamentiem, lai kādas formas tie būtu, vienmēr varēs piebraukt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2022-09-10 16:38 (saite)
Tam varētu būt arī savas pozitīvās sekas - samazināsies pieprasījums un īres cenas pilsētas centrā, studentiem un indiešiem būs vieglāk atrast pajumti.

(Atbildēt uz šo)


[info]honeybee
2022-09-10 16:52 (saite)
Bet tāda jau tā loģika ir, vai tad ne? Centra vietās, kas jau tā ir pārbāztas, ierobežo autotransportu, tirdzniecība-loģistika-pasākumi paliek, kur bija, jo tas vēl arvien ir stilīgi (piemēram, Vecrīga) + pārvietojas tālāk no centra, attiecīgi padarot relatīvi ne-centru interesantāku, kad tur kļūst pārbāzts, atkal ierobežo autotransportu utt., optimālā variantā veidojot pilsētu, kas ir interesanta un vienlaikus patīkama, nepārbāzta utt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-10 17:11 (saite)
Hm, bet, ierobežojot autotransportu (ieskaitot takšus un citus mobility-as-a-service provaiderus), būtiski ierobežosies arī iespējas nokļūt uz un pārvietoties starp interesantajām vietām, mazinot pieprasījumu pēc tām, kas mazinās arī pašu interesantumu. Paliks, protams, dažādi riteņotāji un tas segments, kam sabtransports šķiet pieņemama alternatīva, līdz ar to pavisam jau nekas neizjuks, bet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 17:30 (saite)
Šādas pilsētiņas ir labas priekš vietējiem ofisu planktoniem-stāvdrāžiem un čupiņas tūristu, ja tur ir ko redzēt. Visiem pārējiem - meh, nau vērc.
Bet, cik esmu novērojis, tad tie, kas proponē atbrīvošanos no autosatiksmes, nereti ir arī par atbrīvošanos no privātmājām. Komuņagas, kas grib atpakaļ komunālajā skudrupūznī, pārpildītos autobusos, trolejbusos un tramvajos, kas noved tevi tieši pie tava guļamrajona kūniņu pūžņa.
Nesaprotu kā cilvēki var būt tādi zābaklaižas pasaules bagātajiem un varenajiem. Dara visu, ko viņiem liek pat bez policejiskas vardarbības un pēc tam vēl lepojas un grib tajā iesaistīt pārējos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2022-09-10 17:59 (saite)
takši ir sabiedriskais transports un to neierobežo, bet var organizēt pēc vajadzības.
tāpat apkalpojošo transportu mēdz tikai oranizēt, piem., noteikts pārvietošanās laiks.
ātrās palīzības, ugunsdzēsēji, policija vienmēr ir prioritāra un var braukt visur un visu laiku, pat tur, kur nedrīkst iet gājēji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 18:17 (saite)
Kas, ja es negribu sabiedrisko transportu un patīk intraverti rullēt mašīnā?
To saku, būdams kājāmgājējs/riteņbraucējs, tiesa Saulkrastos, kur tas patīkami. Rīgā, kurā esmu dzimis un audzis, es labprātāk pārvietotos vāģī, nevis trolejbusā vai pa riteņceļu,ja neskaita centru, kas sākas no abu pušu tiltu puses. Apmēram no Vef/Gaisa tilta līdz Centrālstacija/Vecrīga, ok, Tur varētu redzēt iespēju satiksmes ierobežojumiem, ja tie neskar tos, kas dzīvo šajos rajonos. Then again, kā tas strādās. Es nolieku mašīnu pie Indrānu ielas un tad tālāk drāžu ar iznomāto drāzi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2022-09-10 18:50 (saite)
Nu bet again, tāds jau ir points, manuprāt: izdarīt tā, lai interesantums ir sadalīts plašā lokā un izsmērēts. Tas jau faktiski notiek reālu ierobežojumu dēļ - piemēram, Rīgas centrs un Pārdaugava ir kaut kādā ziņā divas dažādas pasaules - jo pāri tiltiem tikt ļoti bieži ir grūti - kas stimulē to, ka arī Pārdaugavā saviešas kultūras iestādes, veikali, skolas, bērnudārzi utt; tādējādi mums ir nevis viena interesanta vieta, bet divas, UN abas šīs vietas ir dažādas, kas nozīmē to, ka cilvēkiem no Torņakalna, kas parasti iet iedzert, teiksim, uz Pili, reizēm ir interesanti aiziet iedzert uz Aleponiju, un otrādi.
Es atceros Vecos Labos Laikus, kad bezmazvai vienīgā vieta, kur bija vērts iet iedzert, bija Vecrīga, kas padarīja Vecrīgu daudz nepatīkamāku, bīstamāku, pārbāztāku un nekomfortablāku nekā tagad. Līdzīgi, teiksim, nodrošinot visiem iespēju masveidā gāzties dzert uz Torņakalnu un tikai uz Torņakalnu, tā padarot to par Rīgas galveno dzertuvi, būtu fuj. Līdzīgi arī ar biznesa centriem, tirdzniecības vietām un tamlīdzīgu čerņu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2022-09-10 18:58 (saite)
(lai gan man šķiet, ka neierobežot, bet drīzāk veicināt mobility as service būtu saprātīgs solis no dažādiem aspektiem - nu, t.i., izveidot situāciju, kurā ir izdevīgāk izmantot šos pakalpojumus, nevis uz katru rīgā dzīvojošu purnu gribēt pa automašīnai, kas lielāko daļu laika stāv citiem pa kājām, un ik pēc pieciem gadiem jāmaina, jo prestižs ibio, ugh.)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 14:14 (saite)
brīnos, ka tev nepārmet komunisma sludināšanu.
jo mobilitātes servisi ir pretēja fiška ptivātīpašumam.

