ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-09-10 15:27:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Risks
Ja pilsētas padara autovadītājiem mazāk draudzīgas, tad šīs pilsētas zaudē daļu no savām funkcijām un kļūst mazāk interesanta. Tas ir, pilsētas un sevišķi to centri pārstāj būt par mezgla punktiem tirdzniecībai, loģistikai, pasākumiem etc.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]honeybee
2022-09-10 18:50 (saite)
Nu bet again, tāds jau ir points, manuprāt: izdarīt tā, lai interesantums ir sadalīts plašā lokā un izsmērēts. Tas jau faktiski notiek reālu ierobežojumu dēļ - piemēram, Rīgas centrs un Pārdaugava ir kaut kādā ziņā divas dažādas pasaules - jo pāri tiltiem tikt ļoti bieži ir grūti - kas stimulē to, ka arī Pārdaugavā saviešas kultūras iestādes, veikali, skolas, bērnudārzi utt; tādējādi mums ir nevis viena interesanta vieta, bet divas, UN abas šīs vietas ir dažādas, kas nozīmē to, ka cilvēkiem no Torņakalna, kas parasti iet iedzert, teiksim, uz Pili, reizēm ir interesanti aiziet iedzert uz Aleponiju, un otrādi.
Es atceros Vecos Labos Laikus, kad bezmazvai vienīgā vieta, kur bija vērts iet iedzert, bija Vecrīga, kas padarīja Vecrīgu daudz nepatīkamāku, bīstamāku, pārbāztāku un nekomfortablāku nekā tagad. Līdzīgi, teiksim, nodrošinot visiem iespēju masveidā gāzties dzert uz Torņakalnu un tikai uz Torņakalnu, tā padarot to par Rīgas galveno dzertuvi, būtu fuj. Līdzīgi arī ar biznesa centriem, tirdzniecības vietām un tamlīdzīgu čerņu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?