ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-09-10 15:27:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Risks
Ja pilsētas padara autovadītājiem mazāk draudzīgas, tad šīs pilsētas zaudē daļu no savām funkcijām un kļūst mazāk interesanta. Tas ir, pilsētas un sevišķi to centri pārstāj būt par mezgla punktiem tirdzniecībai, loģistikai, pasākumiem etc.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]usne
2022-09-10 17:59 (saite)
takši ir sabiedriskais transports un to neierobežo, bet var organizēt pēc vajadzības.
tāpat apkalpojošo transportu mēdz tikai oranizēt, piem., noteikts pārvietošanās laiks.
ātrās palīzības, ugunsdzēsēji, policija vienmēr ir prioritāra un var braukt visur un visu laiku, pat tur, kur nedrīkst iet gājēji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-09-10 18:17 (saite)
Kas, ja es negribu sabiedrisko transportu un patīk intraverti rullēt mašīnā?
To saku, būdams kājāmgājējs/riteņbraucējs, tiesa Saulkrastos, kur tas patīkami. Rīgā, kurā esmu dzimis un audzis, es labprātāk pārvietotos vāģī, nevis trolejbusā vai pa riteņceļu,ja neskaita centru, kas sākas no abu pušu tiltu puses. Apmēram no Vef/Gaisa tilta līdz Centrālstacija/Vecrīga, ok, Tur varētu redzēt iespēju satiksmes ierobežojumiem, ja tie neskar tos, kas dzīvo šajos rajonos. Then again, kā tas strādās. Es nolieku mašīnu pie Indrānu ielas un tad tālāk drāžu ar iznomāto drāzi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?