bet visu saprotu. dažādas attieksmes pret dažādiem cibiņiem cibā ir norma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-11 14:15 (saite)
Netaisi drāmu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 14:16 (saite)
tikai kostatēju faktus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-11 14:16 (saite)
tev šilierējas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 15:27 (saite)
varu tev atklāt noslēpumu. gāslaitingu mēdzu pamanīt. droši drīksti nodarboties ar to ar citiem, es neļaušos. (;

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-11 18:22 (saite)
Tev joprojām šilierējas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-09-11 18:29 (saite)
//droši drīksti ..... //

Un jā vai tas gadienā nebija zazis kurš sarīkoja histēriju par tēmu `` kāds nāk Manā Žurnālā un saka Man Zazim ko darīt?



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 18:46 (saite)
vai tad tas nebiji tu, kas teica, ka tas ir ok, ka būt ahujevšam ir labi un pareizi?

un kāpēc tev visur histērijas rēgojas? tu zini šī vārda nozīmi un izcelsmi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-11 19:01 (saite)
Okej ahujevšijs zazis ir akceptēts, hujē tālāk stresa nav.

Es visu kaut ko zinu, nesatraucies :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 19:11 (saite)
ja jau tu tā visu kaut ko zini (tad visu vai kaut ko, opreģeļis), tad kāpēc lieto arhajiskus mizogīnus terminus gluži kā tavs bff?

Hysteria stems from sexual frustration in women. The symptoms of Hysteria includes Blindness, emotional outbursts, loss of sensation, hallucinations and increased suggestibility

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-11 19:31 (saite)
Tieši no kādas frustrācijas ceļas tavi emotional outbursts, neņemšos minēt, bet if the pattern fits...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 19:41 (saite)
vēl viens mizogīnijas cienītājs pieteicās. nujau būs vesels bariņš te salasījies. (;

jauki, ka šoreiz neizdari pārsteidzīgus secinājumus, paldies.

kā kuro reizi, parasti komentāros frustrēju, jo cibiņi nāk uz manu žurnālu izrādīt savu tupumu, paralēli apgalvojot, ka ir trakoti zinoši, kompetenti un pieredzējuši. bet beigās izrādās, ka nejēdz elementāras lietas internetos paskatīties pirms sākt beztēmā vāvuļot.

starpcitu, kāpēc emocijas ir slikti? un kā tu rakstītā tekstā saskati emocionālus uzliesmojumus? varbūt tie ir tikai tavā galvā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-11 19:44 (saite)
Emocijas kā tādas noteikti nav slikti. Nekontrolētas emocijas ir slikti, tāpat, kā [paša] nekontrolēta dzīve kā tāda ir slikti. Par pārējo neizteikšos, tur viss no manas puses jau ir pateikts un ne reizi vien.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 19:48 (saite)
eh, izskatās, ka tu atkal esi izdarījis pārsteidzīgu secinājumu. es kontrolēju savas emocijas. un nekaunos no tām, atšķirībā no dažiem citiem, ar pirkstu nerādīšu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-11 19:49 (saite)
Savdabīga kontrole, bet lai jau būtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 19:53 (saite)
tev šķiet, ka vienīgā emociju kontrole ir tās neizrādīt, visu nogrūst kaut kur dziļi zemapziņā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-11 19:53 (saite)
Nē, man tā nešķiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-09-11 19:44 (saite)
/kā kuro reizi, parasti komentāros frustrēju, jo cibiņi nāk uz manu žurnālu izrādīt savu tupumu, paralēli apgalvojot, ka ir trakoti zinoši, kompetenti un pieredzējuši. bet beigās izrādās, ka nejēdz elementāras lietas internetos paskatīties pirms sākt beztēmā vāvuļot.
/

Khm, tas būtu šis keiss? Nu ``cibiņi nāk uz manu žurnālu izrādīt...`` tālāk pēc teksta?

/starpcitu, kāpēc emocijas ir slikti? /

Intelekta nekontrolētas ir slikti, jo traucē sabiedrisko kārtību un var novest pie smagām sekām potenciāli.

/kā tu rakstītā tekstā saskati emocionālus uzliesmojumus?/

Ar acīm, skatoties uz ekrānu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 19:48 (saite)
okej okej. kāds tam visam sakars ar histēriju?
un kā jau teicu, es kontrolēju savas emocijas, satraukumam nav pamata.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2022-09-11 14:35 (saite)
gan jau ka negrib norauties uz "tajā jūsu komunismā ir pārāk daudz humānisma" lekciju :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2022-09-11 15:26 (saite)
internetos var atrast personas, kas komunismu apsaukā par humānistu reliģiju. (:

gan ja, ka vispār nekādi negrib no tevis norauties :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2022-09-11 15:33 (saite)
mhm, I'm scary as fuck.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-09-11 18:18 (saite)
Nja, sovoks bija humānisma lielvalsts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-09-11 19:38 (saite)
Nē, nu, vienmēr jau var vēl monstrozāk, DT sarkanie piekrīt :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-09-11 19:41 (saite)
Es pat domāju ka var būt monstrozi + daudz humānisma [beztiesīgs robotu stāvoklis, piemēramm, see Animatrix]

T.i. ja mēs humānismu saprotam tieši - kā to ka tas ir tikai par cilvēkiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-09-11 19:45 (saite)
Tas noteikti nav monstrozi manā grāmatā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-09-11 19:29 (saite)
Mobilitātes servisi ir paralēla fiška privātīpašumam, tie pēdējo nekādā veidā neierobežo un neapdraud.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]indulgence
2022-09-11 14:08 (saite)
To atrisina pavisam vienkārši: autovadītājiem nedraudzīgo pilsētas daļu apjož ar maksimāli videi nedraudzīgu perifēriju, kurā koncentrējas transporta plūsmas un loģistika, un uztur to centru.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?